Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Microsoft: Alan Wake na PC nevyjde

Zdá se, že Microsoft je v Alianci pro podporu PC gamingu spíše pátou kolonou, než skutečným podporovatelem. Svědčí o tom jeho rozhodnutí nepustit psychologický thriller Alan Wake mimo Xbox 360.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kizrath

bude

Na PC se objevi samozrejme s odstupem casu, az prestane nebo se zastavi nakup teto hry pro XBox, protoze je to pak co se tyce marketingu jasna volba, hodime to na PC, ze jsme se s nimi smilovali a oni to koupi jeste na PC a budeme mit zisky jak na xboxu tak i na pc. Jasny marketingovy tah, kdy je firma zamerena na 100% na zisk.

0/0
15.2.2010 15:46

vaclavj1

Re: bude

to zkusili s nekolika hrami v roce 2007 (Gears of War, Viva Pinata, Halo 2), zrejme pro samy uspech od te doby Microsoft na PC nevydal zadnou hru

0/0
15.2.2010 15:52

Kizrath

Re: Re: bude

Ano, ale pokud mas hotovou hru, ktera se puvodne tvorila pro PC a staci trosku pozmenit od XBox verze, tak i pro tech par milionu co se z toho da ziskat to ten Microsoft vyda i pro PC, popripade prida multiplayer, protoze ten zarucuje vetsi zisk vzhledem k nutnosti mit hru original.

0/0
15.2.2010 15:56

IARK

Re: Re: Re: bude

Nějak furt nevidím GeoW 2, Fable 2 a novější Halo :-)

0/0
15.2.2010 15:59

Jumik

Re: Re: Re: Re: bude

Zkus to vidět i jinak, ono Halo ani GoW žádná pecka na PC jako na Xboxu nebyla, GoW mám originál, stejně tak Fable, ale Halo 2 bych si na PC nikdy nekoupil, snad ani za 2 stovky ;-) Fable byla dobrá hra, ale PCkáři z ní nebyly úplně odvaření, asi stejně jako z Jade Empire, která si ten zájem zasloužila víc !! Tak to prostě je, jsou to srdéční značky, hlavně Halo pro Xbox jako Half-life pro PC ;-) http://www.techimo.com/photo/data/509/truth.png

0/0
15.2.2010 17:06

UrsusLuin

Re: bude

Ta teorie má jednu trhlinu - Alan Wake má pro Microsoft mnohem větší význam jako součást rodiny exkluzivních Xbox360 her.

0/0
15.2.2010 23:19

TT777

se tady hadate a ono to stejnak bude jinak...

Ja verim ze Alan Wake na PC nevyjde stejne tak jako ze nevyjde XBot exkluzivni datadisk k GTA4 ;-D

0/0
15.2.2010 10:21

Lord of the Station

Re: se tady hadate a ono to stejnak bude jinak...

Tohle by sedelo spis na Dead Space 2, kdyz nevyslo ani Gears of War 2 tak ten  Alan nemusi uz vubec.

0/0
15.2.2010 12:28

pavelkoutny

Alan Wake je nekvalitní hra, proto na PC nevyjde!

Není to dobrá, prý bysme měli microsoftu děkovat R^, že nás dopředu varoval. Situace s Alan Wake se má takhle: http://www.ddworld.cz/aktuality/software/technologicka-herni-pc-pecka-alan-wake-na-pc-nevyjde-vime-proc-ji-ms-hodil-pres-palubu.html , takže díky MS, škoda těch let vývoje .... Rv

0/0
14.2.2010 3:54

vaclavj1

Re: Alan Wake je nekvalitní hra, proto na PC nevyjde!

chudak DD, tomu ty konzole hodne lezi v zaludku

tentokrat byl zrejme tak nastvany, ze ani nazev vyvojaru nedal spravne

0/0
14.2.2010 15:56

PS3Fanboy

Re: Alan Wake je nekvalitní hra, proto na PC nevyjde!

