Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Microsoft: Nový Xbox není potřeba

Jak to vlastně bude s další generací herních konzolí? Neustále se opakují zprávy tzv. insiderů, že Microsoft, Sony i Nintendo chystají nové systémy na rok 2012. Microsoft nyní vystoupil s tím, že nová konzole není potřeba. Xbox 360 tu bude prý až do roku 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Splender

Xbox 360 a PS3

Ok diky všem za přispěvky mam o čem přemišlet xD :)!R^

0/0
11.1.2010 18:31

Host

...

Já sem zvolil PS3 ... Ovšem starou dobrou 60GB verzi... a to proto že má SACD přehrávač, což je super věc :) Jinak samozřejmě BLU-RAY > Mam FullHd projektor.. Hry na tom hraju spíš občas, ale synchronizace s MacBookem a Itunes je naprosto dokonalá, a pouštění filmů z PC externího disku přez WiFi s titulkama ve formátu .srt je taky paráda.. A eště to používam na nahrávání věcí z televize a koukání na YouTube... Prostě domácí multimediální centrum... Proti 360 nemam nic kromě toho že je to fakt hlučnej stroj... Koukal sem na to u známýho na film a sralo mě to...

0/0
11.1.2010 8:54

Host

Hromada TROLLŮ

Kdykoliv jdu na diskuzi o věcech kolem Xboxu ,vždy tam najdu hromady příspěvků od lidí s PS3  ,kteří tam jenom provokují a štvou zbytek i tady to vypadá ,jako kdyby věčina příspěvků se týkala vychvalování a propagandy PS3. Jdite si jinam a neotravujte tady.

0/0
11.1.2010 8:52

Host

PS3

Odpovím tady za všechny pro kolegu pode mnou: Nový xbox není potřeba. Už to máš i v nadpisu, takže jdi do PS3 - nejlepší systém, nejlepší hry, obrovská komunita na Home... Však uvidíš až koupíš..

0/0
10.1.2010 21:30

Host

Re: PS3

Komunita je větší na Xboxu. Jinak jaký je systém, to je mi dost u zadního otvoru, důležité jsou hry a ty mají z 90 % obě konzole stejné. Těch 10 % je potom ten rozdíl. Každému vyhovuje něco jiného a podle toho si zvolí. Nevím, proč tady každý má potřebu přesvědčovat o tom, že ta jeho varianta je ta nejlepší možná.

0/0
11.1.2010 0:21

Host

Re: Re: PS3

citace: "důležité jsou hry a ty mají z 90 % obě konzole stejné."

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D jj stejne asi jako velikost !externiho! zdroje.R^

0/0
11.1.2010 1:19

Host

Re: Re: Re: PS3

co to meles? jezis ty ses mamrd

0/0
12.1.2010 11:44

Host

Re: PS3

Ked vyjde reake Final Fantasy 7 tak kupim PS3, ale inak to mas jedno, ked zavries oci a vyberies, tak myslim ze tak ci tak budes nakoniec relativne spokojny :)

0/0
11.1.2010 1:44

Host

Re: PS3

Rozdilu mezi PS3 a Xboxem360 je hodne. Ja bych rekl ze kdybych konzoli kupoval pred dvema trema roky, vzal bych xbox,dnes je pro mne jasnou volbou PS3.Online zdarma,mensi poruchovost,BR prehravac a hlavne vice exkluzivnich her jakostni kvality, KZ2,U2,Heavy Rain,GT5,God of War 3,Last Guardien a dalsi.Cena obou konzoli je v soucasne dobe srovnatelna, nicmene u PS3 toho za jeji cenu dostavam neporovnatelne vic.

0/0
11.1.2010 2:05

Host

Re: Re: PS3

zajimave uz delsi dobu sleduju cim se ohanite co mate na PS3....a padaj furt jen a ty samy nazvy her.....pro toho kdo si toho taky vsima uz to zacina nejspis jako pro me vyznivat ze uz tam ani nic jineho nemate:)

0/0
11.1.2010 8:24

Host

Re: Re: PS3

KZ "2", U "2", GT "5", GoW "3" ... kdy budou opravdove EXLUZIVITY a ne jen pokracovani ?

0/0
11.1.2010 10:21

Host

Re: PS3

Proč jít do PS3 ,když se komunita PS3 chová jako idioti a jediné co dělají že na fórech provokují svými kecy ,které jsou naprosto mimo téma.

