Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Top tituly 2010? PC a MMO hry

Zatímco se neustále opakují jako nejvíce očekávané hry pro rok 2010 multiplatformní tituly, podle mnoha analytiků bude začínající rok patřit naopak PC hrám. Samozřejmě na tom mají vliv online tituly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

nejlepší hra

říkejte si co chcete, ale nejlepší hrou bude buď heavy rain, či alan wake ..ale spíše to vidím na HR

0/0
8.1.2010 12:41

Kizrath

Re: nejlepší hra

myslis ten prednastaveny film? :-)

0/0
8.1.2010 12:45

pan.klobouk

Re: nejlepší hra

Je vtipny, jak tu nekteri srovnavaji jabka s hruskama. Hry na PC a hry na konzole jsou jine. (nekdo uz to psal) Heavy Rain bude adventura, detektivka, thriller, interaktivni film... kdezto Alan Wake spis 3D akce nebo survival horor. OK, bude mit i adventurni, detektivni a thriller prvky, ale spis se blizi Residentum nebo Silent Hillum. Ale vesele se tu srovnava a rika co bude lepsi. O tom, ze tyhle hry vychazeji na rozdilne konzole a kazdy si tak asi uzije jen tu svoji, uz ani nemluvim.

Dal nekdo pise, ze PC hrani je mrtve, vychazeji same sequely nebo onlinovky. No hlavne ze na konzolich to zije, treti GoD, pate GT, ctvrty Metal Gear, druha Killzone, milionte dily sportu a zavodu... no proste same nove znacky, urcite zadna pokracovani. Vzdyt i ten Heavy Rain je jen Fahrenheit 2, s jinym dejem a postavami.

Na PC samozrejme krom nekoneckych serii a MMO vychazeji i singl hry a casto nove, stejne jako na konzolich. Tolik jen k tem dezinformacim tady. Ze je Starcraft 2 jen hloupe pokracovani? To muzu rikat o GoD 1 vs GoD 2, ale ne o stretegii, ktera prijde po vice jak 10 letech a bude uplne jina. Ze si nikdo na PC nedovali vydat ciste single hru, ze by to byla jeho sebebrazda? A co je Stalker nebo Sims 2-3? To jsou snad onlinovky, vyzadujici registraci a serial? Pritom se jich prodaji miliony. Aspon si o tom neco prectete, nez tu zacnete vypoustet tyhle bludy, kdyz uz o tom nic nevite.

0/0
8.1.2010 13:00

Host

Re: Re: nejlepší hra

Suhlasim s kloboukem. Inac polozil si niekto uz otazku ze preco sa hry na pc warezia? Z tazkej vacsiny je to koli tomu ze vychadzaju nekvalitne tituly ktore chcu iba nahrabat peniaze kym padnu do zabudnutia. Kvalitne PC tituly zarobia tazke peniaze. Cisty priklad je blizzard. Oni sa moc na warez nestazuju, cim to bude?

0/0
8.1.2010 13:28

Host

Re: Re: Re: nejlepší hra

Nebude to tím že roky už řýžujou jen z Warcraftu. Ty free servery nebudou asi ono.;-D

Tak je jmenuj, ty kvylitní PC tituly čo zarobia tažké peniaze. Crysis to nebyl, protože Crytek už maže na konzole. Stejně jako Id soft. Tak fakt nevím.

0/0
8.1.2010 13:36

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Ale ono to vazne neni jen o online hrach. Uspesne a vydelecne jsou na PC i ciste singl hry, casto naprosto bez ochrany. Ta je stejne k nicemu, warez si s ni poradi. Vyvoj singl RTS Sins of a Solar Empire stal milion a vydalala 10x tolik. Pirati nepirati. Zaklinac (plus jeho rozsirena edice) ma prodano skoro 1,5 milionu kusu - proc, kdyz na PC kazdy jen stahuje? Stejne tak tradicne zminovany Crysis. Pro Crytek to pry byla pohroma, hra jim utekla pred vydanim, i pak si ji kazdy jen stahoval a diky brutalnim HW narokum o ni nakonec skoro nebyl zajem. Pry. Tak proc se ho prodalo pres milion, spolu s Warhead a Max edici skoro tri miliony a Crytek jen vzkveta a expanduje? Prodava licence na svuj engine, vyviji dvojku a miri i na konzole a otevrel studia v dalsich mestech?