Ted článek my přijde dost směšný, jak muže hodnotit kvalitu hry podle grafiky kterou ani neviděl a hlavně neví jakou bude mít hra hratelnost a příběh, jediné co jsme se z článku dozvěděli je, že autor nemá rad konzole a nic víc.

0/0
14.2.2010 19:08

pavelkoutny

Re: Re: Alan Wake je nekvalitní hra, proto na PC nevyjde!

Nevím, ale od uživatele s přezdívkou PS3Fanboy se nedá čekat objektivní hodnocení takového článku, navíc je tam pár jasných faktů o minulosti hry a o jejím vývoji i poměrně dobrá a logická argumentace ...

0/0
14.2.2010 21:33

PS3Fanboy

Re: Re: Re: Alan Wake je nekvalitní hra, proto na PC nevyjde!

To je zajímaví argument že, jen by mně zajímalo proč se PS3Fanboy zastava xbox 360 onli hry, to ti není záhadou, a hlavně když jsem PC a PS3 hráč a xko nesnáším, dam ti vysvětlení nesnáším uražení her které dotyční ani nehral a jeho jedíní argument je že hra bude špatná jen proto, že prý bude mít špatnou grafiku kterou ani neviděl, uznávám, že jsou v článuku některé argumenty, které mají logiku, ale většinou jde s článku cítit nevraživost vůči konzolám, to je můj názor.

0/0
14.2.2010 22:10

PS3Fanboy

PC+PS3

PC+PS3= dokonala kombinace

0/0
13.2.2010 20:25

IARK

Re: PC+PS3

zapomnel jsi na smajliky, palecky, srdicka a future of gaming, kdyz uz pises ty vecne prispevky.

0/0
13.2.2010 23:52

PS3Fanboy

Re: Re: PC+PS3

Byl bych rad, aby si na mne příště neragoval, a prosím  jdi si zahrat xbox 360 ano.

PS: a to že mam nick PS3Fanboy ještě neznamená že, jim sem preferuju PC hraní a i PS3, xbox 360 jsem vlastnil rok  2006/2007  reklamace HDD a pak RROD potom jsem koupil ke konci roku 2007 PS3 60GB který je funkční do dnes.

0/0
14.2.2010 3:16

Jumik

Re: Re: Re: PC+PS3

Mě se vysralo PS3 po dvou týdnech, pojmenoval jsem to Red Blinking of Death :-P Tím nechci nic říct, jen, že posrat se může i PSko, ale asi né tak často jako Xbox

0/0
14.2.2010 10:04

IARK

Re: Re: Re: PC+PS3

Ano, hezký, ale dle měho byla reakce oprávněná, protože je tohle diskuze o hře, která nevyjde na PC, ale jenom na Xboxu, tak mi tu přijde bezpředmětný vykřikovat nejlepší kombinace PC a PS3, místo aby si radši něco řekl k tématu, třeba, že se ti nelíbí, nebo že je to sprostý, ale tohle je pouhý výkřik a dle mého sis ho mohl odpustit, byl to takovej ten výkřik mimo téma právě jak jsem naznačil palečky..... Takže to nebylo nic proti tomu co volíš, ale proti tomu jak to prezentuješ ;-)

0/0
14.2.2010 11:07

Mirabell

Re: PC+PS3

V čem přesně je to lepší než PC+PS3+Xbox360+Wii?

