Pachuť z Vancouveru pokračuje. Herní Olympiáda je ještě horší

Olympijské hry ve Vancouveru vrcholí, a tak je nejvyšší čas začít napravovat výsledky našich reprezentantů. Třeba i ve sportech, v nichž žádní Češi nezávodili.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

UrsusLuin

chybky

Chybí mi některé disciplíny (jako biatlon například), uvítal bych, kdyby všechny disciplíny měly ženskou a mužskou kategorii. Docela hezké by bylo, kdyby bylo třeba 16 soupeřů, nikoli jen 4, protože takhle když pokazíte, jste 4, když se jenom trochu zadaří, je z toho bronz. Tu medaili to totálně shazuje, protože na bronz se vůbec nemusíte namáhat. Chtělo by to i trošku licence, nebo i vymyšlená jména, ale ne abych soutěžil proti CPU CZE a CPU CAN. To je trapas. Celkově bych to bral, kdyby to bylo v budgetu jako doprovod k olympiádě za nějaké 2 - 4 stovky. Za tu cenu, za jakou se to snaží prodat, bych ale čekal něco mnohem, mnohem více! Je to o něco málo lepší než Winter Games od Accolade z roku 1991, to uznávám (protože tam nejsou běhy, tak se tak často nemlátí do enteru). Ale Mario and Sonic at the Olympic Winter Games je podle mě mnohem lepší než tohle.

0/0
23.2.2010 21:43

Untouchable

Pachuť z Vancouveru

Jaká pachuť? Vždyť už teď máme tři medaile a druhá zlatá je na cestě

0/0
23.2.2010 17:13

Lackdeath

proc?

Hru jsem si poridil a zahral. Nezjistil sem zadne chyby v ovladani bo s grafikou celkove hra vypada jednoduse ale nechapu co by ste od ni cekaly .. urcite to nebude hit jako napr CoD Mw2 . Závodů zde neni tolik jak na OH ale celkove si myslim ze se povedli a lidi co maji radi SPORT ne jak ten co skladal tuhle recenzi z ktere je mi celkem do smichu ... si na svoje prijdou. Ja davam prednost rpg / akcnim ale tuhle hru jsem si dokonale uzil ..... priste nechte na sportovni hry delat recenzi nekoho kdo to aspon jednou spustil a zkusil bo kdo ma ke sportu aspon trochu vztah.

0/0
23.2.2010 14:35

Eclipse_GSX

Re: proc?

Já se s tím na půl hoďky dostal do styku na PC, a musim říct, že dýl bych u toho stejně nevydržel. Přišlo mi to všechno na jedno brdo, ovládání u všech disciplín na podobnejch principech, nenašel jsem ani achievmenty, zkrátka nic. Zastaralej engine, textury v strašným rozlišení a nic moc zvuky jsou jen třešničkou na dortu. Vydat to jako budgetovku na příležitostný hraní, neřeknu ani "ň" a třeba to nadšencům doporučím. Ale prodávat to za plnou cenu?:-/Radim vyhnout se tomu velkým obloukem...

0/0
23.2.2010 17:03

pan.klobouk

Re: proc?

Tak tak. Vancouver je naprosto v pohode a kdyz na to prijde, je to i hit formatu CoD MW2. Pokud je MW2 nejlepsi strilecka za posledni rok, a sbira devitky a desitky, pak by mel mit alespon 9/10 i Vancouver. ;) To samozrejme prehanim, ale je to nejlepsi zimni olympiada a zaposlednich x let. Ve svem zanru nema konkurenci (lepsi byly jen stare Winter Games) a i graficky je zatim nejvymakanejsi. Ze se to nechtyta na ostatni zanry je snad jasne, ale ve sve kategorii je to spicka.

Jeste pro Eclipse_GSX - pravda,  achievmenty tam asi byt mely, kdyz je to konzolova zalezitost. Ale ovladani a herni principy bych nehanel, tezko vymyslet u zimnich her nejake slozitosti. Samozrejme ze grafika neni uplne top a textury mazly, ale ta hra vznikala hlavne pro konzole. Pokud jsi hral PC verzi (ja tez) je jasny, ze to neni nic uchvatneho. Proste v uvozovkach jen blba zimni olympiada.

0/0
23.2.2010 17:35

Eclipse_GSX

Re: Re: proc?

Mezi jednookými král, souhlas:-P Ale i tak bych to za cenu áčkovýho titulu nedoporučil kupovat, pokud teda nejste vysloveně nenároční a zimní olympiádu nežerete před telkou 24 hodin denně;-) Na konzole existuje spousta zajímavějších her, zvlášť z poslední doby.

0/0
23.2.2010 21:09

pan.klobouk

Re: Re: Re: proc?

