Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové jednotky v Supreme Commander 2 + HW nároky

Za krátkou dobu se už podíváme podruhé do světě RTS Supreme Commander. Podívejte se na videa s novými jednotkami a hardwarové nároky hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dru Zeree

počet jednotek

Právě díky stovkám jednotek byl supcom tak skvělej, jestli si myslí že tam plácnou 80 tanků na každou stranu a všichni si z toho sednou na zadek tak se pletou. To si můžem zahrát SCII, já chci pocit obrovských bitev, ne šarvátek :(

0/0
18.2.2010 23:38

Kizrath

Re: počet jednotek

To je presne ono, starcraft I byl zalozen na malem poctu jednotek, ze zacatku, ale objevovaly se bitvy i limit vs limit, kdy se bitvy ucastnilo i na 150 jednotek, velke masy jednotek byla domena TA. Starcraft sazi prave na micromanagement, prijde mi nuda oznacit vsechny tanky najednou a poslat je pres attack move a pak jen koukat ... :-)

0/0
19.2.2010 7:16

IARK

Re: Re: počet jednotek

Á koukám, že jsi nikdy nehrál SC po netu. tam bys viděl co je micromanagement, když rushnes protivníka s 20ti tanky první úrovně, a i velky boje, pokud oznacis celou armadu a posles pres attack move, tak si troufnu rict, ze ti ji rozsekam s polovicni armadou, starcraft nesazi na micro, to maji obe hry stejny, to je jako rikat, ze jedno fps sazi na skill a jedno fps sazi na rychlost behani. Ne, SC2 sazi spis na boje mensiho poctu jednotek a SC2 na boje vetsiho poctu jednotek, a u obou her zalezi na macru i micru naprosto stejne, jako v kazdy RTS.

0/0
19.2.2010 8:38

Subo

strach

"Není zatím jisté, zda kvůli konzolové verzi dostaneme znovu tak

rozlehlý svět s obrovským množstvím detailních jednotek, ale necháme se

překvapit."

Tak tohle me desi... jestli to fakt zkazi tak at uz jdou opravdu s tema multiplatformovkama do prdele... 

Nehodlam se tady nejak do konzoli obouvat, znam skladbu zdejsich diskuteru a uspamovali by me..Ale jedna vec je smutna... pred nejakymi 15-20 lety jsme snili o tom, ze hry nebudou domenou nadsencu a hardcore hracu a ze se rozsiri do zbytku spolecnosti... kdo mohl tehdy vedet, ze to bude i jejich konec.

0/0
18.2.2010 10:03

net.Xtreme

Re: strach

C&C4 má být snad jen na PC a to co s ním provedli (populační limity, žádná základna...) je dost hrozné.

Jinak k herním trendů, chápu, že se některá herní studia snaží dělat hry pro masy, ale dělat všechny hry pro masy je cesta do pekel, podle mě by tituly pro "hardcore" hráče měly mezi dnešním brakem celkem velkou šanci na úspěch. Konzole jen zosobňují masy a jednoduchost, prostě gamepad je omezený a dělat hru pro klávesnici a myš ke konzolím prostě nejde, to samé hardwareové limitace, dělat hru pro PC a konzole zvlášť je zas dost nákladné.

0/0
18.2.2010 10:13

Subo

Re: Re: strach

Jo je to tak...

Ale nektere veci mi porad nejak unikaji... ja mel za to, ze ke konzoli uz dneska jde pripojit klavesnice a mys... takze nechapu porad ty ustupky kvuli  kvedlani gamepadem...

0/0
18.2.2010 10:17

net.Xtreme

Re: Re: Re: strach

Připojit to jde, ale většina hráčů na konzolích vidí přednost v jednoduchém ovládání gamepadem z gauče...takže vývojáři musí splnit ovladatelnost gamepadem a Hardwareově na to musí konzole stačit, jen málokdy pak dělají nějaké zásadní přepracování pro PC verzi.

0/0
18.2.2010 10:27

Kizrath

Re: Re: Re: Re: strach

Zlatej Blizzard se Starcraftem, ten neni dodelanej diky konzolim a bude se hrat naprosto luxusne, skoda, ze jsem nedostal beta key :(

0/0
19.2.2010 7:14

net.Xtreme

Více monitorů

Doufám, že zůstane podpora pro více monitorů, docela jsem ji ocenil.

0/0
18.2.2010 9:29







Najdete na iDNES.cz