Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starcraft 2: vše při starém, včetně skvělé hratelnosti

Hráli jsme ho. StarCraft 2 není ničím jiným než remakem legendární dvanáct let staré strategie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mc_Bain

Je to teda mimo téma ...

... ale sháním někoho, kdo umí pracovat ve Warcraft Editoru ... jen seriózní nabídky ... dejte vědět, díky.

0/0
3.3.2010 21:16

Lerak471

Re: Je to teda mimo téma ...

A co máš v plánu dělat?

0/0
3.3.2010 22:28

Mc_Bain

Re: Re: Je to teda mimo téma ...

Jedná se o vytvoření specifické mapy pro hru Warcraft 3 ... za dobře odvedenou práci i zaplatím.

0/0
4.3.2010 21:50

Radowan

Re: Je to teda mimo téma ...

No, jestli chceš dělat něco jako je DotA, nebo konkurenci tohto modu, tak musíš sehnat hlavně někoho, kdo umí programovat W3 mapy i mimo ten editor, tak jak to dělá IceFrog u Doty, protože možnosti editoru jsou značně omezené.

0/0
4.3.2010 11:34

Mc_Bain

Re: Re: Je to teda mimo téma ...

Co chci udělat se dá zvládnout pomocí standardních spínačů ve WCEditoru ... nic složitého ... kdo bude mít zájem, tak pište na mc_bain(zav)atlas.cz

Jen prosím vážné nabídky, reference vhodné ... nabízím účast na zajímavém projektu.

0/0
4.3.2010 21:54

Dru Zeree

Hodnocení

Doufám že v závěrečné recenzi finální hry se promítne fakt, že nejde o novou hru ale o remake a podle toho bude vypadat i ohodnocení. Ne že tady uvidíme lítat desítky a v kladech napsáno: naštěstí nedošlo k žádné výraznější změně :D když právě tohle se u ostatních her tvrdě kritizuje.

0/0
3.3.2010 17:01

IARK

Re: Hodnocení

lol, jsou zmeny a "zmeny" podle tebe by teda novy CaC muselo dostat aspon 13tku ;-D

0/0
3.3.2010 17:10

Dru Zeree

Re: Re: Hodnocení

Ne to ne, CaC to je možná zase druhý extrém. Ale můžeš si na různých webech najít plno recenzí, které kritizují, že vlastně oproti původnímu dílu nedošlo ke změně a že je tudíž málo vydávat to za nový díl. Mezi Warcraftem 2 a Warcraftem 3 je obrovský rozdíl v mnoha věcech a přesto je to pořád warcraft

0/0
3.3.2010 17:24

IARK

Re: Re: Re: Hodnocení

To je fakt, meli tam pridat 2 rasy. Pokud zmenej budovy jednotky, pribeh, tak co chteji ty lidi jeste zmenit? hratelnost? aby to pak nikdo nehral? dle meho nemenit co funguje, tahle hra je hlavne o MP a menit to neni nic co by se melo hodnotit zaporne, ano CS Sourse by mel dostat 50% protoze neprinesl nic noveho. Nechapu lidi co vykrikujou, ze je to spatna hra kvuli tomu, ze zachovavaj hratelnost

0/0
3.3.2010 20:09

Dru Zeree

Re: Re: Re: Re: Hodnocení

Nikdo nekritizuje hratelnost, ale prostě přidat nějakou rasu, nějaký nový mód nebo prostě něco. Jako změnit grafiku a obměnit pár jednotek to u mě není nový díl ale datadisk. Pokud budou 3 dobré kampaně, pak to možná pochopím

0/0
3.3.2010 20:21

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

jak vis, ze v plny nebude novy mod? takze jediny co tu rikas, je ze pokud se nezmeni pocet ras tak to neni novej dil, ale datadisk? kde to jsme, podle tehle teorie by bylo zhruba 80% pokracovani jen datadisky, je CoD 5ka datadisk CoDa 1cky? Zajimalo by mne o co vam sakra de. Pridejte novou rasu nebo at to ma hodnoceni 60? Takle hra ma novej engine, grafiku, novy budovy jednotky, vychazi po 12ti letech, novy moznosti v multi a vy to povazujete za datadisk protoze se to hraje stejne a neni nova rasa? Sorry, ale ted si u mne klesnul na totalni dno, za takovouhle inteligenci by tu meli davat bany.

