Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Supreme Commander 2: masivní strategie pro všechny

První díl byl pro hardcore hráče, dvojka má uspokojit masy. Neztratí ale své věrné?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Enj

Hrůza

Před pár dny jsem se ke dvojce dostal a všem, kteří jedničku pařívali a milovali, nebo stále jí hrají, tak těm mohu vzkázat jen jedno:

Nemá cenu vůbec Supreme Commander 2 instalovat, je to bída, to co dělalo Supreme Commander Supreme Commanderem je všechno pryč, abych se nerozepisoval tak jednoduše - vše je zjednodušeno, zlehčeno, zmenšeno a omezeno !!!Rv

A grafika se také moc nezlepšila, spíš to vypadá jak barevné omalovánky, čili zůstaňte u jedničky, já u ní také zůstanu. A apeluji na recenzanty - porovnejte to s jedničkou a nedávejte tomu moc vysoké hodnocení, spíš nízké, ať vývojáři vidí, že tohle byl přešlap a případná trojka se vrátí do starých kolejí !!

0/0
14.3.2010 17:08

all12

Supcom 2 - zklamání

Supcom FA jsem si oblíbil hlavně pro multiplayer a skirmisch, ale skirmisch  v SUPCOMU 2 je absolutní nuda. Singleplayer to snad zachrání. Nejde určit dostřel či dosah jednotek, málo budov, málá rozmanitost jednotek, fronta ke stavbě mi nefunguje jak by měla, stačí jedna jednotka vedle plošiny mass extractoru a inženýr nestaví ani za prd. Jednotky proniknou štítem v pohodě a některé střely také. Dostřel směšný, upgrade nemá smysl. Inženýři si nepomáhají, nelze urychlit opravu či stavbu. Vodní jednotky bída, letecké taky, úderná síla na nic. Experimentální jednotky lze snadno zlikvidovat slabými jednotkami, někdy stačí jen pár když experimentální mech střílí do skály. No a ty mapy, to svět neviděl. Největší jsou jak 10x10 u FA. Grafika je o stupeň horší, ale ty modely. Schválně si zahrejte za Cybrany. Inženýr vypadá jak napité klíště, samý pavouk, experimentální jednotka nahrazující spiderbot  je jak rak s krátkým životem. Zničené jednotky jsou jak kupa hnoje a když se rozpadají po zničení tak botům většínou odletí ruka od těla. UI je divné. Nepřátelé chodí pořád na stejné místo, občas uhnou střelbě, ale za chvíli jsou tam zase. Stačí postavit pár střílen na místo kudy chodí a do tábora nic nedojde. U FA poslali třeba jednotku s dlouhým dostřelem, nebo trápili ruční raketové sila, ale tady nic není.

No co to předvedli to je smutné, kdybych si dovolil předvídat, tak to moc nad odbyt nepůjde a recenze to smetou.

0/0
7.3.2010 18:37

ego2

Re: Supcom 2 - zklamání

ja som sa k tomu ešte stále nedostal. Ak je to tak ako vravíš je to škoda.

0/0
8.3.2010 13:26

Lisiak

Re: Re: Supcom 2 - zklamání

No, je to tak. Spravili s toho maximálnu komerciu. Je to slabé, ale na rozdiel od kolegu si myslím že to v recenziach vychvália ako krok správnym smerom s tým že to sprístupnili masam. Predávať sa to bude tieš. Ostáva dúfať že za zarobené prachy spravia další diel viac hard core.

0/0
12.3.2010 14:10

Lisiak

Re: Re: Re: Supcom 2 - zklamání

Tak práve som to zmazal. To sa nedá. Som nasraný.....aaaaaaaaaaaaaaaa

0/0
12.3.2010 19:34

ego2

.

uz sa tesim na piatok

0/0
4.3.2010 11:04

Subo

HNUS

Tak jsme se nakonec hecnul a to demo si zkusil... hnus a des. kdybych to videl bez informaci, tak bych rekl, ze je to vcelku pekna ruska hra, ktera trochu vykrada uspesny koncept SC...

Nebudu vypocitavat co vsechno je an tom na houby, nema to cenu...

Pockam az vyjde crackla verze sosnu a dam tomu jeste sanci, ale po tom demu bych si to nekoupil v zadnem pripade... jestli bude neco v plne jinak mozna zmenim na nakup nazor, ale ze je to silene zklamani to se uz nezmeni...