0/0
14.2.2010 14:30

PS3Fanboy

Re: Re: PC+PS3

v to že PC je super věc PS3 taky Xko 360 je konzola na pul roku a když mate štesti na rok no a WII je konzola pro děti a obtloustly maminy

0/0
14.2.2010 19:19

vaclavj1

Re: Re: Re: PC+PS3

nekdo zaspal v roce 2007? :-)

0/0
15.2.2010 11:03

IARK

Re: Re: Re: PC+PS3

WoW tvrdit, že PC+ PS3 je lepší než PC+PS3+Xbox+Wii to už je hodně velká dávka fanatizmu a averze ;-D Radši nebudu ani rozebírat to o Xboxu a WII, připomínáš mi tím jeden starý článek z myslím ABC ještě za komunizmu, kde vykřikovali o kapitalistycký knížce Lord of the Rings, kde kapitalisti (hobiti) se jen smějí, obžírají a jinak hřeší a plánují napadnutí dělnický třídy (mordoru) na východě. ;-D

0/0
15.2.2010 11:12

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: PC+PS3

Jo, to byl skvělý článek. Zpátečnický Gandalf a jeho parta kapitalistických vykořisťovatelů, kteří se bojí jediného - změny společenského uspořádání světa - a na druhé straně Saruman hlásající příchod průmyslové revoluce. :)

Jestli tenhle člověk nebude nebezpečnější. U toho článku o Pánovi prstenů můžeme předpokládat, že to třeba autor nemyslel vážně a psal prostě na objednávku režimu, ale tady to vypadá, že mistr ten hlod vyplodil ze své vlastní vůle.

0/0
15.2.2010 23:22

UrsusLuin

Re: Re: Re: PC+PS3

Víš totální prd o Wii, ale budeš "rozumovat".

0/0
15.2.2010 23:20

Geralt11

MS se nedivim

Narovinu pisi, mam doma pouze PS3(to je ta cerna bedynka z Japonska), ze se ja osobne Microsoftu nedivim, ze chce, anebo uvazuje o vydani AW pouze na Xbox (to je ta povetsinou bila bedynka z USA) a jsem toho nazoru ze snad kazdy ucastnik teto diskuse je na tom stejne jako ja. Tak proc tolik prispevku? Asi proto ze jsme v Cesku.

0/0
13.2.2010 19:40

Lumirel.

Re: MS se nedivim

Ono i v zahraničí se dost flamuje, mnohem více se tam trolluje a diskuze také nejsou tak kreativní, jak by si člověk představoval. 

Hodně z nás to může být líto, že AW na PC nevyjde, ale co se dá dělat. Vy, co jej tak chcete si buďto Xbox kupte, nebo si počkejte, zda to nevyjde na PC později.

Stejně tak může být AW nakonec velký propadán, i když se to nezdá pravděpodobné. Ne, že bych si to přál, to rozhodně ne.

0/0
15.2.2010 11:06

mart_y

...

Nejspis to s odstupem casu na PC vyjde. Lepsi je to, ale nezminovat a nalakat vsechny majitele xboxu (popripade vahajici kupitele xboxu jako jsem ja) aby si to koupili. Spousta hracu ma zaroven s xboxem slusne PC a radsi nez za neco platit by si to vypiratili na PC. Takhle to bude dobre pro obchod, spatne pro piraty a spatne pro ty tri lidi, co by si to na PC koupili.xD

0/0
13.2.2010 17:38

Lumirel.

Re: ...

Ne, že bych chtěl nějak výrazně oponovat, ale na Xboxu se také dost pirátí.

0/0
15.2.2010 11:03

Eclipse_GSX

Šmejdi

Jedna z mála her, na který jsem se v poslední době těšil. Her jako je AW není nikdy dost. Jak to tu někdo srovnával s Heavy Rainem, tak to je celkem úlet. Ten má sice bezkonkurenční příběh (kdo ví, třeba AW zaboduje), ale víc se to sleduje, než hraje. A to já jaksi nerad, i když mi tu nejspíš tucet lidí vysvětlí, kdoví jaká to není zábava.

Podraz to je. Původně to bylo ohlášeno i pro PC. Nakonec se řeklo možná, potom vyšli spekulativní nároky a mlčelo se, a nakonec to zrušili úplně. Na IGN to sledovali delší dobu...(http://pc.ign.com/articles/100/1002833p1.html)

Jinak proč se pod článkem týkající se PC hráčů probírá PS3 nechápu. Kdyby ještě ten Xbox, na kterej to teda vyjde:-/

0/0
13.2.2010 15:24

Lumirel.