Urcite souhlas. Tohle zabavi tak na tyden, nejlepe behem her. :) A nejlip si zahrat s nekym nebo kdyz prijde navsteva. Zase ale PC verze stoji sotva tisicovku a na konzole jsem to nekde videl za dvanact set. Do triackovyho mega titulu teda daleko. :) Osobne kdyz uz Vancouver 2010 coby hru, tak radeji NHL10. Nema sice skoky ani lyzovani, ale zabavim se s ni dele. ;D

0/0
23.2.2010 23:17

IARK

Re: Re: proc?

Ano je to nejlepší olympiáda za poslední 4 roky ;-D Né vážně, pokud předchozí olympiády byly totální propadáky, není těžké být lepší, ale to neznamená, že musí dostat 90% Podle mně je to totální děs, žádná licence na sportovce, soutěžíš v 5ti s CPU sportovci, bronz dostaneš pomalu za nic, málo disciplýn, nemožnost si vybrat jestli pojedeš za muže nebo ženy atd. U Ski racingu jsem se bavil zhruba 10x víc ikdyž je zaměřenej jen na sjezd. Ovládání a herní princip možná špatný není, ale u téhle hry je nulovej atmosférickej prožitek, je to prostě jen třískání prachů z nějaký události, nechápu proč to nemůžou udělat aspoň jednou pořadně, zlatý dosový winter challange, jak říkal kolega ikdyž to znám jinak "mezi slepými jednookým králem" a srovnávat to s MW je opravdu bezpředmětný, podle mně to je hodně povedená MP hra s SP tutorialem Ps. zkousel jsem to na konzoli

0/0
24.2.2010 8:35

pan.klobouk

Re: Re: Re: proc?

Tak urcite se da souhlasit, ze je to jen triskani prachu diky licenci. Jiny duvod to koupit, nez si dat Vancouver digitalne, asi neni.

Na druhou stranu, tyhle zimni hry nejsou nejlepsi za posledni 4 roky, jsou vubec nejlepsi. Minimalne od Winter Games od Accolade, a ty vysly nekdy 91? 92? Souhlas i s tim, ze je to odflaknuty v tom smyslu, ze tam nejsou skutecni sportovci, neni tam vic disciplin a zavodi se ve ctyrech. Ale tohle je proste standard, takhle to u olympiad chodi. Tak jako nebudu davat do minusu, ze u GTA se neda vlezt do kazdyho baraku a do kazdyho patra, nebudu vytykat serii CoD ze je to jen uzky tunel a samy skript, nemuzu chtit real jmena a vsechny zimni sporty u olympiady. Protoze tohle ty hry nemivaji, zadna to nemela.

Tahle hra proste v danem zanru ma vsechno co ma mit, nikdo nikdy s nicim vic neprisel. Jasne, ze specializovany Ski Racing je lepsi, co se tyce lyzovani. Nema licenci olympijskeho vyboru, takze muze licencovat par zavodniku, nebo i znacky lyzi atd. Zrovna tak je propracovanejsi, protoze je jen o tech lyzich. Vancouver to bere vic hopem, ma vic sportu a neni zamereny na maniaky do kazdeho. Je to hra pro vsechny a hrace musi bavit i discipliny, ktere by jako samostatnou hru nikdy nehral.

0/0
24.2.2010 15:13

pan.klobouk

proc?

Proc se recenzuje 2x naprosto stejna hra? A proc recenzuje olympiadu nekdo, kdo nema rad (a asi ani nehraje?) sportovni hry? Pardon, ale Vancouver se ovlada dobre a samozrejme si to musi clovek chvili zahrat, aby mel zlato. Na prvni pokus tezko trhne rekord trati. Ony ani ty Wii hry pro celou rodinu nebyvaji delany ve stylu prijd a vyhraj. Tak nevim, co je to v clanku za konstrukce.

0/0
23.2.2010 12:23

Kizrath

Re: proc?

No nevim, jestli jel vsechny zavody, tak jako jel ten Super G, tak se ani nedivim, ze mu to nejde :))

0/0
23.2.2010 12:32

pan.klobouk

Re: Re: proc?

Urcite nejel, dal si jenom neco a to ostatni si domyslel. :) Viz pasaz o shorttracku. Pry ze se musi porad mlatit do akcniho tlacitka kvuli rychlosti. To jiste. Ano, na kratke trati to (mozna?) plati, ale na dlouhe se tak jen startuje a pak finisuje v poslednim kole. Mezi tim se jen drzi tempo. To ale mistr vubec nezjistil, pac to nehral.

Navic jsem zvedav, kdy sem nabehnou verni fanboys a zacnou vyskakovat, proc ma PC verze 70% a PS3 55%. Na obou strojich je hra totozna, naopak na PC se to hure ovlada, kdyz neni po ruce gamepad. Tohle u PS3 pada, hra navic na obrazovce ukazuje jeho symboly, na PC jsou jen A-cka a B-cka jako u Xboxu. Proste na hlavu postaveny, tyhle BW clanky.

0/0
23.2.2010 12:43

Kizrath