Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oslavné ódy na grafiku God of War III

Už jsme si za ta léta pomalu zvykli na to, že se stále diskutuje nad vizuální stránkou her více než nad kvalitou gameplaye. Nyní tvrdí web nowgamer, že God of War III má nejdokonalejší grafiku ze všech her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lord of the Station

OMG

IARK pise: "White Knight Chronicles - To myslíš tu hru o který skoro nikdo nic nevý a vývojáři řikají, že

možná vyjde? Nevsázel bych na to, že letos vyjde, ale uvidíme."

Tak tohle uz je vazne moc8-o WKCH vysel v USA pred 18-ti dny - 2. unora 2010, Eu verze pak vychazi za necely tyden (26.2.2010) Nemluve o japonske verzi z prosince 08! Nevim tedy v jake dimenzi zijes, ale dle meho je to LETOS. Nejlepsi RPG hraci maji pak nahrano jiz stovky hodin coz jiste svedci o faktu, ze o hre skoro nikdo nic nevi:-/. Udelam ti laskavost a tve herni znalosti jiz nebudu radeji dale komentovatRv

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=white+knight+chronicles&_sacat=See-All-Categories

0/0
20.2.2010 17:26

Rusov

Re: OMG

Ale tak, nemuze kazdy vedet vsechno.Ve snaze nejak urazit platformu kterou nevlastni, proste rekne uplny blabol.:-) Je tu vic takovejch lidi.

0/0
20.2.2010 17:47

IARK

Re: Re: OMG

Proc platformu o ktery nic nevim? ja nevim ani na jakou to platformu vyjde, v poslednim clanku a jediny informaci pomalu za rok o teto hre nebylo napsano na jakou platformu to vychazi ;-) ale chapu, ze mate porad tendenci vsechno kdo co rekne si vysvetlovat jako haneni vasi konzole, ale uz by jste mohli prestat byt paranoidni.

0/0
20.2.2010 21:57

Rusov

Re: Re: Re: OMG

Hele a rekl ti uz nekdo, ze jsou na internetu i jine herni stranky nez BW? :-) Informaci o teto hre, probehlo na internetu v posledni dobe docela dost.A kdyz uz jak sam rikas o hre nic nevis, tak nepis ze letos asi nevyjde a ze se o ni nic nevi.To ze o necem ty nevis, neznamena ze o tom nic nevi ani ostatni. :-) Se nemuzes divit, ze jsou pak lide kteri vedi podrazdeni. :-)

0/0
20.2.2010 22:39

IARK

Re: Re: Re: Re: OMG

No chodim na jiny stranky, ale PC, kvuli konzolim chodim sem, tak jsem se ridil tim co maj tedy, nemuzu za to ze tu maj nesmysly, ale jinak se omlouvam, to co jsem napsal byl nesmysl, ale nechapu jak si dosel k tomu, ze to byl utok na PS :-/

0/0
20.2.2010 23:25

Lord of the Station

Re: Re: OMG

Rusov: "Ale tak, nemuze kazdy vedet vsechno"

Taky nevim vsechno, chodim do prace, na treningy, resim spousty jinejch vsednich veci nez jen hry, ale proto mame preci internet. WKCH vysel jiz ve dvou regionech, v Jap. dokonce predloni (chysta se i pokracovani). Kdyby to alespon nenapsal tak rejpave a treba se zeptal, mlcim jako hrob.

2010 - PS3VR^

0/0
21.2.2010 21:24

IARK

Re: Re: Re: OMG

Sorry mlcim jako hrob, hold jsem informace cerpal jen od tud a tedy jsou kapku zastarali, nic ve zlom. Ps. prislo ti to rejpavy? bylo to mireno na hru ne na tebe, takže tu hned nemusiš zakládat sektu "upalte IARKa"

0/0
21.2.2010 22:38

IARK

Re: OMG

No nevim, jelikoz je u teto hry datum vydani 4Q 2008 tak jak mam vedet, kdy vychazi? zas tak mne to nezajima abych hledal nekde jinde a jinak jo, nekdo o ni neco vic, ale informace nijak moc aktualne nelitaj, o tyhle hre jsem slysel za posledni rok zhruba tak jednou, takze jo nic o ni nevim a netrapi mne to, a to ze jsem te v jinech diskuzi setrel jak maliho, tak si mne musis jednou vychutnat a hledat v kazdy veci co napisu co? :-) Neboj, takovejch noumu co umej jen rejpat je na mne alergickejch vic, hold asi neumej v diskuzi argumentovat, tak mne musej hanit sec to jde R^ misto aby jsi to napsal jako reakce, tak tu das "omg to je lolek" aby sis nakasal triko, tak jo vsichni mu zatleskejte, nasel neco o cem nic nevim a on jo, cejtis se lip? 

