Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Command and Conquer 4 v betaverzi úplně nepřesvědčil

Závěrečný díl strategické ságy se snaží být maximálně akční, což ale nemusí být všem po chuti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wiliz

.

Tohle už není C&C... Vlastně už od TW... Vlastně už Generals...

0/0
16.2.2010 15:46

IARK

Re: .

Tak Generals byl rozhodne C&C, byla to jina hra na jinom principu, ale úspěchy měla velký, TW bylo taky C&C, pořád základní princip, ale RA3 už se odklonilo od principu, kooperativni kampaň a to těžení, a tohle? Kdyby to bylo C&C Trouble hyek tak by to mohla být dobrá hra, ale cpát to do série Tibériových válek? když maj nějakou sérii mají se držet aspoň základů. ale tohle už je mimo.

0/0
16.2.2010 16:05

wiliz

Re: Re: .

Generals a TW byly C&C ale jde tam vidět odklon od původních dílu, což vyvrcholí teď 4. Neříkám že obě hry jsou špatné, měli úspěch ale mě už to neoslovilo tak moc. S RA3 souhlasím.

No vidím že se s tebou dá normálně diskutovat.

0/0
16.2.2010 20:43

IARK

Re: Re: Re: .

Nevím, podle mě je TW dost podobnej TS, je tam pár věcí jako upgrady, ale jinak je to stary dobry, zakladna, harveni a klasicky tanciky, samozrejme pridali treti stranu, bez ktery bych se klidne obesel. Generals tam byl odklon o dost vetsi o RA nemá cenu diskutovat, kampan si sam nezahrajes, vadi ti tam boot, kterej dela to co nechces, ve dvou si radsi zahraju klasiku nez kampan, kooperaci ve strategii nejak nechapu, system tezeni z Eartha taky potopil klasiku, no a ta preplacanost jednotek? Rv Je pravda některý byly v TW taky omyly, jako jsem nepochopil avatara, i se vsema vylepsenima se nevyrovnal mamutu :-) asi neumim za nody hrat. Ale jinak kdyz se kouknes starej repertoal, tancik, motorka, buginka, zabicka (ten neviditelnej) a plamenometsik, u GDI mne trochu nastvali s tim zavedeni mechu zruseni mechu, ale jinak zahral jsem si. Samozrejme TS bylo lepsi, ale klasiky se tezko prekonavaj, TW se jim aspon priblizilo, ale pak asi najali nejakyho klauna.

0/0
16.2.2010 22:43

wiliz

Re: Re: Re: Re: .

Více měně souhlas. Dál nad tím nemá cenu diskutovat. :-)

0/0
17.2.2010 0:04

wiliz

Re: Re: Re: Re: Re: .

Jenom je škoda, kam ty hry směřujou... ;-(

0/0
17.2.2010 0:05

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Doufám, že jim to v prodejích nandá Blizzard se svým SC2, aby věděli, že klasika je to co lidi chtějí.

0/0
17.2.2010 7:14

Tormirian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Tak SC2 to je snad nejočekávanější Strategie vůbec, takže o tom žádná :D

Jinak myslím se, že ačkoliv toto už není C&C, jak si mnozí z nás pamatují, ale i tak to má svoje kouzlo a mě se to líbí :)

0/0
21.2.2010 11:53

Jindřich Nebeský

Westwood

stvořil legendu Dune 2 a žánr RTS byl proslaven. Potom přišel první C&C s hláškou jednotky Commando "I got a present for ya". Dobrý single player i multiplayer skvělá hratelnost a ATOMOVKA! Nezahálel ani Blizzard se svým Warcraftem a Starcraftem. To jsme svého času hráli snad pořád. V SC hráč poznal co to je, svádět bitvu o každý kousek mapy. Skvělý byl i Red Alert a hlavně jeho druhý díl. Krásně namalovaná grafika a hratelnost na nejvyšší úrovni. Loni jsem si koupil RA 3 a málem jsem se rozplakal;-( Udělali z toho bohapustou akční hru s pohledem shora. Vypadá to sice krásně, ale ani mě to nebavilo. Člověk si vůbec nezahraje, ten pocit, že mi někdo vede ruku je ubíjející. Závěrem bych chtěl pogratulovat firmě EA k pohřbení další dobré herní série.Rv