0/0
3.3.2010 22:07

Dru Zeree

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

Tak dost, s tebou to nemá cenu, jsi přecitlivělej fanda. Kdyby jsi četl pozorně, řekl jsem přidat prostě něco novýho. Víš proč se tomu říká nová hra? Je tam důležité slovíčko NOVÁ ne zrecyklovaná. Ale promiň že jsem vůbec zapochyboval, máš pravdu Starcraft II bude super pecka bez chybičky, lépe udělat nešla a každý kdo o tom jen trošičku pochybuje nebo nad tím jen zapřemýšlí je idiotR^

0/0
3.3.2010 23:34

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

To je fakt, bereš si do huby redaktory, když se změní málo je to špatně, když se změní moc, je to špatně, ale prober se, hráči původních dílů jakýchkoli her chtějí hlavně to samé s "přijatelnejma" změnama, což tam všechny jsou kromě nový strany, a jak často ti ve hrach přidávají novou stranu? Je to jen "remake" tak doufaz, ze dostane nizky hodnoceni? Ale to v tom pripade musi dostat 80% vsech pokracovani, protoze neni bezny a ani vetsinou zadany delat velky zmeny, nejhorsi je, ze ty velky zmeny vyzaduji akorad lidi, ktery nebavila jednicka a tak tu hru chtej zmenit a pisou takovyhle blbosti, jako nedavno jsem cetl prispevek u Supreme Commandera 2 "doufam, ze omezej pocet jednotek, v jednicce jich bylo moc najednou" kam na takovyhle blbosti chodite? Je to plnohodnotny pokracovani a jediny co se nezmenilo je zakladni princip a hratelnost, tak jdi laskave s tim vykrikovanim, jakej je to smejd jinam. Jinak kdo rikal, ze je to nova hra, je to pokracovani s durazem na slovicko POKRACOVANI, nova hra je takova, ktera ma v nazvu jednicku ;-) Ps. nejsem fanda, ale je jedna vec neco zpochybnovat a je jedna vec psat blbosti je vec druha.

0/0
4.3.2010 0:05

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

No zrovna tady taky nechápu, co každý má s tím, že tam nejsou změny :-P Opakuju už po několikáté, že to je ze strategického hlediska NAPROSTO jiná hra než SC1, hráč musí změnit při hraní i filosofii strategického myšlení (je to něco mezi SC1 a W3).

Novou rasu to nemá, ale má to třeba navíc dvě verze krystalů (stříbrné a zlaté), má to navíc ty věže na obsazení, které dávají hráči možnost vidět kus mapy, a to nemluvím o tisíci vylepšeních podle přání hráčů v oblasti multiplayeru - umožňuje to streamování hry na internet, má to divácké sloty, automatický vyhledavač soupeře při online hraní, bude to mít reconnect do hry, ze které jsi vypadl, ... má to všechny moderní prvky, které v SC1, dokonce ani ve W3 nebyly. Bude to mít celý nový příběh / filmy pro singleplayer, pokud jsi solo hráč ... fakt v čem to NENÍ nová hra, ale jen datadisk. Jestli tohle všechno je jenom úroveň datadisku, tak potom jsou datadisky opravdu všechny pokračování všech her, a to dokonce třeba takový Titan Quest nebo Sacred je jenom datadisk k Diablu ....

0/0
4.3.2010 11:41

Paja-xx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení

Jenomže ona to není NOVÁ hra, ale  POKRAČOVÁNÍ původního Stracraftu. Že je to nesmysl? Jo je!Tohle je přesně chytání se za slovíčka co tu předvádíš.Takhle se přece nedá debatovat. Jinak můj názor vyzní stejně jako lidové  pořekadlo "nespravuj to co není rozbitý" .  Inovací se mi zdá dost, tak  proč bortit dalšími prvky roky prověřenou hratelnost?Nové věci přece jsou..

0/0
4.3.2010 19:27

den0x95

Starcraft 2 - ochrana

Souhlasim s tim. ze zadna hra by si nemela delat takovehle dourky z klientskeho PC pro ucely overovani pravosti SW - existuji jen podobe programky, ktere se chovaji podobne a ty nazyvame trojske kone = jsou nelegalni. Co se tyce STEAMu tak jsem myslel ze monopol je uz pase.... Je mi jedno jestli s tim nekdo souhlasi a ochrana mu nevadi, ale je dost velka cast hracu, kterym toto omezeni vadi(platicich) a u normalnich produktu (mimo SW) uz by firmu jiste sesmazila nejaka organizace na ochranu spotrebitele. At spise popremysli o jinem zpusobu distribuce a cene svych produktu a jiste se doberou lepsich vysledku. Piratstvi nelze zlikvidovat - lze jen udelat nabidku, ktera bude pro vetsinu lidi/piratu prijatelnejsi a hra se tim padem stane prodejnejsi i pro ostatni/piraty. [>-] 