Citace: "Tesne pred vydanim Crysis mel Crytek 150 zamestnancu (vetsinu z toho ve Frankfurtskem studiu, zbytek v nove zalozenem studiu na Ukraine). Od te doby se Crytek rozrostl na 550+ zamestnancu (ted uz pravdepodobne vice) roztrousenych po peti studiich. (Crytek Frankfurt - hlavni studio; Crytek Kiev; Crytek Budapest - Crysis Warhead; Crytek Black Sea - Sofia - puvodne Black Sea Studios, tvurci WorldShift; Crytek UK - Nottingham - puvodne Free Radical Design, tvurci Haze, TimeSplitters.) Pro predstavu - jen posledni investice do novych kancelari Crytek UK cinila 50 milionu liber" 

Ono to fakt neni o warezu, ale o hracich. Jak pise kolega nahore, PC hrac je zvykly na jine hry a pokud mu nekdo predklada zmrsene konverze a konzoloidni paskvily, at se firmy nedivi, ze se jim to v PC verzi neprodava. OK, mozna se to stahuje - ale i na zkousku, kdyz nejsou dema. Kdo zkusil SW Force Unleashed na PC, za par minut ho smazal, kdo si ho nedej boze koupil, rve si vlasy.

0/0
8.1.2010 14:39

Host

Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Krasne receno, hraji jak na PC tak na PS3 a zajimave tituly, ktere na PC vyjdou si koupim, o konverze konzolovych her opravdu zajem nemam...Momentalne nejvice casu travim na PC u L4D2 a Anno 1404, kterou mam v nadherne drevene truhle i s kompasem dalsimi...Na PS3 zatim vede Fifa 2010 :) a GoW Collection spolu s Uncharted 2...

0/0
8.1.2010 15:16

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Tak já si jsem vcelku jistý, že jak Crytek tak Id si s konzolemi poradí dobře a jejich PC tituly to nijak negativněnepoznamená, trochu doufám, že na konzolích uvidí, co jsou pořádné hry, ale radši nebudu předbíhat.

0/0
8.1.2010 15:38

Host

Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

přesně tak, maj nejlepší programátory a každej aspoň uvidí, jakej rozdíl je mezi konzolema a pcR^;-D

0/0
8.1.2010 19:12

Host

Re: Re: nejlepší hra

Mimo pokráčování, na konzolích vzniká tuna nových kvalitních titulů jako např. inFamous, Heavy Rain, Agent, LittleBigPlanet, WKCH, Demons Souls atd.

No jestli je HR vlastně jen Fahrenheit 2 tak potom je StarCraft 2 úplně stejnej jako jednička jen s jinou číslovkou.

To sis teda vybral příklady. Sims kupují z 90% dívky a ženy, takže to není typická PC hra a S.T.A.L.K.E.R.  se prodával hlavně ve své domovině, více než milion kusů ale jinde už to tak slavné nebylo. Co tam máš dál.;-D

0/0
8.1.2010 13:31

pan.klobouk

Re: Re: Re: nejlepší hra

To nepopiram. Ten muj vycet byl jen rychly nastrel, na co jsem si tak vzpomnel. :) Sice nevim, jestli jsou tech originalit zrovna tuny, ale treba inFamous se mi libil a na Heavy Rain se taky tesim. Krome PC mam i PS3, to jsem nezminil. Ale hlavne na sporty nebo zavody, urcite ne kvuli drzakum jako FF, MGS a takovym.

