Diskuze

Velké prodeje Assassin´s Creed 2

Vývojářský kolos Ubisoft může být velmi spokojený, jeho simulátor zabijáka z atraktivního prostředí renesanční Itálie Assassin´s Creed 2, se prodává doslova jako housky na krámě. Za týden se prodalo 1,6 milionu kusů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

26. 11. 2009 22:05
Nechapu

Vubec nechapu proc tady probihaji takovehle diskuze a hadky o tom jak je a neni assassins creed 2. Nekomu se zamlouva, nekomu ne tak je to u kazde hry ale to co tady ctu je vis nez smesny :D :D

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2009 22:26
Egypt?

Možná ve starověkém Egyptě - to by nemuselo být úplně špatné (tehdy to koneckonců nebyla jen poušť)

0 0
možnosti
J

junior1099

25. 11. 2009 23:42
Re: Egypt?

starověké japonsko...

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2009 14:16
Andrashi

"Vzhledem k zvyšující se kvalitě série..."

Ehm...zvyšující se kvalita? Řekl bych že druhý díl je vcelku nastejno s prvním. Ano, něco bylo opraveno, ale kol a kolem se nezměnilo téměř nic. Ano, Ubisoft si dal práci, respekt. Kde je slibovaná vyšší obtížnost? Říkali, že se poučili z prvního dílu, kde šlo vyřídit celý zástup. Ve druhém dílu...to jde stejně tak. Standardní vojáky prostě umátíte ( nezájem, čím jsou ozbrojení, prostě klepu do padu a on se jednou krýt přestane ), silnější soupeře prostě ureversalujete ( k čemuž vám pomáhá i funkce taunt - posměch, abyste na reversal nemuseli tak dlouho čekat ).  Ano, občas se někdo odváží sekat Vám do zad - ale ve 3/4 z těchto případů ubíjíte jiného soupeře, tudíž stále postupujete vpřed, čili Vás stejně útok do zad nezasáhne. Pokud i přes veškeré berličky nemůžete porazit nějakou skupinu, tak jednoduše najmete žoldáky. Necháte je je bojovat a pouze obejdete bojiště a jednoho soupeře po druhém do zad propíchnete mečem či dýkou. Opravdu výzva jak se patří.

Kurtizány či kapsáři na každém rohu pak zajišťují, že většina misí je ještě jednodušších. Bravo. Co kdyby se hra hrála sama a hráč se jenom díval? Nebylo by to ještě lepší?

Reakce okolí na podněty. V místě, kde nemají být civilisté ( tudíž každý hluk je podezřelý ) je lučištníkům vřele jedno, že za nimi někdo pobíhá. Reagují až na dotek nebo na soupeře v zorném poli.

Navíc je ve hře krásný bug jak odpravit celou skupinu u sebe stojících nepřátel pomocí skrytých dýk. Závěr? Krásná hra, krásně zpracovaná, ale žel hlavní aspekty hratelnosti tolik šity na míru casual publiku, že výsledek působí smutně. A ani Dan Brownovská kontroverze nepomůže.

0 0
možnosti