Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ochrana PS3 byla prolomena

Z 95% se jedná o softwarovou záležitost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lord of the Station

chyba a zavadejici novinka

Zadam bonusweb aby vydal novy "opravny" clanek, jelikoz tento je dosti zavadejici (jako bych to nerikal drive) "PlayStation 3 ukazuje hackerum znovu prostrednicek";-DR^ CLANEK kolujici vsemi hernimi weby sveta vcetne tech nasich, doporucuju precist;-)

0/0
28.1.2010 17:31

Zaregistrovany Host

Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

Určitě jste v poslední době slyšeli, že hacker jménem GeoHot získal plnou kontrolu nad PS3 a tak byla u ní po třech letech prolomena ochrana. GeoHot navíc včera vydal exploit, díky němu je možné ovládnou paměť konzole. Bohužel dál už se nedostal a jak píše, už ani v dalších pokusech nebude pokračovat, protože nebude s PS3 ztrácet zbytečně čas. Nyní bylo oznámeno, že celý exploit je k ničemu. Aby se totiž na konzoli spustil program, který není podepsán Sony, potřeboval by se prolomit takzvaný root klíč každé konzole, který ovšem není řešen softwarově, ale hardwarově pomocí CELLu. Navíc každý root klíč je v každé konzoli originálem, takže není možné, aby se vytvořil jeden jack pro všechny konzole. Jde tak o úplně něco jiného, než na co jsou dnešní hackeři zvyklí. Aby bylo možné spustit třeba loader, musela by se kompletně předělat SPU a PPU, což je nemožné. Podle odborníků je tak téměř nemožné, aby byl v budoucnu PS3 prolomen. Za vše totiž může CELL, který je tolik odlišný od dnešních procesorů. Na závěr ještě dodáme, že za ochranou CELL procesoru stojí žena Kanny Shimizu. Sony by ji měla líbat ruce.

0/0
27.1.2010 22:18

sony121

Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

Blbost PS3 bude prolomena jen proto že to jeden nedokázal neznamená že se to nepovede někomu jinému.

0/0
27.1.2010 22:37

Zaregistrovany Host

Re: Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

Jiste :-) Nechces to prubnout ty? :-D

0/0
28.1.2010 0:15

wtr

Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

"Bohužel dál už se nedostal a jak píše, už ani v dalších pokusech nebude

pokračovat, protože nebude s PS3 ztrácet zbytečně čas" preco klames? citujem z jeho oficialneho blogu: "And I didn't give up, I'm just not spending all day on it anymore. I

have other things to do." zdroj: http://geohotps3.blogspot.com/2010/01/heres-your-silver-platter.html?showComment=1264566170927#c1870200663686303134

0/0
28.1.2010 2:04

wtr

Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

"Navíc každý root klíč je v každé konzoli originálem"

poprosil by som nejaky link, ktory podpori tvoje tvrdenie. skutocne

sa mi to nezda... to by sa ten cell asi nedal vyrabat seriovo nemyslis? a

kazdy uzivatel ps3 by si kupoval hru specialne podpisanu jeho klucom?

ale no...

0/0
28.1.2010 2:06

wtr

Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

"Aby se totiž na konzoli spustil program, který není podepsán Sony

..."

plati pre kopirovane hry. hotzovi nikdy o warez neislo. na com

myslis, ze spustal ten exploit? alebo mu ho sony podpisalo? :)

0/0
28.1.2010 2:07

wtr

Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

"Podle odborníků je tak téměř nemožné, aby byl v budoucnu PS3

prolomen" staci mi jeden jediny link, kde to hovori nejaka osoba skutocne znala

problematiky (a nezamestnana u sony :) ) aby bolo jasno, tak aj ja fandim sony (nie vo vsetkom) a som proti

warezu, ale ten tvoj fanatizmus a nedostatok informacii je vazne k

smiechu

0/0
28.1.2010 2:08

Zaregistrovany Host

Re: Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

To je prepis z jednoho ceskeho konkurencniho webu.Ten vzniknul na zaklade novinky kterou jiz zverejnilo nekolik zahranicnich webu.Staci hledat madare.Asi si nejchytrejsi madarowarezak na internetu. :-D