0/0
20.2.2010 21:54

soky76

Re: OMG

Aspoň vidíš, s jakýma lidma tady vedem diskuze. JAREK žije asi v jiné časové dimenzi ;-D

0/0
21.2.2010 8:29

Bob_Saint-Clair

Pecka

Tohle bude opravdu parádní hra, navíc ve vymazlené grafice. Ostatně jako každej díl GoW.

A žádnej hloupej Čumík mi to hloupýma kecama nevymluví.;-)

P.S. Mimochodem nejvíc se těším na animace.

0/0
20.2.2010 10:59

IARK

Re: Pecka

Chápu tedy dobře, že když si někdo zahraje demo a neni z toho unesenej a objektivne rekne, ze grafika je tam nic moc, tak podle tebbe jsou to jen "hloupy keci"? wow, malej fanatizmus.

0/0
20.2.2010 22:08

Lord of the Station

Re: Re: Pecka

Demo GoW 3 ma velmi dobrou grafiku, ale to si to chce nejdriv zahrat.

0/0
21.2.2010 21:27

IARK

Re: Re: Re: Pecka

Co to tu meles? ja tu pisu, ze lidi odsuzujou grafiku, z dema ktery hrali a ty tu tvrdis, ze si to chce nejdriv zahrat? ;-D

0/0
21.2.2010 22:33

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: Pecka

Lidi? uz jednou jsem se te ptal kteri? uvedl si jeden priklad ze zdejsi diskuze:-/ nejdriv si procti fora a pak tu neco rikej proboha. GoW 3 vypada skvele, ale bavit se tu s nekym kdo jej nehral nema vazne cenu.

0/0
21.2.2010 23:30

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Ano lidi ze zdejší diskuze, kteří to hráli, nejdřív meleš něco o tom, že o grafice můžou mluvit jen ti co hráli demo když říkám, že se to lidem nelíbí, tak řikáš, že je to kec a že to nikdo tedy na fóru nebo v diskuzi neříká, když ti ukážu, že jsou tu lidi, kteří ho hráli a nelíbí grafika, tak zas meleš něco o tom, že to chceš slyšet i od jinud? Já nebudu kvůli člověku, kterej nehodlá přijmout názory druhých prohledávat internet a upřímně vytahovat se opět s tím, že jsem to nehrál a tak nemůžu mít svůj názor nebo hodnotit názor druhých je už opravdu ubohej argument, ale bavit se s nekym, kdo nerespektuje nazory druhych, asi vazne nema cenu. Z tvejch příspěvků je vidět, že jsi GoW fanatik a všechno je podle tebe dokonalý, ale mě tohle oslnění nikdy nezasáhlo, protože jsem nehrál předchozí díli a nebrečel u toho slastí, takže můj názor ohledně grafiky a hry jako takovy je objektivnější než tvůj. ;-)

0/0
21.2.2010 23:57

Rusov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

To by me zajimalo, jak by ta hra musela vypadat aby se tem lidem libila? :-) GoW3 totiz vypada naprosto luxusne.Pokud by se me tohle nelibilo, tak by se me nemohlo libit 98% vsech her. :-) A tak zhejckanej zase nejsem. :-)

0/0
22.2.2010 1:43

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Víš, jde o to, že pokuď se grafika u dema lidem nelíbí, píšou, že je hnusná a že u plný doufají, že bude lepší, popisujou texturi země, animaci postav atd. a ty přes to napíšeš, že to má lepší grafiku než 98% her, tak tvůj názor nejde brát jako objektivní, ale jako názor fanouška série GoW a pokud chci něco slyšet o grafice, tak já radši objektivní názory + co si vypozoruju sám, možná to je jen tím, že opravdu nejsi zhejčkanej, taky se mi líbí třeba grafika ve Fable 1 ještě dnes, ale mluvit tu o 98% je hodně přitažený za vlasi a nejvíc jde o to, že obhajujete tohle demo, né plnou, ale je to ta betaverze u který se hádáte do krve, že má nejlepší grafiku a nic hezčího není. Ale co je nejvtipnější, že se do těch lidí, kterým se to nelíbí akorád navážíte, né aby jste s nima diskutovali, né vždyť proslovy jako "co o tom meleš, když jsi to nehrál" jsou přece jednodušší, než se o tom bavit, napadá mně jedinej důvod, hráli jste to vy dva vůbec?

