Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Halo: Reach bez podpory Natalu

Zato ale budeme moci pilotovat Falcona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PS3Fanboy

Microsoft

Podívá se Bill Gates ráno do zrcadla a praví: "Zrcadlo, zrcadlo, pověz

mi, kdo je na světě nejbohatší?" Odpověď: "V aplikaci Zrcadlo došlo ke

kritické chybě. Ohlaste tento problém společnosti Microsoft!" ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
1.2.2010 21:16

soky76

Natal

Je to nepoužitelné, jinak by to tam zakomponovali. Při těch prodejích téhle hry, by si mnuli ruce. Na odkopávání míčků a házení barviček to bude dobré, jinak fail..

0/0
1.2.2010 15:27

Meck IV.

Re: Natal

Fail je tvůj mozek, idiote.

0/0
1.2.2010 16:20

PS3Fanboy

Re: Re: Natal

proč mu nadaváš, kdy by si ty měl mozek a nebyl zaslepený tak by si pochopil, že má pravdu viz můj předchozí příspěvek

0/0
1.2.2010 16:43

soky76

Re: Re: Natal

Někdo ti už tu pravdu musel říct, čekal jsem od tebe takovou reakci. Možná se v noci ještě párkrát pomočíš, ale pak na to zapomeneš a budeš zase o.k.

0/0
1.2.2010 17:57

Meck IV.

Re: Re: Re: Natal

Dobrej blábol.

0/0
1.2.2010 20:20

PS3Fanboy

Re: Natal

jak by asi mohli, vždit natal pořebuje pro chod 15% výkonu x-boxe 360 a Halo Reach bude prí využívat 100% potencialu konzole, takže je takřka nemožné přidat do hry ovladaci prvek natal, šlo by to jedině tehdy kdyby omezily grafiku Halo Reach.

0/0
1.2.2010 16:39

vaclavj1

Re: Re: Natal

To se tak rika, ze hra vyuziva xy procent, lide pak maji pocit, ze za sve penize dostavaji vic. Ostatne na PS3 uz je tech stoprocentnich her take nekolik - znamena to, ze PS3 je na konci sil?

Ve skutecnosti vypada Reach ze screenu hur nez mnoho existujicich her, takze to asi tak horke nebude ... i kdyz mozna maji pravdu, konecne 100 procent na PC muze vyuzit i Prime95, ale ze by to bylo nejak uzitecne se rict neda.

0/0
1.2.2010 17:08

Grindman

Re: Re: Re: Natal

Na jednom nejmenovaném webu jsem četl, že screeny, na nichž je grafika nic moc pochází prý ještě z tzv. build verze, ve které se zaměřovali vývojáři na jiné věci, nežli na realističnost hry.

0/0
1.2.2010 17:38

Zaregistrovany Host

Casual past

Halo nepotporuje Natal protoze samotny Natal je jedno obrovske HALO :-D

0/0
1.2.2010 15:11

pan.klobouk

cekame na nejakou AAA hricku ;)

Je vtipny, jak se nam snazi ukazovat "hele, i HL2 umi Natal" a pak jejich vlastni novinkova FPS Natal odkopne. ;) OK, pokud uz maji hru rozpracovanou, neda se do ni asi tak moc zasahnout a uplne prekopat ovladaci schema, jen aby se to dalo "hrat i rukama". Uz jsem to psal, ale... Natal bude IMHO vhodny jen na nejake hricky a ne velke hry, tim spis akcni nebo s komplikovanejsim ovladanim.

 

0/0
1.2.2010 15:09

Neregistrovany

Re: cekame na nejakou AAA hricku ;)

No nevím do jaké míry je to uskutečnitelné pro aaa titul, tahová strategie alá HL2 na mne moc veliký dojem neudělala.

0/0
1.2.2010 15:42

pan.klobouk

Re: Re: cekame na nejakou AAA hricku ;)

Prave, i kdyz se jim podari vyresit ty lagy, zlepsi presnost atd. tak to porad bude dobre jen na neco jednoducheho. Nahradit rukama tech 8-10 tlacitek, dva analogy a mozna i kurzorovy kriz pujde dost tezko.  

0/0
1.2.2010 16:27

IARK

Re: Re: Re: cekame na nejakou AAA hricku ;)

To pujde dobre, jen hold budes delat pred televizi Brakedance ;-D

0/0
2.2.2010 7:19

adis002

...

To ten Natal microsoftu teda pěkně vychází, když ho nebude podporovat snad nejsilnější série na Xboxu....:-/?

0/0
1.2.2010 14:57







Najdete na iDNES.cz