Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OnLive testováno - Crysis na iPhone

Zakladatel firmy OnLive Steve Perlman zabodoval na akci DICE v Las Vegas. Předvedl zde stejnojmennou službu, která má umožnít hraní hardware nejnáročnějších her pomocí streamovaných dat přes internet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

koutlosh

...

Mno mám pocit že i stream videa s bitrate 5Mbit může být občas docela problém, natožpak hraní, při zachování odezvy celého systému maximálně v řádech milisekund bez chyb a výpadků :D

0/0
22.2.2010 17:49

samboush

Hry v HD vs Onlive

Vsichni vime jaky to je/bylo , kdyz kabelova TV (v mem pripade UPC) spustila...Full HD zcela nedavno...PC hrani ve fullHD provozuju uz 3 roky. A kdyz jsem presel i na sledovani TV a filmu ve FullHD...Stvala mne a dotedka stve jakakoli chyba ci artefakt na monitoru/TV..Vsichni vime jakej ma bitrate FullHD s kvalitnim zvukem ve streamu. A neni to ani 1Mbit a ani 5Mbit. Je to 10 - 15 - i 20 Mbit/s..U filmu je vice mene dostatek statickejch scen , kde dochazi k poklesu bitrate...Ale je tomu tak i u her..Podle meho pohledu ne. A nikdo nebude hrat hry co jsou hnusny , sama chyba atd.

Proto si myslim, ze Onlive bude mit moznost nasazeni v dohledne dobe max u kabelovek. Jako projekt na klic...Proste UPC nebo nekdo jinej si koupi reseni ONlive s kapacitou 1000 hracu. A udela pro ne misto na Kabelu a bude tu sluzbu prodavat v ramci kabelovky..

Na internetu to nebude drive , ze bude prumerna pripojovaci rychlost beznejch uzivatelu  50-100 Mbit download.

 

0/0
20.2.2010 0:50

Ashley_Vega

Re: Hry v HD vs Onlive

Maximální rozlišení na OnLive je 1280x720. Vyšší nikdy neplánovali. Pro PC hráče je to k ničemu, ale na PDA by to nemuslo bejt špatný :-).

0/0
20.2.2010 2:35

rostan007

Re: Re: Hry v HD vs Onlive

na HTC TyTN II mi skoro nejede ani vzdálená plocha :-( a není to slabej stroj

0/0
20.2.2010 13:31

fakovnik

Re: Re: Hry v HD vs Onlive

No aspoň na starší NTB ne ? :)

0/0
20.2.2010 15:39

samboush

Re: Re: Hry v HD vs Onlive

OnLive nemelo/nema zadny max rozliseni.(proc taky) , ale jediny kdy to mohlo mit sanci , kdyby to chodilo ve stejny kvalite jako hrani normalni...No hrat si  Cryssis na Iphone je super..Ale vykon nezere jen render, ale samotna hra. Tzn utracet CPU cas na super hru a pri tom streamovat 320*200 nebo kolik to je..Jeuplna utopie.

0/0
21.2.2010 15:45

rostan007

Stand...co?

To jejich standardní 1 Mbps a náročné 5 Mbps se mi nějak nezdá... copak má datový tok streamu nějakou souvislost s počtem polygonů na obrázku? To chtějí Crysis pustit ve Full HD, ať si užijeme tu super grafiku a třeba GTA IV stačí ve VGA, protože vypadá "jenom" standartně? :-)

0/0
19.2.2010 17:25

USER47

Re: Stand...co?

Je to možný. Méně detailní grafika s lowres texturama se dá výrazně lépe zkomprimovat bez fatálního dopadu na kvalitu.

0/0
19.2.2010 17:40

rostan007

Re: Re: Stand...co?

Ale myslíš, že by to byl fakt pětinásobnej rozdíl? Při stejným rozlišení a jenom jiný (stejně docela slabý) kompresi?

0/0
19.2.2010 18:32

Dhatz

Re: Stand...co?

vždyť je to děsný paradox hrát hru kde sotva něci vidíš v 1280x1024 na titěrném mobilu. to je jako přehrávat tam BD film.

