Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

Českou herní kotlinou cloume skandál značných rozměrů. Skandál, který opravňuje herní tvůrce k přijímání nepříjemných protipirátských opatření vztahujících se také na recenzenty her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

hnus

clanek je fraska a bonusweb take ;-)

0/0
18.1.2010 18:00

Host

Re: hnus

ano ano clanek je fraska bonusweb jeste vetsi a hra numen je odpad.......... na bonusweb chodim uz hoodne let ale to co sem tu videl je me z toho na bliti odchazim a vracet se nebudu tenhle web je pro me mrtvej !!

0/0
18.1.2010 23:35

Host

Re: hnus

fraska je to že negdo brut krade a ješte se ho negdo zastava chcipnete pirati

0/0
20.1.2010 17:08

Host

Ubohost

Tak takhle ubohej článek, plný zabšklosti a manipulace s informacemi, jsem už dlouho nečetl. Gratuluju. Jste zase o kus dál před konkurencí!! R^

0/0
18.1.2010 8:49

Host

Re: Ubohost

Nevím co Ti přijde jako zapšklost, ale ten článek hodně sedí i když se tu teď core fans můžou pokakat :-)

0/0
18.1.2010 23:59

Host

Cinemax na blogu

Cinemax oficiálně potvrzuje že Holas Numena nabízel http://cinemaxblogguje.wordpress.com/2010/01/14/kauza-pirata-thx-1138/

Pěkně se JD s kamošíky snažil odvést pozornost jinam a špinit autora tohoto článku ale pravda je prostá

0/0
15.1.2010 20:08

Host

Re: Cinemax na blogu

jenze to co je tam to nedokazuje

0/0
18.1.2010 18:08

Host

Kdo je bez viny, ať hodí kamenem

Všichni ti, co se do toho warezáka tak horlivě stefují, všichni ti opravdu nikdy nevyužili služeb warezu? Pokud ne, pak tato kauza svedla dohromady ohromnou skupinu poctivých uživatelů internetu... ale jinak to asi ani být nemůže... nebo si snad dokážete představit charakter člověka, který navenek někoho haní a přitom služby jemu podobných ve skrytu domova využívá?

0/0
15.1.2010 13:12

Host

Re: Kdo je bez viny, ať hodí kamenem

Tak ode mne mas jeden, ja hraju jen MP hry a u tech to s kopii nejak moc nejde a kdyz tak mi to za ten os*r nestoji, a je neco jineho nadavani do warezaka (protoze jak jste rekl to by dostalo sutrem tak 90% spoluobcanu) a nadavani do toho, kdo to tam siri, protoze malo kdy jdou po tom co si stahnul hru, ale spis po tom kdo jich uplouduje 5 dene, a protoze je to navic recenzent, tak se do nej klidne budu strefovat, protoze to neni jen "warezak" a protoze to by jako recenzent uz z moralniho hlediska nemel. Ano nebudu se strefovat do cloveka, ktery prekrocil povolenou rychlost, ale ted se strefujeme ridice napr. autobusu kterej ma 3 promile. 

0/0
15.1.2010 13:55

Host

Re: Kdo je bez viny, ať hodí kamenem

Jo přesně tak připadám si tady jak v kostele....navenek plná huba keců jak jsou poctivý, ale opak je pravdou.No a co třeba porno to si taky kupujete a nebo stahujete a přitom okrádáte producenti těchto velice náročných filmů :-)))) ono to je to samé, ale vlastně tady na p....nikdo nekouká a nebo si zajde do sexshopu.......fak se směji ......

0/0
16.1.2010 8:31

Host

Re: Re: Kdo je bez viny, ať hodí kamenem

Pokud vim, tak byla rec o hrach, stahovani filmu je legalni a nebudu si kupovat p za 600, to stahuju jak drak :-)

0/0
18.1.2010 11:16

Host

Re: Kdo je bez viny, ať hodí kamenem

Nadpis mi připomně vtip:

Ježíš do davu: "Hoď první kamanem kdož jsi bez viny"

Dostane pecku do zátylku, otočí se a říká: "Teda matko, někdy mě fakt štveš!"

