Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Růst World of Warcraft se zastavil

Neuvěřitelné. Nejrozšířenější MMORPG titul všech dob, World of Warcraft se zastavil ve svojí expanzi. Překvapivou informaci sdělil boss Blizzardu Mike Morhaime, který uvedl, že předplatitelská základna hráčů zůstává na 11.5 milionu hráčů, čili se nerozrostla od konce roku 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alaman

WoW dnes

Docela zajímavá diskuze, nicméně stále stejné argumenty zastánců i odpůrců. Já se postavím na stranu zastánců. Dokud ti co tvrdí, jak ve WoW nyní jednoduché, nebudou mít pokořeny všechny aktuální bosse v nejtěžších obtížnostech a nebudou mít top gear z těchto encounterů, nemůžou tvrdit, jak je hra nyní jednoduchá. Spíš mi to připadá, že někteří hráči si prožili své dny slávy v classic WoW, TBC, pak skončili nebo přestali aktivně raidovat a neuznají, že to co přichází "po nich" je pokračování "bez nich".

Pravda je, že hra prochází vývojem a hodně věcí se mění, ale nemění se rivalita mezi guildami. Nové je to, že hráč se může opravdu podívat na bosse relativně rychle po tom, co byly instance pokořeny top guildami, ale málo z těchto hráčů i několik měsíců po tom pokoří nejtěžší encountery na HM. A důkazem toho je i to, že jsme v Black Division ještě hodně dlouho po killu Algalona nebo YS+0 čekali, která další organizovaná guilda tyto encoutery pokoří. V té době jsme měli epické itemy 226 a 239 ilv. Dalším guildám se kill podařil s itemy 245 ilv. A ještě dnes je na DT jen 10 guild, které pokořily Algalona a 2 guildy, které pokořili YS+0. Po několika měsících je jen 11 guild, které pokořili Anub'araka na HM. V ICC je jen jedna guilda, která dala Arthase a začala progresovat HM. Guild podle Wowprogress.com je na DT cca 90. Rozhodně není na místě zpochybňovat složitost encounterů.

Zajímavé je pobavit se i o myšlence "epický item pro každého". Proč ne? Dáme hráčům takovou výbavu, aby se mohli podívat na aktuální bosse, ale zároveň to bude výbava, se kterou bez pořádného progressu nedají ty nejtěžší. Docela fér. Osobně to o to víc chápu, protože jsem před časem přestal aktivně raidovat, ale rád se do nějaké instance občas rád ještě podívám. Nemám na tolik času, abych mohl naplno raidovat a progressovat, proč by to měl být definitivní konec? Nebo bych měl jít na kytky a mining, jen abych měl pocit, že jsem ve virtuálním světě? Můžete mi věřit, že epické itemy na sebe oblékne každý a opravdu relativně rychle, ale jen málo hráčů zná theorycraft natolik, aby mohli tento gear naplno využít. Někdo psal níže o tom, že dříve se počítalo, teď se hraje na top čísla. To platilo vždy a platit bude. Vždy se hrálo a bude hrát na top. Pochybuju, že dřívější theorycraft byl o tom, jak dát menší dmg, heal.

Poznámka: Docela se mi líbil komentář v této diskuzi, že by bylo docela fajn stagnovat na 11,5 miliónech platících klientů :)

0/0
12.2.2010 9:45

Opasyx

Re: WoW dnes

Black Division mají výsledky. Předpokládám že raidujete v době progresu minimálně 6x týdně. Pochybuju že, se teď na DT nachází guilda která tomu obětuje tolik času.

Co se týče tvého theorycraftu, tak ve vanilla wow healeři z 90% jeli downrankovane healy.

0/0
12.2.2010 10:09

Alaman

Re: Re: WoW dnes

Věř tomu, že hodně guild tomu věnuje mnohem více času než BD. U BD včerejší progress například začal včera až po 22 hod. Kolik to bude dnů a celkově času se uvidí až podle toho, jak půjde progress a taky jaká bude latency v ICC. Ale jsem opravdu teď na postu neraidujícího, tak bych tady nechtěl moc šířit moudra o progressu.