Fahrenheit 2 urcite nebude jen kopie, tak jsem to ani nemyslel. Ale ty principy a herni mechanismy se nezmeni. Naproti tomu Starcraft II bude RTS v novem pojeti. Blizzard nechce a ani nemuze vydat jen tupe pokracovani. V roce 98 (nebo kdy vysel) byl proste zanr RTS uplne jinde a hraci byli zvykli ja jine standardy. Proboha vzdyt ta hra ani nebyla 3D, je iso... zadna rotace kamery. Tech vic jak 12 let se proste prijevi i jinde, ne jen na grafice a 3D kabate.

A nakonec PC priklady - heh, tak Sims jsem bral vazne jen jako fenomen, ja bych na to nesahnul. :) Ale netahal bych sem kdo to hraje nebo co je typicke. Je to drzak PC prodeju, uz nekolik let okupuje Top 10. A o to slo, je to PC hra, singl, piratila se jako o zivot a presto ma vydelky z rise snu. Ani Stalker mozna neni megahit, ale je to prave ta hluboka a poctiva PC hra, pravy opak konzolovych rychlokvasek. Dalsi hry uz jsem psal nahore, Zaklinac, i ten (ne) uspesny Crysis, serie Total War, Anno, Arma, C&C4, plus hromady tech nenavidenych pokracovani a konverzi z konzoli. Tech v posledni dobe taky pribylo. Proste cely to pisu jen pro ty kratkozraky konzolisty, co vidi svoje mega serie a miliony prodanych her na konzole a PC jim prijde jen jako psaci stroj, ta krabicka co uz leta umira, vlastne se na ni vubec nehraje a krome WoW-ka a hricek do kanclu na ni nic nevychazi. Tohle totiz ctu na Bonuswebu 50x za den.

0/0
8.1.2010 14:52

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Co X3: Terran Conflict, sice to není už nejnovější hra, ale singleplayer pro PC to je:-)

0/0
8.1.2010 15:42

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Jak rikam, urcite je toho vic. :) Jak tech PC single only, tak skvelych her, co se pro PC chystaji. BTW cela X serie byla skvela a na konzolich (jak jinak) nic na ten zpusob neni.

Kdyz kouknu teda do kalendare a rychle to projedu, v roce 2010 se na PC chysta treba: Aliens vs Predator, Alpha Protocol, Assassin's Creed 2, Battlefield: Bad Company 2, Bioshock 2, Command & Conquer 4, Dark Void, Just Cause 2, Mafia II, Mass Effect 2, Max Payne 3, Metro 2033, Napoleon: Total War, NecroVision: Lost Company, R.U.S.E., Silent Hunter 5, Supreme Commander 2, Syberia 3, The Settlers 7: Paths to a Kingdom, Splinter Cell: Conviction, Warhammer 40.000: Dawn of War II - Chaos Rising...

OK, neco z toho jsou multiplatformni tituly, ale zase na PC budou technicky dal nez na konzolich (jen DX9, malo pameti a uz ani ten vykon moc nezbyva). A snad jsem se neseknul, kdyz to jsou vsechno singlovky, zadna zaprdena MMO, ktere konzolisti tak z duse nenavidi. :) Takze vazne na PC nic nevychazi? A umre uz v roce 2010 teda definitivne, kdyz uz krvaci dobre od doby prvni PSX, ktera ho mela pohrbit? ;D

0/0
8.1.2010 16:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Klobouku ty mi zde fakt připadáš jako jedinej inteligentní člověk xD

0/0
8.1.2010 17:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Jenom bych ještě doplnil datadisk k DAO a Drakensang prequel. Všeobecně bych řekl, že kvalitní RPG západního stylu vychází vlastně pouze na PC.

0/0
9.1.2010 11:49

net.Xtreme

Re: Re: Re: nejlepší hra

Proč by typickou PC hru měli kupovat jen muži??? Navíc, co to je typická hra, FPS? RTS? TPS? RPG?

