Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Revoluční systém ovládání PC her v akci

Jak ovládat hry bez pomoci tradičních klávesnic, myší a gamepadů se stalo doslova posedlostí. Nyní má prorazit i v segmentu PC her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

SHD

Pro ty co chteji videt o co jde.

http://kotaku.com/5444425/motion-controlled-left-4-dead-2-in-action

Nevim proc mam pocit, ze PC ckari dostanou neco z konzoli a konzolisti neco z PC (FragFX).

0/0
10.1.2010 10:58

Host

Re: SHD

Shiiit ono to je ve zprave. Fail:-/

0/0
10.1.2010 11:10

Oldis_rab

no uz se na tu revoluci tesim

zatim mi nikdo idelanost mysi a klavesnice na hrani fps nikdo nevymluvil, a pochybuju ze tohle revolucni to dokaze. Navic u PC je obvykle sedet a kcemu mi pak sou dva ovladace do ruky? kdyz u hrani budu chtit zacvicit tak si poridim wii a nepotrebuju tohle k pc.

0/0
9.1.2010 18:42

Host

PC AND PS3 IS SHIT

co je todle za revoluci tohleto melo x-box360 ještě v době kdy žadna PC nebyla PS3 and PC is ShitRvRvRvRv

0/0
8.1.2010 22:01

Host

Re: PC AND PS3 IS SHIT

Myslis vazne nebo si debyl?? :)) prej kdy jeste PC nebylo:)) PC jsou tady dyl nez ty :))

0/0
8.1.2010 22:10

Host

Re: Re: PC AND PS3 IS SHIT

Vrat se zpatky do skoly nebo si zopakuj cestinu, debil je s mekkym I :-/;-€

0/0
9.1.2010 13:14

Host

Re: PC AND PS3 IS SHIT

Chlapče , ty jsi retardovaný , hloupý, nebo jsi utelk z ústavu ?

0/0
8.1.2010 22:37

Host

Re: PC AND PS3 IS SHIT

Blbecku,PC je tu,bylo tu a bude tu.Xbox byl a mozno nebude.

0/0
9.1.2010 0:59

Host

Re: Re: PC AND PS3 IS SHIT

???

WTF? Jasně že Xbox ani PS3 tu nebudou věčně. Ale nahradí je další konzole. U PC je to to stejný. Xtčka, 486tky, Pentium 120hz... tyhle stroje už tu taky nejsou a hráči je museli vyměnit...

Herní konzole tu byly před herním PC. A je naivní se domnívat, že někdo zruší nejvýdělečnější platformu. PC tu bylo. PC tu samozřejmě bude, protože není jen na hry. Ale samotná nabídka her a pohodlnost hraní... no mylsší že někdy předežene konozle v něčem jiným než MMo, Indie hry a jednou za tři roky jedna velká AAA strategie?

0/0
9.1.2010 9:21

Host

Re: PC AND PS3 IS SHIT

diskuze na tomhle webu sou prakticky sbírkou demence herního národa, ale ty si to chlapče vyhrál na celé čáře 8-o

0/0
9.1.2010 18:40

Host

Jumík

Už i na PC ?? Vezněme si Natal, už někdy před 8 lety jsem četl v levelu recenzi na balíček her, který se ovládaly jen pohybem před webkamerou !! Spousta lidí nechápe, že tyhle "novinky" byly na PC už dávno, jediný rozdíl je v tom, že výrobci konzolí jsou daleko úspěsnější v tom hráčům komerčně něco vnutit ;-) PC mám výhodu i nevýhodu v tom, že jeho možnosti jsou prakticky neomezený, není pro líný lidi a já chápu, že spousta lidí jsou líní a raději si za všechno zaplatí a konzumují co jim kdo naservíruje ;-) Už tu někdo něco jmenoval, tak přidám jen jeden příklad www.free-track.net

0/0
8.1.2010 19:14

Host

Re: Jumík

Na PC tyhle věci fungují sice dávno.. ale kolik her že je podporuje... snad jen pár testovacíh indie pokusů?

Ono je to krásný, že to jakože teoreticky funguje, můžeš si to připoit a když jsi šikovnej, tak si udělat sám aplikaci která ti bude podle pohybu hejbat kurzorem... ale můžeš takhle ovládat Total War? Existuej nějaká bojovka či RPG, dke bych měl jednu ruku na klávesnici a druhou držel tužku a pomocí ní ovládal meč? Můžu dětskám pustit cokoliv na způsob eyepeta?

