Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Růst World of Warcraft se zastavil

Neuvěřitelné. Nejrozšířenější MMORPG titul všech dob, World of Warcraft se zastavil ve svojí expanzi. Překvapivou informaci sdělil boss Blizzardu Mike Morhaime, který uvedl, že předplatitelská základna hráčů zůstává na 11.5 milionu hráčů, čili se nerozrostla od konce roku 2008.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Alaman

12. 2. 2010 9:45
WoW dnes

Docela zajímavá diskuze, nicméně stále stejné argumenty zastánců i odpůrců. Já se postavím na stranu zastánců. Dokud ti co tvrdí, jak ve WoW nyní jednoduché, nebudou mít pokořeny všechny aktuální bosse v nejtěžších obtížnostech a nebudou mít top gear z těchto encounterů, nemůžou tvrdit, jak je hra nyní jednoduchá. Spíš mi to připadá, že někteří hráči si prožili své dny slávy v classic WoW, TBC, pak skončili nebo přestali aktivně raidovat a neuznají, že to co přichází "po nich" je pokračování "bez nich".

Pravda je, že hra prochází vývojem a hodně věcí se mění, ale nemění se rivalita mezi guildami. Nové je to, že hráč se může opravdu podívat na bosse relativně rychle po tom, co byly instance pokořeny top guildami, ale málo z těchto hráčů i několik měsíců po tom pokoří nejtěžší encountery na HM. A důkazem toho je i to, že jsme v Black Division ještě hodně dlouho po killu Algalona nebo YS+0 čekali, která další organizovaná guilda tyto encoutery pokoří. V té době jsme měli epické itemy 226 a 239 ilv. Dalším guildám se kill podařil s itemy 245 ilv. A ještě dnes je na DT jen 10 guild, které pokořily Algalona a 2 guildy, které pokořili YS+0. Po několika měsících je jen 11 guild, které pokořili Anub'araka na HM. V ICC je jen jedna guilda, která dala Arthase a začala progresovat HM. Guild podle Wowprogress.com je na DT cca 90. Rozhodně není na místě zpochybňovat složitost encounterů.

Zajímavé je pobavit se i o myšlence "epický item pro každého". Proč ne? Dáme hráčům takovou výbavu, aby se mohli podívat na aktuální bosse, ale zároveň to bude výbava, se kterou bez pořádného progressu nedají ty nejtěžší. Docela fér. Osobně to o to víc chápu, protože jsem před časem přestal aktivně raidovat, ale rád se do nějaké instance občas rád ještě podívám. Nemám na tolik času, abych mohl naplno raidovat a progressovat, proč by to měl být definitivní konec? Nebo bych měl jít na kytky a mining, jen abych měl pocit, že jsem ve virtuálním světě? Můžete mi věřit, že epické itemy na sebe oblékne každý a opravdu relativně rychle, ale jen málo hráčů zná theorycraft natolik, aby mohli tento gear naplno využít. Někdo psal níže o tom, že dříve se počítalo, teď se hraje na top čísla. To platilo vždy a platit bude. Vždy se hrálo a bude hrát na top. Pochybuju, že dřívější theorycraft byl o tom, jak dát menší dmg, heal.

Poznámka: Docela se mi líbil komentář v této diskuzi, že by bylo docela fajn stagnovat na 11,5 miliónech platících klientů :)

0 0
možnosti
O

Opasyx

12. 2. 2010 10:09
Re: WoW dnes

Black Division mají výsledky. Předpokládám že raidujete v době progresu minimálně 6x týdně. Pochybuju že, se teď na DT nachází guilda která tomu obětuje tolik času.

Co se týče tvého theorycraftu, tak ve vanilla wow healeři z 90% jeli downrankovane healy.

0 0
možnosti
D

Dhatz

11. 2. 2010 16:35
That exonet game?

Have you ever met anyone playing it? Me neither, but I heard it has 11 billion players.

0 0
možnosti
A

Ashley_Vega

11. 2. 2010 19:28
Re: That exonet game?

Do you have any games you would like to trade in ? You'll get 2 credits toward a new game :-).

0 0
možnosti
L

luke777

11. 2. 2010 16:29
wow

no hral sem wow cca 5 let koupi vsechny datadisky a speje to k primitivnimu zjednoduseni mackani par klaves, uplne prvni wow to byla matematika vypocitavat heal damage, ted je to zjednodussene uplne na max, treba kvuli tomu aby to mohlo hrat tech 5 milionu cinskych farmaru to k tomu ze wow ma 11 milionu lidi a pulka ma jen wow,hral sem solo vetsinou sem takovy vlk samotar:) ale hra je o teamove praci:)

0 0
možnosti
B

Botzu

11. 2. 2010 11:50
dah

2 Kizrath: jak dlouho hraješ wowko ?? rok dva ?? Myslím že absolutně postrádáš přehled o začátcích wowka a myslím že je to ten důvod co Nekromat myslel.

