Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konečně trailer z God of War III

Spekulace, hype, skepse. Tak by se asi nejlépe dalo hodnotit očekávání nejnovějšího traileru God of War III. Kratos nastupuje do své gigantické bitvy s olympskými bohy a zároveň hází rukavici konkurenci co se grafické stránky týká. Teď se můžete přesvědčit sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jumik

..

Mám PC a PS3 a vždy si každou multiplatformovku koupím na PC, hraju na stejný obrazovce jak na PC tak na PS3, na pécku mám gamepad, jen PC verze mají lepší grafiku většinou, můžu si vynutit AA dát si vysoký rozlišení a ještě mě to stojí míň a PC jsem neupgradoval 2 roky a přžed těma 2ma rokama to byl upgrade za pár korun !! Fráze udržovat herní komp je dneska hlavně kvůli konzolím úplně mimo a nejsem tomu rád, mám rád vývoj a jsem ochotný dát například každý 2 roky prachy za mainstream kartu, s tím co ušetřím na hrách + peníze ze starý grafárny mě to vlastně ani nic nestojí, jen zamrzí jak se ten vývoj kvůli konzolím zabrzdil

0/0
27.2.2010 22:40

Mirabell

Re: ..

Máš rád vývoj? Ten vývoj, který urazili hry za posledních 15 let? Nejvíce je vidět na žánrech jako RPG, RTS, turn based hry... ale projevuje se všude - 8 hodin je bráno jako standart apod.

Opravdu si přeješ vývoj urychlovat? Já se nemůžu dočkat až tu bude za 15 let uber super HW a když si koupím hu, tka to ude super realisticky vypadající koridor na 1 hodinku. Hlavně že textury žilek na listech budou mít realistické rexlexe a detailní realtime simulaci srážení rosy.

Je to pár let co jsem se docela smál nad jedním grafem, kterej vzal sérii COD a nakreslil křivku ukazující herní dobu... klesající tendence ukazovala do budoucnoti nějakých 7 a 5 hodin. Techny jsem se tomu smál jako absurdnímu vtipu. Teď když vyšlo MW2, tak mě smích přešel.

Vývoj HW umožńuje zlepšit pouze technickou stárnku hry (sorry ale za posledních 15 let se ve rhách nic jinýho nezlepšilo. Ani svoboda, ani délka, ani příběhy, ani herní možnosti, nic). A ta žere při vývoji čas odjinud na úkor jinejch vlasntostí. Nevím proč jsou všichni tak hrrr do dalšího vývoje. Já mylsím, že už teď jsme dost v háji a vývojáři josu rádi, když vypotí 8mi hodinovej tunel. Je až absurdní že ne BR médicíh nejsou větší hry než na CDčkách.

No moc jsem se rozkecal. Prostě si nemyslím, že HW je to co by nějak brzdilo vývoj. Dlouholetá historie ukázala, že i ten rapidní vývoj (od 486tek po dnenší high-end stroje) měla na kvalitu her akorát tak negativní vliv. Takže tvrdit najednou ,že když by konzole nedrželi HW laťku na místě, že by se situace najednou z ničeho nic změnila a vývojáři zažali HW využívat pro zlepšení her, je dost naivní. Pořád bychom tu měli úplně ty stejné hry. Akorát možná kratší.

0/0
27.2.2010 23:10

Jumik

Re: Re: ..

Ani jsem to celý nečet, už první odstavec je nesmysl, samozřejmě mi šlo o technologický vývoj a nemyslím, že jsi mě nepochopil !! Vážně si myslíš, že hry jsou krátký kvůli HW ?? Tak co ty 6sti hodinovky na konzolích, no pak si to přečtu co to plácáš za nesmysly x-) BTW: Crysis dáš napoprvý za 10 - 12 hodin, to je někdy i dvojnásobek než nějaká konzolovka ;-)

0/0
27.2.2010 23:49

Jumik

Re: Re: ..

Další reklama v Terminátorovi tak jsem si ten nesmysl přečetl celý !! Tím co píšeš to sám popíráš, právě CoD s vývojem ohledně HW nemá nic společnýho a uvádíš to jako příklad krátké hry, tak jak to podporuje tvý tvrzení ?? CoD začalo jít do řiti ve chvíli kdy se začalo primárně vyvíjet pro konzole

0/0
28.2.2010 0:34

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: ..