Downrank :) Pravda. Tam se volila nižší hodnota healovacího efektu, aby se déle vydrželo s manou. V tom, co jsem psal jde hlavně o to, aby tady nějaký demagog nedegradoval theorycraft, který je pořád. Jasný, že v mnoha případech jednoduchý. Ale věřím, že docela málo hráčů dnes zná finty jako např: místo hlavního damage statu, dej jako enchant zrychlení pohybu. Pak v pohyblivých fightech dáš víc DPS než s tímto statem jen proto, protože se rychleji přesuneš na pozici atd. atd. atd.

0/0
12.2.2010 10:46

Kizrath

Re: Re: Re: WoW dnes

Pekne napsano a musim souhlasit. Spousta veci je ted jina, nelze kouzlit downranked kouzla, ale jsou jine moznosti, theorycraft je nejdulezitejsi slozkou kazdeho raidera, ktery chce byt vysoko, ma nastudovano, jak rotovat spelly ma natrenovano na panakovi v hlavnim meste a pak se to i projevuje.

Co se ulduaru tyce, tam spise lide uz chodit nechteji, protoze jim tam nic nepada, ale dodatecne jsme si sli za K o K taky zabit algalona a za allianci jsme jedini, kteri kdy dali 310% proto draky z desitky coz take svedci o obtiznosti encounteru, ale opravdu clovek, ktery nyni nehraje a vidi jen, ze lide se snadneji dostavaji ke ksuntum fialovym a soudi dle toho, ze je to vsechno lehke je na hlavu padly.

0/0
12.2.2010 11:31

Opasyx

Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Obtizne to bylo nez zlechcili hard mod Mimirona, pak to byla sranda.

0/0
12.2.2010 12:16

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

No zkus dneska vecer se jit podivat na Yogg + 0 a uvidime :)

0/0
12.2.2010 13:14

Opasyx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Skoda uz to pres pul roku nehraju. Ale Ulduar se mi docela libil byly tam pěkný fighty, bohužel jsem si udělal klíč na summon Algalona a pak skončil. Věřim že ICC bude težší, ale nic co by tu už nebylo to asi nebude.

0/0
12.2.2010 13:21

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Naopak je tam vse nove a je zde videt snaha odlisit bosse od predchozich bossu, at uz to byl Leviathan v ulduaru nebo treba takovy Thorim a v ICC hlavne treba putricide nebo queen s faktorem kousani, spousta bossu a zadny neni podobny tomu druhemu, je to vazne pekne udelana instance :-)

0/0
12.2.2010 13:46

mantor

Re: Re: Re: WoW dnes

Jasne, stale je pritomna urcita miera theorycraftu, ale jednoznacne je jasny posun k zjednoduseniu. Ten healing a mana je dobry priklad, to sa zlahcilo naozaj vyrazne..rovnako aj generovanie threatu ci uz pri tank & spank alebo aj skupinovom tankovani. Kedysi pri boss fighte si clovek uzil kitovania a pod. technik, teraz stacia simplicitne skilly ako missdirection, trick & trade apod. , a staci paladin ci DK a tankuje si skupinu mobov s prstom v nose.

0/0
12.2.2010 11:31

Kizrath

Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Ok, zkus se podivat na video z Rotface, jak tam off tank stoji na miste s prstem v nose na oozach, pak si zapni video z Putricida a jak tam off tank stoji na miste v Abominacce s prstem v nose, pak se zkus podivat na Morrowgara, jak stoji tri tanci na sobe na jednom miste a sezehava je ohen a musi behat jakmile se roztoci, koukni se na boj na lodi kdy tam tanci musi skakat na druhou lod a zpatky aby kitovali addy. Koukni se na prince, jak tam warlock tank muze stat na miste a nevadi mu, ze shadow veci litaji na druhe mistnosti, koukni se na souboj se sindragosou, jak tam se nemusi vubec behat, koukni se na boj u dreamwalkera, jak tam stoji healeri s prstem v nose. Koukni se na mimirona hard mode, jak tam tank a vlastne cely raid stoji na miste s prstem v nose. Pristreleni je jedna vec, reset aggra je dalsi vec a warlock s 13k TPS je dalsi vec. Na vsech techto bojich si uzijes neco jineho a ruznorodeho, ale v ICC si pocitam nebyl, kdyz pises toto.