0/0
3.3.2010 13:38

IARK

Re: Starcraft 2 - ochrana

Kdyby jsi aspon vedel o cem pises :-) nevim kam chodis na takovy nesmysli, prirovnavat ochrany u her k trojskemu koni, steam, ze je monopol, jeste nezapoměn, ze te vlada sleduje pres satelit a mimozemstani ti sleduji mysleni ;-D 

0/0
3.3.2010 13:59

den0x95

Re: Re: Starcraft 2 - ochrana

VIm o cem pisu jelikoz je to moje prace. A kdyz necemu nerozumis tak nepindej.

0/0
4.3.2010 12:13

Rhobart

Vše při starém

Tady se vychvaluje ,že se změnilo pramálo. To mi příjde divné u většiny her se to bere jako mínus ,když další hra přinese minimální nebo žádné změny oproti svému předchůdci.

0/0
2.3.2010 23:01

D4rk5u

Re: Vše při starém

Taky proč měnit něco co funguje i když to je dneska hodně IN vydávat

pokračování kde je vše jednoduší,snadnejší, víc akční nebo i totalně překopaný že

by to mohla hrát i cvičená opice a to vše jen proto aby se to líp

prodávalo:-P. Je jen dobře že je to jako SC IR^

0/0
3.3.2010 0:50

IARK

Re: Vše při starém

Ale taky hraci chteji remaky vybornych her, pokud je to i ted po 12ti letech jedna z nejhranejsich strategii na multi, proc nezlepsit to co tu je, kdyby prekopali system a prineslo to "velky" zmeny, tak by to taky nikdo nemusel hrat.

0/0
3.3.2010 7:27

Radowan

Re: Re: Vše při starém

No jak jsem už jednou psal, z pohledu multiplayerového hraní je to změněné totálně - jsou zásadní nové jednotky hned na tieru 1, které úplně mění taktiky - v podstatě hráči, co byli "neporazitelní" v SC1 tady začínají zase téměř od nuly.

Stejné to je jenom pokud se na to někdo dívá obecným pohledem - "Ale vždyť tam jsou roboti, příšerky, mariňáci a těží se tam krystaly - tak v čem je to vlastně jiné?" :-P

0/0
3.3.2010 9:21

D4rk5u

Re: Re: Re: Vše při starém

Tak základni system,rasy, interface je stejný a to že sou jiný taktiky tak to je samozřejmost, když sou nový jednotky ne.

Odbočka trochu mimo...pokud SC2 vypadá jak vypadá a je takový jaky je, s minimalní změnou, nechápu proč blizzard TAK moc předělal a předělává WoW. Zjednodušuje a zkracuje herní dobu na minimum, myslím to tak že dřív např. na nějakou "věc" bylo třeba 2h teď  20min Původní WoW byl super ve většině případů, komu se to nelíbilo mohl hrát něco jinýho stějně jako SC2 teď mladší generaci přijde zastaralej a o ničem a radši budou hrát něco jinýho, víc akční se super grafikou.:-P

0/0
3.3.2010 10:46

IARK

Re: Re: Re: Re: Vše při starém

Protože WoW vydávaj pomalu každej rok nějakej ten datadisk a už to začalo být stereotipní, tak to chtějí celkově překopat, samozřejmě u strategie, která se ve velkým paří ještě dnes to nepotřebují, protože nepotřebují narozdíl od WoW u toho ty lidi udržet co nejdéle a je jim jasný, že u toho vydrží většinou jen ty co vydrželi u jedničky, ale u WoW musej přijít s něčím nad čím si hráč, který už to nepaří řekne "safra tak tohle musím zkusit" je to prostě stagnace příběhu.

0/0
3.3.2010 11:02

ego2

Re: Re: Re: Re: Re: Vše při starém

neviem kto ešte dneska parí starcrap, možno profesionalni korejci a pre tento trh je hra aj určená nie pre teba. Nerob si iluzie.

0/0
3.3.2010 11:09

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vše při starém

ts. já budu profesionál ;-D - multiplayerově určitě, ale třeba přijde s takovým osvěžením, že dlouho bude pro masy, než zase nastoupěj jen korejci.

0/0
3.3.2010 11:12

Kingo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vše při starém

Já ho pařím. Nemůžu říct že neustále, ale vždycky když není co hrát ta dojde na SC. A POKAŽDÉ  se královsky pobavím.