0/0
28.1.2010 3:03

wtr

Re: Re: Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

1. neurazaj

2. j vygooglil som ten tvoj "original cesky prepis". dokonca aj original

na kolena ten udajny prepis (kto vie co vsetko si tam ten cesky autor domyslel) zraza uz fakt, ze "v dalších pokusech nebude pokračovat, protože nebude s PS3 ztrácet

zbytečně čas."  tato hlupost nie je nikde na jeho oficialnom blogu. naopak je tam, ze sa nevzdava, ale nebude sa tomu teraz venovat den-noc. nie je to ani v original anglickom clanku. tiez tam nie je nic o tych unikatnych root klucoch, ani o tych odbornikoch co pochybuju. suma sumarum ten tvoj cesky citovany clanok stoji "za starou belu".

0/0
28.1.2010 4:05

Zaregistrovany Host

Re: Re: Re: Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

Tady udajne nesmim dat link na jiny web.Takze budes muset hledat dal madare :-) Nemohu za to ze jsi levej.

0/0
28.1.2010 4:31

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

Nadherna diskuze, on rekne kde to nasel ty ho urážíš, ale kde jsi to nasel ani nereknes, jen vykrikujes najdi si to, on nema pravdu z tech stranek a webblogu, kde to nasel, ale ty udajne jo.  Ale co jsem cekal od takovyho sonyboye (neni urazka je konstatovani), ikdyby ti to ukazali doma na tvoji konzoli, tak by jsi urazel jiny, ze to nejde, chlapce k tobe uz muzu napsat uz jen ROFL ;-D

0/0
28.1.2010 7:09

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

Jeste vetsi zahledenost do sebe predved. Kolik ti sony plati? Nikdo te tu neurazi a ty urazis vsechny ostatni, zkus se nad sebou zamyslet;-)

0/0
28.1.2010 7:25

PS3Fanboy

Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

tady je original http://www.konzolista.cz/novinky/playstation-3-ukazuje-hackerum-znovu-prostrednicek_3916.html

0/0
28.1.2010 9:03

Lord of the Station

Re: Re: Vsem natesenym Xsockam a PCwarezakum

;-)R^Velmi me to pobavilo;-D, tem moudrejsim to bylo jasne uz drive, bohuzel pak tu mame i ten zbytek:-/

0/0
28.1.2010 17:32

Hrabi2

o co, že neni

Kdyby jste vy, níže diskutující více četli a informaci si ověřili, tak se dozvíte, že ochrana prolomena neni. George Hotz sám potvrdil, že po třech letech už s tim nebude ztrácet čas... Kdo má zájem ať si to najde, linky na jiné weby předkládat nebudu, nečetl jsem pravidla celé diskuse a tak neím, zda-li se to smí. ;)

0/0
27.1.2010 22:11

wtr

Re: o co, že neni

citaj eset viac. nic take hotz nepovedal a uz vobec nad tym nestravil 3 roky, ale iba 5 tyzdnov.

0/0
28.1.2010 2:11

PS3Fanboy

snad

konečně dobra sprava, jen aby to někdy zveřejnil

0/0
27.1.2010 16:54

Zaregistrovany Host

Skutecnost na povrch vypluta

Prosel jsem tuhle diskuzi celou a je z ni patrne jedno.Drtiva vetsina PCckaru a Xbotu jsou opravdu vypatlane socky.Normalni warez dobytek.

0/0
27.1.2010 15:01

Ej.dzej.rimmer

Re: Skutecnost na povrch vypluta

Jak jses na tom s filmama a s hudbou ?Predpokladam ,ze mas jen originalky to same plati i veskerym systemu v tvojim PC.Kdyz uz hazes takovy silny slova ,tak by bylo zahodno ,abys to v poradku vse mel ,ale ja o tom uprimne pochybuju.