BTW - oficiální omluva již i formou videa:

http://e-funweb.blogspot.com/2010/01/afera-numen-dalsi-pohled-na-vec.html

0/0
16.1.2010 14:59

pan.klobouk

do ztracena?

Uz v utery jsem poukazoval na lzi, blaboly a prekrouceny info v clanku. A po vcerejsku a vyjadreni Cinemaxu je to jeste jasnejsi. Clanek je o tom, ze Holas je pirat, dal na web Numena, EG ho meli hlidat ale neohlidali a za vse muze Doskocil, kdysi taky pirat.

A ve finale je jasno jenom to, ze Holas je pirat. Cinemax nema dukaz, ze dal Numena na web. EG ho nemuze hlidat a ani neni proc - kopie pro recenzi nikam neunikla. Doskocil je jiste blazen, ale spinu na nej hazi BW zbytecne a nikdo ani neprokazal, ze dela pro EG.

Bude dalsi clanek s omluvou? Upravi se po x-te tenhle stavajici? Co na to Sillman a sefici BW a iDnes? Hlavne ze dole se decka hadaji, ze 1800,- za hru je jako moc, ze na to jim mamca neda, no a tak piratej. Co jinyho jim taky zbejva, ze jo? Moznost nehrat nikoho zjevne nenapadla.10/01/14/kauza-pirata-thx-1138/

0/0
15.1.2010 12:59

Host

Re: do ztracena?

to ze je Holas velkej pirat a uploader je fakt, ostatni je jen medialni zumpa

0/0
15.1.2010 16:28

pan.klobouk

Re: Re: do ztracena?

Tak to kazdopadne. :) Navic ten muj odkaz se nejak nezobrazil. Cinemax uz svoje vyjadreni zase poupravil a udajne ma nejak dolozeno, ze Holas uploadoval i toho Numena. Takze je to cim dal vetsi zumpa. :)

http://cinemaxblogguje.wordpress.com/2010/01/14/kauza-pirata-thx-1138/

0/0
15.1.2010 20:14

Host

Re: do ztracena?

Promiň 1800,- za hru je moc a nejsem děcko a mastil jsem hry na IQ 151(no hry....tak něco podobného ) a to si myslím, že ty ani nevíš o co v té době šlo.A Pirátěj myslím, že to tady stejně dělá každeja když ne gamesku tak něco jiného, ale podstata je stejná.Tak se měj pane dokonalí.

0/0
16.1.2010 9:06

pan.klobouk

Re: Re: do ztracena?

Mozna ti unikla pointa, ja kritizoval OT v diskusi. Clanek je o recenzentovi-piratovi, ale pokec se zvrhnul v obecny warez a jako vzdycky se breci nad cenou her. Co to s tim ma spolecneho?

Zrovna tak ze sebe nedelam pana dokonaleho, jak pises. Samozrejme ze mam nekde doma vypalenou hudbu, stazeny film nebo hru. Ale to asi kazdy - jenom malokdo to prizna, ze? Ale uznej ze neni omluva neco krast jenom z duvodu, ze na to nemam. Nerikam ze hry u nas nejsou predrazene - tak je ale budeme krast, protoze prodejci a distributori jsou taky zlodeji? Vzdyt je i moznost nakoupit je mnohem levneji v cizine.

Maximalne se tak shodneme coby vrstevnici, IQ 151 pamatuju - a souhlas, o hrach nemohla byt moc rec. :) A PMD 85 na tom nebylo o moc lepe. Skutecny hry jsem si uzil asi az se Sinclairem. :)

0/0
17.1.2010 14:45

Host

Slabota

Když si vpomenu na eskapády kolem Andreje, případně ještě dalších pár let dozadu, kdy herní pirátství bylo ctihodné povolání a vyřizování účtů mělo aroma mafiánských praktik, připadáte mi, chlapci, dost směšně. Nehrajte si na hvězdy, motáte se kolem her dva týdny. ;-D

