Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DLC Awakening k Dragon Age v březnu

Firma BioWare dnes oznámila, že rozšíření jejího fantasy RPG Dragon Age: Origins s názvem "Awakening" bude pokračovat v dějové linii hry a dodá nové oblasti, nepřátele a členy do party již v březnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

lol

Ste sa ukazali, to nie je ziaden DLC ale prvy datadisk ktory ma prist. A ako poukazal Gulde "Můžete hrát za postavy z původní hry, nebo strážce ze řádu Grey Wardens" je velice nepodarena veta, pokial viem mozete byt VELITELOM grey wardens, to je ten rozdiel, kedze v povodnej hre ste boli grey warden to by nebolo nic nove. Preco takto zavadzate ludi nechapem.

V kazdom DLC ku DA zatial bolo zalostne malo novych questov, zalostne malo novych postav, zalostne malo novych lokacii, cele to bolo len o novych trapnych itemoch. Tu mame slubenu hraciu dobu 15 hodin, nove postavy do party, nove lokacie, aj ked za premrstenych 35 dolarov cca. Bioware sa nemal spojit s EA lebo velice upada. len peniaze peniaze peniaze.

A vy ked ste game web, tak by ste sa tak mali aj spravat.

0/0
6.1.2010 10:46

Host

Re: lol

Kde jsi vzal těch 35 $?

0/0
6.1.2010 12:28

Host

Re: Re: lol

na internete(:

0/0
6.1.2010 12:46

Host

Re: Re: Re: lol

Tak internety lzou. (:

0/0
6.1.2010 15:21

Host

Re: Re: Re: Re: lol

nj pravdu mas, lebo to dokonca bude stat 40 usd

http://www.gamespot.com/news/6244898.html?tag=latestheadlines;title;3

0/0
6.1.2010 16:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: lol

40 $ pro konzole

30 $ pro PC

Tak aspon vypadaji predobjednavky na GameStopu.

0/0
6.1.2010 18:24

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: lol

Aha ted jsem si to cely precetl. Fakt 40 $ na vsechny platformy.

0/0
6.1.2010 18:27

Host

MichiGen

Nebude to ziaden DLC ale retail krabicovy datadisk, dlzka by nemala presiahnut 10h ale prinajmensom zarucit 15h gameplay. Na webe dragon age su uz prve screeny a uz je aj trailer, vyzera to fakt pekne.

http://www.youtube.com/watch?v=fv81oPzccW0

0/0
5.1.2010 21:26

Host

Re: MichiGen

"dlzka by nemala presiahnut 10h ale prinajmensom zarucit 15h gameplay"

0/0
5.1.2010 22:05

Gulde

Eh?

"Můžete hrát za postavy z původní hry, nebo strážce ze řádu Grey Wardens"

Co prosím? V původní hře se hrálo právě za Šedé Strážce, tak jaképak "nebo"?

...pane Škoch...

0/0
5.1.2010 19:04

Narak_sk

Re: Eh?

V pôvodnej hre boli "playable" členovia Grey Wardens "Alistair" a postava PC hráča. Ostatné postavy v družine nepatrili k rádu GW...

V DLC pribudne 5 nových postáv. O tom či budú patriť ku GW som sa nedočítal...

0/0