0/0
3.3.2010 14:55

Shodar87

Re: Re: Re: Re: Vše při starém

WoW je bran spis pro ,,deti" ktere se chteji bavit, zatim co SC pro hardcore e-sport RTS hrace. Tedy WoW se bude zjednodusovat (kvuli vetsi pristupnosti mase, ale HC nema vyzvu) a SC2 zeslozitovat v moznostech a narocnosti(ale pristupnost si zanecha).

Co se tyce SC2, prinasi dost zmen oproti SC1, ale je to stale StarCraft. Pokud ma nekdo rad SC bude spokojen s SC2, pokud ne SC2 nic nezmeni.:-)

0/0
3.3.2010 11:04

ego2

Re: Re: Re: Re: Re: Vše při starém

e-sport rofl. Ty si jasný

0/0
3.3.2010 11:07

Shodar87

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vše při starém

Reknu to jinak, SC2 ma neco jako Learn2Master, coz e-sportaci ocenuji. Mas BO, ktere zacatecnici proste nezvladnou, mas BO, ktere pokrocili nezvladnou a mel bys mit BO, ktere PRO nezvladnou (duvod k zlepseni). SC2 je navic avizovan jako e-sporotvy titul a teto komunite je zameren. Ac se ti to libi nebo ne ;-)

0/0
3.3.2010 11:15

ego2

Re: Re: Re: Vše při starém

nové taktiky neznamenajú že je to nová hra lol. Taktiky sa menia napr. aj ked opatchujú nejakú strategiu a s tým napr. niektore jednotky oslabia alebo posilnia. Bez sa zahrabat.

0/0
3.3.2010 11:06

IARK

Re: Re: Re: Re: Vše při starém

Navíc ty neporazitelný hráči nebudou začínat od nuly, je spousty věcí, který budou zachovány a upravení taktiky pro ně bude 10x jednodušší, než když se někdo učí tu hru od 0. Nebo se snad nebude rušovat stejným stylem jako to bylo v 1ce?

0/0
3.3.2010 11:10

Shodar87

Re: Re: Re: Re: Re: Vše při starém

SC2 se da brat jako vetsi (VETSI) patch. Dost veci se zmeni, dost taktik atd nebude fungovat (a pribudou nove), ale ti co hraji SC dlouhou dobu budou mit stale vyhody oproti zacatecnikum. Je ti spis sance zacit hrat SC (a nekde se ustalit), nez ze zacatecnici ubijou sc-korejce svym nadsenim. ;-)

0/0
3.3.2010 11:22

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vše při starém

No ale zatím podle Bety to vypadá, že nefunguje 12 taktik z 15 a existuje 25 nových. A ano, začínají téměř od nuly, protože zatímco SC1 byl o zabrání mapy a vyrábění masy jednotek, tak SC2 se zatím ukazuje jako hra, kde je stejně účinné masování jednotek jako dobrá volba vyráběné jednotky a její dobré ovládání, takže se můžou porovnávat hráči SC1 a W3 se stejnými šancemi.

Ano, výhodu budou mít hráči RTS proti WoWkařům, Diablistům a Dotistům :-P protože ti neumějí vůbec ovládat více jednotek a bez toho RTS hrát většinou nejde.

0/0
3.3.2010 15:52

Radowan

Re: Re: Re: Re: Vše při starém

Ne? Tak potom máš pravdu, zůstaň u SC1 a my ostatní budem tak hloupí a koupíme si znova to samé :-P

0/0
3.3.2010 16:01

Mc_Bain

... no nevím, ...

... to video Protosové vs. Terani ... to muselo hrát buď dítě a někdo mu předtím nastavil úroveň AI -1. Jestli to bude vypadat takhle, tak si to nemá cenu kupovat ... nebo je to jen specialita BonusWebu.

0/0
2.3.2010 19:57

Shodar87

Re: ... no nevím, ...

O AI bych se nebal Blizzard si na ni dava vzdy zalezet, navic finalni verze je jeste ,,daleko". Pokud AI hapruje zachrani to multiplayer :-P;-)

0/0
2.3.2010 21:33

Radowan

Re: Re: ... no nevím, ...

Tak u RTS, které jsou zaměřené na multiplayer, se nemá cenu o AI vůbec bavit - sebelepší AI bude desetkrát horší než průměrný hráč. Viz. Warcraft III, kde nejtěžší AI dokonce podvádělo větším příjmem a stejně každý lepší hráč si dával i 1x3.

Dobré AI jde naprogramovat pouze do tahových strategií, kde ubyde ten rozměr časoprostoru a dá se vypočítat další postup ze statických dat.

