Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gran Turismo 5 a IndyCars

Potvrzeny i změny počasí a noční závodění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

sracska komunita

svet je plny malinkych ego blbecku a 90% z vas tady je toho dukazem. Doufam ze se nepotkame na trati, nastesti mam na mysli GT5, kde je to, podle prispevku tady, mene pravdepodobne. :-)

0/0
12.1.2010 12:44

Host

Jestli to nevíde letos v EU

Tak Ps3 prodám a koupim si X360 s volantem a Forzou 3, už mě to čekání nebaví.;-(

0/0
8.1.2010 9:01

Host

Re: Jestli to nevíde letos v EU

Tak to muzes byt klidny.Letos urcite vyjde jde jen o to kdy.Ja sazim na leto.

0/0
8.1.2010 13:51

Host

Re: Re: Jestli to nevíde letos v EU

Ja jsem klidný už od prvních slibů v roce 2005 a v roce 2010 začínám být už dost neklidný.;-€

0/0
8.1.2010 14:01

Host

Re: Re: Re: Jestli to nevíde letos v EU

Jo hold kvalita nejakej cas zabere.To neni Forza.

0/0
8.1.2010 15:29

Host

Re: Re: Re: Re: Jestli to nevíde letos v EU

Jestli tvrdíš, že Forza neni kvaliní, jak jsi zaslenec, fanboy a tudiž idiot. Já si to zahrál u známého a zážitek byl perfektní. Co bych za to na Ps3 dal.

0/0
8.1.2010 15:54

Host

Klobouk dolu

1000 aut vsechny s modelem poskozeni,WRC,Nascar,Indycars. Head tracking,promenlive pocasi a zavody v noci na vsech tratich,funkcni depo,16 aut na trati a to i v online zavodech,1080p a 60 fps,fyzika z neba a dokonala grafika.No ted at jeste reknou ze myslej vazne i ten editor casti trati a me jebne :-)

TAK TOHLE BUDE MEGA ZAVODNI PARBA!!!

0/0
8.1.2010 1:04

Host

Re: Klobouk dolu

Model poskozeni u vsech aut sice bude ale velka cast pujde treba jen vizualne poskrabat viz Ferrari apod, na jizdni vlastnosti to ale vliv mit bude tak jako tak.

Tech 1080p si pak uzijes tak mozna v garazi ci pitstopu, na ingame rovnou zapomen, a tech 60 fps bych bral take s rezervou. GT5 bude jiste nej zavodni hra vubec ale vseho s mirou;-)

0/0
8.1.2010 2:22

Host

Vypada a zni to huste

Na metrove plazme s G25 to bude naprosto uchvatnej zazitek.Tohle trosku PS3 zavidim.

Asi si ju koupim.

0/0
8.1.2010 0:40

Host

Konecne auta jak maj bejt

Jako celek to budou zavody ktere nebudou mit konkurenci a to napric vsema platformama.Kvalita GT serie byla vzdy obrovska, ale jak to tak vypada tak se v PD tentokrat posunuli jeste o dve tridy jinam.Ted jsem jezdil GT academy a pocit s jizdy je neuveritelne uveritelny :) Na GT5 bude tech pet let vyvoje skutecne znat.

0/0
7.1.2010 14:00

Host

Re: Konecne auta jak maj bejt

I pulka obsahu GT5 smete veskerou konkurenci napric systemy!! Natoz takovejhle masakr8-o!!

Polyphony DigitalR^

0/0
7.1.2010 17:17

Host

Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Souhlasím, ta hra obsahu všecno od WRC až po NASCAR. Bude to dokonalá hra. A je dobře že to furt odkládaj, čím víc to budou odkládat tím víc bude ta hra lepší.

0/0
7.1.2010 20:59

Host

Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Ta hra nebyla ani jednou odlozena.

0/0
7.1.2010 21:17

Host

Re: Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Ano měla být už na podzim 2009 v evropě. Ale odložily to na rok 2010.

0/0
8.1.2010 14:50

Host

Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Odložily datum vydání kvůli modelu poškození.

0/0
8.1.2010 14:51

Host

Re: Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Opakuji ze ta hra nemela nikdy OFICIALNI datum vydani. Jedine datum ktere oficialne zaznelo je brezen 2010 japonsko.

0/0
8.1.2010 15:32

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

A proč to píšou na sony-playstation.cz ???