0/0
11.1.2010 8:30

Host

Re: Re: PS3

Spíš naopak blbečku:-)

0/0
13.1.2010 19:35

Host

Spl33nd33r

Čav lidi jak tak koukám je to tu dost brutální popravdě nemam ponětí očem se tu hadate xD sem PCčkař a chtěl bych si pořídit konzoli ale nevím kterou a chci se zeptat na nějaký výhody X-Boxu 360 a PS3 co je lepši a co kde je horši... :)

0/0
10.1.2010 15:41

Host

Re: Spl33nd33r

ja si koupil xbox, ale jen z duvodu, ze je levnejsi a hry se v bazaru sezenou taky o neco levneji (coz je dane treba tim, ze ja na trhu o rok dele a preci jen jich je v CR prodano o neco vice). Ceny ps3 uz taky jsou dobry, ale proc nejakou kacku neusetrit. Nicmene, jestli chces poustet hd filmy (tim myslim co si stahnes z netu), tak pak doporucuji PS3, ten je na tom s tim prehravanim lepe. Jestli se v tom budes hrabat a vymenis si treba hdd zavetsi - tak pak zase ps3. Jestli budes hrat online a nechces platit poplatky, ak zase PS3. Me online nezajima (na to mam pc) a nepotrebuji ani GT5 (i kdyz se mi libi). Dema si stahnes na obojim zdarma. Snazim se byt objektivni, ale neboj, za chvili ti sem napisi ostatni slusny flame..

0/0
10.1.2010 15:54

Host

Re: Spl33nd33r

Tak jestli máš herní PC, myslím že by bylo pro tebe lepší si pořídit PS3. Já herní PC nemám, pouze hi-tec subnotebook vypustený na trh uz v roce 2002, tak jsem zvolil raději X360(většina multiplatfor. her je vizuálně tu více, tu méně lepší, má pro mě rozhodně lepší gamepad, z toho PS-kového mě už po hodině hraní brali křeče do dlaní, bez herního pc máš pak celkově více exklusivnich her na X360-tku než je doposavaď na PS3.Internet je u X-ka zadara pokud ovšem nechceš hrát také skrze xbox Live, na to musíš mít aktivovaný gold ucet a za tohle se platí. Mužeš sehnat na 12+1 mesíc goldu za nějakých 700,- což tě výjde za každý měsíc na 50-60 kč a to není žádná hrůza.

0/0
10.1.2010 17:01

Host

Re: Re: Spl33nd33r

To s exkluzive hrami uz pomalu ale jiste neni pravda. PS3 jich spoustu a nejsou to jen Killzone 2, a MGS (Reistance, LBP, White Knight Chronicles, Heavy Rain, GOW 3, MAG, Demons Soul, Infamous atd.) . Mimotoho, vetsina X exkluzive her se po nejake dobe udela i na PS3 (povetsinou se zjisti ze ta exkluzivita byla jen casove omezena, ale i X ma par titulu, kterych se asi na PS3 nedockame jako Gears, Mass Effect, zamerne nejmenuji Halo, protoze tam to za to nestoji), obracene se to moc casto nedela (napriklad z tech co jsem vyjmenoval se na X urcite nedostane zadna). Na druhou stranu X ma celkem dost Exkluziv DLC k nekterym hram jako treba ke GTA 4.

Taky je ale treba se divat na obrovskou poruchovost X a ted nemluvim jen o RROD (videl jsem lidi co se chlubili tim, ze by svuj X nevymenili ani za nic i kdyz uz maji paty nebo dokonce sedmy kus, coz je celkem na povazenou), muj kamos si X koupil a behem tydne se mu zasprajcovaly dvirka tak ze se otevrely jednou z deseti pokusu (a uz jsem o tom videl psat vice lidi).

U PS3 zase pokud uz se ti pokazi, budes asi mit celkem problem s opravou, celkem to trva. Microsoft byva s timhle rychlejsi.

A tak bych mohl pokracovat, oba systemy maji sve pro i proti.

0/0
10.1.2010 17:54

Host

Re: Re: Re: Spl33nd33r

Tak ty exklusivky to je už dneska vlastně jedno jestli jich má víc X360 nebo PS3, mnohem důležitější je fakt, že jich je jak na X-ku tak PS dostatek a že je z čeho vybírat..v tom případě už jen záleží na vkusu každého z nás.

