Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Několik drobností o Crysis 2

Německý magazín PC Games přinesl několik zajímavostí o chystaném sci-fi FPS Crysis 2. Takže děj hry se odehrává tři roky po událostech v první Crysis na tropickém ostrově. Hráče prý tentokráte překvapí propracovaný příběh z ulic mimozemšťany devastovaného New Yorku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dhatz

konečně

už jsem myslel že tu hovadinu zvlášť akcelerovat ruce a nohy nezahodí.

0/0
2.2.2010 10:08

net.Xtreme

Re: konečně

Jj, takhle to dává větší smysl:-)

0/0
2.2.2010 11:54

IARK

Re: Re: konečně

Ja bych rekl, ze prave mensi smysl, kdo je silny vetsinou neni rychli, u Crysis se mi libilo, ze jsi musel tyto vlastnosti kombinovatpro urcitou uspesnost, ted to nastavim na jedno a zadny jiny mody uz nepotrabuju, budu rychlej, ze se budu vyhybat strelam a silnej na nulovej zpetnej raz, na co mi pak bude vetsi odolnost?

0/0
2.2.2010 12:01

net.Xtreme

Re: Re: Re: konečně

Odolnost jsem nepoužíval vůbec (téměř), sílu jen na to, abych se dostal přes překážky, které člověk nevpřeskočil normálně...takže mi zbývala jen neviditelnost, sice souhlasím s tím ,že to jsou dvě rozdílné věci, ale docela často člověk potřebuje oboje (běžet a skočit). Jinak záleží, jak ty schopnosti vybalancují, když bude brnění stát za to, nebo bez něj bude člověk dost zranitelný, tak se hodit bude.

0/0
2.2.2010 12:04

IARK

Re: Re: Re: Re: konečně

Coze? ty jsi nepouzival silu? dle meho nejlepsi mod, nehorazne zvysoval presnost, a pokropit dav 5ti hlav byla diky tomu otazka par vterin, navic proti mimozemstanum to byla jedina pouzitelna vlastnost, proste fullauto na dalku primo do chobotnicky :-) a prave pro to si myslim, ze spojeni bude az moc silne. Jinak neviditelnost byla taky dobra, ale kdyz zacali mimoni, tak absolutne k nicemu.

0/0
2.2.2010 12:43

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: konečně

Na chobotničky byla nejlepší neviditelnost, připlížit se kní chytit ji pod krkem, zrušit neviditelnost, zahodit a schovat se, narozdíl od korejců člověk nemusel přepínat na sílu aby po dopadu chcípla;-D Jinak na Crysis je pěkné to, že nebylo třeba nijak moc taktizovat, který mod, kdy použít, ale člověk si vybral jakou taktiku bude používat a vypiloval se v ní:-) Ale jo s mimoněma byla i neviditelnost problém, ale jak říkám, chtěl oto chytat pod krkem, když po tobě pátrali a šlo to:-) I když tedy párkrát semi stlao, že chytit mrcha nešla a nešla a umřel sjem docela rychle, ty mrchy uměly zabít člověka celkem rychle...ale pak měl člověk Gaussovku a byl za vodou.

0/0
2.2.2010 13:14

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: konečně

Na chobotničky byla nejlepší neviditelnost, připlížit se k ní, chytit ji pod krkem, zrušit neviditelnost, zahodit a schovat se, narozdíl od korejců člověk nemusel přepínat na sílu aby po dopadu chcípla;-D Jinak na Crysis je pěkné to, že nebylo třeba nijak moc taktizovat, který mod, kdy použít, ale člověk si vybral jakou taktiku bude používat a vypiloval se v ní:-) Ale jo s mimoněma byla i neviditelnost problém, ale jak říkám, chtěl oto chytat pod krkem, když po tobě pátrali a šlo to:-) I když tedy párkrát semi stlao, že chytit mrcha nešla a nešla a umřel sjem docela rychle, ty mrchy uměly zabít člověka celkem rychle...ale pak měl člověk Gaussovku a byl za vodou.

0/0
2.2.2010 13:15

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: Re: konečně

sorry jsem to vložil dvakrát, se to nechtělo odeslat:-)

0/0
2.2.2010 13:15

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konečně

No podle mne odolnost byla absolutne k nicemu, clovek dostal 2 zasahy a stit byl pryc, jinak by si autori meli taky pohrat s obtiznosti, na stredni a na nejtezsi jsem ve hre nevidel absolutne zadnej rozdil, a byla sranda hrat bez kurzoru :-) podle mne by ve fps nemeli vubec byt, miridlo nebo laser stacil bohate, to je snad jedina hra, kde ten laser mel opravdu smysl.

0/0
2.2.2010 13:22

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konečně

Nejtěžší rozdíl byl, člověk o dost věcí přišel nemohl střílet za jízdy, ve Warheadu musel sbírat zbraně, ale je pravda, že bych uvítal jednu ještě těžší:-) Alespoň na zemi s tím letadlem i tankem jsem měl docela problémy přežít:-) Mířidla stačí, kříž jsem nepoužíval, kazil screenshoty, jen doufám, že zapracují na laseru, nebyl 3D, takže ve 3D se rozdvojuje a člověk střílí někam mezi, což je dost nepříjemné:-) To samé mířidla, člověk by se měl přes ně ve 3D koukat jen jedním okem, pro druhé by mohla obrazovka třeba zčernat. Jinak ve hře, kde jsou mířidla nebo dokonce laser, zaměřovací kříž ztrácí smysl.

0/0
2.2.2010 14:22

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konečně

Tak s těma vozidlama jsem si toho ani nejak nevsiml, proste sem se rychle prepnul za strelce a strilel, ale je pravda, ze kooperace by s tim byla lepsi, hold jedes sam v tanku jako Rambo :-) ikdyz je pravda ze ten strilel aspon dopredu. Pro mne asi nejtezsi pasaz byla az ve dvojce jizda na vlaku, to jsem ji hned od nekud koupil, jak byl clovek za kulakem a nehejbal se :-) Ale jinak nejlepsi, vzdy si nekde vylejst na vyvysene misto, lehnout, kalach, sila a uz to jelo. Jinak bojim se, co tam bude za protivniky, protoze jestli jen mimoni, tak pak jestli to bude tak bavit.

0/0
2.2.2010 14:36

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: konečně

Jé Crysis s kooperací, to bych si zahrál, je škoda, že dnes tak málo her má ožnost ko-operace v propracovaném singleplayeru.

Jo vlak byl taky těžký, dopravní prostředky mi dělaly problémy:))

Na protivníky jsem také zvědavý, asi už jen mimozemšťané, snad bude dost nových druhů:-) Také by mě zajímalo, jak to bude s budovami, obávám se, že vchody mrakodrapů budou zabarikádované sutinami a tak, až na pár výjimek.

0/0
2.2.2010 14:50

net.Xtreme

Re: Re: Re: konečně

Jinak bych rád aby střelba v neviditelnosti nevybíjela energii, ať se to klidně přepne do armoru a neviditelnost vypne, ale to přepínání pořád, to byla otrava.

0/0
2.2.2010 12:05

IARK

Re: konečně

Ale takhle to tam nebylo, to byly dve rozdilne veci, jedno na silu a jedno na rychlost, vzdyt prece i sila byla na nohy.

0/0
2.2.2010 11:55







Najdete na iDNES.cz