0/0
8.1.2010 15:35

Host

Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Taky nechápu ten jeho pojem "typická hra" xD

0/0
8.1.2010 18:18

Host

Re: Re: Re: nejlepší hra

a já přidám další reakci na ten blábol, co to je za argument, že se prodával jenom ve své domovině? podívej se na ty pseudáče na ps3 (záměrně nejmenuju, neni třeba), mimo japonsko nula nula nic;-D

0/0
8.1.2010 19:14

Host

Re: Re: Re: Re: nejlepší hra

Prosím tě , ty už nic nepiš. Přečti si to ještě jednou.  Co na tom není pravda. A prej, záměrně nejmenuju. Fakt neuvěřitelné.

0/0
8.1.2010 19:20

Host

Re: Re: nejlepší hra

pan.klobouk.-nejsi ty ten co mu na gamebazaru trvá vždy věčnost poslat hry a domluva je s tebou děsná?

0/0
8.1.2010 20:53

pan.klobouk

Re: Re: Re: nejlepší hra

To bude jinej klobrc. :) Ja ani gamebazar neznam, nic jsem neprodaval ani nepamatuju a domluva je se mnou vynikajici. ;D

0/0
8.1.2010 22:40

Host

DoW2 CR

Si rikam, kolik lidi zapomina DoW2 datadisk. Ze se vubec jeste nejake datadisky delaji ze:-/

0/0
8.1.2010 12:38

Host

Petr

Tak jelikož nejsem MMO positive tak si z těchto her zahraju tak maximálně Starcraft. Jinak začíná to být čím dál víc jasnější: Máte rádi MMO, Strategie a nezávislé hry = jděte do PC, chcete akci, mlátičky, sport = jděte do konzolí... PC a konzole si prostě nekonkurujou, jsou naprosto o něčem jiným

0/0
8.1.2010 7:47

Host

Re: Petr

Na akci PC a myš, ale souhlas, že si nekonkurují, ne moc.

0/0
8.1.2010 10:14

TT777

Re: Petr

anibych nerek i na PC se najdou dobre mlaticky treba Ninja Blade http://bonusweb.idnes.cz/pc/recenze/ninja-blade-na-pc-je-jen-nadprumerna-mlaticka-v-atraktivnim-havu-psj-/clanek.A091128_233809_bw-pc-recenze_das.idn -spis jde o to ze zmlsane PC hrace nejak takove konzoloidni hry uz moc neberou;-D

0/0
8.1.2010 10:15

Host

Re: Re: Petr

Darksiders, Bayonetta, Dantes Inferno, God of War, Nanja Gaiden - naprostá většina mlátiček na PC není. Ale je pravda, že každého baví něco jiného, bojový styl ala Diablo (click, click, click na cíl) zas nevyhovuje mě. 

0/0
8.1.2010 10:18

Host

Re: Re: Petr

tak nejak me na konzoli moc hrat nebavi...a dalsi silna stranka PC hrani jsou strategie, a ty ja miluju stejne jako dobrou strilecku nebo RPG. Ted furt mastim pres hamachi Men of War :)

0/0
8.1.2010 16:25

Host

...

Rok 2010 je vážně, co se týče herní scény řádně nabitej a sem i docela rád za pcčkáře, že dostanou taky nějakej ten kvalitní only titul. Čím větší konkurence, tim víc smetany pro hráče, no ne? :)

VRB

0/0
8.1.2010 7:29

Kizrath

kde jsou?

Prosim ty co hlasali, ze PC hrani je mrtve, ozvete se zde prosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim a pak vas poprosim, abyste se ozvali i ke konci roku, az RTS roku, hru roku vyhraje jedna a ta sama PC(only) hra..., ale nebudu provokovat, jen se tesim na SC2 :) Cataclysm uz nebude ono ...

0/0
8.1.2010 7:05

Host

Re: kde jsou?

Pc hraní je mrtvé. Už jen to že nejočekávanější hry na PC jsou pouhopouhé sequely. SC2 může být dobrej jak chce, ale nic nového nepřinese.