TAYLORE TY IDIOTE vem si priklad z Blizzardu, SC udelali tak, ze vzali SC? vylepsili grafiku malinko pozmenili jednotky ale nedupali do genialniho konceptu...

Ty jsi vzal genialni koncept zkur..l grafiku, vyhazel 80% veci kvuli kterym byla tva hra vyjimecna a to nam nabizis? Vysmech...

0/0
2.3.2010 22:33

ego2

Re: HNUS

lol

0/0
3.3.2010 10:50

Subo

Re: Re: HNUS

core i7, Radeon HD 5870, 12gb RAM a grafika je hnusna a tecka. Voda je krasna teren vyhlazeny, vybuchy krasne atd, ale jednotky jsou proste hnusne... ne technologicky, ale designove... postav vedle sebe obranou vez, protileteckou vez, tank, inzenyra a mobilni artilerii a dej maximalni zoom - nepoznas na prvni pohled co je co... vsecko vypada jako divna modra vec slozena z par kostek lega. Srovnej toto s prvnim dilem a je to nebe a dudy. Ale chapu, ze kvuli konzolim je treba ustupovat z detailu...

Vycet zaporu? Prislo mi zbytecne to tady psat, hardcore hrac bude vedet o cem mluvim casualy, konzolisty a deti stejne nepresvedcim. Ale dobra tedy, strucne :

defend towers (zakladni premisa prvniho dilu byla vyborna obrana zakladny) maji smesny dostrel - jsou k nicemu...

Nelze vzit vic inzenyru a zadat jim najednou stavbu na jedne budove - ale budovy se stavi tak rychle a levne, ze by to stejne nemelo moc smysl.

Experimentalni jednotky jsou k smichu - hotove za par sekund, nic nestoji a taky nic neumi. Fatboy byla pojizdna pevnost s peti zbranovymi systemy stitem a vyrobnou jednotek - ted je to divny pavouk co plive par vystrelu a zrusi ho 3 gunshipy. Resource managment je zniceny - vzali unikatni vyvazeny system prisunu a vydeje surovin, kde se muselo premyslet co se da a neda stavet najednou, Hrac musel premyslet a detailne planovat stavby a upgrady, pripadne obcas neco pauznout nez se dodela neco jineho. Chapu, mohlo se lehce stat, ze se cely rozvoj zakladny zasekl a to hraci, kteri nechteji premyslet a sotva reaguji na svetlo nemaji zapotrebi. Dale nejde z tovarny pravym klikem na jednotku urcit spawn point "za skupinou"... proc? Chybi jakekoliv popisky u jednotek a jejich skillu... proc? Budovy se boostovaly navzajem a byly provazane,elektr/tovarna, extraktor/silo... Dostrel vetsiny jednotek co byly v demu, krome snad dvou lodi je smesny... kdyby vylezli z kabiny a hazeli po sobe noze muzou stat dal od sebe... Veliksot map je tragicka, ale to muze byt v multakovych mapach zmeneno... Stity se nestavi samostatne, ale jako upgrade budovy? zase kravina, odpada tim padem moznost staveni obrannych valu, kde se nekolik stitu prekryva ci staveni stitu v poli jako takticky prvek... tohle jsme dal jenom tka z hlavy po chvilkovem hrani dema... verim, ze to zdaleka neni vse co by se dalo vyjmenovat, na druhou stranu plna verze jeste neco prinese...

0/0
3.3.2010 12:18

Subo

Re: Re: Re: HNUS

...ze letadla litaji na veky bez paliva jsi zminil sam to jsem tedy vynechal...

0/0
3.3.2010 12:20

ego2

Re: Re: Re: HNUS

Tak ja som bol tiež prekvapený smiešnym dostrelom ale rátal som s tým že sa to bude dať upgradnuť vo výskume.

Ekonomikou som sklamaný aj ja. Nejak podrobne som to demo zas neskúmal lebo aj tak vacsina moznosti bola zamknutá. Ale som si istý že štíty som tam videl len ich bolo treba vymyslieť vo výskume. Je možné že vo výskume sa bude dať upgradnuť aj dostrel. Experimentály posúdiť neviem, lebo tam boli prístupné len štyri tuším. Pohnojili fatboya ale možno tam budú nejaké iné lepšie.

