Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hardwarové nároky Aliens vs. Predator

Jedno je bez debat. PC verze sci-fi FPS Aliens vs. Predator vypadá luxusně. A nejenom pod DirectX 11. Jaký hardware ale bude potřeba, abychom hru rozběhali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

NECHTE TĚCH HADEK :D

Už to tady bylo tisíckrát řečeno. S novym OS WIN7 a DX10 To pošlape všem tak na 90% detailů... zbylých 10% bude DX11.  S DX11 To bude uplné maximum co z toho vymáčknete takže se nestresujte že by o stupeň nižší detaily byly nějak závratně rozdílné. Tím že to má podporovat DX11 je ke všemu výhoda pro slabší sestavy resp. pro doporučený HW: je to lepší verze ovladačů která je optimalizovaná. Proto ty nižší nároky. Proč to nemá třeba vysoké nároky na RAM nebo PROC? Neni potřeba když někdo šikovnej uděla spravný ENGINE. Spousta her je náročných jen proto že má složitě napsaný a neoptimalizovaný engine, nic víc nic míň.... dokonalé přirovnání je S.T.A.L.K.E.R. ;-D

0/0
26.1.2010 10:51

Host

Já chci víc remaků

Těším se na to hlavně proto, že to nebude další střílečka, kam se tvůrci snaží vložit nějakou trapnou inovaci. Viz Wolfenstein, než jsem začal používat ty "vychytávky", tak mě to bavilo. Myslí si, že to musí něčím ovláštnit za každou cenu. Ale co když chceme hry ze starý školy se stejnou hratelností, jen v novým kabátku. Bral bych třeba Oni v next-gen grafice, pač starý rubačky jako Fighting Force miluju.

0/0
23.1.2010 21:29

Host

Re: Já chci víc remaků

A některý chtěj zase něco zcela nového než to, co je už okoukaný

0/0
25.1.2010 13:51

Host

Re: Re: Já chci víc remaků

Jj, souhlasím, jenže právě kvůli novejm věcem a herním prvkům leckdy trpí hratelnost. Kdy jste v poslední době naposled dohráli hru na jeden zátah? Já už tak deset let ne. A kdy jste třeba přemýšleli cestou domů, co vás v tý hře ještě potká nebo co máte v plánu. Jen říkám, že dnešní hry rozmnělňují zbytečně herní mechaniku a vrství jí do spousty mělkých principů, které ale nezaručí dostatek zábavy. I když možná je to tak dobře, nebudou aspoň tolik odrazovat od jiných aktivit:)

0/0
25.1.2010 22:07

Host

slyšel sem

že nejtěžší obtížnost se nebude jmenovat hard, hardcore, suicidal apod, ale pc player, v dovětku má být uvedeno not recommended for dumbass console kids;-D

0/0
21.1.2010 18:03

Host

Re: slyšel sem

;-DR^

0/0
21.1.2010 18:12

net.Xtreme

Re: slyšel sem

Vtipný, ale nejtěžsí bude noční můra;-D

0/0
21.1.2010 18:12

Host

Re: Re: slyšel sem

když sme tak rozjímali u piváka, který hry to chce předělat do pořádný grafiky, padal fallout, avp, carmageddon, clive barkers undying, planescape torment atd atd, jak to dopadlo s falloutem všichni víme, avp je na nejlepší cestě ho napodobit, já snad ani nechci, aby mi předělali carmageddonaRv;-D

0/0
21.1.2010 18:19

net.Xtreme

Re: Re: Re: slyšel sem

No ono už Carmageddon 2000 nic moc...a 4 nějak pozastavili nebo co, ale byla to fajn hra, docela rád bych si nový Carmageddon zahrál.

Já chci novou Dunu:-) Není nad obří písečné červy, Sardaukary a Fremeny:-)

0/0
21.1.2010 18:28

Host

Re: Re: Re: slyšel sem

ja chci novy undying ;-(

0/0
21.1.2010 20:35

Host

Re: Re: Re: Re: slyšel sem

To mi povidej, to by byl kotel, stacil by jenom jeho presny remake a klidne i v nejakem U3 engienu, bohate by to stacilo, no nic, skoda sneni :)

0/0
22.1.2010 3:11

Host

Re: Re: Re: slyšel sem

Jak to dopadlo s Falloutem? Ja se povazuji za hardcore fanouska serie (rozumej prvni a druhy dil) a presto jsem za F3 rad. Alespon troska te Kdyz uz ne rovnou krasna

0/0
23.1.2010 8:35

Host

Re: Re: Re: slyšel sem

Planescape Torment v jiný grafice než má by nebyl Planescape Torment!! A Fallout si asi nikdy nehrál, nebo možná tak jednou jinak by si nenapsal takovou kravinu.Fallout 3 dopadl tak jak dopadl protože ho dělali uplně jiny lidi,jina firma v jiný době kdyby ho měli nasvědomí z interlay,Black Isle tak pak by bylo na místě psát to co si napsal.Kdyby tak bylo nikdy by nedopadl takhle špatně (F3)

0/0
24.1.2010 21:21

net.Xtreme

Konzole vs PC

Proč to skákání za predátora s tím, že člověk vidí kam dopadne, vypadá tak konzoloidně?