Re: Šmejdi

To je strategie Microsoftu. To je celé. Být členem PCGA a zároveň pro PC skoro nic nevydávat, to je ten největší sarkasmus ze všech.

0/0
15.2.2010 11:02

soky76

Alan Fake

Prostě na PC to možná za půl roku, či za rok výjde. Prozatím vás pozdravuje usměvavý Bill z gauče u velké televize a s xboxem po reklamaci. Howgh.

0/0
13.2.2010 14:12

UrsusLuin

podraz?

Lidi, pro boha, o jakých podrazech to mluvíte? Co je podrazáckého na tom, že Microsoft platí Remedy, aby pro ně vytvořili hru (mimochodem Alan Wake nikdy nebyl pro PC ohlášen)? Zajímavé, že pokud Sony platí studiím, tak to není podraz, ale je to podpora dobrých projektů? Jste normální? Si připadám, jako u blbých, s prominutím. Můžete mi někdo vysvětlit ten rozdíl?

Microsoft v minulosti myslel, že nebude problém, když zasponzoruje hru pro Xbox, a pak ji po čase nechá vyjít na PC. Jenomže to ubralo kredit Xboxu a dodneška mu to někteří mlátí o hlavu (stačí se rozhlídnout po diskusích - jak je málo exkluzivek, jak co vyjde na Xboxu, vyjde na PC, a tak Xbox nepotřebuju, atd.). Tak se rozhodli jít jinou cestou - mohli koupit několik studií a zavázat je, by dělali jenom pro ně (cesta Sony), nebo si budou vybírat tituly, které by chtěli a budou platit ne za to, že pro ně vyrábí firma, ale jenom za to, že pro ně dělá konkrétní hru.

Samozřejmě, že Microsoft chce vydělávat (kdo pro boha nechce? kdo z vás pracuje zadarmo?) a vydělávat vydělává na Xboxu, takže podporuje svoji platformu. Kdyby hru pustili na PC (jako v případě Fable, Gears of War, atd.), tak z toho nemají nic navíc, naopak to ubere prodeje té hry na konzoli. Navíc ty tituly na PC se moc dobře nikdy neprodávaly (nechám si od cesty, jestli se dobře stahovaly nebo ne), takže vydávat na PC tyhle sponzorované věci prostě bylo kontraproduktivní. Proto se neobjevily Fable 2, Gears of War 2 a neobjeví se ani další. Nevím, proč všichni očekávají, že by tyhle hru musely na PC vyjít, a když nevyjdou, mluví o podrazu. Zajímavé, že u Heavy Rain, God of War 3 a dalších a dalších se o podrazy nejedná. Nebuďte směšní, prosím vás.

0/0
13.2.2010 11:59

Copa-k

Re: podraz?

Tvoje prispevky je radost cist,konecne nekdo s mozkem:-)

0/0
13.2.2010 12:07

vaclavj1

Re: podraz?

Alan Wake byl pro PC ohlasen, dokonce byla PC verze jednu dobu cilena jako Windows Vista exkluzivni a hraci na XP se mohli zblaznit

0/0
13.2.2010 12:20

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: podraz?

Když AW nevyjde na PC, svět se nezboří...

Pořád je tu THQ, Activision, Codies, ZeniMax, CD Projekt, Electronic Arts, Capcom, Konami, Ubisoft, 1C Company, Sega, Atari a další a ti budou vždy vydávat většinu svých her na všechny platformy, protože nemají důvod se připravovat zbytečně o zisky a nemusí podporovat nějakou svojí škatuli. 

To že se Microsoft postupně distancuje od vývoje a přímé podpory vývoje PC her začalo být jasné už když rozpustil Ensemble Studios...