0/0
22.2.2010 7:29

Rusov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Zadna hra neni bez chyb a hlavne grafika neni jen pocet polygonu.Preber hry ktere v posledni dobe vysli a zjistis ze vsem se GoW3 muze smele postavt.98% her nevypada lepe.Ty krityzujes na techto strankach vse co se tyka PS3 a chces lidem tvrdit ze jsi objektvni?Precti si po sobe sve prispevky.Rikas ze je to nazor tech lidi a chces aby ho ostatni respektovali.Ovsem ty sam nerespektujes nazor druhe strany a mluvis o nich jako o PS3 ci GoW3 fanaticich.Tva zast k platforme od sony je az usmevna a presto ze se to snazis schovat za reci o objektvite ci argumentech, je to prilis okate.Jinak argumet, oni to hrali a oni to rikali neni moc silny. :-)

0/0
22.2.2010 13:34

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Víš jednak, hru jsem viděl, takže to není argument jen o jiných, tenhle argument byl přidán až na základě toho, že "nikdo nikde neříká, že je špatná" takže se zklidni, dále nekritizuju tedy nic co se týká "jen" PS3, kritizuju to, že vydali jako demoverzi nějakou betu, která podkopává to, že chtějí lidem předvést svůj „dokonalý“ produkt, ale když se koukneš, tak tu píši to, že plná může vypadat úplně jinak a že bude (doufám) hezčí, já tu kritizuju jen fanatiky, kteří tu říkají, že ta "beta" s některejma texturama fakt děsnejma je lepší než všechno na světě, a že ostatní jsou .... protože si myslí něco jiného, takže si nejdřív promysli co píšeš, ale stojím si za tím, že to co vydali není graficky konkurencí pro dnešní tituly, počkám na plnou snad to dopadne lépe, ale vydávání těchle "bet" a říkat jim dema, to už lidi akorád odradí, nebo to vydaj hru s přidanou klauzulkou "v demu je jen cast toho co bude to samy" a lidi "jé tak tam bude lepší tohle a támhle to" a najednou "jů ono je to stejně hnusný jako v demu"

Jinak je hezký pozorovat jakmile je vydána hra na PS tak vy nasazujete růžový brýle a vše je dokonalý, sluníčkový. ;-D Přeju vám to, že vám u hry zvedá hodnocení o 10% jenom kvůli tomu, že je tam PS3 Only, ale nemuseli by jste nadávat lidem, kteří se o té hře baví bez těch brýlí.

0/0
22.2.2010 13:51

Rusov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Jiste hru jsi videl, ale evidentne z jedouciho rychliku.:-)

0/0
22.2.2010 13:59

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Achjo, proč vždy když někomu dojdou argumenty, tak se uchílí k narážkám nebo nadávkám a nejsou schopni uznat ani část pravdy. Ještě zajímavější je, že pokud na tebe zaůtočí 10 argumenty a ty mu jich 9 s klidem odpálíš a jeden tě těsně mine, tak další příspěvek posílají útok jen přes ten jeden argument, místo aby uznali, že v těch ostatních se sekli. no nic, asi jsem chtěl moc :-(

0/0
22.2.2010 14:14

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

"takže můj názor ohledně grafiky a hry jako takovy je objektivnější než tvůj. ;-)"

Ja jsem asi vazne neco prehledl! Tvuj nazor na hru je objektivnejsi nez muj a hru si nehral? To snad ani nemuzes myslet vazne. Na GoW3 je naopak napric diskuzemi pena sama chvala a to hlavne za technicke zpracovani, a clovek co tomu nerozumi a zna max. bonusweb na tom nic nezmeni.