0/0
21.1.2010 17:49

Host

hm

Hlavně v jedničce vám mohl zatopit i jeden nepřítel. Ve dvojce už to byly jatka a myslím, že to bude taky řezničina bez kapky strachu. A není to tím, že to vyjde i na konzole. Teď je to jen otázka mainstreamu a hardcore základen. Tudíž výnosů a ztrát.

0/0
21.1.2010 17:32

net.Xtreme

Re: hm

No já hrál dvojku na Hard a predátor mi hodně zatopil a v multipalyeru ti zatopí taky jen jeden nepřítel;-)

0/0
21.1.2010 17:43

Host

Grafika negrafika, ale hratelnost a ovládání

Tvůrci hry se vyjádřili v tom smyslu, že PC verze má být oproti konzolovým specifická, já v tomhle prohlášení vkládám veškerý naděje !! Jako ten "jump pad" pro predátora co jsem viděl v jednom videjku je vážně úlet, ale ono je fakt, že s gamepadem se v letu trefit třeba na větev stromu je trochu hardcore :-P

0/0
21.1.2010 17:04

Host

Re: Grafika negrafika, ale hratelnost a ovládání

Souhlasim...jestli to na DX11 nepojede, svet se nezhrouti...pro me to ma i tak skvelou grafiku a stale jsem spokojeny...a to o tom ovladani jsem slysel taky.

0/0
21.1.2010 17:34

Host

Konverze?

Lidi nic proti ale tohle neni zadna konverze z platforem na pc. To jsou 3 nezavisle na sobe vytvorene hry.

0/0
21.1.2010 14:52

pan.klobouk

Re: Konverze?

Kdyz tomu veris. Pockejme si na nejaky srovnavaci grafy a obrazky. BTW pokud teda PC verze vznikala primarne pro PC hardware, proc ma tak nizke naroky? Nekde na urovni konzoli? To je zahada. :) Par DX11 efektu pro DX9 hru bezici na DX9 enginu zazrak neudela.

0/0
21.1.2010 15:00

Host

Re: Re: Konverze?

Videl bych to jednoznacne...protoze to neni cry engine.

Ale na druhou stranu podivej se tady na kartu crysis (1) a podivej se na HW naroky. Dost podobny tem co jsou tady pro AvP

0/0
21.1.2010 15:16

pan.klobouk

Re: Re: Re: Konverze?

S Crysis bych to nesrovnaval. Jednak otevreny svet vs strilecka v koridoru (nepredlozi mi doufam AvP celou planetu na pruzkum?) a potom tohle je novinka a pry ;) DX11 hra a Crysis je stary kousek a spis technologicke demo, nez hra. ;)

Ale vazne, uvidime az to vyjde a az to nekdo otestuje. Doba je ale takova, ze zvlast PC a zvlast konzolove verze nikdo vyvijet nebude. Tim spis Rebellion. Na PC cekam tudiz konverzi z X360 a kdyz to dopadne dobre, s povedenym ovladanim, bez save-checkpointu a treba s lepsimi texturami a nejakymi efekty, co by teda ospravedlnily to PR s DX11. :)

0/0
21.1.2010 18:59

Host

Re: Re: Re: Re: Konverze?

Zkus si to Vrysi první zahrát, to není jen technologicky i po letech dokonalá hra, ale je skvělá i v ostatních aspektech a to vy konzolisti nemůžete rozdýchat, fakt trapný jak se pořád potřebuje ujištovať jak je Crysis špatný x-) AvP určitě nebude port z Xboxu, spíš naopak, dělá se jedna verze jediný co udělají, že na Xboxu stáhnou detaily aby to jelo aspoň nějak plynule, ale co se ovládání a MP týče, bude PC verze úplně jinde než konzolový

0/0
23.1.2010 11:27

Host

Hahaha

Je, všem jde zase jen o grafiku. Lamáci jste:D Ubožáci....

0/0
21.1.2010 14:41

pan.klobouk

Re: Hahaha

Jen o grafiku? Mozna chteji jen hru na urovni. Hru hodnou technicky roku 2010. Proc by meli hrat neco, co vypada jak z roku 2006, jen kvuli tomu, ze to bastli zaroven na X360 a PS3?

