Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Systém OnLive má problémy

Systém OnLive, slibující streamování těch hardwarově nejnáročnějších her do nejméně výkonných laptopů či speciální konzole přes internet se stal sporem mezi optimisty a pesimisty. Prozatímní výsledky dávají za pravdu pesimistům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

jůů a hele

Zase takový scifi to není. V nějakým větším městě, kde už je natažená nějaká ta optika, ideálně až do baráku.

ISP bude nabízet jen jednodušší hry, třeba Sims, kde se lagy stejně moc nepoznají, třeba kurzor krysy se může počítat lokálně na konzoli a nikdo nic nepozná. Popřípadě se budou hrát tak jednoduchý (debilní) hry, že lag bude zaměnitelný s normálním chováním hry :)

Nejlépe vše na SW render, aby to mohlo běžet na obyčejných CPU serverech, vše na min-min-min detaily, při kvalitě streamu se to stejně nepozná.

Za předplatný se budou platit těžký prachy, a navíc rodiče ocení, že to budou právě oni, kdo vyberou jednotlivé hry a zamezí tak děcku mastit krváky.

Pro rodiče malých dětí je to ideální řešení, my ostatní se pomodlíme ke svým SLI/CF a budeme dál pařit crysis...

0/0
25.1.2010 0:28

Host

Re: jůů a hele

ma notebooka a crysis hraju na Low detaily, pro mě by ta mašinka byla jak dělaná škoda že nefunguje RvRvRv

0/0
25.1.2010 1:28

Host

Re: jůů a hele

ano takhle by to fungovalo a tahle podle mě měli začít.

Ale oni chtějí nabízet hned novinky jako Crysis či GTA4 a v grafice takové kvality, že to bude lepší než mít vlastní maisntrem HW (takže čekám bezztrávtovou kompresi a vysoká rozlišení?)

Na tohle internet není. Přesnýst třeba 30 snímků za vteřinu (což mnoho hráčů považuje za málo) v 1600x1200 (rozlišneím na kterým hrají u sebe na monitoru) v 32bit grafice bez ztráty kvality a bez lagů... zvláště ve chvíli kdy se v paneláku na jeden agregační bod připojí 8 lidí, tak jim shoří dráty ve zdech.

0/0
25.1.2010 11:53

Host

internet nestačí

aby to fungovalo byl by třeba položit optiku pro separátní OnNet.

0/0
24.1.2010 12:35

Host

PS3 - Future!

K clanku....

->;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D Na tohle vyjadreni od experta jste cekali az do ted?;-D Kdo to nema v palici uplne vymlety tak tomu to docvaklo uz VLONI!! Paneboze to je prekvapeni... ze jste jim ty zvasty vubec zraliRv

0/0
23.1.2010 18:25

Host

Re: PS3 - Future!

Vic smajliku ty botaku do toho ty na to mas !

0/0
25.1.2010 9:53

Host

Re: Re: PS3 - Future!

Vzdit ma pravdu a ze tam dal moc smajliku to jen,  aby stupidi co tomuto OnLiar systemu verili pochopili, ze je to ta nejvetsi blamaz na herni scene posledni doby;-DR^

0/0
25.1.2010 10:16

Host

Re: Re: Re: PS3 - Future!

Tak si ho vem za rucicku a zkuste se opet prihlasit na zakladni skolu, prospeje Vam to oboum. Nejaky team chce priblizit hrani bez hranic HW a misto abyste byli vdecni na to jen plivete. Jste fakt borci

0/0
25.1.2010 12:27

Host

Re: PS3 - Future!

Ano, mnoho lidi si to myslelo, ale nebyly prilis konkretni dukazy, protoze OnLive byl vzdy prezentovan v idealnich kontrolovanych podminkach, takze jim to na predvadeckach jakz takz fungovalo. Ted nekdo napsal, ze to dukladne zkousel a ze to nefunguje.