0/0
22.2.2010 10:25

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

To už zase ten starej argument, že jsem to nehrál? K tomu abych posoudil grafiku hry to nepotřebuju ;-) takže stále mám objektivnější názor než je ten tvůj z pohledu PS3 božstvo. Jinak kdo řiká, že znám max bonus web a kdo říká, že tomu nerozumím? Nevím co to tu zas plácáš.

0/0
22.2.2010 10:37

soky76

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Teoretik ;-)

0/0
22.2.2010 10:44

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pecka

Nemluvíme o atmosféře ani o hratelnosti, ale o grafice a tu dokážu zhodnotit i jako teoretik, já vidím hru jak jí někdo hraje, ty vidíš hru když ji hraješ, jakej je mezi námi rozdíl? nebo se k tobě přenášej další vizuální věmi přes gamepad? Ne prostě to stojí klasicky zase na tom "je to PS3 only hra, tak je nej nej nej a každej kdo to neříka je ..."

0/0
22.2.2010 11:44

Jumik

Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Hrál jsem GoW 3 demo, dostal jsem klíč ke GoW Collection a ikdyž si GoW 3 plánuji koupit tak ta grafika by musela být o 2 třídy jinde abych ji postavil vedle Crysis, ať už jde o technický hledisko tak i o umělecký, jediný co asi vyrazí dech budou obří bossové !! A co bych vypíchl nejvíc jsou animace, je až trapný jak jsou animace nepřátel v soubojích prkenný, po Heavy Rain další titul kde jsem z animací zklamaný, hry na Xbox 360 a PC mají v animacích už jiný standard, to je prostě fakt a žadný zde přitomný PS3 fanboy mi to žádnýma hloupýma kecama nevymluví ;-)

0/0
20.2.2010 9:54

soky76

Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Jasně, myslíš třeba animace v Mass efectu? Jiný standard, máš pravdu..

0/0
20.2.2010 11:24

Rusov

Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Tedy jako majtel Xka i PS3 muzu s klidem rict, ze tohle je blabol tydne.:-)

0/0
20.2.2010 15:46

IARK

Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

To je fakt, na Xu je sice grafika lepsi, ale ne zas o tolik aby to byl "jiny standart"

0/0
20.2.2010 21:59

Lord of the Station

Re: Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Tvuj nazor?

0/0
21.2.2010 21:29

IARK

Re: Re: Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Ano můj názor, proč přijde ti špatnej?

0/0
21.2.2010 22:34

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

na xku je sice grafika lepsi?

0/0
21.2.2010 23:27

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Chceš to namalovat, nebo si na natvrdlího hraješ? Zkus přispět něčim věcným jako, že se mnou nesouhlasíš, že tvůj názor je takovej, ale takhle si připadám, že diskutuju s de***tem.

0/0
22.2.2010 0:00

IARK

Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Můžu se jen zeptat s kterýma hrama to srovnaváš? (a je ještě hezky jak PS3 hráči si myslí jak ví o srovnání grafiky víc než PS3/XBOX hráč ;-D)

0/0
20.2.2010 22:00

Jumik

Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Kde píšu o srovnání grafiky ??

0/0
21.2.2010 15:02

Jumik

Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Tak například, zrovna teď pařím Armu 2 a když opomenu bugy, což u takhle komplexní hry lze ještě chápat, tak animace čehokoliv ve hře mi příjdou o několik tříd jinde než v GoW 3 Demo, vždyť tam nepřátelé odlítávají a umírají pořád jedno ua tou samo animací a když je jich kolem tebe 8 a ty je odrazíš a všichni odletí jednou a tou samou animací vypadá to dost hloupě, příjde mi to jak u nějaký 10 let starý hry

0/0
21.2.2010 15:07

IARK

Re: Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Tak to jsi tu neměl psát, teď budeš upálenej na hranici jako kacíř ;-D Jinak GoW je bojovka, v nich nevídám moc rozdílných animací, nevím jestli mi to k tomu stylu hraní patří, mně by to nevadilo a přece jen to nejde srovnávat s FPS, když to vemu už takovej SoF mněl animace podle toho jak a čím jsi ho zasáhl, ale u bojovky chci něco jinýho, takovýhle věci by podle mě byly spíš na optíž.

0/0
22.2.2010 0:06

Jumik

Re: Re: Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

V čem na obtíž ?? Že to nebude vypadat blbě ?? Právě udělat něco takovýho v nějaký rubanici je daleko snažší ;-)

0/0
22.2.2010 6:28

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlepší grafika všech dob, zase ??