0/0
15.1.2010 12:02

IARK

Nechápu některé lidi

To už je moc, obhajovat piráta na základě věcí jako "šlo o pomstu" nebo "stejně to byl šmejd", tedy je vidět typická mentalita lidí, oni na to upozornili, tak oni jsou ty špatný, to samý s BW, jsem rád za tuto informaci a kdyby tu nebyla, tak by jsme se o takových věcech ani nedozvěděli a vše by se hezky ututlalo. Nebudu tu radši probírat zvrácenou mysl warezáků jako "nevyhodim za takovou kravinu takový prach", ale myslím si, že není jedno zda to byl recenzent nebo ne, stejně jako u pedofila není jedno zda to byl pedofil, ikdyž to dělal ve volném čase, tak je za něj vedoucí nějakým způsobem zodpovědný, minimálně z morálního hlediska, to že to nemohl vědět je jiná věc, ale alespoň omluvit by se mohl.Osobně jsem za takovou kauzu moc rád, aspoň je vidět jak moc je náš národ prorostlej lidskou hloupostí a pirádstvím, kdo je morálně v pořádku a kdo není. Já mám svědomí čisté.

0/0
15.1.2010 7:31

Host

Re: Nechápu některé lidi

tak fajn. Představte si, že jste vedoucí v nějaké firmě. Váš podřízený o víkendu, kdy není na pracovišti (tudíž pod vaším "dozorem") postřelí člověka a vy se za něj budete cítit morálně zodpovědný a půjdete se jeho rodině omluvit? Nebo jim dokonce půjdete nabízet nějakou satisfakci, jak v reakci na tuto kauzu navrhoval jistý pan Jan Hovora z BIS (rozuměj Bohemia Interactive Studia :-P)?? To bych vás oba, pánové chtěla vidět! Hlavně, že to striktně požadujete po šéfredaktorovi TG.

0/0
15.1.2010 17:24

Host

Piráti pohled z druhé strany českého občana

Pirátství proč???......no asi proto.....jdu do obchodu s hrama (mluvím o českém trhu)....a koukám novinky....mrknu na cenu týýýýý volééé to snad néééé to je cca 20% průměrného platu...no řeknu což a jdu se podívat blíž a podotýkám jsem v čechách a najednou lokace češtiny NIKDE....hra není vyvážená potřebuji stejně stáhnout patch.....a pořád ta cena no hrůza.....kouknu dál a ono se to dá dohrát za 5 hodin...no už padám do kolem tak např.za 1600,- Kč 5 hodin zábavy no to snad néééé a bez češtiny a bez....a mohl bych pokračovat....a závěrem kdybych tady v čechách chtěl pořádně pařit tak mě na to nebude stačit normální plat normálního člověka a za mnoho peněz velice málo muziky....tak proč pirátství a vlastně proč ne....jo a tady na bonusu recenze no hahaha......

0/0
14.1.2010 21:28

Host

Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

clovece ty si ted asi delas vazne prdel;-D!!

0/0
14.1.2010 21:50

Host

Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Kdyz na to nemas(resp. tvoji rodice na to nemaji), tak to nekupuj, nebo hraj klasiky, ktere sezenes za ceny okolo dvou stovek(i mene) a mnohdy jsou to tisickrat zabavnejsi hry, nez ty nejnovejsi shity za 1500.

0/0
14.1.2010 22:58

Host

Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

cece mel jsem za to ze obyc. PC hry stoji max litr.

0/0
14.1.2010 23:09

Host

Re: Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Nevim, neorientuju se. Kazdopadne bych za hru ten litr nedal, kdyz ji za dva roky koupim za stovku na steamu.

0/0
14.1.2010 23:15

Host

Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Nikdo vás přece nenutí tu hru kupovat, pokud vám nějak nevyhovuje, ať už chybějící lokalizací, obsahem, herní dobou nebo cenou. Také novinky na PC obvykle stojí mezi 9-11 sty. Další nepřesnost je, že průměrná čistá mzda v ČR je bez pár drobných 18 tisíc, v případě hry za 900Kč se tedy jedná o 5% měsíčního výdělku. Ruku na srdce, kolik utratíte za jinou zábavu a jaký je její poměr cena/čas? Zábava poskytnutá hrou je při průměrné hrací době řekněme 12 hodin (když pomineme multiplayer který sežere klidně stovky hodin) zhruba stejná jako návštěva kina, oproti divadlu jednoznačně vede hra.