0/0
25.1.2010 12:31

Host

hruza

ONLIVE je nehorazna kravina, at zije stara dobra klasika.. pro par hitech blaznu mozna najde vyuziti (preju jim to) ale masove at si to strcej NEKAMRv!!

PlayStation 3VR^

0/0
23.1.2010 18:21

Host

Re: hruza

Naprosty souhlas !!

PCVR^

0/0
23.1.2010 18:28

Host

Re: Re: hruza

Zalez PC warez lůzo

PS38-oR^V

0/0
23.1.2010 21:10

Host

Re: Re: Re: hruza

kuno

0/0
23.1.2010 21:21

rostan007

Re: Re: Re: hruza

ty jsi debil, viď ?

0/0
24.1.2010 14:29

Host

Re: Re: Re: hruza

Jednou s konzolistama souhlasim a oni se stejne chovaj jako totalni dementi. Jen tak dal alespon je videt co jste opravdu zac

PCR^VV;-D!!

0/0
24.1.2010 18:25

Host

Re: Re: Re: Re: hruza

Souhlasit si můžeš jak chceš, ale PS3 je dominantní platofrma ty warez pakoRv

PS38-oR^V

0/0
24.1.2010 18:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: hruza

Oh jste nafoukany jako pici ...delate ze sebe cestny lidi co si hry kupujou aly kdyby slo na PS3 taky palit tak by uzivatele PS3 kradli jako vsichni ostatni. A vubec urazel jsem ja snad nekoho v 1. prispevku??? ne , ale vy jste vazne banda totalnich kretenu jinak se to rict neda

0/0
24.1.2010 20:10

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hruza

ÁÁÁ warez smradovi praská žilka z toho že PS3 je future of gaming. Praská závistí;-D

PS38-oR^V

0/0
24.1.2010 21:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hruza

ne to teda nepraskam. Chovas se jak fakan.....me konzole totiz nikdy nezaujali. (teda snad jenom KZ2 a hevy rain....ale kvuli tomu bych si to rozhodne neporizval)

0/0
24.1.2010 22:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hruza

clovece ten typ te naschval provokuje a ty mu to takhle zeres. 1. prispevek s ps3 jsem psal ja ale rozhodne by me nenapado nadavat tu do PC warezaku..

0/0
25.1.2010 0:08

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hruza

ale stejne se chova jako fakan :))

0/0
25.1.2010 3:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hruza

A jeste je to takovej ten typ co Vam ostatnim dela ostudu:)) i kdyz takovy se najdou vsude......Reseni tohoto problemu je asi jedine v tom kdyby jim rodice rozbyli drzky a zabavili PC, PS,Xbox :)) a od dementu by byl klid, a taky by zacala era normalnich diskuzi

0/0
25.1.2010 3:04

Host

Re: Re: Re: Re: Re: hruza

Jako trolujes dobre, ale s tou dominantni platformou, to uz je hodne prestrelene. ;-)

0/0
25.1.2010 12:34

Host

A je to tady...

Čekal někdo snad něco jiného? Možná za tak 5 let nebo spíše nikdy.

0/0
23.1.2010 16:44

net.Xtreme

Re: A je to tady...

Spíš nikdy, přenosové rychlosti po internetu včetně latencí se nemohou přiblížit těm v počítači. Co má budoucnost jsou hry přímo v prohlížeči, ale grafika Crysis je nesmysl, respektive časem nepochybně, ale v té době bude minimálně Crysis 3;-D

0/0
23.1.2010 17:10

Host

Re: Re: A je to tady...

V té době... to já bych to spíš viděl, že už dávno budeme hrát Duke Nukem Forever 6;-D

0/0
24.1.2010 1:05

Host

Re: A je to tady...

;-D;-)R^

0/0
23.1.2010 18:22

Host

Nashle..

Další článek tady o tom můžete klidně napsat za deset let, snad už to pofrčí. Do té doby je to zbytečné..

0/0
23.1.2010 11:20

Host

Re: Nashle..