0/0
20.2.2010 17:22

net.Xtreme

rozlišení

A teď to rozběhat na 3D Eyefinity;-D

0/0
19.2.2010 15:20

Deloix

Re: rozlišení

jo to je fakt kompy a konzole zase boudou mít navrch s 3D

0/0
19.2.2010 15:58

Deloix

cena služby

určitě se za to HD rozlišení bude platit víc prachů... já bejt oni tak to tak udělám, abych vyrejžoval :D

0/0
19.2.2010 15:07

pan.klobouk

Onlive je vazne cim dal lepsi

Onlive je vazne cim dal lepsi, kdyz pominu nicnerikajici hlasky jako "Použil přitom údajně obyčejného připojení k internetu pomocí tradičního kabelového modemu" pobavilo i prohlaseni "standardní hry vyžadují prý internetové připojení megabit za sekundu, graficky náročné pak 5 megabitů." To znamena jako co? Chci hrat hru XY, je jeji grafika standardni nebo uz narocna? Cely tenhle system je k smichu cim dal tim vic, kdyby aspon rekli v jakem rozliseni to bezi, ale ne - oni technici to rozlisuji na standard a trochu lepsi az narocna. To je jako prijit na prodejnu s tim, ze chci nejake zavody, ale PC mam standardni. A oni ze by doporucili Shift, ale ten uz ma grafiku z kategorie narocna. :) 

0/0
19.2.2010 14:58

USER47

Šokující?

Zrovna u tohohle typu služby mi předváděčka s iPhonem nepřijde tak ohromující. Vzhledem k velikosti displeje telefonu se může streamovat malinký video a nároky na připojení se snižujou. Víc by mě zajímalo, jak by to vypadalo na normálním počítači v použitelným rozlišení. Tohle je sice taková efektní blbůstka, která evidentně zabírá na publikum, vypovídací hodnota je ale dost nízká.

0/0
19.2.2010 12:20

ArboriusCZ

Kecy

"Použil přitom údajně obyčejného připojení k internetu pomocí tradičního kabelového modemu"

ÚDAJNĚ a OBYČEJNÉHO ... to mluví za vše (jaký ta hra měla asi rozlišení)

0/0
19.2.2010 11:39

paine

Tohle nepůjde

Samozřejmě že mu to šlo, aby taky ne když byl na tom severu sám, ale co až to pustěj na ostro,umí si někdo představit jakej hardware by musel tahat třeba crysis pro 500 lidí, u toho bych teda chtěl být 8-o

0/0
19.2.2010 11:36

nif0l

Re: Tohle nepůjde

Hlavně nápor na samotnou linku bude silný.

0/0
19.2.2010 13:13

UrsusLuin

iPhone

Vždyť Crysis na iPhonu už předváděl v té přednášce pro nějaké studenty na výšce. To video mělo asi 40 minut a mimo jiné hrál Crysis na notebooku, a pak to zapl na iPhonu a nechal to hrát jednoho studenta a ještě z toho notebooku udělal spectra toho hráče iPhonu, aby to všichni viděli.

0/0
19.2.2010 9:49

Regis

Re: iPhone

to bylo jen streamované video..ne hra..

0/0
19.2.2010 10:00

UrsusLuin

Re: Re: iPhone

Ne. Skutečně hra, proto to dával do sálu, aby to zkusili sami lidi. Pak vyšlo najevo, že to snad mělo být tím, že server byl za zdí, protože v té době měl OnLive problémy přímo úměrné vzdálenosti od serveru.

0/0
19.2.2010 10:08

UrsusLuin

Re: Re: Re: iPhone

Měl jsem na mysli tohle video: http://www.youtube.com/watch?v=IoRRiMDq5r0&feature=related

0/0
19.2.2010 10:15

Deloix

Re: Re: Re: iPhone

a ted už to s tou vzdáleností vyřešili, protože mají speciální timewarpový koncovky na kabelech u serveru a u koncovýho zařízeni :D

0/0
19.2.2010 15:05







Najdete na iDNES.cz