A také platí to co tady již padlo. Můžete hrát třeba rok/dva staré tituly, které, pokud se nejedná o opravdu vyjímečný kousek (třeba 8 nebo kolik let staré Diablo II je dnes pořád za nějakých 600) jde cena rapidně dolů a poměr cena/výkon se brutálně zvyšuje.

0/0
15.1.2010 0:25

Host

Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Tak pane 18000,- hmmmmm zajdi mimo prahu do fabriky a prohalšuj svůj průměr před normálníma dělníkama a uvidíš "nepřesnost" tak ta je tedy jinde.Poslední roky crysis,Hellgate,......cena her kolem 1600,- kč a bez české lokace dávám příklad.....omlouvám se sekl jsem se ne 20 % ale tedy 10-15 % (normální člověk).Jen jsem chtěl upozornit, že tady jsou PC hry totálně předražené vůči našim platům. Prodává se to v čechách tak si aspoň zasloužíme za tak velké peníze nějaký konfort od českého distributora....to jsem chtěl říc...jo a jinak páni svatý asi bych si nedával ruku na srdce jak kdo je čistej ju :-).

0/0
15.1.2010 8:02

IARK

Re: Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Průměrný plat JE 18000,- +/- To, ze mimo prahu dělník bere jinou čásku ještě neznamená, že je průměrný plat jiný, když už se o tom chcete bavit. Na předražený hry ti povím jediný, nekupuj to! Je to smutný, že někteří lidi chtějí krádeš obhajovat tímto, ale jak je známá ukázka před filmem "kabelku by jsi taky neukrad" to, ze je neco predražený ještě nikomu nedává právo si to ukrást. Pokud se mezi tím co jsem naposledy slyšel změnily zákony tak se vám tímto omlouvám.

0/0
15.1.2010 8:39

Host

Re: Re: Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Ve 2. čtvrtině r 2009 byla průměrná mzda 22 992 Kč. Jinak souhlasim.

0/0
15.1.2010 14:50

Host

Re: Re: Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

no faktem je, že situce na trhu pirátském je asi pro výrobce složitá, nicméně si za ní můžou sami. Je to podobné jako když jsme před 15 lety kupovali poctivě CD za 400-600Kč a mleleo se o chudácích interpretech. (on interpret má v superpřípadě, 10%,ale to už musí být někdo, jinak taky 2-5%. naštěstí tohle vyřešily MP3 , které znormalizovaly ceny.)Podobné je to u filmů, jestliže se na blbym dvd zy 40Kč živí taková banda lidí tak cena přes 1000, což nebýval problém, byla lumpránaa situace u her je stejná. je to o přiměřeném zisku a o konkurenci. Navíc ta kvalita je tady těžko měřitelná. Jo ok pokud to bude kvalitní plně lokalizovaný titul (proč? v německu si taky nikdo nedovolí vydat hru bez lokalizace, jsme míň než němci? ne jen se na nás líp vydělává - (eltrika, ceny internetu, poplatky za veřejnoprávní televizi,která,ale současně přijímá peníze z reklam atd.)), pokud ta hra bude slušně hratelná atd. pokudkupuju auto tak automobilka za něj částečně ručí, pokud se něco vykurví v záruce, opravaje zdarma, atd. Bohužel u softare a nejen u her je cena/kvalita trošku mimo. BillGates řve že jsou lidi piráti a že je bude trestat znefukčněním systému, ten ,kterej ukradl první fční opsystem, a díky čemuž je tam ,kde je. pokud koupíl leálně widle a musím takřka neustále patchovat" tak jsem koupil šmejd a ne kvalitní produkt, takže je otázkajestli by vlstně neěl být při těch chybých free a použití jen na vlstní nebezpečí.

Dřív se programátoři snažili hru napsat tak,aby fachčila i na tom nejhoršim železe - optimalizovali, nyní se na tosere, a s každou novou hrou aby člověk kupoval novej HW.

0/0
18.1.2010 21:19

Host

Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Numen stoji 555 Kc a je v cestine - to je snad prumernej plat 2775 Kc - prober se!

0/0
15.1.2010 8:14

Host

Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

555,- fakt se směji .....kdyby všechny hry stáli do 600,. tak je to good.....nechám toho v hypermarketu mají i za 200 kč...bylo to myšleno jinak a za svým názorem si stojím a poslední příklad stalker 3...v recenci říkají česká lokace není úplně dodělaná tak si stáhněte tu neoficiální...no doufám, že to tady nikoho z Vás ani nenapadne....a těch neoficiálních překladů jsou stovky a mnoho lidí je jim zato vděčných....