Takže u většiny RTS spíš platí, pokud multiplayer hapruje, snad to zachrání dobrá grafika a singleplayer ;-) 

0/0
3.3.2010 9:25

Shodar87

Re: Re: Re: ... no nevím, ...

Muj nazor je ze AI by melo vyskolit hrace nez pujde na multiplayer a nebo zabavit hrace v off-line rezimu pokud multiplayer nema (at podvadi nebo ne). Takze necekam neco uber, ale alespon decentniho co ho vytresta za hloupe chyby (DoW AI, SupC AI a BliZZ AI v tomhle vyhovovali). Jinak souhlas, v tahovkach AI neco poradneho umet MUSI, kdyz ma cas kalkulovat :-)

No nevim grafika pomiji a singl nezabavi na dlouho(+ otazka obtiznosti a zabavnosti). Dost zachranuje moding, ale uprimne ten multiplayer je u RTS hlavni meritko, pokud selze je dana hra prakticky zapomenuta.

0/0
3.3.2010 10:40

Zabiju Vas Vsecky

Fakt pecka,

Fakt pecka, vzít zdrojovej kód předešlýho dílu a zkompilovat ho do novýho graf. enginu. Netušil jsem, že hry jdou dělat, tímto způsobem. Blizzard mě ovšem o tomto přesvědčuje, každou svou vydanou hrou.

0/0
2.3.2010 17:34

123Crazy

Re: Fakt pecka,

Jde videt ze o vyvoji her nemas ani paru. Bohuzel i taci lide prispivaji do diskuzi :-(. Me starcraft I bavil a nevim proc by meli neco menit, to uz by nebyl starcraft to da snad rozum ne? A jen tak mimochodem vsechny hry co navazuji na predchudce jsou vzdy inspirovany puvodni hrou na tom neni vubec nic divneho ( pro nekoho ):-).. jinak se uz moc tesim az to vyjde R^R^

0/0
2.3.2010 18:48

IARK

Re: Re: Fakt pecka,

Nevsimej si ho, uz v nekterych diskuzi predvedl, ze je to jen ubohej provokater a umi jen vulgarne urazet a vymyslet si blbosti

0/0
2.3.2010 18:57

Lupulin

Re: Fakt pecka,

tak ty mě rozesmíváš krásně celej den...asi sem krutej smát se postiženým, ale mě to nedá :D :D :D

0/0
2.3.2010 23:34

palič

To je

právě vynikající, že se to hraje stejně jako jednička. Není totiž důvod na tom cokoli měnit. Grafika se mi zdá akorát, aby to vypadalo k světu a přitom tam nebyl nepřehledný haldoprc světýlek. Ono je lepší, když zůstane hratelnost zachována. Jak to dopadá, když se dělají inovace na houno nám předvedl už Red  Alert 3, lepší je neničit, co funguje.

0/0
2.3.2010 16:45

Shodar87

Re: To je

Myslim ze je to lepsi nez jednicka diky friendly pristupu (,,zadne" omezeni na select) a novym moznostem. SC2 nepotrebuje inovaci, ono to nikdo SC2 pozitivni ani moc nechce.:-)

0/0
2.3.2010 21:43

ddratm

Autore, autore...

Cituji: "Speciální pěchota je opět vybavena šikovnými jetpacky, které ji pomáhají překonávat na mapách velmi časté vyvýšeniny...." 8-o

Není právě tohle novinka o proti jedničce? Alespoň to tak bylo tvůrci prezentováno :-P

0/0
2.3.2010 12:23

Oldis_rab

Re: Autore, autore...

se mu to drobet pomotalo s tiberian sun asi.

0/0
2.3.2010 13:43

IARK

Re: Re: Autore, autore...

Spis s DoW

0/0
2.3.2010 13:45

ddratm

Re: Re: Autore, autore...

Jo taky se mi to hned vybavilo :-)

0/0
2.3.2010 13:54

Gorog2

Katastrofální článek

Zdravím

Kdo tu recenzi dělal? Ona snad vyšla čeština na SC2 Beta, že tam

vidím slova jako spižírna, šváb. Brutlords snad ani neexistují, jmenuje se Brood Lord. Proč některé věci nejsou přeložené např. Pylon. Prosím přestaňte psát recenze horkou jehlo nedá se to vůbec číst. 

"Jimi se dají jednotky přepracovat skutečně rychle." Přepravovat sakra jste chtěli napsat.

Je vidět že herní magazíny u nás upadají, protože todle je výsměch legendě (aji když je to beta), který má zvednout čtenost. RvRv. Ano beta klíč mám.

0/0
2.3.2010 11:47







Najdete na iDNES.cz