Prvni AvP nebyl technicky zazracny. Ale mel atmosferu jako blazen. A uz nekdy s Doom 3 se objevovaly prvni hlasy, jak by v tom enginu asi AvP vypadal. Hra svetla a stinu, plus dalsi efekty, co umi dnesni grafiky. At uz je to nocni videni, svetlice nebo mody jakymi dokaze nahlizet na svet predator a vetrelec.

Samozrejme ze o grafiku az tak nejde. Pokud se novy AvP povede a priblizi se jednicce, bude to OK. Prestoze grafika nebude to nejlepsi na svete. Nicmene tvurci meli jeste pred vydanim plno reci o DX11 a uzasnych technologiich. Podle HW naroku to ale nevypada, ze bysme je meli brat vazne. To je pointa, slibovali malem Crysis killera a nejlepsi hru, co konecne vyuzije DX11. A vysledek? Lehce vylepseny port z konzoli.

0/0
21.1.2010 15:06

Host

Re: Re: Hahaha

DirectX 11 přináší nižší HW nároky oproti DX9/10, tak proč tě tak zaráž, že má AvP nároky nízký ?? S teselací budou o kus větší, ale to je prostě specifikum DX11 !! Uvědomte si, že doporučený HW nároky nejsou pro hraní na maximální nastavení ;-)

0/0
21.1.2010 17:07

net.Xtreme

Re: Re: Re: Hahaha

No v nárocích není o DX11 ani slovo a ty karty DirectX 11 neumí...

0/0
21.1.2010 17:45

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Hahaha

Presne. Ano, DX11 ma byt optimalizovanejsi a mit nizsi HW naroky. Jenze to by pak AvP musel mit jako minimum DX11 grafiku, coz nema. Naopak, hra prezentovana jako DX11 zalezitost ma jako doporucene grafiky starickou GF8800 a o neco novejsi Ati 2900. Takze? To se jako autori patlaji s DX11, piplaji se s efekty, aby hra vypadala co mozna nejlepe... a pak mi DOPORUCI abych se na tohle vsechno vykaslal a hral to na x-let stary DX9 karte? ;D 

0/0
21.1.2010 18:52

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: Hahaha

No spíš DX10 kartě, ale stejně nic moc...

0/0
21.1.2010 19:03

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hahaha

Jasne, vlastne uz i GF8800 byla DX10. Presto to byla prvni vlastovka a taky spis pekna marketingova vec. Ale klobouk dolu, GF8800 se pres sve stari porad drzi a i dneska dostacuje na vetsinu her. 

0/0
21.1.2010 19:20

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hahaha

Jj ji mám a je to skvělá karta, sice hraji bez AA, ale spoustu her i na nejvyšší detaily:) A snad až na Cryostasis a demo Arma II jsem zatím bez problémů.

0/0
21.1.2010 19:27

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Hahaha

Co to tu placate? Doporucena sestava je sestava,na ktere vam hra slusne pobezi,nic vic. Pokud si hru chcete uzit na maximalni detaily,musite mit ve vetsine pripadu mnohem silnejsi stroj. tak to bylo vzdy

0/0
23.1.2010 8:37

Host

Re: Hahaha (777)

Coz me osobne vubec, ale vubec nevadi - graficka stranka hry bude beztak obstojna a vyhodu toho, ze by to mohlo solidne jet i na 2 roky starem hw jen kvituji s povdekem. Pred pomalu 2 lety jsem kupoval dnes zastaralou 9800 gtx+, a jak jsem rad, ze nemusim upgradovat abych si zahral nove gamesy ve slusnem rozliseni a detailech a penizky mohu investovat i jinam nez do upgradu PC... Na druhou stranu chapu Vas ostatni, ze kdo si koupil novou dx11 gk z rad novych radeonu, muze tim byt zklaman i s prihlednutim k tomu co autori k tomuto trebas slibovali. Ja osobne a verim ze i ostatni mne podobni jsem ale jen rad, a to, co me jiz zajima jako jedine je, jak dopadne hra po strance hratelnosti a jejich kvalit - kez by se priblizila prvnimu dilu, s tim plne souhlasim.

0/0
21.1.2010 16:14

Host

Re: Re: Hahaha (777)

Predchozi reakce byla na "pana klobouka", samozrejme.