0/0
12.2.2010 11:36

mantor

Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Nebol, ale fakt to chces porovnavat? Naozaj chces tvrdit , ze ten jasny trend zlahcovania vo WOW nie je? Mne osobne vobecnevadi, to ze ludia na normal modoch vidia instancie do ktorych by sa nikdy nepozreli, ta zmena je skvela...ale v samotnej hre je zlahcovanie jednoznacne..ci uz tankovanie alebo healovanie, vsetko je jednoduchsie..mozno az na dps u niektorych classov, kde je udrzanie rotacie mozno o cosi zlozitejsie ako kedysi..asi aj preto rogue uplne prepadli v dps ;-)

0/0
12.2.2010 12:09

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

jedine co ja ti tvrdim je to, ze Blizzard normal content udelal jednodussi, prave kvuli tomu, aby si ho prohlidlo co nejvice lidi, sam jiste vis kolik guild videlo ve vanilla naxxramas...

Pro ty ostrilenejsi jsou tu prave hard mody a heroic raidy... Napriklad Kaelthas se mi zdal jako jeden z nejtezsich souboju v BC a docela bych ho ted prirovnal k bojim v ICC, ta obtiznost na hard mody a tehdejsi obtiznost neni nikde jinde. Tankovani neni vubec jednodussi, prozrad si v cem myslis, ze je jednodussi? Pristrelovani od roguny nebo miss direction od huntera? Ano, maji vetsi aggro, ale u vetsiny soucasnych encounteru si musi brat navzajem aggro kvuli stackovanym debuffum, daleko vice se musi kitovat mobove a velice casto si bossove resetuji aggro, tady se nic nezmenilo.

Osobne znam z WOTLK rotaci jen u DK - ps it hs hs ss dc how ss dc hs hs ss dc, do toho gargoyle a ovladat jeste peta, neni to lehka rotace a dodrzovani vyzaduje naprostou preciznost. Roguny se nepropadly v dps, napriklad nase roguna vcera vytahla na desitce na festergutovi pres 10k dps, druhy mel 8154 dps, takze opravdu propad u rogun neprobehl :-)

0/0
12.2.2010 12:20

mantor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Ja sa nechcem hadat, nech tu pisem cokolvek tak som pri WOW stravil naozaj vela rokov a kralovsky som sa bavil a stale si myslim, ze na bossfighty z WOW co do komplexnosti, nema ziadna ina hra, ale ten trend je podla mna jednoznacny. Nehrajem WOW kvoli casu uz asi rok, ale pochybujem, ze sa to zmenilo.

Jasne reset aggra tu bol vzdy, mozno v minulosti menej debuffov na tankoch...ale ten trend je jasny, kedysi si pri resete aggra musel mat naplno rage / manu aby si mal istotu, ze ti bossa nezoberie daky trapny heal, ci tikajuca dotka od warlocka. Teraz mas hunterov , ktori ti to nastrelia , rogue tiez pomozu ak treba. Aj tankovanie grupy mobov byval velky problem, udrzat 4+ skupinku bolo narocnejsie. Kedysi kitovali hunteri pravidelne, magovia pomerne casto. Mana bola vzacna vec, netvrdim, ze mi chyba farmenie flasiek, ale clovek musel velmi dobre porozmyslat, ci a kolko da na manareg spiritu, stopovat healing kvoli mp5. Dnes je asi milion moznosti regeneracie many, downgrade healov uz nevidno vobec o manu sa nikto nestara lebo jej je stale vela. Chaoticky balance classov.....zrusim casterom mana problemy -> rogues padaju na hubu v dps lebo behat za cielom je tazsie ako menit target a aoe je aoe -> dame rogue fun of knives ;-)

0/0
12.2.2010 12:41

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Taky se nechci hadat, ale pokud jsi opustil wow pred rokem, tak jsi opravdu nezazil Wotlk, takze opravdu nemuzes vedet, jak to vypada v Ulduaru nebo v Trialu a trend neni opravdu takovy. Je pravda, ze je lehci sehnat equip s kterym muzete jit na normal bosse do raidu, ale na heroic encountery je opravdu zapotrebi mit poradny equip s tim doufam semnou souhlasis. :)

Pamatuju z SSC toho bosse, ktery se roztocil a nikdo na nem nesmel mit ani dotu prave kvuli otoceni na ostatni a aby se vracel na tanka. V soucasnosti neni zas az takovy problem s aggrem na bossovi, ale nektere classy se opravdu blizi velkou rychlosti k tankovi, takovy warlock stale neni o dps, ale o tom umet udrzet aggro na uzde, Boomkin je podobna historie. Co se tyce udrzeni aoe aggra je to sakra slozite, sam obcas tankuji za dk a targety musim poradne rotovat a do kazdeho jet i single damage, protoze kdyz tam paladin roztoci devine storm nebo lock seedy nebo warrior whirlwind, tak si pis, ze ti to vezmou a nepomuze ti ani trick of the trade od roguny :)