0/0
27.1.2010 17:18

Zaregistrovany Host

Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Pochybovat muzes o cemkoliv chces.Ja nejsem takovej chudak abych musel krast film,hudbu,hry nebo cokoliv jineho.Za odvedenou praci si kazdy zasluhuje odmenu.Stejne jako me plati za mou praci.Mam PS3 a laptop.Vsechno co doma mam je original a zaplacene.Chapu ze zlodej jako ty tomu nebude ani verit.

0/0
27.1.2010 17:38

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Ne opravdu neverim tomu,ze nemas v pocitaci mp3.To ma totiz kazdej.A nebo ,ze kazdej film cos videl byla originalka.A s tim zlodejem bych ubral.Ja mam doma tolik origos filmu na DVD,filmu na blu ray discich,her a audio cd ,ze by ti z toho spadla brada,ale i tak mam v pc mp3.Jen nemam rad lidi co si tady hraji na svatousky ,urazeji druhy ,ale sami maji neco nelegalniho at uz je to cokoliv a jsem si vic nez jistej,ze ty jses jeden z nich.

0/0
27.1.2010 17:53

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Ja taky souhlasim ,ze odvedena prace by se mela zaplatit,ale nevidim jedinej duvod proc davat prachy OSE ,ktera zadnou praci neudelala.Az budou audio cd stat normalni penize a ne 11 pisnicek 500 kc ,tak si to cd koupim.Mimochodem novy audio cd v UK stoji 10 liber. I min coz je docela rozdil.Souhlasim s tvrzenim ,ze odvedena prace se ma zaplatit ,ale zaroven tvrdim ,ze nebudu podporovat zlodeje a to podle me OSA je.

0/0
27.1.2010 17:57

IARK

Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Ano, to je bohuzel zvraceny mysleni vas Sonyboyu, vsichni jsou warezaci, jen vy jste letadla, to prolomeni vam preju, aspon se pridate ke skupine R^ za chvili nebude nikoho zajimat, jestli mas originalky nebo ne, proste ti jen zacnou rikat warezaku, tak co chlapecek bude brecet? ;-D

0/0
27.1.2010 19:47

Zaregistrovany Host

Re: Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Zvraceny mysleni je spravna definice, jen si nejsem jist zda so urcil spravnou skupinu.Staci si precist par poslednich prispevku a vime. :-) Jinak me klidne rikej jak chces.Me nemuze urazit lez.Ja na hudbu i film proste mam a nekradu.A jak uz jsem rekl, necekam ze me to bude takovej zlodejskej odpad verit.

0/0
27.1.2010 21:26

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

R^

0/0
27.1.2010 22:05

IARK

Re: Skutecnost na povrch vypluta

Vis uprimne je mi te lito, clovek, kterej umi jen nadavat  s takovym se asi ani nema cenu bavit, argumenty te nijak nepresvedsi, jen meles porad dokola pisnicku, ze my jsme d*bytek. Vis ja byt PSkar, tak se za tebe stydim, prave takovy jako jsi ty jim kazi jmeno, neumis argumentovat a normalne diskutovat a jediny co umis je urazet, dekuju, ze konecne musite byt zaregistrovany, aspon vim, s kym se nema cenu o cemkoli bavit. Jen tak dal.

0/0
27.1.2010 22:39

Zaregistrovany Host

Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Tady neni o cem argumentovat!Uz to pochop.Ty krades, ja ne.Neni zadny argument ktery by obhajil neco nelegalniho a nezakoneho.Jsi zlodej a tecka.Projdi si tuto nasi diskuzi znova a skus se zamyslet.Nevim, nevim kdo za koho by se mel stydet ty warezaku ubohej.

0/0
28.1.2010 0:23

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Uz radsi drz hubu nulo.Na netu jses hrdina ,ale do oci bys mi to nerekl.A to ,ze nemas v pocitaci zadnou mp3 a i kdyz si byl dite ,tak si ji nikdy nemel a nebo ses nikdy nepodival na vypalenej film i treba pujcenej od kamose a nebo sis v detsví kupoval jen originalni hry si nechej pro nejaky naivky.Jses stejnej zlodej jako ostatni a jeste k vsemu lhar.Bych chtel videt jak sis jako pubertak vsechno kupoval.To si mozna rikej mamince ta ti urcite vsechno uveri.

