Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aliens vs. Predator vyžadují Steam

Zakoupíte si Aliens vs. Predator či Napoleon: Total War v obchodě. Přesto až přinesete hru domů, musíte se zaregistrovat do digitální distribuční sítě Steam. Nový hit od firmy SEGA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IARK

CD

Ještě má steam pro mně jednu velkou výhodu, stalo se vám už někdy, že vaše CD bylo v takovém stavu, že jste hru třeba nespustili a nebi jste ho ztratili? Mne jo, a dost mne to nastvalo (shattered steel ;-().

0/0
28.1.2010 8:53

Massacre

Steam

Moc často do diskusí nepřispívám ale tato zpráva mě tak rozhodila,že musím napsat svojí "bohužel" špatnou zkušenost se Steamem.Nedávno jsem si chtěl zahrát MW2 a po jeho spuštění mi náhle vyskočila hláška,abych vyplnil své bezpečtnostní heslo ke spustění hry.Samozřejmně že své heslo které jsem tam měl už nefungovalo.Nevěděl jsem co dál(při založení nového učtu jsem zjistil,že všechny své hry které jsem měl registrované přes staem jsou stále aktivní ale na mém starém učtu takže nešly spustit)tak jsem zavítal na oficiální stránku steamu.Musím říct,že kdybych neuměl tak trochu AJ,asi bych si MW2 nezahrál do dneška.Ale abych nechodil kolem horké kaše,zjistil jsem,že muj puvodní učet který jsem měl byl hecknutý.Podle návodu na Youtube jsem musel postupovat podle pokynu abych svuj starý učet dostal zpět.Řeknu Vám,není to žádní sranda a nikomu bych to nepřál.Když jsem moh konečně zase hrát,zjistil jsem,že muj nick ve hře někdo změnil,všechny kamarády co jsem měl uložené vymazal,místo nich tam byl někdo uplně cizí a navíc mi dotyčná osoba nahrála o 2 lvl víc.(to je možná jedinné + :o) ) Dnes už se tomu směju ale řeknu Vám,že tenkrát když to vypadalo že všechny hry přes Steam budu moct vyhodit,tak mi do smíchu moc nebylo..Ano,už jsem slyšel že to co se mi stalo není možné,že kecám ale já vím své a pro všechny posměváčky mám vzkaz:muže se to stát i Vám  ;-)

0/0
27.1.2010 20:13

IARK

Re: Steam

To ano, alo ty by jsi potom nesmel mit internetbanking, hrat onlinovky atd. Ale vetsina takovychto systemu ma podporu, prez kterou to dostanes z5, jinak doufam, ze jsi ho udal steamu, aby si ho chytil :-)

0/0
28.1.2010 8:50

Jumik

..

Já proti Steamu absolutně nic nemám, to co tady píšete jsou nesmysly, jediný rozumný argument proti Steamu je podle mě jen situace kdy vám nejde internet. Pokud jde o aktualizace, kromě aktualizace Steamu, která vás vyzve k restartu Steamu o ničem nevíte, vše se děje na pozadí, nároky Steam klienta jsou opravdu mizivé, na mém E8400 mám 0% času procesoru a zabírá 10 MB v paměti, což je 4x míň než Firefox po startu (bez načtených pluginů) ;-) Že nabíhá 10 vteřin ?? To ani nevím, mám ho nastavený na spuštění po startu a když naběhne Windows, tak už mám tray ikonku indikující stahování (nejspíš nějaký update check) a že posílá nějaká data někam, Steam má Privacy Policy, myslím, že spousta z vás má v kompu spoustu spywaru co odesílá data bůhví kam a určitě se to žádným ujednáním neřídí ;-) Ano, Steam je v podstatě jen protipirátská ochrana, ale ten komunitní faktor dává zapomenout jeho primárnímu účelu ;-) Když někdo začne hrát hned o tom vím a jedním jebem na odkaz Klepnutím sem se připojíte do hry jste ve hře se svými přáteli, už jsem si na ten komfort dost zvykl :-)

0/0
27.1.2010 16:56

KarelDyba

Jednoduché řešení

Vidím, že si tady spousta lidí ještě pořád nezvykla, že žijeme ve svobodné společnosti a tržní ekonomice.