0/0
17.1.2010 2:55

Host

Re: Konecne auta jak maj bejt

;-D;-D;-D Prej napric vsema platformama ;-D;-D;-D

Kdybys napsal napric konzolema,tak ok.Snete dal chlapci..

0/0
7.1.2010 22:41

Host

Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

POCKAT, ON UZ SE JEZDI CRYSIS I V AUTECH? WOW8-oR^

;-D;-D;-D

0/0
7.1.2010 23:18

Host

Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Ano,v Crysis muzes jezdit autem,samozrejme.Take ridit clun nebo stihacku R^ 

To jsi nevedel? Ale musim te upozornit,ze Crysis neni zavodni hra ;-D,takze si nejdriv neco nastuduj,at tu nevypadas,jak syn pitomce ;-)

0/0
7.1.2010 23:25

Host

Re: Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Az das v Crysis tolik killu co ja, tak se o nem muzem spolu bavit ty usmrkance:-)

narazel jsem na to ze na PC nejsou zadna nova auta v kvalite GT, tedy viz. prvni post ANO napric platformamaR^

0/0
8.1.2010 0:31

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Rv

0/0
8.1.2010 1:42

Host

Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Ano ma pravdu.Napric vsema platformama!Ani na pc neni v soucasne dobe takto komplexni a zaroven kvalitni zavodni hra ktera navic nabidne takovejto obsah v jedne krabicce.

0/0
8.1.2010 0:32

Host

Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

no na ps3 ale neni take;-D

0/0
8.1.2010 2:22

Host

Re: Re: Re: Re: Konecne auta jak maj bejt

Neni ale bude coz se o pc rict neda ty suline

0/0
8.1.2010 13:49

Host

Rok 2015 bude rokem Ps3!!!

To vyjde totiz to GT5;-)

0/0
7.1.2010 11:19

Host

Re: Rok 2015 bude rokem Ps3!!!

trapny už rok 2009 je rok PS3

0/0
7.1.2010 13:15

Host

Re: Re: Rok 2015 bude rokem Ps3!!!

ten vypatlanej warez smrad se asi nemuze dostat na torrenty, tak prudi tady..Rv

0/0
7.1.2010 17:15

Host

Re: Re: Rok 2015 bude rokem Ps3!!!

2009 Rv

0/0
8.1.2010 1:43

Host

GT5

Tak na tohle jsem uprimne zvedavy.

Cte se to sice hezky,ale byl bych radeji opatrnejsi v ocekavani. 1000 aut,z toho necelych 200 propracovanych (u nich bych cekal i vice ci mene odlisny zvuk motoru),to je obrovske cislo. Ovsem na druhe strane nemoznost auta upravit (na onech takrikajic 1000 zpusobu) to "vyvazuje".Model poskozeni,tam bych to take nejak "evolucne" nevidel,spis styl GRID (snad to bude o dost lepsi).Fyzice moc neverim,navic,pokud by mela byt propracovana jednotlive na kazde z onech 1000 aut (i tech necelych 200 by bylo fajn).. A zmena pocasi.. no uvidime,ale tohle ve hrach byva samozrejme take bezne.Snad to bude v GT5  alespon trosicku (jak ja rad pisu) "evolucni" a tyto vlastnosti vystoupi z sedi prumernych her :-)

0/0
6.1.2010 23:34

Host

Re: GT5

Styl GRID rikas??8-o;-D;-D;-D;-D;-D

Clovece ty si z nas delas nejspis srandu ne?!! Grid ma ten NEJPROMAKANEJSI model poskozeni vubec jelikoz je tam jen par vozu. Takova Forza 2 ci 3 se mu neblizi ani z poloviny a ani GT5 nebude vyjimkou, u takoveho Ferrari budes rad ze poskrabes vizualne lak vic ani tuk, zbyla auta na tom budou pak krapec lepe a nejlepe si co se deformace tyce povedou logicky vozy WRC, ty v nej pripade ukazi deformaci na urovni prave v Race Driveru. A to muzem byt jeste radi, sam Kazunori drive i naznacoval ze by do GT model poskozeni nedaval radeji vubec, ale bez nej by to dnes jiz proste neslo.

0/0
6.1.2010 23:48

Host

Re: Re: GT5

Jsem rad,ze jsem te pobavil :-)

Nicmene jsem prevazne PC hrac.Znam spousty titulu pres tocy,vsechny nfs,lfs,rbr,juiced,coliny,grid atd s tim,ze momentalne hraju nejcasteji asi shift ;-) 

Na konzolych jsem si par her take zahral,z tech poslednich grid a GT5:Prologue.Pohuzel posledni jmenovany mne velmi zklamal.A jelikoz jsem byl obeznamen s tim,ze to neni plnohodnotne GT5,neznaje predchozich dilu,zacinam hltat kazde info o (podle mnohych legendarni serii) GT,jakozto spicce zavodu na PS3.