To já jsem právě skouknul novej díl Qoru, a byly tam nové exkluzivní informace k Heavy Rain. Dokonce si člověk sám může vyzkoušet jak takový výběr možností probíhá, a jaké má fatální následky na děj hry.To co vypadá na videích zajímavě, je ve skutečnosti absolutní bomba. Kolik už jsem četl těch výkřiků PC-čkářů, tuhle hru chceme na PC. A já říkám nasrat.:-) Téhle hry je warez verbež škoda. A vy zatím čekejte, možná vyjde i Sequel Diabla. Jo Blizzard bude ždímat prachy za pokračování pokračování a PC-čkáři mu za to budou tleskat a tancovat.;-D

0/0
8.1.2010 9:28

Kizrath

Re: Re: kde jsou?

krasne nesmysly pises :) SC2, ze nic noveho neprinese? Zkus si nejdriv zjistit informace o tomto titulu co prinese a jaky bude a jak se bude lisit od puvodniho dilu, pak si uvedomis, jakou blbost jsi napsal;-) ja se s tebou klidne vsadim o co chces, ze hra roku 2010 bude PC;-)

0/0
8.1.2010 9:55

Host

Re: Re: Re: kde jsou?

Komerční výplach mozků. Kolik že ti je? Víc než takových 25 asi ne. No, ale i v tomhle věku by jsi mohl mít trochu přehled.

0/0
8.1.2010 10:09

TT777

Re: Re: kde jsou?

Heavy Rain takova blbost interektivni film co jen zahlasi ted zmackni ctverecek (das padouchovi pesti) ted zmackni trojuhelnik (hodis ho na sporak)... predskriptovana ptakovina s uchazejici grafikou nic vic to fakt vetsine PCckaru chybet nebude;-D

0/0
8.1.2010 10:05

Host

Re: Re: Re: kde jsou?

Nechci se mezi vás plést ale to co jsi předvedl je omezenost nejvyššího kalibru. Kde najdeš hru ve které rozhodnutí mění samotný její děj přes vývoj postav i herních možností? Je to nelineární hra v pravém slova smyslu. Ne ty hry, kde si jen vybíráš jaký úkol uděláš první, ale nakonec spjeješ zase k tomu samotnému výsledku.

0/0
8.1.2010 10:14

Host

Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Sorry spěješ ne spjeješ

0/0
8.1.2010 10:16

TT777

Re: Re: Re: Re: kde jsou?

spis je to Kinoautomat ty jsou taky nelinearni, to ma byt vyhoda? jen ta ze pokud budes chtit videt vsechny varianty budes to muset hrat znovu a znovu kdyz te to bavi...Rv

0/0
8.1.2010 10:21

Host

Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Takže znovuhratelnost je nevýhoda? To je teda novinka. Kinoautomat nabízel většinou tak 2 možnosti ovlivnění děje navíc v pevně daném místě, to je navíc tak vrchol toho co nabízí dnešní hry (pár konců), ale HR ti dá neuvěřitelnou škálu možností od začátku až do konce. Navíc možností co dělat, jaké použít předměty v dané situaci, je obrovské množství, narozdíl od třeba Crysis ;-)

0/0
8.1.2010 10:27

TT777

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

nic proti vkusu, ale ja si po dohrani jedne hry radsi zahraju uplne jinou, ale chapu ze nekomu se to libi, kamos miluje strilecky a Crysis dohral uz 4x me to vic jak jednou proste nebavilo a to ikdyz jsem pozdeji koupil lepsi GK a mohl jsem to hrat znovu na plne detaily

0/0
8.1.2010 13:03

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Jenže Crysis když hraješ znovu můžeš maximálně jít zleva či z praha ale vpodstatě hraješ pořád tosamé, HR může být podruhé, potřetí či popáte uplně jiné, právě kvuli změnám vývoje hry v závislosti na událnostech.

