Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Deset hodin cutscén ve Final Fantasy XIII

Stvořitel série Metal Gear, japonský elitní vývojář Hideo Kojima, byl u jednotlivých dílů často zasypáván kritikou ohledně délky cutscén, které dotvářely příběhy Solida Snakea. Proti Final Fantasy XIII je to ovšem nic. Tam je celkem deset hodin příběhových cutscén.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lord of the Station

novy rekord

Hra ma kolem 41GB dat! a z toho 35GB zabiraji videa;-D

0/0
9.2.2010 17:50

Fojtus

A?

Já teda nevím, ale mám z toho článku pocit, jako by to snad měla být špatná věc. Jedna věc je když jsou tak dlouhé cut-scény v akční hře, ale úplně jiná je když jsou v rpg a díky nim budeme sledovat příběh. Já teda na tom rozhodně nic špatného nevidím (a navíc jak SE tak Final Fantasy jsou přece známé tím, že příběh dělají pomocí in-game videí) a hrozně se na hru těším, už aby tu byla!

0/0
9.2.2010 13:41







Najdete na iDNES.cz