Jak jsem psal,tyhle nove informace se ctou hezky,ale kdo moc ceka..

Grand Turismo 5 bude prinejlepsim takovou mirnou "evoluci",jakou pro me bylo NFS:Porsche :-).Na tu dobu bomba grafika,fyzika,ovladani,poskozeni (nemluve o skvele kariere).Pokud to ale bude neco na zpusob Grida + vic aut a trati,tak teda ehm..:-/

0/0
7.1.2010 0:51

Host

Re: Re: Re: GT5

Grid+vic aut :-D Musel jsem se zasmat, takhle definovat GT muze opravdu jen nekdo hodne neznalej.To ze jsi pcckar te vsak omlouva, vy kvalit GT nemuzete ochutnat.

0/0
7.1.2010 1:09

Host

Re: Re: Re: Re: GT5

;-D tak ted se musim zasmat ja...

Nezapomen taky,ze ja jako pcckar jsem v podstate o dost vice narocnejsi nez konzolisti,jak na grafiku a mnozstvi titulu,tak na ovladani/nastaveni vozidla/fyziky.A oprav me,jestli mate na konzoli nejaky "propracovany" simulator typu life for speed.

Kadopadne jak hra vyjde,hned ochutnam jeji kvality a ne ze ne,to se neboj ;-) snad me GT5 mile prekvapi.Ale nebude to snadne,jsem uz hodne zmlsany..

0/0
7.1.2010 2:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Tak to je pro tebe tento rok PS3 spravna volbaVR^;-)!!

0/0
7.1.2010 2:44

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

PS3 ma na hrani muj maly bratr (10let) a GT5 dostane jako darek.Cili urcite plne vyzkousim a objektivne porovnam.Ale jako celorocni volbu bych to nevidel ani v tech nejdivocejsich snech :-)

0/0
7.1.2010 12:46

Host

Re: Re: Re: Re: Re: GT5

zmlsany cim, hranim life for speed? :D

0/0
7.1.2010 3:20

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

To ses tak blbej,ze se ptas jak malej smrad?;-DRv To neni jenom LFS ty moulo.Na PS nemate zadnej vyber,jen par arkad v blede modrym.

Jak rikame uz od dob vydani konzoli,PS ani XBOX nemaj co nabidnout a proti PC tuplem ne,tak se tak nediv arkado ;-D;-D;-D

0/0
7.1.2010 12:18

Host

Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Vybodni se na nejaky grand turismo.Na PC jsou mnohem kvalitnejsi tituly,jen to tady zadnej z konzolistu neprizna ;-DRv 

Uvidis ze az to vyjde,tak budes minimalne zklamanej,ale spis primo nasra*nej ;-D

Az prijde nejaka evoluce,tak to bude na PC a rozhodne ne na konzoli a uz vubec ne PS3.Ta nema co nabidnout a vsechno to je jenom odvar !!;-D

0/0
7.1.2010 11:51

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Ty jsi me taky nemalo pobavil.. Nic ve zlym, ale je tu nekdo, kdo neni nezaujaty vygumovanec? A to mluvim o obou stranach.. Pises, jake jsou na PC lepsi tituly a pritom si ocividne serii GT nevidel ani z jedouciho vlaku.. Ja jezdim jak GT5P tak i PC simy, takze aspon od 99% lidi tady mohu porovnavat.. A popravde v pocitu jizdy a vtazenim do hry vubec se GT5P/TT zadna hra na PC nevyrovna.. nemluve o az silenem perfekcionismu, ktery provazi serii GT. Pres fyziku vozu, jizdni model, prezentaci, hudbu, celkovym rozsahem vubec.. Ano, takove hry jako rFactor nebo dokonce iRacing jsou lepsimi RACE simy, ale nejsou pro kazdeho a jsou velmi uzce zamerene.. Na druhou GT byly vzdy DRIVING simem, zvlaste pro fanousky automobilu jako takovych a v tom je treba delat rozdil..

