Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Star Wars: The Old Republic má být první onlinovkou s pořádným příběhem

Hra se odehrává 3700 let před první filmovou epizodou Hvězdných válek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

youngFunk

VOLNOST VESMÍRU

O této hře uvažuji dlouho, obzvlášť, když je to univerzum SW, ALE!!! Chápu-li to dobře, pak hra půjde přesně stylem: 1) sejdeme se na vesmírné stanici s partičkou maníků, vyzvedneme quest a poté se přesuneme do dané instance na planetě atd... Nepůjde tedy o striktní volnost v rámci planet a při plnění questů se nebudeme setkávat s ostatními hráči jiných skupin, což může být na jednu stranu dobře, ale na stranu druhou se bojím přesně toho, na čem částečně ztroskotal Conan, prvních 20 levelů paráda, poté bullshit ;)...sorry, ale toto podle mě WoW, i když nejsem jeho příznivcem nepřekoná. Aby hra zaujala masy, tak tam musí být více než jen cool příběh, istannce, namluvené dialogy....Nebo se pletu??

0/0
11.2.2010 11:58

den0x95

Re: VOLNOST VESMÍRU

Tak to se sakra pletes. Co se tyce pribehu tak na ten kaka uz spousta hracu stejne tak jako na komplikovanejsi hratelnost.... V dnesni dobe je dulezite aby to melo dobry trailer co nejednodusi a navykovou hratelnost (tzn. levelovani jako uRPG) aby tam bylo treba neceho dosahnout super grafiku a konec. Proste nejaka takova sablona jako ve filmech predelanej Vinnetou ve 3D / myslim tim Avatara.

0/0
11.2.2010 12:57

youngFunk

Re: Re: VOLNOST VESMÍRU

Tvůj příspěvek jsem vůbec nepochopil! Abych zjednodušil ten svůj předchozí, napíšu prostě, že WoW totonepřekoná a zároveň se ptám Vás ostatních, jak bude vyřešena volnsot pohybu a do jakké míry se mohu setkat s ostatními protihráči?? v instancích bude pouze grupa lidí, ale předpokládám, že volný pohyb po planetách bude umožněn??

0/0
11.2.2010 13:47

roman00

Re: Re: Re: VOLNOST VESMÍRU

Nevím , ale podle mě nějaká volnost na planetách nejspíš nebude, protože víš kolik těch planet je?

0/0
11.2.2010 13:53

IARK

Re: Re: Re: Re: VOLNOST VESMÍRU

Aby to nebylo jak ve star treku, nekolik znamych planet s instancema s spousty nahodne generovanych

0/0
11.2.2010 14:01

den0x95

Re: Re: Re: VOLNOST VESMÍRU

No odpovidam na tvou posledni otazku "Aby hra zaujala masy, tak tam musí být více než jen cool příběh, istannce, namluvené dialogy....Nebo se pletu??" Pokud nechapes tak s tim nic nezmuzu;-D;-D;-D

0/0
11.2.2010 15:36

echo677

..

Ja uplne vidim jak hraci poslou cely pribeh tyhle hry za chvili ke dnu. Bioware porad frajerej jak bude pribeh poradnej a ze je vubec jako 1. v MMORPG. Fakt chci videt jak to vyresej, protoze jinak nastane to co jsem psal vyse. Po chvili hrani vzniknou na netu navody uplne na vse, a pak uz se vsichni pozenou jen za tim byt co nerychleji na vrcholu, mit co nejrychleji nej vybavu atd.

0/0
10.2.2010 21:52

jambajaa

For Subo

Ale je to jedno..Zjevně tě více baví onlinovky..A brát ti to nebudu,jen tvrdím že ti taková hra nedá onen pocit z velkého hrdiny..Jinak předdefinouvanou cestu máš i u onlinovek.To si nemysli.Kde myslíš že se tam berou ty úkoly,vytvořili je tvůrci.A josu pevně dané.Jen nejsou pro jednoho ale pro třeba 20 hráčů..A rozhodně také nejde jen o tovu zásluhu..Pokud odmítneš dělat úkoly nikam se nedostaneš,takže je musíš také plnit,stejně jako v offline rpgčku..Takže máš stejnou možnost jako v offline hrách..Buď plnit úkoly a jednou se dostat na konec příběhu tohoto mmorpg (do odby než vjyde další dodatek) a nebo zůstaneš v příběhu absolutně na místě..:-)

0/0
10.2.2010 21:09

jambajaa

Re: For Subo

Btw-Neškodilo by kdyby někdo z Bonuswebu zavedl možnost editace předchozího přízpěvku..Opravil bych si chyby a překlepy..;-D:-/;-D

0/0
10.2.2010 21:12

Subo

Re: For Subo

sry tohle jsem minul, tak jsem reagoval jeste dole.