Experimentály sa zas tak rýchlo nestavajú a nie sú ani najlacnejšie a znamená to že ked ich máš rýchlo postavené ty, súper ich môže mať postavené ešte rýchlejšie. Multiplayer bude trochu svižnejší a experimentály sa budú viac používať.

najviac ma štve tá ekonomika ale celkovo by som to nehodnotil až tak zle. Hlavne v deme bolo vela vecí zamknutých a nedá sa to ešte posúdiť.

0/0
3.3.2010 12:43

Subo

Re: Re: Re: Re: HNUS

Vyzkum v demu byl temer cely odemceny se mi zdalo krome nekolika malo otazniku... par upgradu na dostrel tam bylo, ale to bylo v radu 10-15 procent... jak plivnuti do more...

0/0
3.3.2010 14:03

ego2

Re: Re: Re: Re: Re: HNUS

ak tam bude smiešny dostrel budem prvý kto na to bude nadávať. Ale v loadovacej obrazovke kde sa zobrazujú tipy bolo napísané že treba navigovať strelbu podla radaru, takže toto snad nezmenili. V tej prvej misii s lodami som postavil experimentalny kriznik a ten strielal celkom pekne.

Inak ja som mal v deme kompletne  zamknuté pozemné jednotky a budovy, jediné čo bolo trochu odomknuté bolo lodstvo a vzduch ale mozno som daco prehliadol

0/0
4.3.2010 11:04

ego2

Re: HNUS

aspoň si daj námahu vymenovať tie nedostatky. Mne je zle z ludi ako si ty. Zkur..li grafiku? Si slepý? Kúp si poriadny počítač. Grafika je vylepšená oproti jednotke aj datadisku.

daj si námahu vymenovať nedostatky inak sa nedá na tvoj hlúpy príspevok reagovať. Tiež som si všimol nejaké veci (napr. lietadielka nemajú palivo a nepristávajú, stále sú vo vzduchu a iné) ale vravieť "hnus a des" je prehnané.

Nepleť sem SC.

0/0
3.3.2010 10:55

ego2

Re: HNUS

všimol som si že tam tuším nie sú zásoby hmoty a energie, takže nemôžeš ísť do mínusu s tým že ak sa dostaneš na úplnú nulu alebo do červených čísel, zastaví sa výroba, prestanú fungovať štíty atd. To je dosť podstatná zmena a zjednodušenie. Ale teraz ešte nemôžem povedať že by to totálne pokazilo hru.

0/0
3.3.2010 11:47

IARK

Re: HNUS

Nesnáším piráty.

0/0
3.3.2010 13:09

Subo

Re: Re: HNUS

To muzes, ale v tomto pripade by za to mohl byt Chris vdecny, ze jsme ochotni mu dat jeste malou sanci... po vyzkouseni dema bych do toho penize urcite nevrazil... Pokud plna verze obsahuje nejake rozsehle vylepseni oproti demu, tak do toho mozna zainvestuji, pokud ne pujde to behem deseti minut z disku a Chris se nemusi bat, ze bych ho snad okradal... pokud mas i s timhle moralni problem, je mi to fuk ja mam vetsi moralni problem s tim, ze nekdo zkur.. vynikajici hru.

0/0
3.3.2010 14:21

IARK

Re: Re: Re: HNUS

Morální problém mám spíš s tím, že pokud takto zkoušíš hry, tak ti nevěřím, že všechny hry buď vymažeš, nebo koupíš, dostaneš do ruky hru za kterou by jsi dal tak 200, je krátka a chtěl by sis ji zahrát, tak už vidím jak jí mažeš, už je to trapný omlouvat u hry kde není demo, že to jenom vyzkoušíš, ale omlouvat to u hry, kde demo je? To už je hodně absurdní. A pochybuju, že ti bude někdo vděčný, kvůli takovým jako si ty mám hry plný stupidních ochran a některý věci na PC ani nejsou. Takže, když už musíš pirátit, tak si aspoň nech ty trapný výmluvy. Ps. porušuješ pravidla fóra.