Ono je hezký, že to na PC teoreticky funguje. Ale já přeci jen víc ocením a víc se budu těšit na "okopírovanou verzi, která mi i k něčemu bude."

0/0
8.1.2010 21:30

Host

Re: Re: Jumík

Ale otazkou je jak dlouho te bude bavit mavat pred tim rukama jako sasek ?Stejne da nakonec vetsina lidi prednost pohodli u klavesnic a gamepadu

0/0
8.1.2010 22:12

Host

Re: Re: Re: Jumík

Souhlasím. A proto mě věci jako WiiMote a Sony připravovaný ovladače moc nelákají.

Ale Natal a jemu podobné mají výhodu - bezdotykově trackují celé tělo (u PC teda asi jen tu půlku co je nad stolem) a máš při nich volné ruce - tzn zásadní věc - vůbec nijak ne sevylučují s klasickým ovládáním myš+klávesnice, gamepag, volant, joystick....

A myslím, že tady je velká šance na novinky. Ne nahradit zaměřování ukazováním prstem a střílení děláním pusou "puf puf puf." Ale použít to pro funkce, které v současnosti nejsou neinjtuitivnější, časot je řešíš přes menu, nedbojbože několik submenu a často se pro to zapauzuje hra? Co třeba dávat příkazy společníkům pomocí gest (zvednutá pěst jako stůjte apod...)? Co rozhlížení hlavou v záodních hrách? Co ovliňování ingame dialogů (takže ne ty co jsou jako v Mass Effectu kdy hra stojí - ale ty co jsou třeba v gears of War - kdy si hlavní hrdinové povídají přimo při gameplay akci) - co když by jsi mohl do rozhovoru zapojit svou postavu kývnutí/zavrtěním halvy či pokrčením ramen? Co až tyhle kamerky a jejich SW dospěje stádia že pozná tvoje "emoce" - zda jsi v pohodě, zda jsi napnutej, zda se směješ - a podle toho přizpsobí hlášky halvního hrdiny aby tě tak víc vtáhla? (prostě hrdina bude reagovat jinak pokdu se při řezání potvor budeš smát a jinak, když s vyděšenýma vypleštěnýma očima budeš vynervovaně mlátit do ovládání)

Myslím, že těch možností jak zapojit Nataloviny do her a přitom z nic hneudělat mávání rukama a skákání před televizí jsou spousty.

0/0
9.1.2010 9:18

mirda66

Re: Re: Re: Re: Jumík

Nerozumín tématu, sice jsem slyšel o nějakém superpadu vymyšleného kdysi pro US.Army. Hráči obvykle preferují pohodlí, takže si nedokážu představit, že by někdo pod stolem klepal nohama kvůli běhu. Napadá mne snad laserové čtení pohybu zornic očí, tedy změna úhlu pohledu a možná nějaká robo-rukavice pro střelbu...

Jen komentář: pište raději o trochu víc pomalu, nebo více čtěte knihy. Překlepy jsou "fakt síla" :-)

0/0
9.1.2010 10:50

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Jumík

jj. Překlepy vím.. ale když se podívám co se na těchto fórech děje, nestojí mi to za to - to by bylo házení perel sviním.

Jinka nevím zda jste pochopil jak jsem to myslel. Právě že u Natalu se nemsí jen jednat o dupání nohama pro běh. Skákání žabáků při šplhání v Assassinovi nebo náchání rukama při jakože šermování. Natal se nijak nevylučuje s jakýmkoliv běžným ovládáním. A akci půjde klidně hrát na gamepadu/myši tak jak je hrá zvyklý. Běh na jeden stick... rozhlížení na druhý. Střelba na triggery... vše může fungovat po starém. Ale Natal může přidat další nové funkce, které s gamepadem nejsou pohodlné - například rozdávání příkazů v jakékoliv hře se téměř vždy dělá přes menu v zapazované hře. je to krkolomné, ruší to. proč na to nevyužít Natal rozeznávající jednoduchá gesta? Dialogy jde odpovídat kývnutí / zavrtěním hlavy / pokrčením rameny / pohrozením pěstí... to mi přijde pohodlnější ne vybírat s menu. Navíc si mylsím, že to dokáže i lépe vtáhnout do hry - společní kse na něco zeptá, já kejvnu, on podle toho zareaguje. Žádnej interface, žádný menu, hezky během akce, přirozeně, intuitivně....