Mno ja mam rad jedno i druhy, kazde nabizi jiny zazitek. Ale u onlineovky je nejaky pribeh naprosto vedlejsi zalezitost. Nic te nenuti nejaky pribeh a questy brat vubec na zretel. To je to klicove, ze v dobre onlineovce si pribeh tvoris sam... a taky jsi v nem hlavni hrdina :-)

0/0
10.2.2010 21:37

wrah

Re: Re: For Subo

Jasně, ale u WoW je několik questů, kde člověk sleduje prince Arthase a ta videa k nim jsou nádherná.. Retrospektivně ukazují, proč je z prince bojujícího za svůj národ následně jeden z hlavních záporňáků. Pokud bude ve hře něco podobného (a že vesmír SW nabízí možnosti předvést x zvratů v ději, podle toho jak se vaše postava chová atd atd) tak by to mohlo být nesmírně poutavé.

0/0
10.2.2010 23:14

roman00

Re: Re: Re: For Subo

S tím Arthasem.....Warcrafty si nehrál co? jinak bys ty video asi nepotřeboval

0/0
11.2.2010 13:55

IARK

Re: Re: Re: Re: For Subo

Musej vysvětlit lidem, kteří se do světa warcraftu připojili až s WoW

0/0
11.2.2010 14:25

jambajaa

Re: Re: For Subo

Jj..V pohodě,já se pokusím odpovědět u tohohle přízpěvku i na to co jsi napsal dole..

No Ale nejdřív.No,na jednu stranu máš pravdu..Ale pak je to podle mě docela chyba když se dělá MMORPG,a rovnou se počítá že příběh bude vedlejší..Ano,je to tak,bývá tam vedlejší,ale to je ta chyba..RPG vždy byla o příběhu,bez příběhu můžou být závody,střílečky a nebo některé nudné strategie,ale správné RPG má mít příběh..a v onlinovkách je příběh vedlejší právě proto že nelze udělat tak strhujcí příběhový zážitek jaký by byl možný v offline hře.A to je pěkná chyba..A taky je vidět že ani tvůrcům onlinovek nevadí to že lidem nejde o příběh..Proto do těch onlinovek příběh stejně dají..Protože do rpg ček prostě příběh patří..Jen příběh z onlinovky ti nedovolí být třeba na stejné úrovni jako byl artas..

No ale dál..Jo,můžeš být lokální hrdina guildy a tp..ale pořád záleží na ostatních lidech zda ti pomůžou se tam nakonec dostat..Prostě,sotva se z tebe bude moct stát skvělej bojovník co všechny z guildy ochrání když tě nikdo nebude léčit a tp,prostě guilda nepůjde tak jak má..A to se pak ani ty nikam nedostaneš.

A rozeznatelní hráči?Možná někteří,ale jsou i lidé co měli smůlu na guildu a spoluhráče..

Třeba já warcraft začínal dvakrát než sem se trochu prosadil..

0/0
11.2.2010 0:26

jambajaa

Re: Re: Re: For Subo

Jinak přirovnávat původní offline rpgčka k koloběžce mě přijde blbost :)

To by bylo spíš naopak.MMorpg jsou proti původním starým rpg neuveřitelně osekána a musí mít spoustu kompromisů.BTW-píšeš příběh si v onlinovce tvoříš sám,ale

pokud v onlinovce nebudeš plnit příběhové a podobné questy (jak si sám napsal,ty tě nezajímají) tak ti zbývá

pobíhání po mapě a bojování proti ostatním hráčům,a z toho zrovna extra

příběh nevyrobíš..Teda mě by to nebavilo..Zvlášť když někod na vysokém levelu schválně zabijí ty s nízkým.To je pak opravdu naprd..:-)

0/0
11.2.2010 0:30

Subo

Re: Re: Re: Re: For Subo

Tak zrovna wowko jsem hral jenom chvilku, neni to muj salek kavy, takze vliv tamniho pribehu na hru nmedokazu posoudit.