0/0
28.1.2010 2:18

Zaregistrovany Host

Re: Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Co bych ti nerekl?Ze si jen ubohej chudak co musi corovat jak posledni pobuda?To ti rikat nemusim, to vis moc dobre sam.A ano ja mam vse original.Nekradu, nemam to zapotrebi.

0/0
28.1.2010 3:09

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Tak jednak, nikde jsem nerikal, ze ty krades, jen ty porad omylas, ze kradu ja, podle dalsich prispevku, kde ti lidi reknou, zdroj svych informaci a ty ho ani neuvedes, jen urazis a rikas, ze ty mas pravdu, bych se hrozne divyl, kdyby te jeste nekdo bral vazne, podle mne jsi jen dite pokousejici se o flame s potrebou urazet.

0/0
28.1.2010 7:05

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Skutecnost na povrch vypluta

Jedinou vec ,kterou vim moc dobre je to ,ze to mas v hlave radne vyhrabany.Krome toho ja nekradu.Krades ty.

0/0
28.1.2010 10:14

sony121

PS3

Tak to že je ochrana prolomena je jedna věc ale cesta k hromadnému stahování a vypalování her je ještě HODNĚ dlouhá. Na blu ray se vejde až 50Gb dat pochybujji sice že je v současnosti tato kapacita využita ale v budoucnu se tak stane určitě. No a vypalovat 50Gb by mi trvalo hodně dlouho zvlášť když moje PC už velmi zaostává. Což si myslím že má většina konzolistů jinak by si přeci tu konzoli nekupovali. Jinak prosil bych vlastníky PS3 aby nechali těch keců že nikdy stahovat nebudou všichni víme že budou i já to budu dělat. Tak jako stahují PC a Xbox hráči tak budeme i my přeci jen všichni jsme lidi a na víc i češi.

0/0
27.1.2010 14:14

Host

trotlove z diskuze

Znam hodne blbych lidi ale typ LOADER to je vazne neco.. Warez hry zdarma na PS3;-D DemenceRv8-o

0/0
27.1.2010 11:31

Host

Re: trotlove z diskuze

kruci budme trochu tolerantni neni jeste ani polendne, nekterym se jeste nenaloudoval mozek..;-D

0/0
27.1.2010 11:36

Host

a už jen ticho po pěšině....

Konečně ti vypatlaní jedinci, co označují warezákem každého vlastníka X360 a herního PC, co nevidět sklapnou.

0/0
27.1.2010 10:25

Host

Re: a už jen ticho po pěšině....

a Napises mi JEDINEJ duvod proc by tomu tak melo byt? Tohle muze napsat vazne jen debil8-o

0/0
27.1.2010 11:27

Host

Re: a už jen ticho po pěšině....

Warez na PS3 mozny neni a ani nebude, dela ti problem cteni?

0/0
27.1.2010 11:32

Host

Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

Nikdy nebude ? Jak to vis ?O tom,ze to nikdy nebude mozny nic nepisou.

0/0
27.1.2010 11:34

IARK

Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

njn sami urazeli a ted, kdyz by sme jim to meli zacit oplacet, tak zacinaj brecet ;-D

0/0
27.1.2010 11:38

Host

Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

PC warez? LOL radeji nevyjadrovat.. X360 - smeji se mene ale take sila (hodne rozsiren) Wii? po precipovani vesele jede, i kdyz rozsiren mene, PS3? NIC!! Perfektne chraneno.. George Hotz ji nedavno slusne nalomil ze ho PS3 v necem posloucha ale to je zatim vse.. nemluve o tom ze i kdyby se mu to povedlo nebude to chtit volne sirit, a to ze Fatko neni Slim a Sony dela porad nove ochrane FW, ktere neobejde nikdo pak ani nemluve. Priste se trochu zamysli nez tu ze sebe udelas debilaRv