Manu u healeru resi v soucasne dobe Blizzard jinym zpusobem a sice, ze tanci budou dostavat vetsi slupky a vice casteji tudiz mana mizi neskutecne rychle(boj za vsechny queen v icc, kdy cely raid dostava co 2 sec to tik cca 4k dmg) velice narocny souboj pro healery. K vybalancovani tohoto trendu zase davaji vice moznosti mana regenu - evokacka, mana sutry, mana od druida nebo totem, ale opet to neni na jednom cloveku, ale na domluve v raidu a o tom to je, zapojit vsechny slozky raidu do boje.

a opet si otevrel tema rogue s tim, ze behaji za bossem, opravdu neni kazdy souboj takovy, Festergut - stojaty boss, kdy rogue stoji cely boj za zady naopak jsou zase bossfighty kdy se musi odbihat a behat zpatky, pokud tam chce byt rogue driv, voli si jiny enchant na boty nebo si zapina sprint, warrior se charguje a dk ma smulu, pokud si rogue stezovaly, ze nemaji aoe dostali fan of knives coz je si myslim v poradku.

mas silne argumenty a ja je vsechny beru, ale opravdu to, ze jsi tu hru nevidel pres rok nemuzes soudit, jak to v soucasne chvili v raidu vypada, rad ti povim vse, jak to je, staci se zeptat :-)

0/0
12.2.2010 12:55

mantor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Tak Ulduar som este stihol vidiet. Az od Trialu to islo mimo mna, ako stale verim, ze WOW je vyborna hra, len tvrdim, ze je to uz o nieco lahsie ako predtym. Samozrejme to ale neznamena , ze je to pre deti ako tu casto a radi tvrdia mnohi ludia. Hard mody su stale vyzva , ktoru da len male % z celkoveho poctu hracov WOW. To zlahcenie tam ale je, resp. napisem bolo, lebo fakt uz som to rok nevidel, a urcite maju na to trochu vplyv aj stale lepsie a lepsie addony ;-)

0/0
12.2.2010 13:08

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

a daval jsi ulduar na hard mody nebo ciste to prosel?:) lepsi a lepsi addony:) maximalne me tak napada healbot, ale ten existuje uz strasne dlouho, maximalne tak deadly boss mods, ktery rika co kdy bude, jinak o nejakem zlehcujicim addonu nevim a znam spoustu lidi, kteri hraji na defaultu a maji maximalne ten deadly boss mods :)

0/0
12.2.2010 13:13

mantor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

No ved prave take myslim, deadly boss , healbot a pod. v casoch pred TBC vobec neboli na takej urovni ako su urcite teraz. Ulduar som len videl, to uz som bol vo faze , ze som len trochu hraval, raidy uz minimalne, takze pravdu mas , nemozem to zhodnotit objektivne ;-)

0/0
12.2.2010 13:23

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WoW dnes

Healbot uz byl v casech TBC, takze ten bych tak v podtaz nebral ale nereknu ti, jestli uz tenkrat byl DBM :) to uz si fakt nepamatuju, zase ti bossove nemeli takove ability jako maji tedka, ale vlastne jo u Kaelthase si pamatuju, ze DBM hlasil veci, takze DBM byl a je porad na stejne urovni :-) ale doporucuji si zahrat hard mody :)

0/0
12.2.2010 13:43

BranMakMorn

Re: Re: WoW dnes

jenze taky mi kluci co hrali palata v top ali guildach te dobe rikali ze vse healovali jednom lacitkem a tim ze tam bylo 40 se ti par slackeru etc ztratilo ne jak ted v 25

0/0
12.2.2010 11:24

BranMakMorn

Re: WoW dnes

jinak epicy neresim ty byli jsou a budou ted mi jen prijdou min rozmanite a hlavne driv aby si neco mohl jit tak si musel jeste splnovat hodne casto dalsi veci nej jen gear, proto se mi strasen libilo hrat zacatek tbc, kdy i do posraneho h5man dungu jsi potreboval mit revered reputaci u dane frakce, navic nebyli badge i kdyz chapu ze pro casuala a pripadneho hrace to yla nevyhoda , je to totiz o tom co komu vic sedi,

0/0
12.2.2010 11:31

Dhatz

That exonet game?