Výrobce si může svoje věci prodávat za takových podmínek, jaké si nastaví. Kdyby SEGA řekla, že AvP prodá jen tomu, kdo se na Youtube svlíkne do naha, tak bych si sice zaťukal na čelo, ale rozhodně bych nevykřikoval na Bonuswebu, že mi někdo musí umožnit AvP koupit i bez toho. Prostě bych si AvP nepořídil.

SEGA má plné právo prodávat AvP jen pod podmínkou, že si hráč nainstaluje i Steam. A pokud s tím někdo nesouhlasí, má plné právo si Steam neinstalovat a AvP nehrát.

0/0
27.1.2010 13:38

net.Xtreme

Re: Jednoduché řešení

Štěstí, že žijeme ve svobodné společnosti a můžeme vyjádřit názor na bonuswebu:-)

0/0
27.1.2010 14:26

Host

50:50

No proti steamu nemám nic extra, ale včera se mi stala dost nepříjemná věc.Mám orig. MW2 a chtěl sem si konečně po 14 dnech v práci zahrát SP, ale jelikož mám internet pře wifi, tak mi ta potvora zmrzla a já se nemohl připojit a rozmrazit se mi ji podařilo až v pět večer, takže sem si pohrál tak 3 hodky a s vidinou dalších 14 dní v práci a bez možnosti si zahrát mě chytil takovej vztek že sem chtěl někomu v IW rozmlátit hubu ;-D

0/0
27.1.2010 13:32

Warhead_bia :P

porad to same

Muzu vedet co je na steamu a aktivaci tak strasneho?

0/0
27.1.2010 12:17

IARK

Re: porad to same

Ja chapu, ze nekoho stve, ze nemaji moznost volby, ale spis mi prijde, ze jsou nekteri lidi paranoidni :-) pokud kricej na Steam, tak si dnes nezahrajou 1/2 her, protoze takovyhle "opruz" ma kazda druha hra. Go Steam Go

0/0
27.1.2010 12:38

Host

Re: porad to same

To by me take zajimalo, sam ho mam nainstalovany uz od dob Orange boxu + par dalsich SP addonu k HL2 jez jsem si stahl a nicim me Steam skutecne neomezuje.

0/0
27.1.2010 13:02

net.Xtreme

Re: Re: porad to same

Vůbec se nespouští 10 vteřin a déle, zejména, když zjistí, že není připojení k internetu, neotravuje nutností stáhnout nějaký patch atd...nežere 1% výkonu a neodesílá jakáasi data kamsi?

0/0
27.1.2010 13:21

IARK

Re: Re: Re: porad to same

Kdyz se nepripoji da ti nabidku o znovu a nebo jet v offline rezimu, patche se ti stahuji automaticky vetsinou o tom ani nevis, jen se ti ukaze update complete, vykon zere, jak velkej nevim, ale rekl bych ze bude mensi nez zapnutej IE a data kamsi samozrejme posila, na tvy strance si muze kdokoli prohlidnout co hrajes za hry jak dlouho a jak si v nich daleko (nevim jiste, mozna jen pratele) ale nikam neodesila, ze jsi Jarda Novak Kopeckych 153, a ikdyby, vzdy muzes pri registraci lhat.

0/0
27.1.2010 13:49

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: porad to same

Já znám Steam, prostě někomu těch deset vteřin (+/-) nevadí, někomu jo, osobně mi vadí i intro u hry, které nejde přeskočit a pomalé načítání mapy, asi budu muset v budoucnu pořídit SSD:-)

0/0
27.1.2010 14:35

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: porad to same

jo to je pravda, ale zase se mi libi, ze primo ze hry nekomu poslu pozvanku do hry, on na to klikne a us se jointi aniz by treba spoustel hru a pripojoval se pres hledani a menu.

