Diskuze
Supreme Commander 2: masivní strategie pro všechny
Děkujeme za pochopení.
Enj
Hrůza
Před pár dny jsem se ke dvojce dostal a všem, kteří jedničku pařívali a milovali, nebo stále jí hrají, tak těm mohu vzkázat jen jedno:
Nemá cenu vůbec Supreme Commander 2 instalovat, je to bída, to co dělalo Supreme Commander Supreme Commanderem je všechno pryč, abych se nerozepisoval tak jednoduše - vše je zjednodušeno, zlehčeno, zmenšeno a omezeno
A grafika se také moc nezlepšila, spíš to vypadá jak barevné omalovánky, čili zůstaňte u jedničky, já u ní také zůstanu. A apeluji na recenzanty - porovnejte to s jedničkou a nedávejte tomu moc vysoké hodnocení, spíš nízké, ať vývojáři vidí, že tohle byl přešlap a případná trojka se vrátí do starých kolejí
all12
Supcom 2 - zklamání
Supcom FA jsem si oblíbil hlavně pro multiplayer a skirmisch, ale skirmisch v SUPCOMU 2 je absolutní nuda. Singleplayer to snad zachrání. Nejde určit dostřel či dosah jednotek, málo budov, málá rozmanitost jednotek, fronta ke stavbě mi nefunguje jak by měla, stačí jedna jednotka vedle plošiny mass extractoru a inženýr nestaví ani za prd. Jednotky proniknou štítem v pohodě a některé střely také. Dostřel směšný, upgrade nemá smysl. Inženýři si nepomáhají, nelze urychlit opravu či stavbu. Vodní jednotky bída, letecké taky, úderná síla na nic. Experimentální jednotky lze snadno zlikvidovat slabými jednotkami, někdy stačí jen pár když experimentální mech střílí do skály. No a ty mapy, to svět neviděl. Největší jsou jak 10x10 u FA. Grafika je o stupeň horší, ale ty modely. Schválně si zahrejte za Cybrany. Inženýr vypadá jak napité klíště, samý pavouk, experimentální jednotka nahrazující spiderbot je jak rak s krátkým životem. Zničené jednotky jsou jak kupa hnoje a když se rozpadají po zničení tak botům většínou odletí ruka od těla. UI je divné. Nepřátelé chodí pořád na stejné místo, občas uhnou střelbě, ale za chvíli jsou tam zase. Stačí postavit pár střílen na místo kudy chodí a do tábora nic nedojde. U FA poslali třeba jednotku s dlouhým dostřelem, nebo trápili ruční raketové sila, ale tady nic není.
No co to předvedli to je smutné, kdybych si dovolil předvídat, tak to moc nad odbyt nepůjde a recenze to smetou.
ego2
Re: Supcom 2 - zklamání
ja som sa k tomu ešte stále nedostal. Ak je to tak ako vravíš je to škoda.
Subo
HNUS
Tak jsme se nakonec hecnul a to demo si zkusil... hnus a des. kdybych to videl bez informaci, tak bych rekl, ze je to vcelku pekna ruska hra, ktera trochu vykrada uspesny koncept SC...
Nebudu vypocitavat co vsechno je an tom na houby, nema to cenu...
Pockam az vyjde crackla verze sosnu a dam tomu jeste sanci, ale po tom demu bych si to nekoupil v zadnem pripade... jestli bude neco v plne jinak mozna zmenim na nakup nazor, ale ze je to silene zklamani to se uz nezmeni...
TAYLORE TY IDIOTE vem si priklad z Blizzardu, SC udelali tak, ze vzali SC? vylepsili grafiku malinko pozmenili jednotky ale nedupali do genialniho konceptu...
Ty jsi vzal genialni koncept zkur..l grafiku, vyhazel 80% veci kvuli kterym byla tva hra vyjimecna a to nam nabizis? Vysmech...
Dru Zeree
Postřehy z dema
Jako zápor bych uvedl, že grafiak šla tak trochu do stylu omalovánek ala poslední red alert apod. Zjednodušená ekonomika a zatím nic moc příběh ale to ze dvou misí soudit nemůžu. Naopak oproti jedničce musím říct, že celkové efekty v bitvách vypadají mnohem lépe. I trochu větší svižnost hře nijak neublížili, naopak je to posun, pořád se něco děje, ale nespadlo to naštěstí do hektického hraní Starcraftu. Já jsem se SupComem 2 spokojenej, jestli hodí nějakou slušnou cenu tak do něj určitě půjdu, a to říkám jako velký fanoušek prvního dílu
Ghost47
Re: Postřehy z dema
Tu "omalovánkovou" grafiku z větší části dělá to příšerné modrožluté zbarvení jednotek, podle lidí, co hráli plnou verzi, to v jiných barvách vypadá líp (tzn. víc jako Mechwarrior a míň jako hračky od Mattela )
palič
Já
si nemůžu pomoct, mějte mě třeba z staromilnýho cvoka, ale to 3D se na ty strategie prostě nehodí.