0/0
8.1.2010 14:32

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

může, ale zdali tomu tak vůbec bude, přece jenom pr je pr, počkáme si na uvedení plné verze;-D

0/0
8.1.2010 19:16

Host

Re: Re: Re: kde jsou?

Když se tak podívám na nejprodávanější hry na PC posledních let, tak nemáš pravdu. WoW-ko a Sims. Heavy Rain by na většinu tedy PC-čkářů působilo jako zjevení boží. Co hraje a zajímá warez, zase nezajímá mě. Čísla hovoří jasně.

0/0
8.1.2010 10:17

Kizrath

Re: Re: Re: Re: kde jsou?

No jo, takze jsou asi vyvojarska studia naprosto tupa a mela by propustit cely management, proc vyrabet hry na PC, kdyz se to nevyplati, zajed si do Irvinne a zkus to tam rict tomu gigantu. Kdyz uz jsi u toho vydelavani hrami, vypocti si kolik ks do ted bylo prodano WoW original, kolik ks BC, kolik ks WoTLK. Mas pet let jen sveta Warcraftu to mas 60 mesicu, prumerny poctem hracu, kteri hrali za tech pet let, tak dejme tomu 8 milionu kazdy mesic platicich hracu cca 13 EURO..celkove jen za poplatky vydelal Blizzard cca 6,2Milard, to nepocitam Blizzcony a dalsi akce a prodej reklamnich veci. Tak jak hovori cisla ted?

0/0
8.1.2010 10:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Na PC se výrazně vyplatí hry které se nedají warezit: Tedy MMO nebo hry založené na multiplayeru(L4D,CoD,Stracraft). Vydat na PC exklusivně velkou příběhovku pro jednoho hráče se rovná komerční smrti. 

0/0
8.1.2010 10:41

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Přesně tak. Já se tady bavím o celé PC scéně a on tady vytahuje čistě jen Blizzardy.  Možná je jejich akcionář. Raději 1 Machinarium, než 10 datadisků WoW. No ono taky když si někdo myslí že už ted je hrou roku pokračování hry, která se nevešla ani do 100 nejlepších her všech dob na PC, tak to o něčem svědči. Nebo je to jen WoW-kař a pak se vše vysvětluje.

0/0
8.1.2010 11:08

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Prosim, povez mi co si predstavujes pod pojmem WoWkar, to by me opravdu zajimalo.

"která se nevešla ani do 100 nejlepších her všech dob na PC" zkus se podivat na wikipedia.com, najdi si tam starcraft, najdi si tam sestou zalozku, hodi te to na stranku TOP 100 GAMES, je to skrze vsechny platformy a koukni se kde je Starcraft ty moulo, nejdriv si zjisti fakta, pak neco urazej;-)

0/0
8.1.2010 12:10

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

A co mě má zajímat wiki. Ty se zase podívej na Metacritic - 131. místo ty šmoulo.;-)

0/0
8.1.2010 12:32

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

tak se koukni šmoulinko na PCgamer.com ;-), ja ti jen pouze tvrdim, ze se SCII stane hrou roku;-)

0/0
8.1.2010 12:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Můžeš si tady kvákat co chceš. Už tady byli různí fanboyové, ale zatím žádný na začátku ledna nevyhlašoval hru roku. Gratuluju trotle.;-DTak kolik ti je? 12?;-D

0/0
8.1.2010 13:06

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Ten kdo se zmuze jen na proste urazeni jinych lidi a ma potrebu mit v textu tisic smajliku me nemuze urazit, jestli chces muzu ti ten vek povedet do obliceje. Jen si na me vzpomen na konci roku az tu bude clanek o top hrach 2010.

0/0
8.1.2010 13:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde jsou?

Ty budeš fakt dobrej magor. Podívej se sám kolik tam máš smajlů, nemám jich víc než ty, hlavně že poučuješ druhé. Diskuze s takovýma pseudointeligentama jako ty, je akorát ztráta času.

0/0
8.1.2010 13:41







Najdete na iDNES.cz