Lidi si pořád mysí, že pohybové ovládání musí být uděláno tak, že hráč je nonstop v pohybu celým tělem a že to jinak nejde. Ale pohybové ovládání jde prostě použít jako prvek navíc. Kdy u hry pohodlně sedím rozvalený v křesle. Hraji úplně stejně jako doposud. Jen jednou za 15 minut přikývnu hlavou (volba dialogu zjišující kterou cestou v GeoW chci jít), zvednu va vteřinu pěst (parťáci přestanou útočit a schovají se), nebo na rstech ukážu číslo tři (až se mě obchodník zeptá kolik health potionů chci koupit)

Nic z toho není fyzicky náročne a není třeba vstát z křesla. Nenutí to být neutále v pohybu. je to jen příjemné a zajímavé zpestření hry v určitých okamžicíh.

proto si myslím, že prostor pro Natal a jemu podobné je i v hardcore hrách. Když se to dobře udělá a zapracuje. A moc nechápu proč teď všichni plaší, že budou v Crysis 2 střílet prstama a dělat dřepy když se budou chtít zkrčit. Vždyť nic takového se do AAA her nechystá a pochybuju že někdy bude.

0/0
9.1.2010 15:45

Host

Re: Re: Jumík

Tak například ArmA 2 mi jako indie hra nepříjde ;-)

0/0
8.1.2010 22:32

pan.klobouk

Re: Re: Jumík

Zrovna to pisu dole. To co zminuju - staricka rukavice a "ctecka" myslenek :) funguje na vsech PC aplikacich, ktere kdy vysly. Takze kdyz na to prijde, i ten Total War muzes s virtualni rukavici hrat. Ze ti za hodinu upadne ruka je jina vec. Ale to uz jsem rikal posledne u Natalu. Pokud to vazne odladi a vychytaji presnost ovladani i lagy, tezko bude nekdo u Burnoutu dve hodiny predpazovat a delat ze ridi (plus kde jsou dalsi tlacitka na milion funkci?) zrovna tak tezko dohraju za sobotu a nedeli Half Life 2 pres Natal, kdyz mi zkameni ruce a pritom asi tisickrat umru, kdyz nebudu stihat skakat, krcit se, prepinat zbrane, nabijet... a co ja vim, co jeste.  

0/0
8.1.2010 22:35

Host

Re: Re: Re: Jumík

Přesně, tohle vychytalo Nintendo, prostě jejich ovladače měli úspěch hlavně u párty her, který hraješ s partou lidí tak hodinu a střídáte se, MS i Sony úspěch Nintenda špatně pochopili a nebo ještě hůř začnou dělat podobný nenáročný hry jako Nintendo a to potom viva PC, ale Sony se strhnout nenechá, ale u MS si tak jistý nejsem

0/0
8.1.2010 22:51

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Jumík

Presne, taky myslim, ze to tak dopadne. Na opravdovy hrani a hodiny a hodiny pareni, to neni. Takze par specialnich Natal her (nebo spis hricek), na zkousku neco normalniho a tim to asi konci. Navic jsem ted nekde cetl, ze MS Natal porad jeste resi. Vtipny, 10 mesicu pred uvedenim na trh. :) O vypocty se mel udajne starat cip, ale nestiha. Lagy, presnost a tak. Takze pry to pozenou primo pres CPU X360 a poresi to softwarove. Jenze tahle sranda si ukousne 15% vykonu. Podpora starsich her tudiz asi pada - nebo budou trhat? Netusim. :) Vsak on o tom Bonusweb tak do tydne taky udela novinku a vypukne tu flame. ;D 

0/0
8.1.2010 23:04

Host

Re: Re: Re: Re: Jumík

Jak píšu o kousek výše  - Sony má bohužel systém kterej musíš držet v ruce. Takže je hodně omezenej - akorát na ty virtuálny tenisy, čermování a podobný věci přizpůsobený přesně tomuhle ovladači.

MS má snímání těla - ale máš u něj volný ruce - můžeš u toho držet gamepad, volant,... a hrát úplně postaru. Natal u toho může být využit navíc pro funkce, které jinak vyvoláváš jedno uza několik minut přes vyrušující meníčka - výsledek může být hra, která dokáže mnohem líp vtáhnout... ale neunaví potože budeš prostě sedět normálně klidně s gamepadem v ruce... jen občas na společníkovu otázku přikývneš (místo zastavení hry a čekání až vybereš odpověď)... při dotazu kolik chceš koupit zásobníků ukážeš číslo na prstech (místo nastovování nějakých políček a odklikávání přes OK tlačítko) apod

Jde sice jen o teoretické možnosti. A zda je někdo zapracuje třeba do GeoW3 nebo zda budou vyhcázet jen kopání do míčů... to už je jiná věc. Ale Wii či PS3 pohybové ovladače tuhle kombinaci ani neumožní. Tam si nevezmeš Sony ovladač a k tomu volnat nebo Dualshock... Proto zatím víc věřím v úspěch Natalu. právě díyk tomu, že jde přidat k současnému ovládání jako něco navíc. Ne že ho komplet zastoupí.

