Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Epic: Mobily brzy s výkonem PS3 a Xboxu 360

Mark Rein, šéf vývojářské firmy Epic, se rozhovořil na téma blízké budoucnosti grafického výkonu mobilních telefonů. Je přesvědčen, že během pár let dosáhnou mobily výkonu PS3 a Xboxu 360. Jeho nadšení vyplývá zvláště z chipu Tegra 2 od výrobce grafických karet, firmy Nvidia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Indigho

Vývoj

Myslím, že to je víc než jen realistické. Jen mě mírně zarazil výrok, že mobily s velkými displeji nejsou v módě. Přitom je to přesně naopak, displeje se neustále zvětšují. Viz iPhone, HD2, ... to jsou všechno vlajkové lodi společností.

Osobně ale nesouhlasím s tou nafouknutou bublinou, kdy se z iPhonu dělá něco výjimečného, jedinečného a bůh ví co ještě. Přitom iPhonu s přehledem konkuruje už stařičké HTC Touch Diamond. To co Apple umí nejlíp, je obrovská reklama a prosazení svého výrobku právě reklamou. Náročné hry na mobily? Není problém. Jen se musí vyřešit ovládání. Ovšem expanze her na telefony bude prakticky znamenat konec PSP. Né že by mi to ale nějak vadilo.

0/0
11.2.2010 11:34

Kizrath

kde

kde byla technologie pred 20ti lety a kde je tedka a kde bude za 20 let?:)

0/0
11.2.2010 7:44

net.Xtreme

Hodinky

JSem zvědav, kdy budu moci hrát Crysis na hodinkách;-D

0/0
10.2.2010 15:39

Dhatz

Re: Hodinky

ještě před důchodem, to si v tomhle státě můžeš být jist.

0/0
10.2.2010 16:15

Lord of the Station

Re: Hodinky

chtel bych videt hodinky s rozlisenim 1920x1200 natoz tim vyssim:-)

0/0
10.2.2010 17:56

net.Xtreme

Re: Re: Hodinky

Rozlišení takové mít nemusí, i když nějaký mikroprojektor by nemusel být takový "problém". a přinejhorším to jistí mikro-HDMI výstup:-)

0/0
10.2.2010 18:08

Lord of the Station

Re: Re: Re: Hodinky

Ok, chtel bych videt hodinky s rozlisenim 1280x720;-D ale reseni by bylo - vysouvaci minipriojektor:-PR^

0/0
10.2.2010 18:21

pan.klobouk

vsechno bude :)

Pan sice basni, ale v zasade ma pravdu. V dobe kdy se objevil prvni Quake, ktery bezel na silnem Pentiu a jen diky 3Dfx vypadal jak vypadal, by jen tezko nekdo hadal, ze si ho da za par let na mobilnim telefonu. Vlastne tenkrat byly i mobily docela sci-fi. Toz tak. ;) Takze stejne jako muze nekdo dneska nosit po kapsach PS2 (PSP) bude za par let nosit nejaky ten kapesni X360 nebo PS3. 

0/0
10.2.2010 15:13

Lord of the Station

Re: vsechno bude :)

PSP neni ale mobil a ani iphone jeste nedava takovou (popripade PS2) grafiku. Nadpis novinky zni porad dosti nadsazene a vtipne.

0/0
10.2.2010 15:17

Eclipse_GSX

Re: Re: vsechno bude :)

Před 6 lety frčela na mobilech jedničková verze javy, kdy při pár kostičkách procházel panáček círka 10 levely. Celková velikost jímala kolem 40 kB na hru.

Dnes se dá na smartphonech s přehledem hrát plnohodnotnej port Quaka 3 (Quake byl Open Source), a to na dnes už !2 roky! starejch procesorech od Texas Instruments (OMAP 2420). Pokud se budou aplikace vyvíjet přímo na hw přístroje, tak si něco podobnýho představit klidně dokážu. Ale buďte v klidu kluci, to už budete mít nový modly PS4 a X720 či kolik, takže vám to bude jedno;-)

Mně to jako zas takový scifi nepřijde. Pokud si pod pojmem pár tedy nepředstavuje skutečně 2...

0/0
10.2.2010 15:47

pan.klobouk

Re: Re: vsechno bude :)

Tak jasne, nadpis je prifouknuty, aby pritahnul pozornost. A jiste, PSP a mobil je zatim taky rozdil. Ale tohle uz je vazne slovickareni, protoze co je to mobil? Nektere umi jen telefonovat a posilat SMS. A dalsi zvladaji i navigaci, foceni, internet, hry a stovky dalsich programu a funkci. Takze at uz se za par let ta mala vecicka s UE3 hrami bude jmenovat jakkoliv a jeji primarni vyuziti bude treba i jine (nez hry nebo telefonie) pro nekoho to bude "kapesni verze" X360 nebo PS3. 

0/0
10.2.2010 15:52

Zaregistrovany Host

Podle toho

Co mysli tim brzo? :-)

0/0
10.2.2010 14:53

Lord of the Station

mega

LOL jenom dotaz kdo vymysli tyhle zvasty?;-D

zrovna UE3 na iphone ma s PS3/X360 grafikou spolecneho velmi mnoho:-) uz jen malilinkaty krucek a mame tu Uncharted s Killzone 2 ci Crysis do kapsy;-)R^ Ted ale vazne, doporucuju omezit chlast v pracovni dobe, nejsme poslanecka snemovna.

0/0
10.2.2010 14:47

Aladin na Bonuswebu

Re: mega

;-O;-O;-ORv

0/0
10.2.2010 15:08

Lord of the Station

Re: Re: mega

ve skole jste brali zatim jen smajliky? OK prelozim.

8-o8-o;-D!!;-€XRv

;-)

ohledne novinky tak jak pise nekdo nademnou, jde samozrejme o to co mysli tim brzy.

0/0
10.2.2010 15:15

Mirabell

huh

No jako zní to abrudně. Ale v zásadě proč ne. Xox360 je na trhu přes 4 roky. Pokud si pod pojmem "během pár let" představuje dva až tři roky (+ rok odklady, ale to už nikdo nebude vnímat.), tak to máte cca 7 až 8 let rozdíl. Za takovou dobu minimalizace určitě udělá značný pokroky.

Nemluvě o tom, že jak bylo řečeno - display mobilu a handheldu má úlně jiný rozlišení než HDTV. Takže výkon na "stejnou" grafiku není třeba velký. Takže pokud budeme považovat PSP za kapesní verzi PS2, tka si myslím, že stejně ekvivalntní kapesní PS3 nemusí být tak daleko.

0/0
10.2.2010 14:46

Ashley_Vega

Re: huh

Jen tak pro zajímavost, moje PDA (HTC HD2) má rozlišení 800x480, 90% konzolovejch her 1280x720 :-).

0/0
10.2.2010 17:59







Najdete na iDNES.cz