Ale porad si myslim, ze se jemne pletes. V onlineovkach se da hrat taky RP, takze si prozijes spoustu priubehu mimo ramec dany autory a podobne, ale nechame flamu... :-)

Shrnul bych to tak, ze rozdil vidim v tom, ze kdyz ma sto hracu napsat zivotopis sve postavy v offline hre, tak napisou z 99% stejny text.

Kdyz stejny ukol zadas hracum onlineovky, dostanes sto ruznych textu, kde se na pozadi mozna nekde zmini o pribehove lince dane autory, ale osobni zazitky vyplyvajici z konfrontace mezi zivymi hraci to spolehlive prehlusi...

0/0
11.2.2010 9:21

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: For Subo

No,ale jsem si jist že i já mám trochu své pravdy..Prostě,pokud chce hráč příběh,je lepší hrát offline--O tom to je--

Pokud chce ale hráč jen prostě hrát,a být v partě kde dokáže svou hodnotu tak to jsou mmorpg..:-)

0/0
11.2.2010 12:00

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: For Subo

pokud chci příběh, tak nemůžu říct, že je lepší Offline hra, jsou i MMO, který mají dobrý příběh (třeba již zmiňovaný GW). spíš jde o to co je mi mylejší co mně víc zajímá, třeba pokud mně z W3 zajímá pokračování příběhu, tak si ten příběh ve WoW užiju, ale pro mně jako neangličtinaře a rozpětí jsem nějak nestíhal sledovat, jde o to jak je podán, ve WoW si ho musíš pomalu najít sám, zatímco v GW ti ho servírujou každýma misema.

0/0
11.2.2010 13:04

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: For Subo

Jo,ale GW není zrovna typická onlinovka (pokud myslíš Guild Wars) ..Má spoustu jinejch postupů než se běžně používají v onlinovkách..Příběh běžné onlinovky musí být zjednodušen pro potřebu hraní ve více lidech než v jednom..Jinak já neříkám že onlinovky nemají dobrý příběh,to ne,jen není tka dorý jako by ho měla offline hra :) ..Třeba Wow má skvělý příběh,jenže za to vděčí jen tomu že doplňuje příběh předchozích offline warcraftů..Být to samostatný originální online příběh,nikdy by nemohl vzniknout tak komplikovaný děj a svět jakým svět warcraftu je..Ten nejdřív musela utvořit offline hra a pak v ní jen mmorpg WOw pokračuje..

0/0
11.2.2010 14:13

Netron18

.

Trošku mi nedává logiku proč tam autor píše, že boje mají být taktické a ne dynamické. Vždyť Bioware už od prvního pořádného gameplaye říkaji že boje mají být hlavně dynamické a rychlé. No a na tohle se taky těším. Sice sám pojedu za Imperial Agenta se zaměřením na Snipera (pokud to bude možné ;-)) takže moc meele combatu asi nebude (popravě mi to ani moc nevadí.

0/0
10.2.2010 18:31

jambajaa

technická

Vypadá to velmi dobře,ale stejně..Čistě singleplayerovému příběhu se vyrovnat nemohou,jedině že by dojeli příběh který započal v single player rpg.Stejnak,v mmorpg z hráčů nikdy nebudou takoví hrdinové jako byli v singleplayerové rpg hře (což je jeden z důvodů proč nemůže být příběh vyrovnaný těm z offline rpgček)..Vždy budou jedni z mnoha a pokud by tvůrci hry (v tomto případě Bioware) dopustili aby z hráčů mohli být tak mocné postavy jako byly třeba Revan byla by to taky chyba..To by byl pohled..10 milionů (jo mám o téhle hře optimistické mínění,věřím že bude mít úspěch,přeju jí to) hráčů silnějších jak Yoda..To by nešlo..:-)

BTW-V kotoru 2 se mě hodně líbilo že (strana) se volila až při rozhodnutí v úkolech..Prostě žádné -budu hrát za temnotu a prsk do hry novopečeného Sitha- ale prostě na začátku to byl jen obyč (ex) Jedi co mohl být kýmkoliv, Jediem,nebo Sithem...A myslím že to mohli použít i v této onlinovce..Prostě,chci říci,je škoda že na začátku budete muset rovnou zvolit stranu..Byla by to větší sranda kdyby jste až morálními rozhodnutími vedli svou budoucí cestu..Zvláště pokud by nebylo úplnně jasné kam vás vaše rozhodnutí v příběhu povede dále.Jo jo..No ,každopádně přeji Bioware úspěch,na druhou stranu se toho trochu obávám, aby Bioware pak měli ještě chuť dělat offlineovky..Pokud bude mít tohle úspěch (a že je jisté že bude,je to hra od bioware :D)