0/0
15.2.2010 12:46

Kizrath

Re: Westwood

Strategie u me zacaly Warcraft I, Duna 2 a pak AoE a i ten C&C jsem si zahral, v podstate je to muj nejoblibenejsi zanr - RTS. Warcraft byl legendarni, oznacovani jedne jednotky to same Duna 2. Bohuzel me minul TA, s prichodem SC prisel kral RTS, takovy balanc tri ras byl naprosto uzasny a miliony strategickych prvku treba schovani jednoho marinaka na vjezdu za scv a nad ty postavit baraky, aby souper co rushuje se zerglingama nemohl zabit SCV, proste genialnost sama. ZKousel jsem i dalsi ze serie CaC, ale hratelnost a prvky strategie se postupne vytratily. Uz aby vydali SC2, podle videji, rozhovoru a ruznych veci na ofik strankach z toho bude hit od ktereho by se EA mohlo dost priucit, ale chce tomu venovat cas a pilovat to a ne hura za rok musime udelat novou RTS.

0/0
15.2.2010 13:15

IARK

Re: Re: Westwood

Jen malinko poupravím ve warcraftu šlo označit 4 jednotky. Jinak já začal s warcraftem pak C&C mel jsem ten datadisk (nebo co to bylo) jak byly k nabidnuti jen nejaky mise, pak TA kde se mi hrozne libila krajina a ze tam byla i voda a TTD dle mého neporaženou budovatelskou strategii, kterou si zahraju občas i teď. pak takovy ty klasiky od RA po SC, ale to kam odkazuji moji oblibenou serii je děs.

0/0
15.2.2010 13:33

Kizrath

Re: Re: Re: Westwood

ja te zpetne poupravim. Blizzardovske strategie ... Warcraft I - oznaceni 1 jednotky, Warcraft II - oznaceni ctyr jednotek, Starcraft - oznaceni 12ti jednotek a Warcraft III ma 20 nebo 24 to ted presne nevím. Starcraft II bude mit jeste vice jednotek na oznaceni, coz se mi moc nelibi, nejlepsi micro bylo prave videt na oznaceni co nejmene jednotek, ale ne tak mala, aby slo posilat vetsi utoky.

0/0
15.2.2010 15:48

IARK

Re: Re: Re: Re: Westwood

Já zpětně poupravím Warcraft I označení 4 jednotek, Warcraft II - oznaceni deviti jednotek, Starcraft - oznaceni 12ti jednotek a Warcraft III označení 12ti jednotek :-)

0/0
15.2.2010 15:51

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Westwood

Docela si me zmatl, nemuzu se dostat z prace na vicero stranek, takze se ted nemuzu podivat a ujistit se. Vim ze v Duna 2 sla oznacit jen jedna jednotka a mam pocit, ze to same bylo i ve Warcraftu a ze to tam slo 2kovou soustavou, takze tech devet jednotek se mi nezda a 12 u W3 se mi taky moc nezda, ale hadat se nebudu, nemuzu si to ted overit :)

0/0
15.2.2010 16:03

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Westwood

V jednicce slo oznacit jednu a pokud si podrzel ctrl, tak klasicky 4, ve W2 jsi mel jednotky vydet v pravo nahore a byly ve ctverci - 9 jednotek a u W3 uz to bylo stejny jako u SC dole v liste po 12ti jednotkach, vim jiste, utocil jsem s 12 draky, ne 20ti, na to nez bych se dostal :-)

0/0
15.2.2010 16:09

Shodar87

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Westwood

IARK ma pravdu, W3 ma k oznaceni 12 jednotek (6 na 6)