0/0
27.1.2010 14:51

herb

Ach jo

Kde jsou ty doby, kdy jsem ke hraní her vůbec nepotřebovala internet? :-/ To mě teda "potěšili" zrovna s AvP.

0/0
27.1.2010 11:08

Host

MODLA

hackeři, ať vás doprovází síla!! Všechno jde když se che a když to hlavně jde-vždy.

0/0
27.1.2010 9:54

Host

..

No xbox nebo playstation verze to jisty nemusim se stresovat.Vlozim DVD nebo blu ray a hraju :o)

0/0
27.1.2010 9:49

Host

Re: ..

copak smrade, velká přestávka ve škole? jinak v pořádku, kdo si hraje, nezlobí;-D

0/0
27.1.2010 9:52

IARK

Re: Re: ..

To, ze si to koupi na jinou platformu a zminuje se o tom do diskuze, jeste neznamena, ze ho musis urazet, ale bohuzel takovyto konfliktni lidi stoji na obou stranach barikady

0/0
27.1.2010 9:57

Host

Re: Re: ..

No jestli prestavce po skole rikas volno po nocni ,tak potom mas pravdu.

0/0
27.1.2010 9:57

Host

Re: Re: Re: ..

tak to se omlouvám, to sme na tom stejně;-D:-P

0/0
27.1.2010 10:00

Host

Re: Re: Re: Re: ..

Ne stejne na tom opravdu nejsme.Ja se k neznamym lidem nechovam jako dobytek.

0/0
27.1.2010 10:05

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: ..

R^ ;-D

0/0
27.1.2010 10:06

Host

Re: Re: Re: Re: Re: ..

budeš asi slušně vychovaný, to tě šlechtí;-D

0/0
27.1.2010 10:09

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Rodice odvedli dobrou praci :o)

0/0
27.1.2010 10:10

Host

Proč?

Ptám se proč? Aby warez verze byla mnohem přívětivější, méně zatěžovala PC (kecy že to sežere sotva 1% výkonu si nechte pro koledu, takovejch zbytečností co sežerou 0,1% výkonu se časem nazbýrá do stovek néli tisíců, si pamatuju jak jsem pomocí processexploreru koukal co že mi to nejvíc žere výkonu a celých 40% zevšech možnejch ovladačů a antiviru sežrala ochrana Securom;-ORv), aby při přetížení nebo výpadku internetu nešla hra spustit? Hnus A to vše jen proto že warez verze vyjde o pár (doslova) dní později? Fakt nechápu jestli to za ty nespokojené zákazníky stojí? Proč radši nenabídnout platícím nějakou výhodu? Aha to by bylo moc práce navícRv

0/0
27.1.2010 9:33

net.Xtreme

Re: Proč?

Já tvrdím pořád, že ochrany by se měli po vydání cracku zrušit, on-line kontrola při multiplayeru, to se dá pochopit, ale jinak je to vážně na nic. Pokud by ta ochrana byla neprolomitelná, tak OK, plní svůj účel, ale ve chvíli, kdy existuje crack, tak nechci trpět žádné ochrany... SecuROM je největší drsňák, s ním hodně bojuju;-D

0/0
27.1.2010 9:48

IARK

Re: Re: Proč?

jj to je pan drsnak, kterej ti rozseka na hadry sw v pocitaci, zlatej steam :-)

0/0
27.1.2010 10:03

Host

Názor

Teoreticky se to dá pochopit. Chtějí vetší zisk a tohle je alespoň trochu způsob jak zamezit na PC piráťění. Samozřejmě se mi to nelíbí, ale nic s tím neudělám. Hru si koupím(krabici) a budu hrát. Taky by mě zajímalo, jak to bude s možností instalace na více PC eventuelně, kdybych to chtěl někomu půjčit atd. Předpokládám, že to bude problém a to už mi příjde jako hodně velké omezování. Jinak Steamu moc nevěřím. Asi před rokem jsem si koupil Orange Box a po několika měsících se mi steam vysral - úplně. Všechno jsem tam musel nahrát znovu. Chvála bohu, že jsem si přes steam nic nekoupil, nevím jak bych se s nima pak dohadoval, ale nahrávat znova cca 25 modu do Hl2 a pár dalších věcí je pěkná otročina.