0/0
10.2.2010 13:46

MrSanta

Re: technická

Podle vyjádření vývojářů by zde měl fungovat systém volby a následků toho, jak procházíte hrou. Zatím to nijak neupřesnili, ale říkají že vaše rozhodnutí ve hře budou mít důsledky a že není problém hrát za stranu Sithů "světlou" cestou a "temně" za stranu Republiky. Jaký to bude mít vliv na hraní celkově se asi budeme muset přesvědčit sami...

0/0
10.2.2010 14:27

jambajaa

Re: Re: technická

aha..hmm,tak alespoň něco..Ale steně si mylsím že ta volba strany by měla proběhnout až později..Jasně,můžete dělat dobrý rozhodnutí jako sith nebo naopak..Ale to by jste přece už asi zrovna dvakrát sith nebyli když budete dělat jen dobro,nebo naopak..

Ale jak říkám.alespoň něco.Hru rozhodně vyzkouším,jen bych byl radši kdyby Bioware společně s obsidianem (Obsidian dle mého umí ještě lepší rpg) udělat Kotor3..To bych si chrochtal :D

0/0
10.2.2010 15:59

IARK

Re: technická

No třeba takový GW mělo dobrej příběh a SP titulům se mohlo rovnat a byly jste taky velký hrdinové.

0/0
10.2.2010 14:43

jambajaa

Re: Re: technická

GW?Myslíš Guild Wars že?Doufám že se nepletu..No,jo..Ale stejně to není ono..Prostě,třeba plácnu..Ve Warcraftu 3 jste byli hráli za samotného Artase,nebo v kotorech za Revana,V Tes 3 Morrowind jste byli znovu zrozený lord Nerevar..A těmto postavám se prostě nemohl nikdo rovnat.To je pravě problém onlinovek..i kdyby jste se mohli rovnat těmto postavám,pořád budete jedni z mnoha protože pokud se můžete stát v onlinovce tka silní,určitě se jimi nestanete jen vy ale bude t spousta dlaších co to zvládla taky..Což trochu degraduje ten pocit výjmečného hrdiny..:-)

0/0
10.2.2010 16:04

IARK

Re: Re: Re: technická

Jak není ono, bezejmenej hrdina je lepší, aneb na čem je založeno většina D&D her? tam máš šest bezejmených hrdinů a máš i tak epickej pocit :-)

0/0
10.2.2010 17:40

jambajaa

Re: Re: Re: Re: technická

No dobře..Taky to jde..Ale pořád platí,6 hrdinů není 10 milionů dalších hráčů.:-)

0/0
10.2.2010 19:03

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: technická

A stejně si myslím že i těch 6 hrdinů jsou nakonec větší hrdinové než se člověk stane v mmorpg..:-)

0/0
10.2.2010 19:17

Subo

Re: Re: Re: technická

To si proboha ve hre lecis nejaky komplex nebo co? :-)

Tohle utcite problem onlineovek neni... Myslim, ze hrac ma mnohem lepsi pocit z toho, ze ho stovka realnych lidi zna jako Jambajaa, fakt slusneho klerika, kterej vas nenecha zbytecne chcipnout, nez kdyz hraje za preddefinovaneho hrdinu, ktery ma sice v popisu prace zachranit, zemi/planetu/vesmir/univerzum, ale oslavuje ho za to jenom stado NPC... :-)

0/0
10.2.2010 17:43

jambajaa

Re: Re: Re: Re: technická

Léčím komplex?To fakt ne..Jen mě to přijde fakt lepší takhle.To prostě patří k RPG hrám.Ano i v onlinovce můžeš mít dobrej pocit z hraní..Ale stejně to není ono..A jinak záchrana země/plaety/vesmíru/univerza to je i v onlinovkách..Jen na to potřebuješ spoustu přátel protože sám nezmůžeš prakticky nic.