Have you ever met anyone playing it? Me neither, but I heard it has 11 billion players.

0/0
11.2.2010 16:35

Ashley_Vega

Re: That exonet game?

Do you have any games you would like to trade in ? You'll get 2 credits toward a new game :-).

0/0
11.2.2010 19:28

luke777

wow

no hral sem wow cca 5 let koupi vsechny datadisky a speje to k primitivnimu zjednoduseni mackani par klaves, uplne prvni wow to byla matematika vypocitavat heal damage, ted je to zjednodussene uplne na max, treba kvuli tomu aby to mohlo hrat tech 5 milionu cinskych farmaru to k tomu ze wow ma 11 milionu lidi a pulka ma jen wow,hral sem solo vetsinou sem takovy vlk samotar:) ale hra je o teamove praci:)

0/0
11.2.2010 16:29

Botzu

dah

2 Kizrath: jak dlouho hraješ wowko ?? rok dva ?? Myslím že absolutně postrádáš přehled o začátcích wowka a myslím že je to ten důvod co Nekromat myslel.

Wotlk je pro malé děti a tohle nikdy starýmu hráči wowka nevyvrátíš. Epiky zadarmo. Hrál jsem wowko přes 5 let v kuse, od prvního otevření serverů až do otevření ICC. S klidem v srdci je Wotlk nejslabší část wowka, i lama si dokáže udělat hodně slušný gear i bez guildy. Původní wowko byla bomba ... aby se člověk dostal na raid ( tehdy se jednalo o 40-man raidy) musel se člověk snažit a makat na skillu. Aby se člověk dostal v do instancí musel člověk zamakat na prequestech a musel vždycky projít "slabší" insty. Dneska se každá rychlokvaška dokáže protáhnout instama pro 10 nebo 25 lidí. Mám za sebou absolutně všechno co wow do ICC nabízelo a je to pořád stejná písnička dokola, i když tomu dají jiný grafický kabát.

Wowko pro mě osobně ztratilo náboj ... je obrovské množstvý lidí kteří wowko zabalili tak jako já a je opravdu jenom hrsta zapřísáhlíh wowkařů, kteří to budou táhnout od začátku do konce. Wowko je jenom o lidech se kterýma hrajete, pokud máte kolem sebe lidi se kretýma Vás baví devastovat nové výzvy tak je wowko nezničitelné a věčné.

Bohužel se najde velké množství hráčů pro které je wowko už jen vzpomínka na první pokoření Ragnarose, Kaela, Vashj nebo třeba jejich prní dungeon jako je DM nebo WC.

0/0
11.2.2010 11:50

qsubt

Re: dah

ha ha ha ha.... tys asi puvodni wowko nehral, co?

"i lama si dokáže udělat hodně slušný gear i bez guildy." - samozrejme ze dokaze, to dokazala i lama na 60lvl, s tim rozdilem ze slusny gear byl modry, a nejlepsi fialovy, ted je jediny rozdil ze slusny je fialovy, a nejlepsi je lepsi fialovy. Je to uplne stejne tak nemel kraviny, na 60lvl se farmilo dokola scholo+stratholm+UBRS LBRS abys mel ten slusny gear, ted se chodi do zblbnuti takzvane "HC", jinak se tomu rika, ale je to vicemene stejne. Obtiznost raidu je pouze na HC, normal je proto aby lidi aspon videli, co blizz vytvoril. Hra je pro lidi, ne pro 100 noliferu na servru kteri jedini vidi puvodni 60lvl Naxx ptz meli cas hodiny farmit rostlinky a nutne kravinky aby tam meli vibec sanci.

a jinak jak bys tu hru chtel udelat ty, pro lidi co teprv zacinaji hrat? to maji jako expit, pak na 60lvl chodit 60kove raidy aby mohli expit na 70, to same na 70, pak expit na 80 aby meli sanci na 80lvl raidech? nebo to nejak preskocit a dat "slusny" i kdyz fialovy gear lechce ziskatelny? navrhni reseni vtipalku.