0/0
21.1.2010 16:15

pan.klobouk

Re: Re: Hahaha (777)

Kazdopadne souhlas. Jestli vyvoj zabrzdeny konzolemi nekomu neco prinasi, jsou to PC hraci. Konecne jsou zase po letech v klidu a maji HW, se kterym vyjdou par let. Sam mam PS3 a PC taky uz vic jak dva roky stare a nemam potrebu upgradu. Dokonce nemam ani DX10 natoz pak 11 kartu. Taky k cemu. :)

Spis to bylo vazne jen postesknuti z tech vecnych lzi, kterymi nas vsichni krmi. A muze nam byt i lito jak vyrobcu tak i zakazniku novych karet, ze lezi ladem. Zrovna tak vyvojari a jejich nove API, taky si predstavovali vyuziti asi jinak. DX10 proslo nejak mimochodem a bez povsimnuti, ted tu mame DX11 a zase veskrze nic.

Na AvP jsem ale docela zvedav. Z E3 videi vypadala vazne vselijak. Co vselijak, docela zle a zkonzolovatele. Rebellioni posledni dobou taky nemeli poradnou hru, spis same hruzy a propadaky. Pokud se zmatori a zrovna s reinkarnaci sveho nejvetsiho hitu, jen dobre.

0/0
21.1.2010 16:28

Host

Re: Re: Re: Hahaha (777)

Tak DX10 kartu mám už hodně dlouho, ale stejně mám XPčka :-)

0/0
21.1.2010 17:01

Host

chjo

Ja vedel,ze kdyz to bude multiplatforma,ze to nedopadne dobre :-(

0/0
21.1.2010 12:50

Host

pan skoch uz zase caruje s dx11? :)

naposledy daval k lepsimu renderovanou hlavu, co mela do dx11 daleko. on si neda pokoj :)

jinak souhlas s vetsinou, tohle je mirne zklamani, po tech slibech, ze hra je na dx11 malem postavena. takze zase jen lzi, proste dx9 konverze/multiplatforma z konzoli a navrch par dx11 efektiku, aby se u ati nazrali a nvidia zustala cela. :)

skoda, zrovna avp by mohlo z dx11 vytahnout hodne, predstavte si uz tak hutnou jednicku se vsemi temi modernimi efekty, nasvicenim, mekkymi stiny a kdo vi, cim jeste. snad u pc verze alespon odladi ovladani a savy nebudou automaticke a na chekpointech. mohli by se pochlapit a na hard to dat zase bez savu. :)

0/0
21.1.2010 12:49

net.Xtreme

Re: pan skoch uz zase caruje s dx11? :)

To bude na nightmare, snad, alespoň bude těžší získat achievmenty nebo jak se tomu nadává:-)

0/0
21.1.2010 14:29

Host

AvP

Má to ještě horší grafiku jak Gears of War podle gameplay screenů co tu nedávno byli, a to GoW měl stejné požadavky, myslim, ze to pojede v poho na těch ofi min pozadavcich co udávají, pokud to bude dobre optimalizovane

0/0
21.1.2010 12:32

IARK

Re: AvP

Ohledne souzeni grafiky si spis pockam na to az si to zahraju :-)

0/0
21.1.2010 12:44

Host

Re: Re: AvP

Ty klidne cekej,nam je to bohuzel uz jasne. Zadne graficke orgie se nekonaji :-P

0/0
21.1.2010 12:59

Host

Re: Re: Re: AvP

No a co? Prednejsi je aby to melo atmosferu a dobry engine, o cemz pochybuju.

0/0
21.1.2010 17:14

net.Xtreme

Doporučené nároky

Kde je DX11? Já mám pocit, že ta hra graficky nakonec neoslní...

0/0
21.1.2010 12:32

Host

lol

Jinak dneska už minimální nároky znamenaj, že jinak to ani nezapnete. Možná ani nenainstalujete:D

0/0
21.1.2010 12:07

net.Xtreme

Re: lol

Ale jak kde, většinou to jde obejít...to dřív to nešlo nainstalovat nebo spustit, jak si proboha můžou hry myslet, že 8GB RAM je méně než 64MB???;-D

0/0
21.1.2010 12:31

IARK

Re: Re: lol

To znam, nedavno jsem instaloval HoMM 3 a zelenou fajfku jsem snad nevidel ;-D

0/0
21.1.2010 12:36

Host

hmm

Prostě a jednodušše: Na max detaily to vidíte v gameplay videích, to rozhodně nejsou konzolový verze a jestli jo, tak co byste ještě chtěli, sakra:D

0/0
21.1.2010 11:57

net.Xtreme

Re: hmm

grafiku z trailerů?

0/0
21.1.2010 12:32

Host

Re: hmm

Co bych chtel? Nic prehnaneho,me staci notne vylepsena grafika ala Crysis + DX11 :-)

0/0
21.1.2010 12:48







Najdete na iDNES.cz