0/0
4.3.2010 7:35

Forsáž

Re: Re: Re: Re: HNUS

Nebuď naivní trouba;-D Kdyby ty hry za něco stály a místo toho aby vydavatelé hrabaly do svých kapsiček, tak piráti nejsou. Navíc v herním průmyslu neexistuje ochrana zakazníka, koupíš hru za litr a pak zjistíš, že jsou to jen lži. A recenze ;-D, další nesmysl, viz. Mass effect 2, jak může dostat hra 10/10 ;-D

0/0
23.4.2010 11:07

Forsáž

Re: Re: Re: Re: Re: HNUS

vydavatelé hrabali ;-D

0/0
23.4.2010 11:08

Dru Zeree

Postřehy z dema

Jako zápor bych uvedl, že grafiak šla tak trochu do stylu omalovánek ala poslední red alert apod. Zjednodušená ekonomika a zatím nic moc příběh ale to ze dvou misí soudit nemůžu. Naopak oproti jedničce musím říct, že celkové efekty v bitvách vypadají mnohem lépe. I trochu větší svižnost hře nijak neublížili, naopak je to posun, pořád se něco děje, ale nespadlo to naštěstí do hektického hraní Starcraftu. Já jsem se SupComem 2 spokojenej, jestli hodí nějakou slušnou cenu tak do něj určitě půjdu, a to říkám jako velký fanoušek prvního dílu

0/0
27.2.2010 13:47

Ghost47

Re: Postřehy z dema

Tu "omalovánkovou" grafiku z větší části dělá to příšerné modrožluté zbarvení jednotek, podle lidí, co hráli plnou verzi, to v jiných barvách vypadá líp (tzn. víc jako Mechwarrior a míň jako hračky od Mattela :-))

0/0
2.3.2010 9:57

palič

si nemůžu pomoct, mějte mě třeba z staromilnýho cvoka, ale to 3D se na ty strategie prostě nehodí.

0/0
26.2.2010 12:20

IARK

Re: Já

To brzo, s takovýmto názorem příště o 10 let dřív ;-D Jinak s tím 3D problém nemám, jelikož nehraju s absolutním přiblížením a když ovládáš jednotky pomalu z kosmu, tak tam vliv 3D na hratelnost nějak nevidím.

0/0
26.2.2010 12:38

palič

Re: Re: Já

Já vím. On je to spíš jenom můj obecnej pocit, že mi ty trojrozměrný jednotky připadaji ošklivý, proti těm co byly třeba v RA2:-)

0/0
26.2.2010 12:51

TloolT

Re: Já

Myslel jsem si to samé, ale v Supreme Commanderovi a v Kanes Wrath už je grafika lepší jak ve 2D strategii a výhody 3D jednoznačně převážily. Jsou tu realističtější střely, výbuchy a brzo bude i rozpadání staveb. Přibližovat a točit s mapou stejně nemusím..ikdyž přesouvání po bojišti přes kolečko si mě v SC1 získalo rychle, a pak jsem točil i v prohlížeči a všude možně :D

0/0
26.2.2010 21:58

Subo

Re: Re: Já

Jop zooming za kurzorem pres kolecko je nejvetsi revoluce v ovladani strategii, primitivni vec, ktera je ale neuveritelne navykova a prijemna... nechapu proc to neni od te doby v kazde strategii... dobre veci by se mely kopirovat :-)

Stejnou vec pouzili tvurci jenom snad v dalsi nadprumerne gamesce a to v Sins of solar empires. Ted mi neco rika, ze to bylo jeste nekde ale nemuzu si vzpomenout...

0/0
28.2.2010 12:52

ego2

Re: Já

ano si staromilný cvok

0/0
3.3.2010 10:59

PEPE86CZ

Zklamani roku.

Hral jsem demo a jdu se zastrelit. Oproti prvnimu dilu naprosto zjednoduseny a hlavne naprosto infaltivni.Neco ve stylu Comand and Con. a Warcraft. At se jde Chris Taylor bodnout.;-ORvRvRv;-O

0/0
26.2.2010 0:49

Subo

Re: Zklamani roku.

A toho jsem se bal... :-( Proto ani nezkousim demo... pockam na plnou a pak se astrelim... :)

0/0
26.2.2010 1:24

Lupulin

Re: Zklamani roku.

Ne, nemáš pravdu, zjednodušeno nebylo nic co by omezovalo strategii...a taky tam je spousta nových věcí co v jedničce nebyly...jediný co je na prd, je doba kdy to vyšlo, nebudu to přece kupovat když mám za tři metry SC2 takže v tomhle to těžce nevyšlo :(

0/0
26.2.2010 7:55

Subo

Re: Re: Zklamani roku.