a jinak je jasne ze vetsina puvodnich lidi woW zabalila, kolik lidi hraje 5 roku 1 hru? lidi starnou, maji rodiny, meni se priority, kdo zacinal v 15ti, tomu je dnes 20, kdo zacinal v 20, tomu je 25... matematika;-D Ale musim se smat lidem kteri zaprisahle tvrdi... jooo tehdy kdyz sem hral, to bylo jeste WoW tezke a cool a skvele,  ted uz nehraju ptz je pro lamy -ti lidi maji hooodne kratkou pamet . Nehraji to z jineho duvodu, ptz je to nebavi a je to pro ne ztrata casu, ale ta hra je vicemene stejna, jen oni se zmenili.. jako lidi, uplne normalni vyvoj.

0/0
11.2.2010 12:13

Opasyx

Re: Re: dah

Slušný gear modrý? A ve fialovém byl taky rozdíl, je rozdíl mít ZG a AQ20 a pak Naxx gear, člověk v Naxx gearu si 3 modraky vyndal s prstem v nose. Dneska to neplatí. Ale je pravda lidi se měnej.

0/0
11.2.2010 12:25

Opasyx

Re: dah

S tímhle naprosto souhlasím, sice já to zabalil už před TOC. Jen pro přehled, na začátku wowka měl člověk full epix výbavu po půl roce hraní, když měl štěstí dnes je to záležitost ani ne na týden.

0/0
11.2.2010 12:20

Kizrath

Re: Re: dah

Full epix vybavu srovnatelnou nyni s gearem z HC modu ICC, tu budou mit full vybavu lide take za pul roku, tehdy vyfarmili lide modre setovky ze Stratholme a Scholomance a nyni farmi slabe fialove setovky z jinych dungeonu, v cem je rozdil?

0/0
11.2.2010 12:24

Kizrath

Re: dah

Takze budu reagovat, WoW hraju od pocatku, kdy bylo vydano, byl jsem pri otevreni AQ a vanilla wow mam cele projete, bylo to o dost tezsi a to bylo dobre, jen ty nejlepsi guildy to progressovali a zabijeli. Takze tolik k tomu prehledu.

Wotlk prinesl spoustu zmen hlavne k lepsimu pocitu z hrani pro hrace a castecneho usnadneni. V BC nas bylo asi pet guild, ktere se kdy podivaly na posledniho bosse v Sunwell Plateu nebo jak se to tedka pise :-) Byl jsem v prvni ally guilde ktera dala Vashj, Kaela, takze vim co to je tvrdej progress. Ve Wotlk prisli na jednu vec. Novy clovek prijde, nabere gear maximalne z HC a chce zacit raidovat, ale jak? Nema gear na ICC, takze ma smulu a hrat nemuze. Tim ze pridaly veci za triumphy a snadno ziskatelnou T9 dal Blizzard moznost novym hracum se snadneji zapojit do progress raidu tech lepsich guild. To je si myslim krok k privetivosti novych hracu s tim snad souhlasis?

Co se tyka obtiznosti WoW v soucasnem datadiscu a s vanilla WoW. Odkazu te na stranku wowprogress.com, koukni se kolik guild na svete dalo Algalona na 25(ted uz to je zkreslene diky lepsimu gearu, ale i tak je to male procento). Koukni se tam, kolik guild na svete dalo A Tribute To Insanity v Trialu. Ryze cesky server Drakthul, tam Algalona dala jedina ceska guilda v top 50 a sice Black Division, jedini take dali do dnes Lich Kinga, coz si myslim svedci o obtiznosti techto encounteru.

Jsou boje, kdy si clovek vybira mezi Hard Mode a normal mode, ten normal je nastaven tak, aby to dali i prumerni hraci, a ti co hledaji poradnou vyzvu a obtiznost si davaji souboje na Hard Mode a taky maji improvnuty loot.