0/0
7.1.2010 12:41

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

"v pocitu jizdy a vtazenim do hry vubec se GT5P/TT zadna hra na PC nevyrovna"

To mluvis o GT5:Prologue? ;-D to snad ne.. Tak to promin,ale Prologue je hodne spatny pokus o zavodni hru.Asi mame kazdy jine naroky a ty tve jsou zrejme jak vidno velmi nizko.

Tudis tvuj cely prispevek timto ztraci na veskere hodnote :-/Rv

0/0
7.1.2010 12:52

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Precti tvuj vytazek z meho textu jeste jednou nebo lepe vickrat abys pochopil o cem je rec.. V jake casti meho textu chvalim GT5P jako celek? Nemluve o tom ze Prologue je pouze jakymsi vetsim demem a nikoliv plnohodnotnou hrou..

Takze jeste jednou..

... v POCITU jizdy a VTAZENIM do kokpitu vozidla a tim padem realistickym ztvarnenim iluze jizdy, jako takove..

0/0
7.1.2010 13:03

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Ale ja te plne pochopil a mluvim o tom samem,jako ty.Navic s GT5:P mam neco najezdeno ;-)

Ale pocit z jizdy a vtazeni do kokpitu je primo otresny,sorry :-) 

Budme konkretni: Grafika mizerna (zde je asi problem samotne konzole),zvuky mizerne (kazde auto ma stejny primitivni zvuk motoru),pri vyhledu na vozovku maji vsechny auta stejne "budiky".Dale fyzika primitivni,nemoznost jakehokoliv poskozeni,reakce na G25 velmi slaba.A v neposledni rade S2000 se sedmikvaltem realite take moc neprida ze ;-D

Tak mi povez,co te tak uchvatilo,nebo radsi uz ani ne.. ;-D

0/0
7.1.2010 13:21

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

"Ale pocit z jizdy a vtazeni do kokpitu je primo otresny,sorry" .. OK, nazor akceptuju, ale muzes byt konkretni? Kokpity v GT nemaji konkurenci, pokud mas jinej nazor, rad se presvedcim o opaku, staci jmenovat hru, která má tuto oblast lépe ztvárněnou. To samé platí o pocitu jizdy. A nemluvim o Force Feedbacku, tam je porad co dohanet..

"Grafika mizerna" .. mluvis o Prologu? Pokud ano, tak plati to same, co vyse.. Pouc me a ukaz hru s lépe ztvárněnou grafickou stránkou (modely, tratě, nasvícení atd.)

"Zvuky mizerné" .. a repro pouzivas jake, muzu se zeptat? Kazde auto ma stejny zvuk? A usniho jsi byl? A ty budiky na vozovce.. no tomu se rika HUD ..

"Primitivni fyzika" .. chapu, ty si ridis vetsinu aut z Prologu v realu, takze pardon.. Hra ktera muze v tomto ohledu GT5 s klidem nakopat zadek je iRacing, ale to jsme uz nekde jinde.. s nedavnym GT5:TT se muze ve fyzice vozu pomerovat s jakoymkoliv PC simem (krom iRacingu).. Pokud to vidis jinak, budu rad, kdyz me poucis hloubeji.

Poskozeni v plnem GT5 bude, pokud je rec o Prologu, ano toto je hlavni nedostatek hry, ale ja hraju sim abych jezdil ciste. Pokud se nekde vysekam, stejne nasleduje restart, to same plati v predjizdecich soubojich.. jet ciste. Ovsem timto neduhem prave nejvic trpel online, to nepopiram.... Docela by me zajimalo, co jsi hral za hru.. z tvyho prispevku sleduji ze je v GT5P vse spatne, ale ocividne mas "hodne" najezdeno..

0/0
7.1.2010 14:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Lepsi kokpit : namatkou treba NFS Shift,DIRT (hrano na PC)

Grafika : zde muzu nabidnout DIRT,SHIFT,GRID... (taktez PC,proto take pisu,ze je to dano hlavne "vlastnosti" konzole).Vedle nich pusobi prologue jako chudy pribuzny a jeste peknych par let stary.Na druhou stranku urcita strohost grafiky neni na skodu.

Zvuky : ozvuceni mam vyborne,toho se neboj.Co treba rikas na zvuky aut v SHIFT? Vzdyt to je nebe a dudy preci.Zonda zni jako Zonda,taktez Veyron je velice povedeny (porovnani najdes treba na youtube).V GT5P jsou zvuky velice monotoni a mam strach,ze by jsi poznal podle samotneho zvuku auto,kteremu patri (samozrejme bez odehrani xxx hodin).