a jinak předdefinovanej hrdina?To mě přijde že to je stejně tak i v onlinovkách.Rozhodně nemůžeš postavu udělat tak jak se ti zlíbí..Teda pokud to nemyslíš tak že jí můžeš rozdat body síly a tp..popřípadě změnit xicht,to jde ale i v offlineovkách :)

0/0
10.2.2010 19:01

Subo

Re: Re: Re: Re: Re: technická

Asi spatne receno... myslel jsem s "preddefinovanym osudem". V offlineovce mas jasne dany ze ty a nikdo jiny zabijes vsecky prisery, zachranis vsecky princezny a prineses vsecky mocne prsteny a zachranis vse okolo sebe. V onlineovce kdyz pomuzes nejakemu hraci zabit potvoru nad jeho sily, prezijes wipe celeho raidu a potom vsechny ressnes, nebo kdyz se vytahnes v pvp a natrhnes nekomu poradne triko, je to jenom TVA zasluha a ne neco co ti predscriptovali designeri... To je podle me ten pravy poci hrdiny :-)

Jasne ze i MMORPG plnis questy, mnohdy s velikym dusledkem pro okoli (stejne jako vsichni ostatni), ale ty predchozi situace jsou urcite emocionalne silnejsi... a  ty v offline hre nezazijes, proto si myslim, online hra generuje mnohem vic "HERO effect" nez sebelepsi offline...

0/0
10.2.2010 20:07

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: technická

Ale tak to je i v onlinovkách..Jen je to udělané tak že ti v těch úkolech někdo musí pomoci..A sám to neododěláš..Ale pokud to chceš (jakoby dohrát,nebo alespoň postoupit příběhem) musíš plnit úkoly které jsou předem dané..Tudíž tě to taky vede..A taky se můžeš naučit jen to co ti designéři a tvůrci dovolí se naučit..A to nemluvím o tom že spousta onlinovek má debilní způsob útoku kdy jen klikneš na enemáka a čekáš jak to statisticky dopadne..Takže žádná tvá zásluha..Tvá zásluha je jen rozdělení bodů u postavy (stejnějako offline rpg)a výběr postraních úkolů ale vždy můžeš plnit jen takové úkoly jaké tvůrci vytvořili..A pokud chceš příběhovou linii dorát musíš jít po cestě která byla předskriptována takže nemáš pravdu..Oba typy her mají předdefinovaného hrdinu..Jen každá má  příběh uzpůsoben trochu jinak..A o to jde..V offline rpg můžeš být velkým hrdinou kdežto v mmorpg budeš vždy jen (řadovým vojákem) :-)

0/0
10.2.2010 21:02

Subo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: technická

Jasne, to nikdo nepopira, ze je v MMORPG taky nejaka pribehova line.Dobre ji tak... :-)

Ale ty se porad drzis jako kliste nadesignovaneho pribehu a ten je v techto hrach celkem vedlejsi, pochvala a podekovani od ziveho hrace, kteremu pomuzes te nabije mnohem vic, nez podekovani od NPC vladce kralovstvi za dokonceni pribehove line.

V offline jsi hrdinou pro NPC charaktery, protoze ti to tak nalinkoval autor. V online jsi sice radovy vojak z pohledu NPC, ale muzes byt lokalni hrdina v ramci party/guildy/rasy... a to pro to co jsi udelal a dokazal sam, ne proto, ze jsi splnil nejaky quest.

Pokud ani u online hry neni nic tva zasluha a vse jsou jen statistiky postavy, ktere muzes ovlivnit jen minimalne, tak nedokazu pochopit jak je mozne, ze v kazde online hre jsou na prvni pohled rozezatelni hraci neschopni a hraci nadprumerni... :-)

0/0
10.2.2010 21:26

Subo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: technická

...btw porovnavat hrdinsky status JENOM ve vztahu k NPC je naproste mrhani potencialem MMORPG. Jasne jde to tak delat, ale neni to ono v tomhle je offline urcite lepsi ale je to jako porovnavat kolobezku a harley... Co se tyka odrazeni se od zeme je kobezka urcite rychlejsi a pohodlnejsi nez harley... ale nepripada mi to jako relevantni vysledek srovnani jizdy na kolobezce a harleyi... :-)

0/0
10.2.2010 21:31

Subo

Re: Re: Re: Re: Re: technická

Jo a to s tim komplexem jsem nemyslel nijak pejorativne. Zadny komplex maleho prirozeni, zadna vulgarni urazka tady v diskuzi celkem bezna...

