Diskuze
Dokončení: Na počátku bylo slovo, pak Bůh stvořil id Software
Děkujeme za pochopení.
Copa-k
Re: pro mne
nespltl sis diskuzi? Jenak me Metal Gear solid nikdy nebavil,radsi jsem mel prvni Sypchon Filter,na svou dobu dokonala hra.Skoda,ze dalsi dily uz za nic nestaly.U metal Gear me dostala jedna psaz kdyz je tam Solid mucenej a hrac musi freneticky mlatit do tlacitka u ovladace a kdyz to umackas tak Maril prezije na konci v oopacnym pripade zemrela.Me vzdycky zemrela
Mad_Igor
slaba pamet
Pan redaktor zaiste zabudol na ET: Quake Wars co mal byt ultra velky comback id Softu. Ono asi vacsina ludi uz zabudla. Len aby aj Rage nedopadol podobne.
Andrej B
Re: slaba pamet
pan redaktor si poctive nastudoval informace, nez neco napsal. quake wars nejsou hrou od id, nybrz od splash damage. vyuzivaj engine id tech 4 a carmack pro to naprogramoval technologii megatexture, ktera umoznuje zobrazovat obrovsky textury. s hrou samotnou id nic spolecnyho nema, podobne je to i s quake 4.
apokalypsa
Muj zebricek 3D her
1. Doom 2
2. Duke Nukem 3D
3. Descent
4. Wolfenstein 3D
5. ROTT
Cofola
Unreal? Ne...
Pro mě tedy nebyl hrou roku 1998 Unreal, ale jednoznačne Half-Life.
Akly
Re: Unreal? Ne...
Tak tak... moc pěkný článek a doufám, že další firma na řadě bude Valve
Sípomat
Skulltag
Doom komunita existuje dodnes a není to jen pár staromilců. Skulltag je platforma umožňující single- i mulitplayer Doom s vychytávkama typu mouselook,dynamická světla,3D objekty atd. Je to dost záhul.
marco.polo
nadpis příspěvku
Tak Unreal byl objektivně (=imho) lepší než Quake 2. A Quake zase byla celkem nuda oproti Duke Nukemovi. Megahvězdy z ID Softu nějak nikdy nedaly na příběh nebo podobné zbytečnosti a to mi trošku na jejich hrách vadí. Jinak můj žebříček:
1)Wolfenstein 3D (dodnes jsem schopný skoro poslepu projít první epizodu)
2)Doom 2 (hlavně masakrozní mp)
3)Quake 3 Arena
A samozřejmě jejich hry na mobil, které jsou asi to nejlepší, co pro mobilní javu vzniklo.
IARK
Re: nadpis příspěvku
No to nevim jestli se tomu dá říkat objektivně, já bych řekl naopak, že tohle je docela subjektivní já osobně měl radši Q2 a podle mně byl i lepší, duke byl samozřejmě výborný, ale zase mě víc baví Q protože má takovou hezkou temnou atmosféru, která u Duka není. jinak od ID podle mně
1) Doom 2
2) Q2
3) Q1
Ej.dzej.rimmer
..
Nejlepsi FPS na multak?Pro me je jen jeden kral a tim je UNREAL TOURNAMENT.
Kizrath
jo quake...
Spousta noci u teto hry a na Q3A turnaje vzpominam moc rad, davaly se modely tankjr ten tlustej + ve svetle zelene a detaily co mozna na nejmin a misto zbrani a naboju jen ikony pro co nejvetsi fps a nejvetsi presnost :) Pamatuju ty nekonecne rail gun bitky v hernach :)
pan.klobouk
trochu nepresnosti ;)
ad Quake byl prvni HW narocna hra od iD - ok, chapu jak je to mysleno. Pro komfortni hrani bylo zahodno mit Pentium a nejlepe i 3Dfx akcelerator. Vypadalo to pak lip a i FPS byly vyssi, nez pres software renderer. Nicmene uz Doom byl svym zpusobem jedna z tech narocnejsich her. Na 386-kach nebezel zrovna idealne a nezapominejme ani na podminku 4MB pameti. Tehdy mela vetsina pocitacu jen 2MB, v lepsim pripade. A hry jako Doom, Commanche nebo NHL 93 si rekly o ctyri. ;)
ad Quake 3 - tady bych rad znal zdroj te hlasky ;) ze nekoho prekvapilo, ze nejde o singl a dokonce i kritici se divili a vytykali. Neni to hloupost? Naopak, ta hra byla ciste multiplayerova, vedelo se to a uz predem bylo jasne, ze maximum u jakehosi singlu budou boti. Stejne jako po Unrealu prisel Unreal Tournament, po pribehovem Quake 2 chteli v iD zkusit neco jineho.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...