0/0
27.1.2010 11:55

Host

Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

ty lamko :) presne ako nechcel volne sirit info ako prelomit iphone? prave o to mu ide - posunut vedomosti dalej. takze ak by sa mu to nahodou podarilo, tak to zverejni na 100%. "porad nove ochrane FW, ktere neobejde nikdo pak ani nemluve". ty si vazne sony fanatik, ze? :) btw. george hotz vcera vecer (dnes rano?) zverejnil ten exploit co umozni citat a zapisovat kdekolvek do pamate. zaroven ale priznava, ze stale nema root key. aj ja som proti pirateniu, ale ten tvoj sony fanatizmus si strc za klobuk.

0/0
27.1.2010 12:24

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

ze stale nema ROOT KEY;-D Wow takze zitra uz hrajem? Precti si muj post jeste jednou ty chytraku. Nalomil ochranu PS3 jako jeste nikdo, tot cele. mam se porad opakovat?

0/0
27.1.2010 12:35

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

Co ma smesnej Iphone spolecneho s architekturou PS3? Sony si jiste necha takhle lezt do zeli a sirit warez veci nejakym hackerem, nemluve o tom ze mu to jeste ani nejde!!

0/0
27.1.2010 12:38

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

Takovyhle fanatiky presne nesnasim, to jsou presne ty typy, co tedy vykrikuji na vsechny "warezaci" a ted, kdyz to vypada, ze budou na rade i oni, tak se ohanej, ze oni nikdy warezit nebudou, vis co, az bude prvni hra na warezu pro PS3, tak budu prvni co se ti bude smat ty PS3 warez luzo, a to, ze ochutnavate trochu vlastni mediciny je jen dobre vy namachrovany ubozaci, co si myslej, ze jsou nejvetsi poctivci sveta, kvuli tomu, ze dostali pod stromecek PS3 misto Xa a nebo PC a kdyz uz maj doma PS3 tak aspon muzou na ostatni kricet jaky jsou to luzy. To tvoje priste se poradne zamysli nez ze sebe udelas debila ti muzu ja rict zase na ty tvoje kydy "ty warezacka socko" podle mne ty ze sebe delas akorad debila, jelikoz mas jen PS3 tak to asi nepochopis, takze si jdi s tema zamindrakovanejma kecama jinam, mam dosta takovejch spameru co umej jen nadavat do Warezaku, ale lidi co je jeste k tomu obhajujou jsou u mne dosti ubohy a jeste mene vyznamejsi nez stenice pod podrazkou, takze se nad sebou zamysli ty PS3 warezacka luzo. Rv

0/0
27.1.2010 12:49

soky76

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

No nic, žádné pirátění na PS3 se nekoná, tak co tu řveš warez lůzo?

0/0
27.1.2010 15:27

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

Souhlas.

0/0
27.1.2010 17:22

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

Nemuzu? PS3 ochrana prolomena, za chvili budou hry na PS3 na warezu, tak jsou pro mne vsichni PS3 warezaci. To je vase logika, tak nechapu proc s tim najednou mate problemi, nojo urazet umi kazdej, ale kdyz se nekdo opre do vas, tak hned zacnete brecet, to ze nechapete zacatek diskuze a o cem jsme se tu bavili uz neni moje vec.

0/0
27.1.2010 19:44

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a už jen ticho po pěšině....

Tak nic, zase to bylo na jine strance, ty souhlasis se mnou,  tak v tom pripade to patri k tomu o radku vys :-)

0/0
27.1.2010 19:58

Host

Ochrany

Warez forever.Jak si v CR pri nasich platech vubec muze nekdo nejaky soft kupovat.Kradou tu politici,"businesmani",okradaji nas zamestnavatele(pracujeme za smesne platy proti okolnimu svetu)....tak co.At ziji crackeri,hackeri a hlavne grupy Razor 1911,Skidrow,Reloaded....Hosi dekujeme.;-)

0/0
27.1.2010 8:22







Najdete na iDNES.cz