Mel jsem na mysli spasitelsky komplex... sice to je taky diagnoza, ale rekl bych, ze ne tak ponizujici... :-)

0/0
10.2.2010 20:10

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: technická

No vida..A ani to není pravda..Jen jde o to že mě baví hrát za postavy které (to v kariéře ;-D) někam dotáhnou ;-D..Ne ba ne,tak to není :-),prostě jde o to že mě přijde prostě dobrý když ze začátku hráč (postava) je třeba jako každej jinej týpek co zkoušel být hrdinou ale postupem času dokáže svou hodnotu a tím hrdinou se opravdu stane..Koneckonců myslím že v rpg jde o to dostat postavu na výjmečnou úroveň..Protože kdyby jsi hrál za postavu která by byla sice silná ale nijak výjmečná,sotva by mohla být hrdinou..Hrdinou se totiž postava nestane jen tak znenadání jen díky schoponostem,ale jde o činy.Silnejch,nebo chytrejch lidí je spousta.Takže bez záchrany světa nebo alespoň království se hráčova postava ve hře hrdinou nestane..Do té doby je to jen obyčejný voják (nebo rytíř,či podobně):-)..

0/0
10.2.2010 20:54

Dru Zeree

Příběh

SWtOR rozhodně není první MMO s pořádným příběhem, co takhle LotRO, to nikdo v redakci nehrál?

Uvidíme jak se SWtOR povede, já ale spíše doufal, že v té době (/2011) už budou v žánru MMO převládat hry jako Mortal Online, nebo Global Agenda - respektive jejich systém hrání, nikoliv nutně ty dvě hry.

0/0
10.2.2010 11:39

UrsusLuin

Re: Příběh

Ano, LotRO má taky příběh. Přesto si myslím, že to, co zatím prezentuje Bioware, opravdu nikdo nepředvedl. Tedy samozřejmě za předpokladu, že se splní to, co oznámili a nakousli v rozhovorech.

0/0
10.2.2010 12:18

Dru Zeree

Re: Re: Příběh

To je právě ono, zatím můžeme porovnávat "servírování" příběhu jen ze současných MMO a tam patří LotRO v tomto ohledu ke špičce. Uvidíme co předvede SWtOR

0/0
10.2.2010 13:20

alkhazali

Re: Re: Re: Příběh

LOTRO ma jednoznacne excelentni pribeh vychazejici z knih. Bioware ale umi pribehy skvele, takze pokud si vezmou za ukol LOTRO prekonat, tak to bude jen dobre. LOTRO navic zrejme skonci po padu Mordoru, kdezto pribeh SWTOR muze pokracovat 3700 let. Predstavte si ty moznosti :-)

0/0
10.2.2010 19:00

Netron18

Guilda

Kdybyste hledali Imperiální guildu tak se podívejte na talvode.webnode.cz

0/0
10.2.2010 9:40

dr_dlaha_strikes_back

Tak s tim epickym pribehem ....

...uz tu nake onlinovky byly. Obzvlaste Lotro ho ma velice povedeny. Nicmene na SWTOR se tesim dost. A nebojim se ze kazdy bude chtit mit lightsaber, me je to celkem putna. Hlavne at ta povolani jsou zabavna, coz urcite budou.

0/0
10.2.2010 8:43

IARK

Řekl bych, že WoW může být v klidu

Ač milovník SW jsem, tahle hra mě nějak neláká, nedokážu si představit hrát za jedaje a nezvladnu porazit pomalu tipka s pistoli, navíc už vidím ty skupinový raidy nebo PvP, podle mně tahle hra upadne na tom, že tu bude 90% rytířů kvůli světelným mečům, to bude shánění ostatních tříd. Tuhle hru si dokážu představit jako tu SP verzi, ale to online mi tam nějak nesedí, jsem zvědaví jak chtějí hráče nalákat na ty „nudný“ ostatní povolání. Kdyby radši udělali víc tříd Jedájů (safra jak se to slovo píše) jako v KOTORu

0/0
10.2.2010 8:01

Yes Minister

Re: Řekl bych, že WoW může být v klidu

SWTOR už dopředu počítá s tím že většina hráčů bude chtít hrát "zářivkáře" -- narozdíl od SWG které právě na tom pohořely. I proto umístil BioWare děj hry do období kdy se galaxií proháněly desíty tisíc rytířů Jedi (tak se to píše) a zároveň desítky tisíc Sithů. Praticky vytvořili další část historie Star Wars, tak jako to předvedli už v případě legendárních KOtOR. Už tehdy odvedli tak špičkovou práci že LucasArts sebrali upadou čelist a bez řečí zakomponovali příběh Darth Revana do oficiální historie SW Expanded Universe.