Kravina... pokud by to nezjednodusili na uroven Starcraftu, tak jsou to naprosto odlisne hry a budes se divit dost lidi se vic tesilo na Commandera nez na Starcraft... SC1 a SC1 byly svym puvodnim pojetim kazda z jineho konce spektra... ted se prave obavam ze se priblizily k sobe... a to neni dobre.

0/0
26.2.2010 8:22

PEPE86CZ

Re: Re: Re: Zklamani roku.

Prave proto:-(Chtej se proste zamerit na CASUAL hrace.Ja to na jednu stranu chapu ,ze investor radsi venuje penize na hru, ktera je pro sirsi spektrum lidi.Ale na druhou stranu strategie hrajou hlavne HardCore hraci, ktery spis cekaj stizeni nez zjednoduseni.Kdyz pred 3 lety vysel SC1 tak to byl pecka a clovek se to naucil v multiplayeru tak nejak poradne az za sto hodin. Podle me sly strategie do p....... po tom co vyslo Word in War nebo jak se to jmenuje.PRoste strategie=akceRvRvRv

0/0
26.2.2010 14:30

TloolT

Re: Re: Re: Re: Zklamani roku.

V idím to stejně, ikdyž pár akčních strategií se mi taky líbilo (znáš State of war? Strašně stará blbinka, ale velmi zábavná). Dokonalá strategie je Battle isle 3 a její fanouškovský remake. Sice je tahová, ale Supreme commander by asi byla její real time zjednodušená modifikace

0/0
26.2.2010 21:55

Dru Zeree

tisíce a tisíce jednotek

na každé straně, to bylo to, čím mě Supcom učaroval. Her kde ovládáte pár desítek tanků jsou na trhu stovky, nevím proč to cpát do této hry. Když se vám to nelíbí, nemáte si ji kupovat.

0/0
25.2.2010 14:03

TloolT

SC1

Supreme Commander 1 považuju alespoň po grafické stránce, velikosti mapy a nápadům na jednotky za snad nejlepší strategii, která vyšla. Jen systém štítů je dokonalý sám o sobě. Sráží ho ale podle mě příšerná nevyváženost jednotek. Velící oblek a věže jsou tam tak silné, že nemá smysl stavět prvolevelové jednotky...proto tam asi vůbec není továrna na pěší roboty, což je škoda. Lepší by byl systém postupného upgradování, který by záležel na počtu killů.

Pak je v každém kole strašně moc zdrojů, takže slabé jednotky se dají stavět jen na čas a nezáleží na ceně, a jediný důvod k farmě jsou superstroje...chybějí tam kola jen s jednou těžební plochou. Jsou tam příliš silní superroboti a zbytěčně drahá atomová bomba, která stejně nikdy nemá šanci projít přes obranu. Dokonalá zábava je ale postavit masivní obranu a bojovat proti nejtěžším kompům :) taky jsem u toho vydržel minimálně 300 hodin :D

0/0
25.2.2010 13:00

Subo

Re: SC1

Tak nevim jakou hry si tech 300 hodin hral... :-)

Tovarna na pesi jednotky tam samozrejme je, stejne jako na letecke a namorni... Ze nema atomovka sanci projit je taky uplna kravina... Zrovna atomovka je nadherne ultimatni zbran, ktera byla navzena naprosto dokonale... Treba v command conqueru postavis tu ultimatni zbran, (nevim co tam bylo, tusim nejaka cerna dira, atomovka a jeste neco asi...) A neexistuje proti tomu zadna obrana... V SC se da branit proti vsemu vhodnym zpusobem... Stavet jednotky lvl 1 a 2 zbytecne ve vetsine pripadu je to mas pravdu, ale nerekl bych, ze to az tak vadi...

0/0
25.2.2010 13:53

IARK

Re: Re: SC1

Do zacatku dokazi neco udelat i jednotky 1ho a 2ho stupne, zkus si proti profikovy zahrat po netu a delat az jednotky 3tiho stupne :-) Jinak souhlasim. Taky jsem si nevsiml, ze je v mape strasne moc zdroju, ja mel v plny vyrobe zdroje hluboko v minusu, ono kdyz jedou desitky tovaren a kazda je podporovana spousty inzenyry 3tiho stupne, tak si clovek rika, ze tech zdroju je ku... malo. Drahá atomovka mi taky nepřišla, ono, když fabryky živěj výrobu nějakejch 30ti tanku 3ti urovne, tak je atomovka pomalu uprdnuti. Jeste se chci zeptat, predpokladam, ze tech 300 hodin bylo nastreleni a jste hral akorad tak kampan nebo skirmish, ja odehral tak petinu, ale tohle bych nenapsal.