IARK
Re: Já
To brzo, s takovýmto názorem příště o 10 let dřív Jinak s tím 3D problém nemám, jelikož nehraju s absolutním přiblížením a když ovládáš jednotky pomalu z kosmu, tak tam vliv 3D na hratelnost nějak nevidím.
PEPE86CZ
Zklamani roku.
Hral jsem demo a jdu se zastrelit. Oproti prvnimu dilu naprosto zjednoduseny a hlavne naprosto infaltivni.Neco ve stylu Comand and Con. a Warcraft. At se jde Chris Taylor bodnout.
Subo
Re: Zklamani roku.
A toho jsem se bal... :-( Proto ani nezkousim demo... pockam na plnou a pak se astrelim... :)
Dru Zeree
tisíce a tisíce jednotek
na každé straně, to bylo to, čím mě Supcom učaroval. Her kde ovládáte pár desítek tanků jsou na trhu stovky, nevím proč to cpát do této hry. Když se vám to nelíbí, nemáte si ji kupovat.
TloolT
SC1
Supreme Commander 1 považuju alespoň po grafické stránce, velikosti mapy a nápadům na jednotky za snad nejlepší strategii, která vyšla. Jen systém štítů je dokonalý sám o sobě. Sráží ho ale podle mě příšerná nevyváženost jednotek. Velící oblek a věže jsou tam tak silné, že nemá smysl stavět prvolevelové jednotky...proto tam asi vůbec není továrna na pěší roboty, což je škoda. Lepší by byl systém postupného upgradování, který by záležel na počtu killů.
Pak je v každém kole strašně moc zdrojů, takže slabé jednotky se dají stavět jen na čas a nezáleží na ceně, a jediný důvod k farmě jsou superstroje...chybějí tam kola jen s jednou těžební plochou. Jsou tam příliš silní superroboti a zbytěčně drahá atomová bomba, která stejně nikdy nemá šanci projít přes obranu. Dokonalá zábava je ale postavit masivní obranu a bojovat proti nejtěžším kompům :) taky jsem u toho vydržel minimálně 300 hodin :D
Subo
Re: SC1
Tak nevim jakou hry si tech 300 hodin hral... :-)
Tovarna na pesi jednotky tam samozrejme je, stejne jako na letecke a namorni... Ze nema atomovka sanci projit je taky uplna kravina... Zrovna atomovka je nadherne ultimatni zbran, ktera byla navzena naprosto dokonale... Treba v command conqueru postavis tu ultimatni zbran, (nevim co tam bylo, tusim nejaka cerna dira, atomovka a jeste neco asi...) A neexistuje proti tomu zadna obrana... V SC se da branit proti vsemu vhodnym zpusobem... Stavet jednotky lvl 1 a 2 zbytecne ve vetsine pripadu je to mas pravdu, ale nerekl bych, ze to az tak vadi...
Guderian1
no uvidime
SC 1 jsem hral cca 3 hodky a pak uz jsme jaksi nemel chut znova hru poustet do te doby nez jsme to vykopl z PC uplne a duvod? prave ta rozsahlost a magelonaskost kdy pocty jednotek se musely udavat v tisicich no uplne jsme se v tom ztracel ,nerikam aby SC2 dopadl ja C&C ,ale nejakove omezeni tehle hre jen prospeje , takova 1/4 toho co bylo v 1 dile by stacila az az,kazdopadne system desek v nebi mi take neprijde jako nejidealnejsi zase neco okoukali od Starcraftu
IARK
Re: no uvidime
No právě ta rozsáhlost byla pro hru jedinečná, s 30ti jednotkama operuje každá strategie, ale kde se ti sejde i několik tisíc jednotek? Chápu, že tě to nebaví, ale teď by si chtěl změnit to co k téhle hře přilákalo její fanoušky. Jinak ty desky si taky nějak nedokážu představit, zláty zelený ostrovy.
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
BlizzCon 2024 nebude
Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...
Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence
Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...
Simulátor offroadového ježdění MudRunner vyjde i pro virtuální realitu
V MudRunnerovi se sice jezdí daleko pomaleji, než ve většině ostatních automobilových simulátorů,...
OBRAZEM: Paper Mario: The Thousand-Year Door je další příkladný remake
Paper Mario: The Thousand-Year Door je remake akčního RPG s tahovými souboji, které původně vyšlo v...
Byt 3+kk, 49 m2
Tylova, Plzeň - Jižní Předměstí
12 500 Kč/měsíc