Co se týče poruchovosti pevně si stojím za tím, že s nástupem verze Jasper (se spotřebou 150W+ještě by měla příjít další verze xboxu s ještě menší spotřebou) je to prakticky minulost, ta poruchovost je od této řady opravdu minimální...vždyť muj xbox je i po několika hodinovém hraní vlažný, se vubec nezahřívá.

0/0
10.1.2010 19:46

Host

Re: Re: Spl33nd33r

no ja si xbox koupil i presto ze mam slusne pc. nehraju na tom rts ani fps, ale na auta, bojovky a skakacky je to (pro me) lepsi. Samozrejme o hre ve dvojici s nekym nemluve. Jeste bych trochu zvazil, jestli mas nejakou vetsi hd televizi - bez ni to neni nejak ono. No sam uz musis vedet, k cemu tu konzoli vlastne chces.. Ja si kdysi kupoval ps1 jen kvuli tekken3 a o neco ps2 jen kvuli vice city...

0/0
10.1.2010 19:17

Host

Re: Spl33nd33r

No tak co ja som stravil nad porovnavanim tychto konzol...fuuu to bolo casu ;) A dosiel som na velmi jednoduche riesenie ;) ze ta "spravna, lepsia" konzola objektivne nieje ...proste kazdemu sa hodi nieco ine, ako ti tu uz naznacovali ludia predomnou... Ak chces tamto, tak si kum hento :) a podobne :) Hladat rozdieli v HW nema zmysel, su takmer rovnake, cenovo ale lepsie vychadza X-box...jedna podla mna paradna cena s plus 4rmi hrami je tu :

http://www.alza.cz/microsoft-xbox-360-elite-edition-d143877.htm

No a teda ked v hrach rozdiel medi PS3 a Xboxom nie je, alebo len velmi mali, rozhoduju uz len hry ktore sa ti na danu platformu pacia, a tuna je zase rada pozriet si ktora platforma ma lepsie exkluzivky, ktore sa TEBE budu viac pacit...

Teda ak mas herne PC kolega nadomnou to opisal celkom presne, s tym ze by som chcel doplnit ze ta aj tak caka este nejaka ta dobra exkluzivitka, napr Gears of WAr 2, Fable 2, Forza 3,Halo 3, Halo:ODST plus napr sa mi hrozne pacila jedna z X-box live, ktora stala 1400MS pointov...ako sa len volala...:) saakra , proste taka motorka ;) velka sranda, vela vybuchov.... ;) tym chcem povedat ze ta caka aj komec mensich hier ktore sa ti budu mozno pacit ;) inak plati to co pisal ten nadomnou, ak mas herny PC a nemas slabost pre niektoru hore uvedenu hru(alebo nejaku dalsiu o ktorej neviem a je len na X-box) tak ber PS3....Tam je hafooo veci ktore na PC nie su a stoja za to, a momentalne to vyzera tak ze tento rok aj viacej takych hier vide pre PS3...Napr GT5, Heavy Rain, alebo God of War 3....plus kopec veci co uz tu je, ako Ucharted 1,2 , Little big Planet (to je moja srdcovka ;) ), Killzone 2, MGS, Resistance 2, a urcite som este na nieco zabudol ;) proste pozri co by si si radcej zahral a toto povazuj za ten najhlavnejsi faktor, teda HRY HRY a este raz ake HRY sa ti pacia ;) ,dalej ber do uvahy aj to platenie za MS Gold ucet, cez ktore hrajes online, to ci uz mas PC, cenu, a v neposlednom rade aj moznost HAcknut X-box u niektorych ludi zavazi, ale toto by som nedoporucoval ;) lebo sa mi to zda nemoralne :) teda ak nie si student alebo nieco na ten sposob, kde by som to aj vedel pochopit ;)

Takze tak, snad som ti pomohol ;)

0/0
10.1.2010 17:34

Host

Re: Re: Spl33nd33r

R^

0/0
11.1.2010 0:22

Host

Re: Spl33nd33r

Jasně... pod záštitou nevinné otázky v tom cítím jen pokus o udržení flame.

Co ti na to říct .Běž na metacritic podívej se jaký hry vyšli na kteoru konzoli a vezmi si tu, na kteoru tě bude lákat víc her. Tvůj vkus tu nikdo nezná, tak jak ti asi poradit?

Případně si kup obě - dohromady stojej mín než mainstream PC a budeš mít po starostech úplně a pofrčí ti všechno a u multipaltformovek si vždyck y vezmeš tu, která bude hezčí nebo mít víc bonusů....