0/0
27.1.2010 9:26

Host

Re: Názor

Ne to se nedá pochopit. Jak to jako zamezí pirátění? Že ta pirátská verze bez omezení půjde bez problémů tomu kamarádovi pujčit?

0/0
27.1.2010 9:37

Host

Re: Názor

Jediné čemu to zabrání,že taková hra nepůjde po dohrání prodat, kamarát si ji nezahraje ani s tvojí originálkou (pokud mu nepučíš svůj steam ůčet to si, ale nezahraješ jiné hry...) A další problém steamu? Můžou hrát dva bráchové na dvou PC současně dvě různé hry pod jedním Steam ůčtem?

0/0
27.1.2010 9:41

Host

Re: Re: Názor

Tak a je tu motivace: 1) Udělat reklamu Valve 2)Zničit bazary 3)Otrávit uživatele --- Výsledek: 1) Více stažených warez verzí 2)Lepší prodej verzí na jiné systémy

0/0
27.1.2010 9:46

IARK

Re: Re: Re: Názor

Pokud takhle nadavas na Steam co teprve takovej Bioshock

0/0
27.1.2010 10:02

Host

já si to sice stáhnu

ale i tak lituju lidi, co si to poctivě koupí a musí strpět všechny udělátka proti pirátům;-D:-/

0/0
27.1.2010 9:24

Host

Nepochopení

Lidé co tu obhajují Steam nechápu jednu zásadní věc. Informace co tu o něm podáváte jsou veřejně dostupné a lidé by si měli sami zhodnotit jestli si ho chtějí do PC instalovat a jestli ne. Když nemám zájem jeho služby využívat a nechci mít Steam u sebe nainstalovaný, ale chci si zaplatit a zahrát AvP, měl bych mít možnost. To je vše. S AvP na PC končím, bohužel ;-( Ještě že jsou i jiné verze hry ;-)

0/0
27.1.2010 9:10

IARK

Re: Nepochopení

Njn, ja jsem chtěl taky hry bez Securite, bez omezeneho poctu instalaci a bez WL, hold tohle je z toho nejmensi zlo, ale i tak chapu, ze to nekoho stve.

0/0
27.1.2010 9:13

Host

Re: Re: Nepochopení

Napsal jsi to dobře: "Je to zlo"

0/0
27.1.2010 9:18

IARK

Re: Re: Re: Nepochopení

Jenze tohle zlo ti dava aspon neco na oplatku oproti jinym, ktery jen berou a jsou tu jenom kvuli tomu aby znechutili poctivym hracum hru. (pojd pojd zkus to a nikdy nebudes chtit nic jineho, pojd notak vezmi si ho udela ti dobre, bude to tvuj kamarad.;-D)

0/0
27.1.2010 9:23

Host

Re: Re: Nepochopení

sem alergickej na nesprávnym používání slov hold a holt;-€!!;-O

0/0
27.1.2010 9:26

IARK

Re: Re: Re: Nepochopení

Tak to si vem prasky, aby jsi nenatek a nemusel do nemocnice

0/0
27.1.2010 9:51

Host

...

Souhlasím s IARK, přesto, že trávím u singleplayeru dost času, u MP ještě víc-stahoval jsme si do PC věci jako XFIRE, TeamSpeak apod., nic z toho diky steamu nepotřebuji, vše mám v jednom. Taky jsme se dříve o služby steam nezajímal a neměl zájem, ale upřímně řečeno když jsem viděl seznam oldschool her co stem nabízí od 1-5 Euro, které zkrátka nikde v krabici neseženu-tak jsem si jich hned pár koupil. Osobně jsem tedy zastáncem krabiček-mám jich doma asi 220 ale jsou hry které se prostě neseženou a na to je steam vynikající.

