Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sbírka zajímavostí o Heavy Rain

David Cage, šéf týmu Quantic Dream, který stvořil psychologický thriller Heavy Rain: The Origami Killer přiznal, že původně měla být hra třikrát tak rozlehlá, než je její současná podoba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rusov

Konec v nedohlednu

Kdyz uz tu ta diskuze o HR tak buji :-) take se pridam.Mam tri pratele kteri se rozhodli prijit na skutecne mnozstvi koncu.Jejich snazeni zatim skoncilo na cisle 34.Je tu nekdo kdo uz odhalil vice koncu?

0/0
20.2.2010 22:49

Regis

Re: Konec v nedohlednu

Wooow a to jsem si myslel, že se současnými patnácti jsem dobrej ;-)

0/0
21.2.2010 10:02

Regis

Re: Konec v nedohlednu

Btw.. tvůj nick souvisí se sci-fi sbírkou "Napříč nekonečnem" nebo je to shoda...?

0/0
21.2.2010 10:04

Rusov

Re: Re: Konec v nedohlednu

Je to shoda.

0/0
22.2.2010 1:45

Mirabell

Re: Konec v nedohlednu

Co považují za odlišný konec? Když je záběr na hřbitově... a nebo když je úplně ten stejne jzáběr kde na konci odjíždí kamera a postává tam nic nedlěající psotava, tak to jsou dva, že?

S takovo use dá fakt nepočítat hodně.

0/0
21.2.2010 12:12

roman00

Re: Re: Konec v nedohlednu

Tvůrci říkali něco málo přes 1000

0/0
21.2.2010 22:30

Rusov

Re: Re: Konec v nedohlednu

Za odlisny konec povazuji vsechny, ktere jsou od sebe odlisne. :-)

0/0
22.2.2010 1:50

IARK

Re: Re: Re: Konec v nedohlednu

:-) ano "žili šťastně až do smrti" "žili šťastně až do smrti s jednou malou hádkou o kečup" vyloženě obrovský rozdíly ;-D

0/0
22.2.2010 10:08

Rusov

Re: Re: Re: Re: Konec v nedohlednu

I malej rozdil je rozdil.To je oc tu bezi. :-)

0/0
22.2.2010 13:13

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Konec v nedohlednu

Ano pak můžu s klidem u Bordellands napsat 650 000 různých zbraní, ale pro mě je to prostě 1000 s různejma varientama, to samý tedy, ano je tam rozdíl, ale kolik je hlavních linií, to je jako kdybych říkal, můžu Oblivion hrát se 500ti různejma příběhama a ta změna bude v tom, že tentokrát hrdina nesplnil tedy ten vedlejší Q. Proto by mně zajímalo kolik tahle hra má opravdu "rozdílnejch" konců.

0/0
22.2.2010 13:21

Rusov

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec v nedohlednu

Tak samozrejme ze kdyz ve hre ucinim jen male a nepodstatne rozhodnuti jinak, budou i nasledky male a nepodstatne, ale budou.:-)Tech zasadnejsich jinejch koncu pro vsechny charaktery je samo mene.Co jsem se s nima bavil, tak zasadnejsich maj asi sest.

0/0
22.2.2010 13:50

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konec v nedohlednu

Tak i to je celkem hezký, v recenzi bylo něco o 3.

0/0
22.2.2010 14:40

ArboriusCZ

...

Brzo se mi o Heavy Rain a Cagovi bude asi zdát

0/0
19.2.2010 21:04

rostan007

dole bez

To "dole bez" dělali také podle té reálné slečny? ;-D

0/0
19.2.2010 20:07

Regis

Re: dole bez

Kdo ví, kam dávali mocap senzory ;-D;-D;-D

0/0
20.2.2010 1:17







Najdete na iDNES.cz