0/0
25.2.2010 14:01

Subo

Re: Re: Re: SC1

Ja odehral o dost vic rekl bych... s kolegou hrajeme SC vicemene od te doby co vysel... ne porad, ale vzdycky se k nemu vracime...

A je fakt, ze pokud se jede bez omezeni, tak se musi stavete i zakladni jednotky... ale my hravame vetsinou na 20 minutovy no-rush time... za tu dobu clovek rozjede ekonomiku a dostane se na tech3 inzenyry a veze...

0/0
25.2.2010 14:11

TloolT

Re: Re: Re: Re: SC1

Aha, to jsme nikdy nezkoušeli. S kámošema jsme hráli jen nejmenší mapu s nejtěžšíma kompama do počtu. To se nám zdálo nejakčnější. Ve velké mapě se za 20 minut ani nedostaneš pořádně k soupeři

0/0
26.2.2010 21:51

TloolT

Re: Re: Re: SC1

Netvrdim, ze jednotky druheho levelu jsou spatne, naopak. Da se na ne hrat krome utoku na zakladnu. Sto od kazdeho typu s frontalnim utokem do zastitovanych vezi komp zlikviduje...tohle kolo z kampane me strasne stvalo..vykousaval jsem ho prisouvanim vezi k cizi zakladne :) nastesti je v datadisku oslabili, ale stejne si myslim, ze minymalne ty z vyssiho levelu mely spotrebovavat energii a odpojit se pri nedostatku. takhle se mohla branit i zcela vybombardovana zakladna. slabost jednotek je zrejma z toho, ze nejlepsi zpusob jak znicit kompa je postavit mu veze s dostrelem k zakladne. ze zacatku se tim da porazit lehko i svindlovaci obtiznost. nedokazu si ale predstavit, jak bojovat s level 1 jednotkama. Jedna malavez jich zlikviduje klidne 6 najednou, stoji min a nemusi se ovladat. v malem kole se pres ni proste prejit musi a ve velkem jsou videt na radaru. proti hejnum slabochu jsem hral nejcasteji, a nejvice se mi osvedcil postup max 6 jednotek prvniho levelu proti trapnym pokusum a hned level2 stit je totiz proti artileriim, ktere tu vez dokazou znicit totalni zvrat. Datadisk to zase otocil tema siege botama,, kterych staci 30 skoro vzdy, kdyz nema souper letadla, nebo taky tyhle boty. Nepouzitelnost atomovky jsem myslel tak, ze je 2-5x drazsi nez obrana proti ni...takze se nevyplati stavet, staci tri obrany. to ze je tam moc zdroju se jasne ukazalo v datadisku, kde se massfabrikatory zhorsily snad 30x a i tezebni mista by snesly omezeni, aby hra nebyla takovy hon za poslednim levelem. A jednotek se mi tam nezda moc..naopak spis malo xDuplne chyybi pojizdny radar a rusic radaru, protiletedlovy raketomet, obrandj tan s hodne zivotama, ale levnej...ale to dela to Battle isle 3 porad ma neprekonane jednotky. Zapomnel jsem jeste pochvalit lode. A uz koncim. Pisu to z mobilu na preskacku s ICQ, takze mi obcas vypadavaji nebo se opakuji znaky, zapominam pri prepnuti, o cem jsem psal a nechce se mi to uz protahovat..takze sorry :D

0/0
25.2.2010 22:44

Subo

Re: Re: Re: Re: SC1

Nebudu s tebou polemizovat, i kdyz bych si dovolil temer se vsim nesouhlasit... :-)

0/0
26.2.2010 8:19

TloolT

Re: Re: Re: Re: Re: SC1

ok :) Ale třeba si zpočítej, kolik tě bude stát tanků a artilérií prvního levelu, než zničíš skupinu pěti věží prvního levelu pod štítem. Až se ti vzadu budou plést přes mrtvoly těch vepředu, možná se ani nedostanou k výstřelu. navíc věže a štít budou mnohem lacinější a nemusíš se o ně starat.