Zůstávám v klidu, jestli někdo dokáže uchovat silný příběh i v endgame, jsou to BioWare.

0/0
10.2.2010 8:15

IARK

Re: Re: Řekl bych, že WoW může být v klidu

Tak příběhu se taky nebojím, ale bojím se, že prostě bude problém do grupy sehnat ostatní povolání, jako u jiných her tank a heal, tedy proste bude skupina 5ti zářivkářů (to slovo se mi líbí :-)) a budou spamovat LFM podpora a takovejhle skupin bude 10, nechápu proc neudelaji vic povolaní pro sílu, jeden zamerenej na mec (DPS nebo tank) jeden na mec a silu (podpora nebo off tank) a jeden na silu (heal podpora nebo DPS), pak by meli smysl i ostatni skupiny a bila by nejaka variace a vsichni by meli to svoje, takhle to proste bude nudny kdyz bude jeden capek s puskou vzadu a vepredu se bude mlatit 5 lidi s klackama.

0/0
10.2.2010 8:43

Jacob23

Re: Re: Re: Řekl bych, že WoW může být v klidu

mno ale to je pripad naprosto vsech MMORPG..vzdycky se ceka na healera nebo tanka-nejlepe na oboje.)jak rikas to rozdeleni trid na specializace muze umoznit i to ze jedi/sith bude treba healer

0/0
10.2.2010 11:56

ivabublan

Re: Řekl bych, že WoW může být v klidu

Taky jsem milovnik sci-fi a taky se priklanim k nazoru, ze WoW muze byt v klidu. Jako herni platoforma pro "akcni" hry me osobne vice pritahuje svet fantasy nez sci-fi. Sci-fi mam zase rad ve strategiich. Ve fantasy svete mate neomezene moznosti, kdezto u sci-fi se musite drzet stanovenych mantinelu, aby jste z toho neudelalli parodii. Navic dnesni real pretechnizovany svet primo vybizi jit se zrelaxovat nekam do sveta, kde ty techniky moc neni. Vzdyt i WoW je posledni dobou kritizovano za to, ze Blizzard do toho sveta pridal nektere instance s atmosferou prilis pretechnizovanou ... (treba Ulduar). A na zaver dodam, ze jestli bude SWtOR PRVNI onlinovka s poradnym pribehem, tak co je pak WoW?

0/0
10.2.2010 8:41

IARK

Re: Re: Řekl bych, že WoW může být v klidu

No u wow muzes htu projit aniz by jsi zazil jakoukoli hl. pribehovou linii jako je tomu napr. u Guild Wars, kde jsi mnel hl. mise, sledoval jsi pribeh, ve WoW nic takovyho není.

0/0
10.2.2010 8:46

MrSanta

Re: Řekl bych, že WoW může být v klidu

Ha, už se těším, jak si mě budou grupy zářivkářů předcházet - budu totiž naprosto skvělý Trooper R^. Ale teď vážně - vypadá to, že by tam takový nepoměr být nemusel, spousta lidí si rádá zahraje za jedince neobdařené Silou. Já osobně problémy s volbou charakteru nemám - již od prvního shlédnutí Hvězdných válek jsem chtěl být Stormtrooper:-), teď mám možnost si mé dětské přání částečně splnit volbou Troopera (a navíc budu na správné straně barikády, juch!).

PS: Taky mohlo být v článku zmíněno, že celá hra bude kompletně namluvena (rozhovory probíhají stejně jako v Mass Effectech).

FOR  THE  REPUBLIC!

0/0
10.2.2010 8:49

dr_dlaha_strikes_back

Re: Re: Řekl bych, že WoW může být v klidu

jestli chces byt stormtrooper a stat tak na spravne strane barikady tak radsi nervi for the republic :)

0/0
10.2.2010 9:15







Najdete na iDNES.cz