Wotlk je pro malé děti a tohle nikdy starýmu hráči wowka nevyvrátíš. Epiky zadarmo. Hrál jsem wowko přes 5 let v kuse, od prvního otevření serverů až do otevření ICC. S klidem v srdci je Wotlk nejslabší část wowka, i lama si dokáže udělat hodně slušný gear i bez guildy. Původní wowko byla bomba ... aby se člověk dostal na raid ( tehdy se jednalo o 40-man raidy) musel se člověk snažit a makat na skillu. Aby se člověk dostal v do instancí musel člověk zamakat na prequestech a musel vždycky projít "slabší" insty. Dneska se každá rychlokvaška dokáže protáhnout instama pro 10 nebo 25 lidí. Mám za sebou absolutně všechno co wow do ICC nabízelo a je to pořád stejná písnička dokola, i když tomu dají jiný grafický kabát.

Wowko pro mě osobně ztratilo náboj ... je obrovské množstvý lidí kteří wowko zabalili tak jako já a je opravdu jenom hrsta zapřísáhlíh wowkařů, kteří to budou táhnout od začátku do konce. Wowko je jenom o lidech se kterýma hrajete, pokud máte kolem sebe lidi se kretýma Vás baví devastovat nové výzvy tak je wowko nezničitelné a věčné.

Bohužel se najde velké množství hráčů pro které je wowko už jen vzpomínka na první pokoření Ragnarose, Kaela, Vashj nebo třeba jejich prní dungeon jako je DM nebo WC.

0 0
možnosti
JC

qsubt

11. 2. 2010 12:13
Re: dah

ha ha ha ha.... tys asi puvodni wowko nehral, co?

"i lama si dokáže udělat hodně slušný gear i bez guildy." - samozrejme ze dokaze, to dokazala i lama na 60lvl, s tim rozdilem ze slusny gear byl modry, a nejlepsi fialovy, ted je jediny rozdil ze slusny je fialovy, a nejlepsi je lepsi fialovy. Je to uplne stejne tak nemel kraviny, na 60lvl se farmilo dokola scholo+stratholm+UBRS LBRS abys mel ten slusny gear, ted se chodi do zblbnuti takzvane "HC", jinak se tomu rika, ale je to vicemene stejne. Obtiznost raidu je pouze na HC, normal je proto aby lidi aspon videli, co blizz vytvoril. Hra je pro lidi, ne pro 100 noliferu na servru kteri jedini vidi puvodni 60lvl Naxx ptz meli cas hodiny farmit rostlinky a nutne kravinky aby tam meli vibec sanci.

a jinak jak bys tu hru chtel udelat ty, pro lidi co teprv zacinaji hrat? to maji jako expit, pak na 60lvl chodit 60kove raidy aby mohli expit na 70, to same na 70, pak expit na 80 aby meli sanci na 80lvl raidech? nebo to nejak preskocit a dat "slusny" i kdyz fialovy gear lechce ziskatelny? navrhni reseni vtipalku.

a jinak je jasne ze vetsina puvodnich lidi woW zabalila, kolik lidi hraje 5 roku 1 hru? lidi starnou, maji rodiny, meni se priority, kdo zacinal v 15ti, tomu je dnes 20, kdo zacinal v 20, tomu je 25... matematika;-D Ale musim se smat lidem kteri zaprisahle tvrdi... jooo tehdy kdyz sem hral, to bylo jeste WoW tezke a cool a skvele,  ted uz nehraju ptz je pro lamy -ti lidi maji hooodne kratkou pamet . Nehraji to z jineho duvodu, ptz je to nebavi a je to pro ne ztrata casu, ale ta hra je vicemene stejna, jen oni se zmenili.. jako lidi, uplne normalni vyvoj.

0 0
možnosti
ANB

Aladin na Bonuswebu

11. 2. 2010 11:08
WoW stagnuje ale i zraje

At si stagnuje nebo ne. Na serverech je porad hodne lidi (obcas doslova stojim frontu na Qsty). A ted s novym systemem portovani do dungeonu jsem za tyden prosel tolik dungu co za cely mesic ne a to nekecam :) To se to pak expi alti.

0 0
možnosti
K

Kizrath

11. 2. 2010 11:24
Re: WoW stagnuje ale i zraje

Propojeni serveru je urcite dobra vec, akorat hledani tanka vzdy zabere delsi dobu, nastesti mam off spec tankovani, takze je to pohodicka. ICC je vymysleny suprove, zadny boss neni jen stuj na miste a bojuj a je to hodne ruznorody. R^Blizzard

0 0
možnosti
MK

Wikan

11. 2. 2010 10:37
Stangance...

Taky bych chtěl stagnovat s 11,5 milionem platících zákazníků.

0 0
možnosti
N

NEkromanT

11. 2. 2010 9:38
dah

Od WotLK se z toho stala hra pro maly deti a pro nove zacinajici, ktery nehrali onlinovku predtim protoze museli udelat neco pro to aby meli dobry itemy... A cataclysm kterej jen oddela ze hry ten zbytek komplexnosti co tam zustal ? wtf...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 113

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 94

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 29

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

Druhá sezona Falloutu potvrzena, seriál masivně zvýšil zájem o hry

novinky 19. 4. 2024 6

Seriál Fallout od Amazonu, který vznikl na motivy známé herní postapokalyptické série, se dočká...

Pátá sezona seriálového Zaklínače bude tou poslední, slíbil Netflix

novinky 19. 4. 2024 14

Kvalitou upadající seriál Zaklínač od Netflixu dostane už jen dvě další sezony. Filmaři přislíbili,...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 113

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...