Sice je tu samozřejmě ještě možnosti diskuse na téma "EyeToy rip-off" což je pravda na půl. V zásadě umí totéž. Ale zabudovaný tracking přímo do konzole (škoda že zrušili ten samostatný chip) to udělá mnohem jendoduší pro vývojáře na využití. Na PS3 to nikdo nevyužije, protože mu nestojí za to programovat celej tracking těla kvůli dvou situacím ve hře. V Natalu by neměl být pro vývojáře rozdíl mezi podmínkou "Sitsknul hráč tlačítkou A" a nebo "Pohybuje rukou nahoru?" - díky čemuž by neměl být problém imlementovat do hry třeba jen minimální vedlejší využití. Takže by se to mohlo více rozšířit než u konkurence.

0/0
9.1.2010 9:34

Host

...

No nevím. WiiMote jde taky s PC a není to nic moc.

0/0
8.1.2010 17:22

Host

Ovládání pohybem na pc je

Vy neznáte CamSpace? - na pc už nějakou dobu

http://www.camspace.com/

0/0
8.1.2010 16:52

Host

Re: Ovládání pohybem na pc je

jj s Cum Space se zažije srandy :-P

0/0
8.1.2010 17:17

Host

zajimave

No ovladani je to zajimave, ale ja stejne asi zustanu oddanej mysce a klavesnici:) stacilo mi ze jsem kdysi hral end war hlasem a pekne jsem po par hodinach hrani kvilel, a co teprve machani rukama:)) bych byl spocenej jak prase

0/0
8.1.2010 16:21

Host

Re: zajimave

tak to  zkus radsi zpíívat v guitar hero ;-D

0/0
9.1.2010 7:31

Host

:-P

to je všechno hezký...a co takhle jít dneska večer do hospody a dát si radši pár piv, než pořád krafat co je lepší. rodidla čekají...

0/0
8.1.2010 15:36

Host

Re: :-P

Moudry prispevek!! (ironie)

0/0
8.1.2010 16:22

Host

Re: :-P

Moudrý příspěvek !! (myšleno vážně a dokonce s diakritikou)R^

0/0
8.1.2010 17:16

Host

Re: :-P

redidla čekají ? ;-D

0/0
8.1.2010 23:22

Host

ovladač?

No jestli se to bude takhle lagovat ( myslím tím odezvu u toho ovladače) tak to nikdo nekoupí a máchat rukama před monitorem abych vůbec něco trefil je taky pěkná blbost!

0/0
8.1.2010 13:34

pan.klobouk

Začala to Sony se svojí kamerkou EyeToy ???

Dalsi pekny clanek mistra Skocha, dokazujici jeho fundovanost. Revoluci v ovladani zacala EyeToy? Uz dlouho predtim byly na PC k dispozici vecicky jako snimac impulzu z prstu a radoby "ovladani her myslenkou" nebo specialni virtualni rukavice, ktera nejen ze predbehla Nintendo (ktere dle clanku udajne pokracovalo s Wiimote) ale navic vypadala jak z filmu Travnikar. Az ROKY po tom zacala Sony svoji udajnou revoluci (poskakovani pred televizi a EyeToy hricky) a o svetelne roky dal dorazilo Wii, s genialne novatorskym machanim rukama a ukazovanim na obrazovku.

Ale detem ve zdejsich diskuzich tyhle clanky asi staci, hlavne kdyz to rozpouta flame a reklama se bude zobrazovat. Co se dozvime dal? Ze se chysta naprosto neuveritelna a totalne revolucni helma na hlavu, ktera nas prenese primo do sveta her? Co na tom, ze dvacet let zpatky tu byla virtualni helma VFX a  tohle vsechno uz pisickari davno prozili. Ach jo.