0/0
10.1.2010 18:26

Host

Re: Re: Spl33nd33r

Na druhou stranu, pokud už PC má, tak udělat z něho herní PC je většinou jen otázka koupě grafiky za cenu pod 2500 což je polovina ceny Arcade Xboxu ;-)

0/0
10.1.2010 18:40

Host

Re: Re: Re: Spl33nd33r

Na druhou stranu, pokud už PC má... tak za ty 2500 nedostane defakto nic (pár polygonů navíc a možná si zahraje ze tři hry co mu zatím nejely?)... zatímco na tý konzoli dostane desítky her, který na PC nevyšli a doposud je nemohl hrát vůbec... Takže pomr cena/zábava potom mluví hodně ve prostěch konzole.

Můj názor: PC je lepší než konzole. Konzole je lepší než upgrade.

0/0
10.1.2010 19:54

Host

Re: Re: Re: Re: Spl33nd33r

U mne vyhrava konzole kvuli pohodlnosti. Pocitac mam umisteny v predsini a pouziva ho vice lidi, mimo toho je to stara plecka a nechce se mi do ni investovat. Zatimco konzoli mam u sebe v pokoji pripojenou na 82cm  LCD, ktera je povesena na stene a kdyz hraju hry hraju je vleze z postele, nemusim se hrbit nad klavesnici, coz je pro moje zada celkem uleva jelikoz pracuji prave u pocitace, takze uz tak toho mam dost. Samozrejme mi chybi nektere hry z PC, ale dokazu to ozelet.

0/0
10.1.2010 20:15

Host

Re: Spl33nd33r

Ja mam pc a PS3.Pokud mohu soudit je to nejlepsi volba.(Lepsi uz je pouze vlastnit vsechno) :-)

0/0
10.1.2010 23:41

Host

Killzone Framerate

No tak som sa na to pozrel, lebo ma zaujala tu ta diskusia okolo sekania "killzone" a z recenzii na 3 cesko-slovenskych serveroch a plus aj IGN.com som si vycital ze obcasne zaseknutie tu je , ale ze framerate je pomerne dobry, ale na youTube som nasiel aj tieto videjka:

Tu take kratsie ale o to sokujucejsie :) : http://www.youtube.com/watch?v=dvjxaltBqc0&NR=1

A tuna je dlhsie ale zato sa tam toho viac dozviete, hlavne od druhej polovice:

http://www.youtube.com/watch?v=1t4W3uNWZoQ

Takze ....ani neviem vlastne co som sa dozvedel :) asi to treba vyskusat na vlastnej kozi, lebo videa hovoria nieco, a recenzky hovoria nieco ine :) ale skorej by som veril tym recenziam asi....

0/0
10.1.2010 13:15

Host

Jumík

Já věřím tomu jak mi to příjde, když to hraju, to, že nějaký recenzent napíše, že je framerate poměrně dobrý neznamená, že mi to najednou začne připadat plynulejší ;-)

0/0
10.1.2010 14:14

Host

Re: Jumík

Jasne chapem, ved to ani mne ;) ale ja som nemal moznost to este hrat , tak som si to chcel zistit z netu ;) a rovnako ako tu v tejto diskusii to vyzera ze sa tie nazory na to proste rozchadzaju ;) Takze fakt nevim ;)

0/0
10.1.2010 14:17

Host

Re: Re: Jumík

ja tu hru hraju a jede plinule a to i v multiplayeru v plnem počtu hraču, mam hru už od začatku a to co jsem dole četl je jenom banda zvistivcu co hazej špínu, a ještě dvou her na PS3 se rozhodně vyhni a to  Assasins Creed 1 a GT4 ty maj vyrazné poklesi Framerate jinak u žadne jine hry na PS3 jsem si poklesu Framerate nevšimnul

0/0
10.1.2010 14:23

Host

Re: Re: Re: Jumík

On si asi plynulost každý představuje jinak ;-) Si pamatuju jak jsem někdy kolem roku 2000 hrával na starým kompu Quake III na minimální detaily ve 20 fps a připadalo mi to plynulý, potom jsem si po pár letech koupil nový komp a každý pokles fps pod 120 jsem poznal ;-) Je to jen o tom jaký máš standard a opravdu věř tomu, že v KZ2 snímky dost často padají k 20 fps, konstantně 30 fps to rozhodně nejede ;-)

0/0
10.1.2010 14:27

Host

Re: Re: Re: Re: Jumík

jenze si to jinde stejne nezahrajeme, takze ber nebo neber.. a o tom to je... :)