Jak pises, WoW je o lidech s kterymi hrajes a pokud jste dobra parta, tak je to strasna zabava, ale doufam, ze jsi pochopil, jak jsem to myslel a presvedcil jsem te o opaku tveho druheho odstavce :-)

0/0
11.2.2010 12:22

BranMakMorn

Re: Re: dah

jedna vec kterou vidim jako rozdil meto wotk a ti pred tim. Ted jdes s jednou postavou porad ten samy raid do zblbnuti jak vul a nic jine jediny rozdil je v 10/25/10hc/25hc a itemlvl v equipu, predtim si mel vic moznosti, mel si v tbc treba kara grull magi nebo ssc +tk, pak prislo MH+ BT + 10kov zulaman a co chodis ted? 4x toc porad dokola jak debil?  tohle mi na wow vadi, itemnizace prakticky zadna, vse se snazi tak zjednodusovat ze pak takovy ele shaman ci boomkin nemaji jinou moznost  nez brat cloth itemy , itemy jsou stejne z normal a hc jen se u nich zlepsuji staty , proste v techto vecech je prost pro me je soucasne wow stupidni a souhlasim s nazorem ze to je hl o lidec se kteryma to hrajes, pokud nejsou tak to wow proste neni ono, a jeste k tomu jeden raid do zblbnuti jen s rozdilem obtiznoti

0/0
11.2.2010 14:57

Kizrath

Re: Re: Re: dah

V tom s tebou souhlasim, ze je tam malo dungeonu nez ve vanille a TBC, ale pokud si raidoval BC, tak sam jiste vis, ze jakmile otevreli SSC a TK, tak se chodilo jen tam, jakmile otevrely Hyjal a BT chodilo se pouze do techto dvou dungeonu a nakonec Sunwell a to uz se hyjal ani bt potom nechodilo, takze zas tak odlisny to neni, ale bejvalo to lepsi :-)

0/0
12.2.2010 6:21

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: dah

az na to ze byli dungy dva a nemeli vice obtiznosti a jeste do toho si mel 10kovy zulaman, proste 10 a 25 byl vzdy jiny dung ne jak ted porad to same dokola

0/0
12.2.2010 11:21

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: dah

Pri startu WOTLK si mel Malygose, Sarthariona, Naxxramas to mas tri dungy pak prisel Ulduar a Trial a ICC a chodi se stale vsude.

0/0
12.2.2010 11:24

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

coze se chodi? icc, toc mozna na vybaveni, nic jine to ostatni max na weekly, zabit fast bosse a konec, ja hl myslel to ze predtim si proste cely tyden nechodil jeden dung dokola jen na ruzne obtiznoti, to je proste oser

0/0
13.2.2010 12:01

Aladin na Bonuswebu

WoW stagnuje ale i zraje

At si stagnuje nebo ne. Na serverech je porad hodne lidi (obcas doslova stojim frontu na Qsty). A ted s novym systemem portovani do dungeonu jsem za tyden prosel tolik dungu co za cely mesic ne a to nekecam :) To se to pak expi alti.

0/0
11.2.2010 11:08

Kizrath

Re: WoW stagnuje ale i zraje

Propojeni serveru je urcite dobra vec, akorat hledani tanka vzdy zabere delsi dobu, nastesti mam off spec tankovani, takze je to pohodicka. ICC je vymysleny suprove, zadny boss neni jen stuj na miste a bojuj a je to hodne ruznorody. R^Blizzard

0/0
11.2.2010 11:24

Wikan

Stangance...

Taky bych chtěl stagnovat s 11,5 milionem platících zákazníků.

0/0
11.2.2010 10:37

NEkromanT

dah

Od WotLK se z toho stala hra pro maly deti a pro nove zacinajici, ktery nehrali onlinovku predtim protoze museli udelat neco pro to aby meli dobry itemy... A cataclysm kterej jen oddela ze hry ten zbytek komplexnosti co tam zustal ? wtf...

0/0
11.2.2010 9:38

Kizrath

Re: dah

Aha, takze ty jsi dal Algalona na 25tce? Ty jsi dal Grand Crusader? Ty jsi uz dal Lich Kinga? Tvrdis, ze je to tak naprosto jednoduche, jedina ceska guilda zatim zabila Lich Kinga a ostatni to teprve ceka, tak tu nemel takovy kraviny. Pokud vim, tak pridavani itemu za emblemy, alespon ted za frost se hrac na itemy nedostane pokud nechodi poradne raidy, protoze jinak ma maximalne 2 frosty denne a kdyz itemy jsou za 95, tak hodne stesti. Toto reseni je naprosto v poradku. Co jineho zbyva cloveku, ktery chce raidovat nema guildu, nabere si alespon trosku slusny gear z trialu za jejich emblemy tedy slabsi T9, aby mel vubec sanci se dostat do raidu. Ty mas lepsi model pro nove hrace, kteri chteji raidovat?