0/0
27.1.2010 8:18

Host

Steam

Tak tohle mi zrovna moc nevadí, stejně jsem chtěl dohrát singl a pak rozjet multi a ten bych bez internetovýho připojení asi taky moc nepohrál. Snad nebudou velký problémy se serverama.

0/0
27.1.2010 8:09

IARK

Re: Steam

Na steamu jsem s nima nikdy problem nemel, hlavne u vetsiny her si muzes i vytvorit svuj, teda pokud to nebude stylem MW2, kde zadny servry nejsou :-(

0/0
27.1.2010 8:13

Host

Re: Re: Steam

Nikdy problem? Hral jsi ted Modern Warfare 2 po steamu? Nekdy je to naprosto v poradku, ale nekdy hledas hru i 15 minut, vzdy te to hodi do mistnosti, pak vyhodi, nebo hodi do mistnosti a vyhodi to ostatni a si sam, nebo hodi do mistnosti, spusti mapu a pak Awaiting Connection 1..2..3..25.. Connection Lost (nekdy steam vybere opravdu spatnyho hosta)..

0/0
27.1.2010 9:56

IARK

Re: Re: Re: Steam

A o cem jsem asi psal? ze v MW2 zadny servry nejsou, takze to neni vina steamu, ale vydavatelu, ze takhle blbe udelali multiplayer.

0/0
27.1.2010 10:05

Ghost47

Re: Re: Re: Steam

Steam řeší akorát ověření při startu, tyhle problémy jsou kompletně na straně Infinity Ward a jejich "úžasného" IWNETu. Valve používá něco podobného v Left4Dead, ale tam takové problémy nejsou (a i kdyby, dá se použít klasický server browser jako v CS:S a všech ostatních hrách postavených na Source).

0/0
27.1.2010 10:09

Host

Re: Steam

Nehledě na to, že ten článek je demagogie. Online se ta hra musí akorát aktivovat, STEAM má totiž offline mod, ve kterém všechno normálně funguje (samozřejmě až na multiplayer a věci okolo).

0/0
27.1.2010 9:00

Host

Re: Re: Steam

JO taky jsem si takhle jednou nabeh a koupil originalku v den vydani po instalaci jsem si ale nezahral servry byly tak pretizeny ze nesla ani aktivovat a tak jsem si to zahral az treti den kdyz to slo konecne! Warezaci se mi asi hodne smali no byl jsem za trotla;-ORv

0/0
27.1.2010 9:44

IARK

Nechápu

Dle mého to hře jedině pomáhá, kdyby byla každá hra na steamu, je to pro mně dobrý, využívám tento systém, rozšířená komunita, jednoduchý připojování ke kamarádům servry, který si můžeš jednoduše nastavit doma a hlavně updaty, žádná placka jen stáhneš a jedeš. Osobně jsem si předobjednal AvP na Steamu i když je o několik stovek dražší než v krámě právě abych ho měl na steamu, ale díky tomuto můžu zakoupit stejně jako u DoW2 krabici, zakoupit zapsat na steam a placku už nemusím nikdy vidět, i pro přeinstalování kompu to nemusím znovu instalovat z placky, ale už to můžu stáhnout ze Steamu. Je to nejlepší a nejuniverzálnější systém a doufám, že místo rozdělování půjde vše přez něj, každý měsíc jsou tam přibraný nový vydavatelé a zase je tam o pár starších her víc, jsou tam poklady jako např Quake, Doom, Heretic, vse provozuschopný a i sám steam si spustí Dosbox. Jinak mají tam často akce, např. mezi svátky měli každý den pět her s obrovskýma slevama (Shattered Horizont 150, GTA 4 200 atd.) a víc jak 80% her s 25%-50%. Nikdy mně nesklamal a je to pohodlný, za b*bou registraci mi opravdu stojí.

0/0
27.1.2010 7:40

Host

Re: Nechápu

Ten kdo má Steam nechť si to koupí z něj, ten kdo jej nechce ať si koupí krabici. To mi přijde férové.

0/0
27.1.2010 7:50







Najdete na iDNES.cz