0/0
10.1.2010 16:08

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Jumík

Právě kámoš mi to včera cpal, že mi to půjčí ať to zahraju, ale nechtěl jsem to, stejně bych to nehrál, stačilo mi když jsem to hrál u něho

0/0
10.1.2010 16:18

Host

Re: Re: Re: Jumík

Moc dik za nazor, konecne niekto komu mam pocit ze mozem verit ;) Bo to tu je len spina tam, spina sem ... Skoda ze si malo ludi uvedomuje ze to ze su tu 4platformi (ratam aj Wii :) aj PC) je jedine dobre pre nas hracou...a keby tu len jedna chybala , bola by to rana pre kazdeho hraca. Keby nebol PS3 , tak Xboxaci mozno platia drahsie hry, nebol by tlak na zlacnovanie konzole, nebol by tlak na vypustenie co najviac "exkluzivit", proste nebolo by sa s kym pretekat..Rovnako keby nebol X-Box....keby nebolo PC, nebolo by ani hier :D lebo by to nemali na com kodit :) , a keby nebolo Wii, tak dnes SOny a MS nevyvijaju pohybove ovladania, a hry by sa nedostali tak daleko ku casual hracom, co je len dobre....Proste mali by vsetci hraci podporovat uspechy vsetkych, lebo jedine oni na tom mozu dobre ziskat.

0/0
10.1.2010 17:15

Host

Re: Re: Re: Re: Jumík

Tvá reakce mi moc nepříjde jako že on je důvěryhodný, ale spíš je to jen o tom, že on píše to co ty chceš slyšet ;-) Nadává do zavistivců, ale já dost dobře nechápu co bych měl závidět, chtít tak teď můžu KZ2 hrát, ale prostě jsem něměl zájem, z části se mi hnusí hrát FPS na gamepadu, z části mi příjde ta hra jako sci-fi CoD a takových her už jsem se nabažil dost, to, že to nejede úplně plynule už pro mě důvod není, jen prostě tvrdím, že to tak je a každý trochu soudný člověk to musí unznat, ale nikdy jsem netvrdil, že je to něco co tě má odradit od hraní, to jsi si tak přebral jen ty ;-)

0/0
10.1.2010 17:39

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Jumík

Hej asi mas pravdu s tym ze je to cistocne zalozene na tom ze som to chcel pocut ;) Ale aj na tych recenziach co som cital, nikde sa nestazovali ze by framerate padal, dalej aj od tych videi na youtube co som pozeral, aj ked framerate padol, tak sa mi to stale zdalo plynule a este tu bol aj moj vnutorny pocit ze by som mal proste uverit hehe :)) No a inak tvoje tvrdenia o neplynulosti KZ2 mi zase pridu skreslene tym ze sa ti FPS nepacia ;))) A KZ ti neni sympaticka :) , a teda ze ju vidis tak ako ju vidiet chces :D a to "skaredu" :D, ale bud jak bud :) Som rad ze som si aj vdaka tejto diskusii tak nejak utvrdil nazor ze KZ2 za to stoji ;)

0/0
10.1.2010 17:44

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jumík

Já mám FPS rád, poslední dobpu hodně hraji TF2, L4D2 a třeba Quake Wars, ale všechny tyhle hry mi běží 120+ fps ;-)

0/0
10.1.2010 17:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jumík

L4D2 je pitomost!

0/0
13.1.2010 19:43

Host

Sony jede

Zoufala konzole Ps3 je i po 3 letech na poslednim miste, hry se prodavaji lip na X360, Ps3 lineup 2007 nevysel ani v roce 2009. Tak snad to vyjde letos;-) Oproti Ps2 se Ps3 propadla na dno a jeste nejaky rok tam zustane.

0/0
10.1.2010 9:49

Host

Re: Sony jede

Ty jsi hlupáček, co? Xbox je v krizi a ty tu bliješ něco o PS3, co každým rokem prodává víc všeho. Onanisto ;-D

0/0
10.1.2010 12:35

Host

Re: Re: Sony jede

Xbox je v krizi, a proto se o Vánocích lépe prodávalo na Xbox než na PS3. Ach jo. :)

0/0
10.1.2010 12:37

Host

Re: Re: Re: Sony jede

Ne. Je v krizi. Nebreč;-(

0/0
10.1.2010 14:08

Host

Re: Re: Re: Sony jede

ja jsem na vanoční tabulky koukal a na prvním mistě je nintendo Wii pak DS, PS3, PSP, x-box 360 a na konci je PS2 ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.1.2010 14:17

