Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

MGS: Peace Walker a budování základny

Plus týmový multiplaer a mluvící a zpívající tanky a letadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

hmmm

Já nechápu, proč neudělají prostě normální MGS, jako byla třeba jednička na ps1, a cpou do toho nesmysle typu vlastní základna a oživování vojáků atd... :-/

0/0
24.1.2010 8:31

Host

Re: hmmm

Co se týče příběhového hlediska tak tyhle "nesmysly" mají důležitý základ pro pozdější vývoj příběhu MGS universa, čili to považuji jedině za výhodu.

0/0
25.1.2010 4:22

Host

...

Dalsia odflaknuta dezinformativna newska...

0/0
22.1.2010 15:57

Host

big boss

nehraje se tu za snakea, ale za big bossa!

0/0
22.1.2010 14:14

Host

Re: big boss

Big Boss je tiež snake.... Naked Snake. Neupozorňuj keď nevieš...

0/0
22.1.2010 19:37

Host

Re: Re: big boss

V case hry uz je Big Boss...nikoliv Naked Snake

0/0
23.1.2010 11:33

Host

Re: big boss

Big Boss je geneticky otec všech snaku s cele serie Metal Gear Solid taže Liguad snake, Solidus Snake, no a naš borec Solid Snake

0/0
23.1.2010 3:09

Host

Jestli se nepletu

tak rozhodně vylepšení nezískáváte zabíjením nepřátel ale jejich omráčením a únosem na základnu podobně jak MGS:PO. Zabíjení by vůbec nedávalo smysl.

0/0
22.1.2010 11:25







Najdete na iDNES.cz