0/0
26.2.2010 21:48

apoc9

Re: SC1

Forged aliance teprve dala hře spád a výrazně vylepšila ovládání a interface. Škoda, že kampaň datadisku byla pro všechny stejná. SC1 FA má jedno z nejlepších ovládání mezi RTS. Souhlasím systém štítů je perfektní.

Pokud by posunuli možnosti ovládání dál pak by počet jednotek nebyl žádný problém.

Pokud jde o lvl 1 jednotky tak i s nimi lze v pohodě zdecimovat nepřítele. Na pozemní věže lvl 1 jsou nejúčinnější lvl 1 artilerie. Pouhé bombardéry lvl 1 dokáží zničit UAC raz dva. Atomovka jde také dobře využít, ale pouze mimo kampaň, kde se vyrábí rychleji. Zatímco v jiných RTS stačí jedna atomovka, SC je nejlepší vypálit několik za sebou - protivníkovy dojdou obrané proti střely.

0/0
25.2.2010 14:15

TloolT

Re: Re: SC1

S prvním souhlasím, že kampaň byla pro všechny stejná byla nuda. S ovládáním jednotek jsem moc problémy neměl...je tam hodně věcí zautomatizovaných. Třeba když si letadla samy látají pro palivo je skvělé. To samé systém patrol. Jen jsem nenašel volbu, aby patrolovací jednotka při kontaktu s nepřítelem dále šla po své trase. To že se zastaví jí dost oslabí proti artilériím, které by se jinak netrefily.

Ale pořád nevěřím, že jsou použitelné jednotky prvního levelu (nepřítel který nehraje se s nima samozřejmě zdecimovat dá, ale zkus to třeba proti nejtěžšímu kompu..nestavět nic než první level a jeho nechat hrát. Jiné hry jsem kromě bitev s kamarády nehrál.). Třeba artilérie u cizí základny má životnost jeden výstřel. Tanky zase nemají žádný útok do velkých staveb a velitele, který je tím přetížením ničí klidně po čtyřech. Bombardér prvního levelu má taky nad základnou přežití jen jeden schoz...pokud nenalítává přímo na věž, to je po něm hned.

S tou atomovkou je taky problém, že než se postaví, tak je nepřítel buď mrtvý, nebo jsi mrtvý ty. Pokud farmíte oba, vždycky je víc protiraketových obran.

0/0
26.2.2010 21:45

Guderian1

no uvidime

SC 1 jsem hral cca 3 hodky a pak uz jsme jaksi nemel chut znova hru poustet do te doby nez jsme to vykopl z PC uplne a duvod? prave ta rozsahlost a magelonaskost kdy pocty jednotek se musely udavat v tisicich no uplne jsme se v tom ztracel ,nerikam aby SC2 dopadl ja C&C ,ale nejakove omezeni tehle hre jen prospeje , takova 1/4 toho co bylo v 1 dile by stacila az az,kazdopadne system desek v nebi mi take neprijde jako nejidealnejsi zase neco okoukali od Starcraftu 

0/0
25.2.2010 9:18

IARK

Re: no uvidime

No právě ta rozsáhlost byla pro hru jedinečná, s 30ti jednotkama operuje každá strategie, ale kde se ti sejde i několik tisíc jednotek? Chápu, že tě to nebaví, ale teď by si chtěl změnit to co k téhle hře přilákalo její fanoušky. Jinak ty desky si taky nějak nedokážu představit, zláty zelený ostrovy.

0/0
25.2.2010 9:23

Subo

Re: no uvidime

napsal jsem jako reakci pulstrankovy prispevek, ale scenzuroval jsem to... nema to cenu...

Jasne vsechny hry stejne, nejlepe ovladani na gamepad, maximalne tak tri jednotky a at je to hlavne hezky malovane... a musi u toho byt tuny videi, protoze kdyz se kouka na filmek, tak se nemusi premyslet a hrac si pripada jako nejvetsi geroj.

0/0
25.2.2010 9:26

IARK

Re: Re: no uvidime

Nechápu vaší diskuzi o gamepadech, tak znova hra se vyvýjí paralelně pro PC a konzoli, jak z tohodle můžete vyčíst, že ovládání na PC bude ovlivněné gamepadem asi nepochopím :-/

0/0