Host

Re: Sony jede

Clovece ty jsi snad zaspal v roce 2008 ne, to jsi bydlel cely rok 2009 na antarktide nebo co? Rok 2009 byl pro PS3 skvely a nekolik mesicu vedla dokonce prodej nad Wii (ktere bylo ve znacnem utlumu), co se tyka X360, tak tu v celorocnim prodeji konzoli urcite porazila. Celkova cisla jeste nejsou venku, ale vzhledem k tomu o kolik vice se prodavala, da se to ocekavat. Tento narust zapricinilo vydani PS3 slim verze, ktera je o hodne levnejsi nez puvodni verze a odpoved Microsoftu snizenim ceny X nepomohla, maximalne tento narust mirne snizila. Velka spousta lidi totiz cekala prave na toto snizeni ceny jako na slitovani a vetsina neroznodnych ho take vyuzila. V celkovych prodejich se pomalu zacina k X priblizovat.

Ano je pravda ze urcite hry se na X prodavaji v rozhodne vetsich kvantech nez na PS3, ale to je kvuli americe, kde je X znacne rozsirena a hodne prevysuje prodeje PS3 (ktere to zase dohani v Japonsku a Evrope) kde maji ten typ her v oblibe (obehrane Halo, Gears, Modern Warfare, proste Fps a 3rd person shooter), ale co se tyce jinych typu her, ktere jsou na obe konzole, nebyva mezi jejich prodeji moc velky rozdil). Vetsina lidi co maji PS3, ma velmi velky rozptyl co se tyka oblibenosti zanru a proto se jich prodava o tolik mene.

0/0
10.1.2010 15:55

Host

AJ TAK

som kral

0/0
10.1.2010 3:16

Host

PlayStation 3

Nadhera8-o;-)!! http://www.youtube.com/watch?v=aCAYqDimuesV

PS3 - True Power of Your StationR^

0/0
10.1.2010 1:34

Host

pepe86cz

Ja mam jak xbox 360 elite tak na podzim jsem si poridil i PS3SLim kvuli buzera.ci ze strany Microsoftu.Xbox360 je muj treti , protoze prvni dva mi klekly tak jsem si pak priplatil dva tisice a mel jsem Elite od te doby je pohode a je to 2 a pul roku.PS3 je ve vsem promakanejsi a hlavne ma lepsi ovladac co se hodi v FPS.Jinak ma ale PS3 skoro ve vsem horsi grafiku coz mi ale zas tak moc nevadi.Jinak doporucuju tem co maji PS3 propojeny pres HDMI nastavit RGB na na maximalni propustnost a zapnout SuperWhite pak to vypada jak na Xboxu.DOPORUCUJUR^

0/0
9.1.2010 22:46

Host

Re: pepe86cz

jak na xboxu? LOL to je vyhra;-D RGB Full a Super-white ON je co se HDMi tyce samozrejmosti!! mam tu desitky multiplatformovek co maji lepsi grafiku prave na PS3 (v obou pripadech je to ale jen maly rozdil) takze o cem tu rozpravujes? neni to pravda, ten zbytek pak souhlas take mi DS3 sedi mnohem vice.

0/0
9.1.2010 22:52

Host

Re: Re: pepe86cz

To je jen PS3 fandovství, dneska jsem byl u kámoše, co má Xbox 360 i PS3 a má PS3 zapojenou na TV přez HDMI a všechny doporučený nastavení co píšeš, ale nic to nemění na tom, že aspoň dema co mi ukazoval vypadají ostřeji a barevněji na Xboxu a navíc na PS3 dost padá framerate, kdežto na Xboxu je to konstatně plynulý, já mám doma PC + PS3 a Xbox nechci, ale na vlastní oči jsem to viděl a nemůžu říct, že mě to nesere, ale PS3 má stejně jen na exkluzivky, protože hrát multiplatformovky na PS3 je blbost

0/0
9.1.2010 23:07

Host

Re: Re: Re: pepe86cz

blbost je tvuj koment tak mozna..:-) PS3 dema jsou hnus v plno pripadech (skate, DMC 4) apod netvrdim ze ne. ale u vetsiny plnych her tedy X360 navrh vazne nema, jde preci o to co konkretne hrajes asi ne? Zrovna tak muzu napsat ze hrat multiplatformovky na X360 je blbost, plno jich je lepsich na PSku.

0/0
10.1.2010 0:10







Najdete na iDNES.cz