- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, proč se naši distributoři tak pakujou. Angl. verze 1800, s titulkama u JRC 1600 Kč. Na amazonu to stojí 23 liber, což je míň jak 700 Kč! Pak si kupte hru, když je dvaapůlkrát dražší než jinde.
Nutno ovšem podotknout, že je to sleva ze 44 liber a že je to pravděpodobně jedna z těch her, které amazon zlevnil jako vánoční akci. I když souhlasím, že ta cena na amazonu je velmi příjemná. A nakupuje se tam v pohodě, hry k nám naštěstí vozí. Nedávno jsem tam koupil Planescape Torment v reedici na DVD. :)
jednim slovem je to popici hra,kdyby tak byla vetsina novich her prave v takove kvalite. to by bylo na svete dobre.
Hra mě vážně dostala po skvělém Mass Efektu další pecka. A slabá grafika mě se nezdá podle mě je grafika dosti povedená. Třeba ledový chrám nemá chybu. Dávám 100% protože tohle dílo si je zaslouží.
Dragon Age: Origins je hra která se moc povedla a celkem tu už chyběla. Navíc je profesionálně zvládnutá, téměř bez chyb, chytlavá, dlouhá, zábavná a taky je v češtině, což se hodně cení.
Presne tak navic ke hre kazdy dostal velkou barevnou herni prirucku a proto jsem si to taky koupil jj kvalitni prace to se ceni
Porad si nekdo stezuje, ze ta hra je linearni, ze proste vase rozhodnuti nemaji zasadni vliv na prubeh. Jenze ktera hra je skutecne nelinerni?? Zadna, vzdycky je jen par odbocek v pribehu a ty se pak stejne spoji.. a je to logicky, protoze takova hra by vyzadovala prace jako nekolik normalnich her dohromady, ale tezko by si mohli vydavatele rict o nekolikanasobnou cenu, by se takvoa hra nevyplatila... to radsi udelaj nekolik linearnich
Proto jsem strašně zvědavej na Heavy Rain. Tam slibujou právě tohlto - umře ti pár hlavních postav? Nevadí... příběh prostě pojede dálm jen jinak...
By me zajimalo jak by vypadala tahle "diskuze" s touhle lolkomunitou tehdy, kdyz vysel BG2.
Problem je v tom,ze drive lidi napsali svuj nazor. Tecka. Dneska musi 'diskuteri' kazdeho presvedcit,ze jen ten jejich nazor je spravny a nedaji s tim pokoj i kdyby mleli nesmysly.
samotné vybírání odpovědí je to největší klišé jaké existuje, proč prostě nemůžu vést konverzaci k nějakému cíli a nechat postavu ať ukáže svůj skill. podle mě nejde udělat realistické dialogy tímhle systémem,ale ME2 ještě furt není, takže nic definitivně netvrdím.
vybirani neni v zasade spatny, spatny je, ze vlastne rozhovor pouze plyne a hrac jenom glosuje jeho prubeh, misto aby ho nekam smeroval (az na nekolik malo rozhovoru, ktery mam okamzity vyusteni v nejakou akci, ale v globale maj pramalej-zadnej vliv na vyvoj dejovy linie)
no ale to si sekta biowaistu nedokaze pripustit
sice to pro me nebyl takovej sok jako v pripade Mass effect (to melo takovej hype, ze sem byl z vysledku az znechucenej, z toho interaktivniho filmu pro deti), ale jinak to dopadlo skoro stejne, vysledek daleko za ocekavanim
Škoda, že nebyl zmíněn hlavní neduh konzolové verze. Naprosto zkažený interface pro správu záznamů v Codexu. Vše ostatní se docela povedlo přizpůsobit (vyzkoušel jsem obě verze, z PC na konzoli je to asi nezvyk, ale pokud se s tím druhým nesetkáte, tak přejde rychle do rukou i na konzolích), ale v tomhle Edge of Reality totálně selhaly a učinili Codex nepřehledný a v nových záznamech takřka nedohledatelný... Poznámka pro autora, friendly fire je i v konzolových verzích, ale až od obtížnosti Hard výše. Normal byl proti PC, kvůli nemožnosti taktického pohledu, zjednodušen právě ve vypnutí friendly fire. Grafika je vskutku ošklivá, ale architektura úrovní naopak krásná. Ovšem případné chyby bych hledal jinde (a jsou tam, ne že ne, byť atmosféra vše předčí).