Né, že to bude vypadat blbě, ale že to bude na obtíž hernímu systému, museli by udělat, aby když jedna potvora bude mít jinou animaci, aby od tebe např. neodletěla dál, nebo aby se na zemi neválel delší dobu, aby nezůstal v locku déle atd. mohlo by to mít vliv na komba, nemohl by jsi počítat s tím, když mu dám teď těžkej ůtok udělám tři pirulety doleva a dám mu ho znova.

0/0
22.2.2010 7:01

soky76

Numero uno..

Kdo hrál a dohrál GOW 1,2, tak ví co může čekat od trojky navíc od programátorů, co patří na PS ke špičce. Jestli je tu někdo na pochybách, tak to buď nehrál onu 1, či 2 a nebo soudí z obrázků a starších dem... A nebo má xbox.  

0/0
19.2.2010 15:04

Carlo Tapia

Re: Numero uno..

Sice to není k tématu, ale soky proč sis koupil PSko a ne Xbox???

0/0
19.2.2010 16:15

soky76

Re: Re: Numero uno..

Není to k tématu..

0/0
19.2.2010 18:17

Regis

Mhmm PSM3 Francie (neoficiální)

In their latest issue out on 20 February, the team of PSM3 magazine has been a revelation with the test of God of War III preview! Even beyond all the polemics, the set of Sony Santa Monica seems to get everyone to agree by passing the same feat to convey his own demo for a mere substitute. According to the editorial: "simply one of the best games of all time!" No less. The editors added a layer: "The intro scene of past you will remain paralyzed with pleasure to finally have been able to cross the eyes of Medusa the Gorgon. Forget the demo, you will almost pity, forget everything you saw until then, because even the great Nathan Drake will falter. The god of war has hit all his power on the PS3 and after him there will be only chaos. "

0/0
19.2.2010 15:01

soky76

Re: Mhmm PSM3 Francie (neoficiální)

Doufám, že se z toho až zkamením vytřepu, jak Kratos ve hře ;-D

0/0
19.2.2010 15:07

Rusov

Skutecny buh tohto zanru

Demo jsem hral a videl jsem ty screny v us PSM. Ta hra vypada opravdu libove a co je jeste dulezitejsi, hraje se to naprosto uzasne.Ty hadky tady o to jestli je to hezci nez Crysis, jsou uplne zbytecne.Ono je to totiz uplne jedno.Hlavni je zazitek a pred Kratosem v tomto ohledu, musi pokleknout vse v zanru.Jinak letos peckama sony tedy skutecne nesetri co? :-)

0/0
19.2.2010 13:54

IARK

Re: Skutecny buh tohto zanru

No nevím, zatím byla jen jedna :-) ale souhlasím s tím, že to bude pecka, ale že by před tím ostatní zrovna klekali, to bych neřekl, stilizací se mi víc líbi DI a hlavně u něho je na 29.4. plánovanej přídavek přidávající MP Takže pak pro mně bude jasnou 1 :-)

0/0
19.2.2010 14:07

Rusov

Re: Re: Skutecny buh tohto zanru

Ja DI hral a reknu jenom jedno.Je to God of War bez duse.Tak sprostou kopirki jsem dlouho nevidel.Navic souboje na me vedle GoW pusobi suse a hlavni hrdina je vedle Kratose hodne nudnej chlapek. :-) Rubat nekoho v GoW je strhujici, dojem s toho co se deje na obrazovce pod tvoji kontrolou je proste dokonalej.Chaos,masakr a neskrotna zurivost. Je to o drobnoste a atmosfere.Kazdy ma jinej vkus, ale GoW3 je uplne jina liga nez konkurence.

0/0
19.2.2010 15:02

wesc

Re: Re: Re: Skutecny buh tohto zanru

vystizne, lepe bych to nenapsal R^

0/0
19.2.2010 15:36

IARK

Re: Re: Re: Skutecny buh tohto zanru

Bude mit GoW multi?

0/0
19.2.2010 18:01

Rusov

Re: Re: Re: Re: Skutecny buh tohto zanru

Nebude.Kratos na vsechny staci sam. :-)

0/0
20.2.2010 17:49







Najdete na iDNES.cz