Jinak jsem rad, ze v SC2 ,,odpadne" limit na select. Krom toho ze SC2 ma byt o vetsim poctu nez SC:BW, prislo me to spis otravne a nesmyslne nez aby to dokazovalo uber-mikro. Takze zacatecnici to muzou zahrat v oblibenem stylu select all + attack move a lepsi si muzou vytvorit skupinky podle gusta;-)

0/0
16.2.2010 10:15

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Westwood

Nevím, mně ten limit vyhovoval, stačilo by označení skupin pod číslovky, stejně při omezení Pop si nepotřeboval označení jako u CaC, doufám, že se vyklube v pořádnou strategii a ne to co předvádí EA To je jako kdyby pokračování Dooma udělali adventuru.

0/0
16.2.2010 10:53

Shodar87

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Westwood

Spis rikam, ze pokud budes potrebovat skupinku 13+, nebudes muset resit to co s tim navic, ale stale si ji budes moct utvorit podle potreby. Pochybuju, ze to bude nekomu vadet, hru to nezmeni a kdo je zvykly na 12 cup, resit to nejak nebude.

Jinak SC1 mel taky oznaceni jednotek pod cisla ;-)

Co se tyce EA a C&C, pomalu stvou snad kazdeho. Osobne jsem velky fanda RA2, kteremu jsem se chvili venoval. TS je skvelou zalezitosti. C&C Generals nebyla uplne prijata jako C&C ,ale respektuje se jako RTS. C&C3 TW fest rozhadala komunitu (osobne jsem je prijal az po dlouhe dobe, ale kvalitam TS konkurovat nemuze). RA3 byl fest ocekavan (a popravde nenaviden), vysledek je jeste horsi nez u C&C3, prachsprosta parodie na strategii. Ze C&C4 dopada dokonce hur nez RA3 staci pohled na pocet C&C4 zastancu. Muj nazor: (C&C:G > C&C:TW > RA3 > C&C4)

Ale naprosto nejvetsim problemem je u EA neschopna podpora, hra je patchovana jen chvili (a to diskutabilni kvalitou patchu) a pak v jakemkoliv stavu opustena (kupte si new new produkt bez ohledu jak je predchozi broken viz SCUDStorm bug v Generals). Osobne jsem rad, ze to snad ukonci C&C znacka si uz dost vytrpela diky EA

RIP WESTWOOD;-(

0/0
16.2.2010 11:39

Jindřich Nebeský

Re: Re: Westwood

Souhlas. Ve Starcraftu byly jednotky parádně vyvážený a dalo se tam dělat plno skvělých kousků. Třeba za Protosse schovat několik těch vzducholodí pomocí Arbitra a vpadnout nepříteli do zad:-)

0/0
15.2.2010 13:56

Kizrath

Re: Re: Re: Westwood

Arbiter se v moc hrach neobjevoval, vetsinou az v pozdejsich koncich hry PvP kdy mohl prekvapit recallem, ale zkusenejsi hraci si tuto moznost ohlidali a mely kanony nebo proste prozkoumanou celou mapu kdy tento efekt zustal pote nevyuzit.

Spise nez toto se mi libi, jak hraci prisly na bug s letajici dronou, jestli ho znate? Sam mam na battle netu odehrano pres 10k her a nikdy me to snad neomrzelo a ani se neptejte kolik tech her bylo zahrano na Lost Temple :)

0/0
15.2.2010 15:49

Kizrath

strategie

Pojem strategie je odvozen od dvou veci - mikromanagement a makromanagement, kdy do prvni skatulky spada ovladani jednotek pod skupinami a uspesne reseni konfliktu, coz v tomto titulu je splneno tak na pul. Do druhe skatulky spada sprava budov, upkeep a tezba, coz tato "strategie" naprosto postrada a to je velka skoda. Nezapomenu nikdy na takticke manevry v tezbe soupere v SC, vysadit high templare a ustormovat cely expand, to je ten prvek strategie, jde zvitezit tahem na branu, ale take tu branu obejit a zasadit ranu do zad. Proto jedina strategie, ktera je kralem je TA a ted SC2.