0/0
15.1.2010 8:21

IARK

Re: Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Jů on je už stalker 3? Kde to prosím tě kupuješ? Ps. nevíte kdy vyšel stalker 2?

0/0
15.1.2010 8:34

IARK

Re: Re: Re: Piráti pohled z druhé strany českého občana

Ještě se zeptám Stalkera dělala česká firma? Protože pokud na hru nevyjde česká lokalizace tak osobně jsem za to, že se s tím někdo pachtí velmi vděčný a nevím proč bych si neměl stáhnout neoficielní překlad.

0/0
15.1.2010 8:43

Host

volba

Jak tak koukam PCckari mate se jeste hodne co ucit;-)

http://www.youtube.com/watch?v=aCAYqDimuesVR^8-o:-P!!

0/0
14.1.2010 21:20

Host

Re: volba

!!Rv

0/0
15.1.2010 10:51

Host

Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

Taková otázka: domnívá se někdo, že zmíněná nelegálně šířená hra odpovídá svou kvalitou ceně která je za ni požadována? Ptám se, protože moje sympatie k hernímu průmyslu a důvěra v něj klesly za poslední dva roky tak hluboko, že se raději spokojím s pařbou tři, čtyři roky starých her. Představují pro mně totiž jednu ohromnou výhodu. Vím co od nich můžu očekávat což o hrách současnosti nemohu říct ani náhodou. Dospěl jsem za tu dobu totiž k poznání, že riziko které pro mně nákup nových her představuje je v porovnání s cenou která je za ně mnohdy požadována alespoň pro mně neůměrně vysoké. Kromě toho jsem vývoj této hry nějakou dobu sledoval a i když hry typu RPG zbožňuju určitě si nemyslím, že by se mi vyplatilo ji nelegálně stáhnout z internetu natož za požadovanou cenu koupit;-D.

0/0
14.1.2010 18:28

Host

Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

Kromě toho jsem ještě zapomenul zmínit, že na studio Cinemax mám už nějakou tu dobu utvořen svůj vlastní názor a pokud už se odhodlám ke kroku si nějakou hru prověřit jako možného kandidáta na koupi tak vždy velice pečlivě skoumám všechny informace o hře (a to z několika nezávislých? zdrojů) včetně informace o výrobci a distributorovi. Zmínka o Cinemaxu pak pro mne v poslední době znamená spíše informaci ve smyslu "pozor jedy".

0/0
14.1.2010 18:40

Host

Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

Jenže o to tu fakt nejde.

0/0
14.1.2010 20:28

Host

Re: Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

To máš pravdu. Podle mně jde totiž ve stručnosti o tohle: podle mých představ výsledky prodeje hry nebudou asi zas tak oslnivé jak se původně čekalo a podle informací z diskuze která předcházela vydání hry a odehrávala se přímo na diskusním fóru Cinemaxu bych tomu i věřil. Sice jsem tam velmi záhy přestal přispívat do diskuze ale to neznamená, že jsem ji nesledoval. V začátcích vývoje se o hře mluvilo jako o RPG v plné české lokalizaci. Nakonec se z ní vyklubal RPG kočkopes s lokalizací pouze titulky. Toť vše. Podle toho co jsem se dozvěděl hra nectí nějaká zaběhaná pravidla a jde si svou vlastní cestou což je jistě novátorský počin ale celou řadu lidí myslím zajímá spíše hratelnost než novátorské počiny. Možná taky proto bylo Holasovo hodnocení tak nízké. Nevím. Já si hru naštěstí nekoupil ale bylo to jen díky tomu, že jsem vývoj kolem ní trochu pozorněji sledoval.

0/0
14.1.2010 21:03

Host

Re: Re: Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

Pochopte už, že to hodnocení a hra stojí na začátku příběhu, který vedl k tomuto nepříjemnému zjištění. Toť vše. Dále s kauzou nemá co dělat a motat se kolem této hry v této kauze je prostě zavádějící.