Za to tvůj příspěvěk nám toho hodně dal. Nikdo tě nenutí si to číst, tak nemel blbosti!

jr1099

0/0
23.1.2010 13:57

Host

Re: Re: Nashle..

Jeho prispevek je smysluplnejsi nez ten tvuj stek...

0/0
23.1.2010 14:18

Host

Re: Re: Nashle..

jr. si prostě myslí že každý jeho slovo je takový že si z něj každej sedne na zadek ale je to jen debil :-D souhlasim s tim prispevkem nade mnou

0/0
23.1.2010 20:07

Host

Streamování má budoucnost u filmů...

...a dat, ne každý bude mít místo na harddisku pro desítky filmů a seriálů ve FullHD a média jsou drahá, Data, která používají tisíce uživatelů se vyplatí zálohovat na x serverech a uživatelům je v případě potřeby poslat. Navíc pak budou moci dát lidé přednost rychlým diskům před velkými. Možní i u MO her by mělo smysl mít na serverech lokace a ty hráčům poslat, ale aby signál od klávesnice a myši běžel na server a pak se vracel na obrazovku? Nejnáročnější hráči, kteří by platili vysoké částky za grafiku Crysis by požadovali 100% spolehlivost a tu tenhle systém nemůže poskytnout levněji než domácí PC.

Až zvládne v pohodě přenášet FullHD, bude existovat možnost mít doma X* 2560x1600 na 120Hz pro 3D, až to zvládne tohle, budou mít hráči možnost true 3D zobrazení atd... na Flashovky a tahovky dobrá věc, možná pro nějakou hru, která by se udělala speciálně pro ten server, každopádně zatím nemá většina lidí tak rychlé připojení, aby to šlo bez "hnusného obrazu" a bez zpoždění.

0/0
23.1.2010 10:33

Host

TBS

Na tahovky by to nemuselo bejt spatny :-P

0/0
23.1.2010 10:08

Host

Jsem zvedavy na ekonomicke vysledky

Porad nemuzu uverit tomu, ze tohle se muze uzivit. Vsechny spolecnosti, ktere hostuji urcity typ sluzby online spolehaji jen na to, ze ony sluzby naprostou vetsinu casu nebezi na sto procent a tudiz lze jedny hardwarove prostredky sdilet mezi vice aplikacemi/klienty. Z tohoto hlediska mi hostovani her prijde jako nejmene rozumna volba. Sice se urcite najde kopice volneho procesoroveho casu, ale s casem grafik na renderovani sceny to nevidim tak ruzove - vytizit jednou hrou jednu grafiku na 100% po naprostou vetsinu herniho casu neni u dnesnich titulu nic sloziteho. Stejne tak OnLive nemuze ziskat nic moc z toho, ze osazi grafikama celou serverovou farmu. Paralelizace spousty soucasti renderovaciho procesu hernich engine je z principu nemozna (treba proto, ze pro urcite metody nasvetleni sceny grafika musi znat cely obsah z-bufferu, aby mohla vypocet provest, atd.), pripadne by znamenala takovy overhead, ktery by jeji vyhody prakticky anuloval. Kdyz k tomu pripoctu HW naroky na real-time grabovani a encoding videa ve vysokem rozliseni (hlavne udaj o spotrebe pameti a diskove aktivite bych chtel videt), tak mi proste porad vychazi, ze co aktivni hrac, to aktivni high-end herni stroj. Jedine, na co tedy OnLive spoleha, je jednoduse to, ze vsichni musi spat (tedy az na kokainisty) a HW muze vyuzit nekdo jiny. Jenze samotny provoz OnLive si urcite vyzada nemale naklady (jak HW, tak lidske zdroje, konektivita, marketing...) a osobne bych si nevsadil na to, ze rezie bude v konecnem efektu v nejlepsim pripade hodne blizko zisku a OnLive bude po celou dobu existence balancovat na hrane bankrotu.