0/0
15.2.2010 9:53

IARK

Re: strategie

Je mnoho strategii bez staveni budov a nebo naopak bez ovladani jednotek, ale vim kam miris, proste pokud chteli menit styl hrani, meli udelat novy titul a necpat to do Tiberium univerza, stejne jako u RA, ktery taky degradovali, Rikaji, ze strategie uz se neprodavaji jako driv a kdopak za to asi muze?

0/0
15.2.2010 10:52

net.Xtreme

Re: Re: strategie

Konzole? Piráti? ;-D

0/0
15.2.2010 11:05

Kizrath

Re: Re: Re: strategie

Uvidis Starcraft II, jak se nebude prodavat, vyleti do vysin a dlouho nespadne uz proto, ze se diky originalce vsichni budou moct pripojit na battle net.

0/0
15.2.2010 12:20

IARK

Re: Re: Re: Re: strategie

tjn. a presne o tom mluvim, proc se bude prodavat SC2? protoze si tam autori nevymysleli novej system hrani, ale zustali u toho co funguje, u EA by meli najmout nekoho, kdo je poradne profackuje.

0/0
15.2.2010 12:39

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: strategie

Spis jde o to, ze Blizzard ma znacku kvality, takze si nemohou dovolit solit jednu hru za druhou, maji jinou mentalitu, udelali vybornou hru, ktera ma pres 11 milionu mesicnich platicich, jak? Prisli s necim novym a dotahli to k dokonalosti.

Starcraft original se hraje dodnes od roku 1998 proc? Protoze se tomu stale venuji a i v dnesnich dnech vydavaji patche opravujici a balancujici ruzne veci. Staraji se o sve hry a nedivaji se pouze na zisk. Pokud se hrac bavi bude platit.

0/0
15.2.2010 12:45

clarcc

TO to je

herni lobby je krasne prehledne. hudba je skvela. strategie tam je, ale kdyz se v tom nezorientujes, tak o ni fakt neni mozne mluvit. tve poznamky jen svedci o tom, ze nejsi zrovna zkuseny... podle me to neni spatne, ale je to o hodne veci ochuzene...

0/0
15.2.2010 3:15

clarcc

Re: TO to je

omg to mela byt reakce na prispevek uzivatele 123Crazy

0/0
15.2.2010 3:16

123Crazy

Re: Re: TO to je

takze lobby : nemas prehled s kym mas cest (pocet odehranych zapasu, pocet vyhranych zapasu, zeme puvodu atd).. hudba se mi osobne nelibi a je pravda, ze nekomu se muze zdat hezka. Potom ze jsem se nezorientoval ve hre je tim ze jsem zvykli na serii C&C a tohle je neco jineho co jsem nechctel, a strategii tam nevidim v tom, ze porad jen delas jednotky, zadne pole tiberia ci jine suroviny na tezeni atd... bohuzel C&C u me skoncila u Tiberium wars. Samozrejme tobe tvuj nazor ti neberu a jestli te to oslovilo preju hodne vyhranych zapasu a dlouhou hraci dobu :-)R^

0/0
15.2.2010 9:06

kusiks

Tak tak ...

... uz to neni to co byvalo. Pro me jednoznacne nejlepsi strategii vsech dob je AoE II i AoE III bylo hodne kvalitni - ikdyz znacne zjednodusene, ale porad si to drzelo svou kvalitu. To se o serii CaC rict neda. Blahove doufam, ze nekdy vyjde AoE IV, ale to se stejne nejspis nestane, jelikoz kazdy dil byl o urcitem obdobi a posledni dil zasahoval az snad do konce novoveku. Takze novy dil si jen ztezi dovedu predstavit..;-(

0/0
14.2.2010 23:45

IARK

Re: Tak tak ...