0/0
13.2.2010 12:31

vaclavj1

Re: Re: Re: podraz?

Ensemble melo dost velke vnitrni potize, takze bylo asi dlouhodobe neudrzitelne (jejich posledni hra byla uspesna konzolovka, takze s PC hranim to asi moc nesouviselo), ale je dost dobra sance, ze Robot a Bonfire budou v budoucnu celkem zdrave.

0/0
13.2.2010 14:00

Jumik

Re: podraz?

Dlouhý přívěvek, škoda že už se od začátku zakládá na lži ;-) Původně měl být Alan Wake jen na PC, pak měl být na Windows Vista + Xbox 360 a najednou jen na Xbox 360. Slovo podraz je tu více než na místě, MS sice vyrábí Xbox 360, ale taky Windows a služba Games for Windows a členství MS v PCGA to je výsměch PC hráčům přímo do tváře. MS prostě jen zjisťuje, že na Sony nemá a bude se to snažit zvrátit tímto způsobem, ale myslím, že jim to nevýjde, když už i já jsem si jako PCkář koupil PS3 ;-)

0/0
13.2.2010 12:31

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: podraz?

Zkrátka PC+PS3 = Future of Gaming ;-DR^

0/0
13.2.2010 12:33

HonyaDj

Re: Re: Re: podraz?

Dokud budou existovat berličky typu "+PS3", tak je celá "future of gaming" v řiti. Konzole úplně zabrzdily technologický vývoj her. Z herního průmyslu se stala sračkoidní konzoloidní dojná kráva... A tohle se změní buď pominutím vlny popularity konzolí nebo vydáním jejich další generace. A pokud se MS a Sony tváří, že konzole mají dobu života alespoň deset let, pak se těším na to, kam až se herní kvalita propadne...

0/0
13.2.2010 12:52

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: podraz?

Problem nejsou konzole, ty jsou tu uz od sedmedesatych let, problem je v samotnem hrani na PC, ktere uz leta stagnuje. Vlastne roste, ale v segmentech jako jsou MMO, casual nebo facebookove hry, ktere ovsem nejsou technologicky moc na vysi.

Vytvorit technicky spickovou PC hru stoji cim dal vic penez, ale trh pro takove hry neroste. Ostatne proto i mnoho PC-only her vypada, jak vypada. At nechodime daleko - posledni PC recenze na BonusWeb je Kings Bounty: Armored Princess, coz je sice hodne povedena tahova strategie, ale technicky zustala pred nekolika lety.

0/0
13.2.2010 14:19

UrsusLuin

Re: Re: podraz?

Beru zpátky, hra byla původně ohlášená i pro PC (stejně jako některé PS3 pecky byly ohlášeny pro PS2, atd.). To, že zkrátka od PC upustili, je známo už dlouho. KDyb to Remedy chtělo dělat i pro PC, tak to dělá. V tom není problém.

Microsoft sice vydává i Windows, ale zaprvé to v podstatě dělají dvě oddělené divize téhle firmy, zadruhé z kousků na Windows nemají nic. Služba Games for Windows přece nijak negarantuje fakt, že všechno s nálepkou Microsoft vyjde pro obě platformy. Naopak jsou hry, které zase vyšly jenom na PC a ne na konzoli, je toto podraz?

0/0
13.2.2010 13:58

Jumik

Re: Re: Re: podraz?

Jmenuj jedinou PC-only hru za poslední 4 roky, kterou vydával Microsoft ?? To je jen další lež v tvém podání !! Remedy opravdu chce dělat Alan Wake pro PC, ale musí dělat to co je nutí ten kdo to platí což je MS, takže tvá dedukce je nejen špatná, ale i dost hloupá ;-)

0/0
13.2.2010 23:45

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: podraz?