0/0
8.1.2010 12:48

Host

Re: Začala to Sony se svojí kamerkou EyeToy ???

halet klobouku, neymsli trebas autor masove rozsireni do domacnosti? jako jasny pred X lety v laboratornich podminkach jsi davno mohl ovlada hru "myslenkou", nebo v ruznejach gamecentrech si vzit helmu a rukavice a bejt ve virtualnim svete kterej jsi si ovladal, ale o nejakem rozsireni do domacnosti nemohla bejt rec.... no myslim ze to zacalo prave eye toy, ale, tak preci nebudeme lpit na takovejch detailech, ne ;-)

peace for you

0/0
8.1.2010 13:43

pan.klobouk

Re: Re: Začala to Sony se svojí kamerkou EyeToy ???

At je sila i s tebou, bratre. :) Samozrejme ze nemyslim nejake labolatorni pokusy a prototypy, co se dostaly tak maximalne na stranky vedeckych magazinu. To o cem pisu byly bezne dostupne a prodavane periferie. Samozrejme ze firmy jako Sony nebo MS, jednicka a dvojka na trhu (poradi necham na ctenarich) zaridi tu masovost a dotlaci tyhle zarizeni hromadne az domu. (i kdyz ruku na srdce, kolik ceskych domacnosti ma u PS2-3 kamerku?) To by v devadesatych letech mozne nebylo. Presto ono udelatko na cteni myslenek recenzovali v casopisu Score a mam za to, ze jsem to videl i v nasi televizi. Gamepage to asi nebyla, mozna nejaky porad obecne o pocitacich. A rukavice tez nebyl vykrik techniky, ale zamyslena nahrada mysi. Ta zase dojela na nepohodlnost (od mavani boli ruce) a nepresnost (mys je mys) coz jsou ale stejne potize, jake trapi i EyE Toy, Wiimote nebo zamysleny Natal. I z toho duvodu mi to prijde cele smesne, jak se nekdo porad vraci k necemu, co uz tady bylo a ukazalo se jako slepou ulickou.

0/0
8.1.2010 14:23

Host

Re: Re: Re: Začala to Sony se svojí kamerkou EyeToy ???

To je pěkné, že to jde běžně sehnat. Ale jdou k tomu sehnat i hry?

0/0
8.1.2010 21:32

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Začala to Sony se svojí kamerkou EyeToy ???

Hele ja vam tady na Bonuswebu snad budu delat osvetu, nebo co. :) Vtip je prave v tom, ze na tom funguje jakakoliv hra. Ta co vysla dneska, i ta z roku 1995.

Zminovana virtualni rukavice v jadru vazne funguje jako mys. Takze kterakoliv hra, kde muzes pouzivat mys a druhou rukou rejdit po klavesnici (od FPS, pres adventury a RPG, az po strategie) s tim spolupracuje. I si muzes hrat na Minority Report a pracovat pod Windows nebo brouzdat internetem. Ze te od toho bude po par minutach (hodinach?) bolet ruka a ze to bude chtit trenink, aby tomu clovek privyknul, je vec druha. Ale to je u Wiimote nebo u Natalu taky.

No a ta vecicka na cteni myslenek je neco podobneho. Snimac na prstu nejak urcuje na co clovek mysli (neptejte se jak, nejsem neurochirurg) a cte impulzy. Samozrejme je to potreba nakalibrovat, jako gamepad nebo volant, ale pak uz si jen v menu hry navolis ze vlevo je vlevo a vpravo je vpravo... a hrajes. V televizi s tim tehda ukazovali nejaky snowboard zavody. Jedes z kopce, najizdis na rampy, skaces... zpocatku to nikomu moc neslo, ale po chvili soustredeni delal panak na obrazovce skutecne to, na co dotycni mysleli. Voila, revoluce. :) A zase, je to zajimavost a chce to (asi) desny soustredeni, rozhodne vetsi, nez pri hre na klavesnici nebo padu. Mrknes kolik je hodin, slysis zvonit telefon, nekdo na tebe promluvi... a je to v haji. :) Nicmene tohle jsou vazne veci, co tu byly dobre 15 let zpatky a fungovaly.

0/0
8.1.2010 22:28

Host

Revoluční

Co je na tomhle revolučního? Vypadá to naprosto stejně jako Red Steel 2 s MotionPlus na Wiičku.

0/0
8.1.2010 12:35

Host

hmmm.

Razer??¨

Nooooo...tak na to sem zvědavej..mám od nich veškeré periferie včetně sluchátek a je to jedna z nejlepších, ne-li nejlepší firma na tyhle záležitosti.....