Bohužel s tím musím nesouhlasit, AoE3 podle mně nebylo tak výborné a zničilo profesionální scénu, ubohé turnaje 1na1 ta hra už nebyla ono, zlaté AoC, kde kámoši vyhrávali ještě donedávna jednu ligu za druhou, podle mně je to jedna z nejpromyšlenějších strategií pro MP, záleželo na každém vilovi, kam si ho kdy poslal, záleželo na každém vojákovi, v jaké jiné hře by dokázal výborný hráč s lučišníky 20 na 20 vyjít ze souboje beze strát? Podle mně výborný a když vydím co udělali s AoE 3, tak tu 4ku ani nechci. Ps. Spousta hráčů začala odcházet z pro scény 3ky zpět na 2ku a kvůli tomu zrušili oficiální ligi a podporu 2ce :-(

0/0
15.2.2010 7:19

net.Xtreme

Re: Re: Tak tak ...

AoE II, moje oblíbená strategie, měla perfektní editor map.

0/0
15.2.2010 8:04

bomben_auf_vatikan

TA

Jo, kde jsou ty časy, kdy se hrály pořádný strategie, jako třeba Total Annihiation...:-/

0/0
14.2.2010 22:28

pečlivý čtenář

Konzole světu vládnou

A sice pomalu, ale naprosto s děsivou pečlivostí ničí jeden žánr z PC za druhým. A bohužel to nikdo nezastaví :-(

Ono se není čemu divit, pakliže konzolista:

1) rád "ovládá" hru gamepadem, v takovém momentě už hru defacto neovládá, ale pouze mačká tlačítka ve správném prostředí.

2) nemá rád pokrok v grafice (anýbrž, by to znamenalo častou změnu konzole) a tak se furt dokolo omílá stejný engine, jen se trochu vylepšuje.

3) vyžaduje jednoduchost instalace a nastavení, logicky pak od takového tzv. hráče nelze očekávat, že se bude učit komplikovaný a komplexní herní systém, ale bude dávat přednost instantní akci. A všechny tyto prvky splňuje nový CC, vůbec bych se nedivil, kdyby byl pro Xbox nebo PS3.

0/0
14.2.2010 19:17

pečlivý čtenář

Re: Konzole světu vládnou

ve správném pořadí (ne prostředí)

0/0
14.2.2010 19:18

123Crazy

Re: Konzole světu vládnou

naprosty souhlas R^

0/0
14.2.2010 21:22

net.Xtreme

Re: Konzole světu vládnou

Ono to nejsou ani tak konzole, jako nenároční hráči, hry se postupně mění v interaktivní film, ne vždy je to špatně, ale začínají chybět skutečně herní tituly. Důraz na přemýšlení a taktizování je nahrazován schopností lépe a rychleji klikat...

0/0
14.2.2010 21:40

123Crazy

Co to je?

Vzdy jsem mel rad hry ze serie C&C, vzdy jsem vedel co mam ocekavat. Ale posledni hry me nejak nezaujaly, zacalo to uz s RA3, ktery byl uplny propadak...aspon pro me. A ted toto, co to sakra ma byt. Herni lobby neprehledna, hudba hrozna, ve hre samotne jsem se vubec nezorientoval, o strategii se neda vubec mluvit. Vubec nechapu jak takhle dobrou hru mohli takhle zmrvit.

0/0
14.2.2010 15:30

Energeticcc

Jakmile

nastoupily tyhle 3D sraczky místo pořádných strategií, jakmile se dostal na první místo efekt, ne hratelnost, tak jsem se strategiema skončil. Už jen z tech obrázků je mi na zvracení.

0/0
14.2.2010 15:01

TT777

Re: Jakmile

Jo presne tak me taky hlavne dat to vsechno do 3DRv a hned tu mame low polygon objekticky  na kterych nenajdete jediiny detail protoze pak by to GK s vetsim mnozstvim jednotek nezvladla fuj zlate casy 2D iso predrendrovanych jednotek hlavne ze je tam hromada barevnejch efektu co naprogramujeme stylem "zapni efekt 224" a jetoRv

0/0
15.2.2010 9:50

Lumirel.

Re: Re: Jakmile

A to ke všemu tohle nevypadá ani graficky moc pěkně...