Hud : ano hud :-),tak ten je prave otresne stejny,takze vlastne nepoznas auto.Opet upozornim na Shift,kazdy budik souhlasi.

fyzika :  jo pripada mi primitivni a to ne jen vedle her (simulatoru),ktere jsi sam jmenoval.Stejne tak to poskozeni a odezva na volant (osobne mi i GRID na PS3 pripada vernejsi) ,ci "uprava" aut ubohym posuvnikem jednotek vykonu.A co ta S2000 se sedmikvaltem?Kde je alespon pokus o realitu,hm? GT5:P neni nejhorsi pojezdeni,jinak bych si ho ani nezahral.Ale doufam,ze plnohodnotne GT5 bude uplne neco jineho,jinak nechapu,co se tu "slavi" ;-)

0/0
7.1.2010 23:21

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Kokpit Shiftu je fajn, ale celkovym zpracovanim se snazi bejt az moc cool.. prilis roztrepanej a vsecko je tak nejak na efekt.. napr. nesmyslnej blur v kokpitu ve vysokych rychlostech

Srovnavat kokpit Dirtu 2 a GT5 je vtip ne? Dirtu predevsim chybi vetsi detail na palubce vubec, predevsim zpracovani ruznych materialu atd., to vidi i slepej, sorry..

Grafika je subjektivni zalezitost -- me se napr. engine Gridu a Dirtu primo hnusi.. nerealne, vybledle, skoro sepiove jednobarevne, cele pretahnute prestrelenymi efekty..

Shift vypada OK, ale modely vozu se s GT nemuzou ani zdaleka rovnat, nemluve o vsudepritomnym umelym bluru.. GT proste vypada fotorealisticky (diky kombinaci detailnich modelu vozu a bez debat nejlepsiho nasviceni), kdezto tve vyse zminovane vypadaji vizualne porad "jako hry"..

Zvuk v Shiftu plni takovy wow efekt, urcite je na vysoke urovni, ale prijde me az moc pritazeny za vlasy.. ale tady netvrdim, ze ma jedna ci ona hra navrch.. prosta kazda na to jde jinak... Jeste k HUDu.. proboha proc bych se mel divat na rozdilne budiky na hudu z bonnet-camu, kdyz je mam na palubovce v kokpitu?? Trochu nechapu..

0/0
8.1.2010 1:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Co me dostalo nejvic je, ze porad papouskujes o primitivni

fyzice, ale za celou dobu si uvedl tri naprosto arkadove hry (Shift,

Grid, Dirt), ktere maji fyziku naprosto otresnou a na mile daleko ke

kvalitnim PC simulacim.. Po pravde, ja nedokazal volant s Gridem rozchodit do

uspokojiveho stavu. Ta hra ma tak otresny jizdni model, ze proste jinak nez na gamepadu hrat nesla.. S kombinaci DFGT a GT se to neda rovnat, presna odezva reagujici na sebemensi detail.. nebe a dudy... Co se ti nezda na sedmikvaltu u Amuse S2000? Jakoze Kaz by omylem utrosil jeden navic? I takove Suzuki Cervo SR 07 ma sedmikvalt, nektere Lexusy dokonce osm..

0/0
8.1.2010 1:04

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

No ty dokazes okecat asi vsechno :-) Co se tyka fyziky,sam jsi vypsal simulatory na pc,proc bych opakoval.Mozna jen doplnim i Toca race driver 3,kde na vysoky stupen "reality" byla fyzika proste lepsi nez v prologue dle myho teda a to znatelne.  

Ale ok,GT5 bude asi pecka,jeste ze ma mladsi bracha PS3,tak budeme zavodit..

0/0
8.1.2010 1:40

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

Aneb ukazkova vymena rozdilnych nazoru bez zbytecnych urazek, na BW rarita.. :-)

S Tocou naprosto souhlasim, skoda ze CM nepokracuji v tehle skvele serii a presli na ty jednoslabicny arkadovy nesmysly. :-/

0/0
8.1.2010 1:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT5

gt5p neni jedina hra :P cela seria gt je skvela a nema na nu ziadna zavodna hra, to ze si hral gt5p je to najhorsie co si z tejto serie mohol hrat, aj ked pre mna je to tiez uzasna hra, mam taky pocit z tvojich "pismen :P" ze si ostatne gt ani len nevidel ... :-/

0/0
7.1.2010 14:17







Najdete na iDNES.cz