Kdyby chtěli, tak nepodepíší s Microsoftem smlouvu a hledaji nezávislého vývojáře, takže to, co říkáš, je kec. Jestli ale 5 roků žijí z peněz Microsoftu, tak teď ať mlčí a šoupou nohama.

A k těm hrám - Microsoft Flight Simulator a Age of Empire 3 (do tvých 4 let se vlezou datadisky). Neříkám, že těch her je spousta (ostatně těch "podrazových" taky není hodně). ;)

Být tebou vážím slova, když se chystám někoho obviňovat ze lži. To, že někdo má jiný názor, než ty, neznamená, že je to lež. :)

0/0
14.2.2010 11:27

Jumik

Re: Re: Re: Re: Re: podraz?

Simulátor a dva datadisky, opravdu dobrý list, takže jsi mi dal v podstatě za pravdu !! A další hloupý argument, Remedy nejspíš podepsalo smlouvu s MS v dobré víře, že budou dělat hru i na PC, takže to není podraz jen na hráče, ale na samotné vývojáře, kteří se mnohokrát vyjádřili, že hru na PC dělat chtějí až do chvíle kdy začali tvrdit, že nemají oprávnění na otázky ohledně PC verze odpovídat, to dává tušit, že dostali pokárání od MS aby se na tohle téma nevyjadřovali, jen to ukazuje jací jsou MS parchanti, dělají to jen proto, že chtějí předejít už téměř jistý porážce v konzolový válce

0/0
14.2.2010 12:16

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: podraz?

Dal jsem ti za pravdu? Neřekl bych. List exkluzivních věcí pro Xbox od Microsoftu taky není moc dlouhý. :)

Mimochodem, jestli podepsali něco v dobré víře a ani nevěděli, co podepisují, tak jsou asi, jak to říct velmi jemně?, hloupí.

0/0
15.2.2010 13:34

Jumik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: podraz?

Na až takhle infantilní oponování vážně nemám co říct ;-) S blbcem se může hádat zase jenom blbec x-)

0/0
15.2.2010 17:00

Jumik

Re: podraz?

http://www.youtube.com/watch?v=D3HybhZjcGE

BTW: navíc samo Remedy řeklo, že jsou PC studio a že chcou udělat Alan Wake pro PC, ale že to není jejich rozhodnutí, prostě je to strategie MS, který opravdu Alan Wake ukradlo PC hráčům a to jen proto, že ví, že v konzolový válce tenhle rok dostane pořádně na prdel, nic jinýho v tom není, myslím, že to jejich oficiální zdůvodnění musí přijít směšný každýmu ;-)

0/0
13.2.2010 12:38

Jumik

Re: Re: podraz?

http://www.youtube.com/watch?v=wDFlNZG4beQ

a jako správný PCkář musím všechno podpořit Crysis :-D

0/0
13.2.2010 12:49

soky76

Re: podraz?

;-D;-D God of War, od začátku na PS.. Komu by to jako kradli? A Microsoft nikoho nepodrazil, PC-čkáře podrazila velká televize a gauč, bavím se tu dobře..;-D

0/0
13.2.2010 13:00

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: podraz?

"PC-čkáře podrazila velká televize a gauč" soky76 ty dneska hlásíšR^

Herní PC není "poraženo" a nikdy nebude, různí "experti" toto prorokují už nejméně od roku 1985...

Jinak já PS3 nepovažuju za nějakou berličku, prostě jsem si to koupil, kvůli exkluzivním hrám, hrám, které byly od začátku nahlášeny jako PS, nebo jen pro konzole, v tom skutečně žádný podraz není. PC a PS vedle sebe v pohodě fungovaly dokud nepřišel Xbox, který ukrojil zisky oběma platformách.

A když bych si měl vybrat kterou platformu si nechám raději PC zůstává a PS3 se stěhuje, hry dobré, ale zbytné, ale po HW a designové stránce mě vůbec neuchvátilo.

0/0
13.2.2010 13:14







Najdete na iDNES.cz