0/0
15.2.2010 9:59

Spooky_cz

Přirovnání.

Mě se dá že je to skoro klon Red Aler 3. Jednotky vypadaj jak hračky. Akčnost je ale trošku  té realita by neuškodilo. Jde jen o množství a né o strategii. Podle mě to bude úpadek.

0/0
14.2.2010 12:35

Lumirel.

Re: Přirovnání.

No, tak to doopravdy klon RA3 neni. Spíš je to něco jako "comedy Warhammer"...

0/0
15.2.2010 10:00

Subo

CaC

Command conquer ztratil kouzlo uz pred lety... nepamatuju slusnou hru z tehle serie uz pekne dlouho... Ten posledni Red alert byl otresny, jednotky velke jak v dobe kdy bylo rozliseni maximalne 640*480... no skoda mluvit.

Dneska jsou v zanru strategii jini tygri... momentalne cekam nedockave na Supreme Commandera, to je hra ktera nam vydrzela na multiplayer cele roky...

0/0
14.2.2010 11:21

bomben_auf_vatikan

Re: CaC

A co teprv předchůde SC, stará dobrá Total Annihilation...:-P

0/0
14.2.2010 22:29

jambajaa

uh

Je to sh*t..Fak si nemůžu pomoct ale už jen fakt že dali pryč prvek kterej byl v té sérii jako stavěcí základní kámen (stavění základny) mluví  o tom že tvůrci a (nebo spíš vydavatel) musej bejt nějak mimo nebo co ;-D.Vždyť C&C se proslavil jen díky tomu že byl trochu jinej než ostatní strategie,pokud šlo o strategii byly určitě lepší hry,ale tohle bylo prostě nové a dobře hratelné..Teď bez toho stavění a se spoustou těch blbých nápadů se C&C snaží nacpat na místo (pravých) strategií..Mám pocit že EA se rozhodlo že si za každou cenu musej zničit ty nejslavnější série..Koneckonců všechny ty debilní nápady od EA jsou už taky skoro slavná série.;-D;-D Jenže ty nikomu nic nedaj,spíš uberou..No,ale to je fuk..Pokud tohle chce udělat EA se všema slavnejma hrama co mají (a mají jich hodně,bohůžel u spousty prostě jen schválně drží jméno a práva hry ale na nové hře nepracují) tak dopadnou blbě..Ale to by mě nevadilo,vedení EA ať si třeba chytne fialový kouzlo a večer je z *ebe pes do nohy..Ale ať předtím než se rozhodnou že krachujou definitivně neničej slavný série a prodaj je někomu kdo má mozek a umí je vyrobit pořádně a tak jak chceme aby vypadaly..;-D:-)

0/0
14.2.2010 11:16

deadkarlos

Hra

Graficky je to dobře udělané, i náročnost je v pohode, ale HRATELNOST tak je na bodu mrazu, pochybuju že si tuto hru koupím.:-/

0/0
14.2.2010 11:05

Fyn

...

Když tak o tom přemýšlím, tak se mě na tom líbí akorát jak na konci udělali tu 4ku v názvu C&C ;-D

0/0
14.2.2010 10:59

Shodar87

EA

Je to trosku mimo tema, ale EA uvolnilo serii TS+FS zdarma ke stazeni. Pro ty co chteji okusit poradnou tiberiem nasaklou atmosferu http://www.commandandconquer.com/classic.

Co se tyce tema C&C4 prislo prilis brzy, navic na stejnem Enginu jako uz Generals. Nevypada to spatne, ale SAGE problemy se prenasi dal. No jsem zvedav na vaznejsi filmecky a vubec cele ,,zavrseni" serie, zatim me to prijde az prilis stereotypni:-/

0/0
14.2.2010 10:59

net.Xtreme

Doufám

že filmy a příběhové zakončení budou stát alespoň za něco, protože hra jako taková s C& nemá moc společného a moc se mi nelíbí.

0/0
14.2.2010 9:33







Najdete na iDNES.cz