Cataclysm si nehral nebo snad ano? Vis, jak se bude hrat? Prosel jsi tam nejakou instanci? Vyzkousel jsi nove profese?

Co se tyce poctu lidi, myslim, ze je uspech to, ze si ty lidi dokaze udrzet a neprichazi upadek hracu.

0/0
11.2.2010 10:19

NEkromanT

Re: Re: dah

hm, vsichni to maj takhle radi, uz jen to ze black divison byli v top 10 guildach v evrope, protoze se na to vsichni ostatni vys***i ukazuje jak dobra ta hra je pro lidi ktery to bavilo v TBC

0/0
11.2.2010 13:52

Kizrath

Re: Re: Re: dah

A ty myslis ze BD nejsou kvalitni guilda? BD otevreli AQ branu koukni se na prandura ma scarab lord. To ze jsou v top 50 na svete znaci jen kvalitu guildy ve stredu progressují mezi jedenactou a druhou hodinou ranni jen aby nemeli lagy. Spousta lidi odesla, ale spousta lidi prisla to je proste kolobeh, ja ti jen tvrdim, ze je to stale slozita hra, jako bejvavala ve vanilla.

0/0
11.2.2010 13:55

NEkromanT

Re: Re: Re: Re: dah

nemyslim si ze sou kvalitni jak bylo tech vic jak 50 guild pred nima nez je ta hra znechutila. to ze bdcka to jeste hrajou je jen vyssi stupen nerdovstvi...

0/0
11.2.2010 13:59

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: dah

Vyssi stupen nerdovstvi? A co je podle tebe normalni? Sledoval jsi vubec progress? Vis, ze BD dali nejnovejsi bosse mezi prvnimi v Evrope? Treba o pul hodiny driv? Proto jsou tak vysoko. Kdyz nevis o cem mluvis, tak o tom nemluv, protoze kdyz tvrdis ze BD je spatna guilda, tak to opravdu neznas. Povez v jake guilde si hral? Ale postavu si jiste smazal vid?

Co se Cataclysm tyce, tak pochybuju o tom, ze jsi ho jiz hral a ze vis vse co je v nem pripravovano, to nevi nikdo jen vyvojari a odsuzovat hru, ktera jeste nevysla a vis o ni prd to je do nebe volajici.

0/0
11.2.2010 14:04

NEkromanT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2010/february/plushpets.jpg kup si to a zachumlej se s tim do perin...

0/0
11.2.2010 14:07

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

Proc bych to mel delat? To jsi klesl tak nizko, kdyz uz ti nezbyva zadny jiny argument? Ale je videt, jak moc te ta hra nezajima, kdyz prolizas kazdy den mmochampion, tahle novinka se tam objevila dneska nebo vcera, tak jen tak dal;-)

0/0
11.2.2010 14:09

NEkromanT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

tim je to smutnejsi ze tam clovek po case zabrousi, kdyz uz o tom diskutuje, a uvidi tam tohle :)

0/0
11.2.2010 14:12

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

Kdyz tam clovek zabrousi a objevi tam tohle, tak si pomysli, ze vymysleli dalsi blbustku pro sberatele, znam spoustu paru co hraji WoW a takovej plysak pro druhou polovicku neni k zahozeni. Frostmourne replika taky existuje a neuvazuju o koupi, to spise zaryti fanousci, ale to jsou veci, ktere s hratelnosti nemaji nic spolecneho, takze jeste nejaky argument, ktery bych mohl vyvratit? Uz jsem vyvratil tve tvrzeni o jednoduchosti hry, tak sem s dalsim argumentem :-)

0/0
11.2.2010 14:25

NEkromanT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

jo tys my ten muj nazor vlastne vyvratil :D tak to jo tak ja si to du predplatit

0/0
11.2.2010 14:35

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

Ja jsem poskytl dukazy, ktere vyvraceji to, ze by to byla lehci hra nez ve vanilla, tam jen top guildy chodily naxxramas, tady jen top guildy davaji hard mody, takze?

0/0
11.2.2010 14:37

NEkromanT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dah

hm, ja ti nevim jestli chodit po mesici progresu hard mody s pugem je dobre jo, spis sem si to myslel ze to je neco pro ty snazivy guildy nez pro nekoho kdo na trade napise skladam raid...

0/0
11.2.2010 14:39







Najdete na iDNES.cz