0/0
8.1.2010 12:16

Host

víte

já jsem asi konzervativní člověk, ale naprosto mně vyhovuje myš + klávesnice (+ maximálně tak volant nebo joystick pro simulátory). Fakt nemám potřebu máchat před kompem rukama jak idiot jako jsme to viděli minule např. u Natalem ovládaného HL2...

0/0
8.1.2010 12:13

Host

Re: víte

R^R^R^

0/0
8.1.2010 12:43

Host

PC a dead? Hahaha

Co je to furt za blaboly? PC gaming nikdy nebude mrtvej nikdy... jak by moh? dostava kompletne vsechny AAA multiformatove tituly v lepsi grafice nez konzolove protoze jak znamo hra se vyviji na PC .. engine atd. a tudiz pokud firma nechce vylozene hru bloknout jen pro svoji konzoli je multiformatova na PC nej.  Dale ma PC adventury, strategie simulator simulace managery webove hry obrovskej segment MMO her .. nejvetsi byznys vyvoj je za par slupek rodi se tu super projekty... PC a dead? loool PC forever R^R^

0/0
8.1.2010 11:51

Kizrath

Re: PC a dead? Hahaha

R^

0/0
8.1.2010 12:13

Host

Re: PC a dead? Hahaha

Škoda slov. Řeči o umírání PC jako herní platformy vedou pouze frustrovaní konzolisté (hlavně fandové Sony), kteří jsou zklamání z neúspěchu své zbožňované platformy a myslí si, že když budou pohřbívat konkurenci, jejich oblíbecá krabice se tím nějak zlepší, či co.

0/0
8.1.2010 12:14

Host

Re: Re: PC a dead? Hahaha

hele nepaušalizuj... jsem fanda Sony od PSX, přes PS2, PSP až po PS3 ale vedle toho jsem kombinovanej PCčkář.. spokojeně si hraju exkluzivky na PS3 na PS3 a co tam není na PC... a okolo mě na PC prskaj spíše majitelé Xboxů. Přičemž právě Xboxy jsou v podstatě zbytečné pokud má člověk PC....

0/0
8.1.2010 12:25

Host

Re: Re: PC a dead? Hahaha

No PC mrtvé není - ale jak dlouho to vývojáři buodu mít trpělivost podporovat. Když porovnáš prodeje na konzolích vs na PC... já se třeba divím, že se tam někomu chce ještě něco vydávat. Bejt vývojář tak ten čas věnuju na nějkaou pitomost na DS... a budu mít prodeje minimálně desetkrát vyšší...

Takže hry tam pořád jsou... ale doby kdy PC bylo plné Deus Exů, Falloutů apod jsou dávno pryč. A když někdo vydá GTA4 a na konzolích se toho prodá 8 mega za tejden .A na PC budou rádi, když někdy dolezou na 2 mega (za poloviční cenu!)... ty, když by šlo o tovoje osobní zisky, jby jsi se zachoval jak? Prodával výrazně míň?

0/0
8.1.2010 14:16

Host

Re: Re: Re: PC a dead? Hahaha

Prej majitele xboxu nejvic prskaj.Tak to je trapas,asi kazdej cteme na jinem webu,protoze srdicka smajliky a podobne demence tady zamorujou predevsim majitele ps3.Prave diky temhle retardum jsem na celej playstation dost alergickej.Jenak jsem ho donedavna mel taky rad jakozto bejvalej majitel PSX.

0/0
8.1.2010 19:26

Host

Re: Re: Re: Re: PC a dead? Hahaha

Je to tu uz asi zbytocne teraz pisat, ale kde beries tu istotu ze ten clovek co sem tak trapne pise vzdy srdicka a podobne sracky (aj mne je z neho na grcanie) ma aj naozaj PS3ku, a naozaj to pise z vlastneho presvecenia? Kludne to moze byt nejake decko co ma Xbox a chce znechutit ludom PS3, pretoze v konecnom dosledku to je akurad tak jedina vec co naozaj robi....mozno ten clovek nema ani xbox, ani ps3, ...neviem...ale urcite viem ze nema mozog ;)

0/0
8.1.2010 23:31

Host

fhf

protože to sou magoři

0/0
8.1.2010 10:57

Kizrath

pc

pc hrani je mrtve? Proc tedy vyvojari vyvijeji nove ovladani pro PC?

0/0
8.1.2010 10:45

Host

Re: pc

ZOMBIE

0/0
8.1.2010 10:53







Najdete na iDNES.cz