BTW chci videt, jak si s jejich naroky na bandwidth a latence poradi s konektivitou. Sehnat dedikovanou 1 Gbps optiku neni problem. Kdyz se bude darit, 10 Gbps nebude problem. Ale 100 Gbps s poradnym peeringem do US paternich siti dedikovanou jedine sluzbe, to uz zavani kopanim zatracene dlouhych der a pokladanim nekrestansky drahych optickych kabelu pres pul sveta...

0/0
23.1.2010 4:49

junior1099

...

No co... je to funkční.. teď už to jen doladit. Paráda...

0/0
23.1.2010 3:52

Host

Re: ...

........

0/0
23.1.2010 4:31

junior1099

Re: Re: ...

.-- - ..-. ..--.. :-)

0/0
23.1.2010 4:53

Host

Re: ...

Však v klídku. Zapneš si hru, zmáčkneš klávesu pro střelbu, půjdeš se najíst, napít, nakoupíš v obchodě, dosedneš a už vystřelí..

0/0
24.1.2010 1:07

rostan007

Re: Re: ...

:-):-) hezky....

0/0
24.1.2010 14:30

Host

:D

To je vazne prekvapko...Uprimne, cekal vubec nekdo, ze tohle muze v dohledne dobe fungovat? Jednou jiste mozna, uz ted je funkcni, sice na pikachu, ale funkcni...Bohuzel kvalita grafiky je pro spousty hracu dulezita a proto s timhle zatim nemaji sanci...

0/0
23.1.2010 2:00

Host

Re: :D

Já... holt jsem stále naivní :-/

0/0
23.1.2010 2:46

Host

Jojo..

Tohle nemůže nikoho překvapit.

0/0
23.1.2010 1:02

Host

Re: Jojo..

jj co cekali firma ktera nema skusenosti s hrama chtela ve hrach udelat revoluci.

0/0
23.1.2010 1:12

Host

Re: Re: Jojo..

tohle je superblábolR^

0/0
23.1.2010 2:16

Host

Re: Re: Re: Jojo..

Říkaj lidi, který vědí prd o tom, jak to funguje. A házej špínu místo aby projevili uznání, že vůbec někdo dokázal takovou věc dát do funkční podoby (na prototyp systému více než obrovský kus práce). Až budete mít za sebou výsledky jako oni, pak se hádejte. Do tý doby jsou vaše "úžasný" komentáře důležitý jako zlomený tykadlo africkýho mravence (a to jsem slušnej).

(hurá do diskuse)

0/0
23.1.2010 2:49

Host

Re: Re: Re: Re: Jojo..

Proč by jsme měli mít stejný výsledky? Na to abych poznal zkysnutý mlíko přece nepotřebuju vemeno.

Dnešní systémy prostě nemají na to aby vyrenderovali, zkomprimovali a přeposlali HD obrázek z Crysis na max bez viditelného lagu.

Doku něco podobné nedokáží předkomprimovaná SD videa na youtube - nemá smysl se pouštět do takoto náročných technologí. A i videa na youtube se bufferů a nefugnují instantně - a to de o pouhet stream video souboru - žádnej rendering, žándná realtime komprese, žádná beztrátová HD grafika...

0/0
23.1.2010 9:14

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Jojo..

Co s tím má společnýho tvoje pomalý připojení k internetu? Já mám obyč připojení od UPC a HD videa (1080p) se mi načítají asi 3x rychleji než je rychlost přehrávání.

0/0
23.1.2010 11:55

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jojo..

hmmm .... 1080p s datovym tokem kolem 45 Mbit/s ..... 3x rychleji ..... toz to je dobry pripojeni - kolik za to proboha platis ? ;-D

0/0
23.1.2010 12:16

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jojo..

A teď ještě ten rozdíl mezi datovým tokem videa a datovým tokem mezi grafickou kartou a monitorem...nemám rád ztrátové komprese:)

0/0
23.1.2010 15:07

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jojo..

;-D;-D;-D;-D Odborniku.... Internet od UPC ;-D;-D;-D;-D

Ty vole tak to je mooooc....

0/0
23.1.2010 14:17







Najdete na iDNES.cz