0/0
15.1.2010 11:57

Host

Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

K otázce. Ano hra odpovídá svou kvalitou ceně, ba dokonce by mohla stát více, je to ale o tom jaké hry preferujete, co pro vás hru dělá kvalitní. Takže pohled váš, můj a kohokoli jiného se může diametrálně lišit.

0/0
15.1.2010 0:29

Host

Re: Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

kazdej si muze vyzkouset demoverzi a podle toho se rozhodnout, hra dostala 7/10 v Levelu a 72% ve Score, tak asi nebude tak spatna jak pirat Holas tvrdi ve sve recenzi

0/0
15.1.2010 8:19

Host

Re: Re: Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

recenze..hmmm.mrkni na recenze tady od redaktorů a recence od lidí a liší se to o 30 i více procent a o tom už něco vypovídá. a tímto by se měl člověk při koupi hry za přemrštěné ceny řídit....hmmm.

0/0
15.1.2010 8:32

IARK

Re: Re: Re: Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

Osobně si myslím, že tento nárůst mohl narůst spíš tím, že je to česká hra a mám radši recenzenty, kteří se nebojí dát nízké číslo špatné hře (dle něho). Nemám rád tituly, který mají příšernou hratelnost je to odpad nikdo to hrát nebude tak tomu dáme nízké hodnocení 60%. Když využívat hodnocení tak od začátku do konce ne? Za poslednich 5 let vyděl recenze pod 50% (5/10) v takovém počtu, že je spočítám na prstech jedné ruky a pochybuju, že je to tím, že by bylo tolik "Průměrných a nadprůměrných" titulů, jestli ano, tak by se mělo hodnocení pro průměr zase o něco spřísnit. Zlaté doby kdy AoE dostalo 99% kvůli tomu, že to byla opravdu dobrá hra.

0/0
15.1.2010 8:53

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

cim nizsi hodnoceni tim kvalitnejsi recenze - tomu rikam logika

0/0
15.1.2010 9:15

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Český web neuhlídal recenzenta. Ten nelegálně šířil hru

Tak nevim proč tak přemýšlíte :-) ja to tak přesně nemyslel a dle mého to tak ani nevyznělo. Vám přijdou objektivní recenze který mají 60% jenom kvůli tomu, že průměr her je teď na 75%? neřikám čím nižší hodnocení tím kvalitnější recenze, jen čím správnější hodnocení, to že se někdo nebojí dát nížší hodnocení horší hře je podle mne známka objektivity ne kvality, ale já osobně si přečtu radši objektivní recenzi než recenzi napsanou "aby se neřeklo" když už si mám hru koupit, tak chci vědět jestli za to stojí opravdu a né jestli se hodnotí lépe jen kvůli tomu že je např. z čech.

0/0
15.1.2010 9:54

Host

Pro pana Sillmena - dotaz ještě jednou

Tak to zkusím znova, akorát otázku lehce upravím (podle názvu tohoto "článku") - jak má český herní web ohlídat to, aby jeho  recenzent externista nepirátil. To je jak obviňovat majitele autoservisu, že jeho zaměstnanec - mechanik ve volném čase a u sebe doma rozebírá ukradnutá auta.

V žádném případě neobhajuji warez, je to zabiják PC hraní, ale mi vadí takový bulvární článek napsaný ve stylu časopisu Spy.

0/0
14.1.2010 17:38

Host

Re: Pro pana Sillmena - dotaz ještě jednou

Tvůj příměr není správný, ale mechanika vyhodí a pokud způsobil nějakou škodu tak se za něj omluví. A ne že šéf mechaniků začne přetahovat pozornost jinam, že se vlastně jedná o mstu výroce dílů.

0/0
14.1.2010 18:49

Host

Re: Pro pana Sillmena - dotaz ještě jednou

Když ředitel školy po zjištění rodičem, že učitel jeho žáka šíří ve svém volném čase pefofilní pornografický materiál, ho sice vyhodí, ale obviní rodiče, že jde o mstu za špatnou známku, tak je ředitel s prominutím trouba. Protože o to tu jde!

Nebo ty si myslíš, že by ředitel ho neměl vůbec trestat, že to dělá ve svém volném čase?

0/0
14.1.2010 20:31







Najdete na iDNES.cz