Mirabell: Já si taky myslím, že by přílišné skoky v technologickém zpracování her by PC trh spíš deformovaly. I díky konzolím mi jedno PC s mírnými upgrady vydrželo 6 let a ani na konci toho cyklu jsem nehrál na low a na 800x600 ;-D.

Na druhou stranu se mi nelíbí jak si napsal, že něco ve smyslu "že na PC se hry neprodávají" a že je to "jak flusnutí do moře", pak jsi tvrdil, že ne. No nebudu tě chytat za slovíčka, řekls to, ale NEMÁŠ pravdu. PC hrám se daří jako nikdy předtím (stejně jako konzolovým) a jestli je něco poškozuje, pak je to současná politika MS, který se od roku 2007 rozhodl přestat vydávat PC hry, aby se mohl soustředit na Xbox a porazit Sony za každou cenu. A tak zkončilo třeba Age of Empires, přesto, že bylo velmi úspěšné. Fable, Gearsy atd. přesože by porty vydělaly slušné prachy od 2jek je MS neudělal a myslí si, že si snad PC hráči koupí Xko, většina z nich to ale neudělá a když, tak si radši přikoupí PS3.

Mě současný stav vyhovuje, PC má stále své exkluzivity, většina her je multi a občas se vyskytně nějaký techno skvost, Crysis, Metro 2033 a v následujících letech patrně Project Offset...

Oblivion, Dragon Age, Fallout3 - nej prodeje na PC. To, že si uvedl GTA4 jako příklad skvělých konzolových prodejů, to jsem se fakt zasmál, když PC verze vyšla s ročním spožděním a když GTA je hra oblíbená hlavně u konzolistů. To je jako kdybych ti dal příklad Red Alert 3 jak se skvěle prodával na PC a na PS3 byly prodeje nic moc.:-P

0/0
28.2.2010 9:25

Mirabell

Re: Re: Re: ..

No ale proto jsem neporovnával prodeje GTA4 na konzolcíh a prodje GTA4 na PC. Vím, že je to nesmysl když to vylš os takovým odstupem. Uvedle jsem prostě jaké jsou u vekých her prodeje. GTA bylo sice extra úspěšné, ale i jiné ittuly se prodávají po milionech první týden.

Je nějaká hra na PC (libovolná - exkxlzivka, největší pecka...) která v posledních letech dala třeba jen dva miliony běhe mprvního měsíce? protože na konzolích se takový počty prodají běžně na předobjednávkách. je fkat že přesný čísla neznám. Ale zajímalo by mě kolik se prodalo první měsíc Zaklínače, Crysis, Total War, apod? Případně jeslti má někdo srovnatelný čísla kolik se prodalo na jednotlivé platformy Dragon Agů nebo Modern Warfare 2 což jsou multipltformovky co vyšli najednou a dají se tak srovnávat? Jako rád bych se na prodej podíval. Ale má ázka zní na to, že na PC toho bude tak osmkrát méně prodanýho.

0/0
28.2.2010 9:52

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: ..

Mirabell: Na to ti neodpovím, dokud se nezačnou zveřejňovat čísla z digi distribuce, protože na krabky PC většinou prohrává - spoustu lidí na krabky kašle, zatímco na konzolích je to nutnost, já jsem například tradicionalista a kupuji pouze krabicové verze PC her. Ale můj kámoš z Německa má hry skoro jen na STEAMU (asi přes 80) a naposled tam předobjednal Call of Duty: Modern Warfare 2 - já myslím, že zveřejnění prodejů krabicovek+digi distribuce by bylo velmi zajímavé. Také díky digi distribuci hry vydělávají dlouhodobě, sice se jich třeba neprodá 2 melouny v předprodeji (i když kdo ví), ale díky rozsáhlé knihovně na Steamu a jiných službách si je koupí lidi, třeba i za 4 roky (na tohle byl někde zajímavý článek, ale jsem líny hledat odkaz).

+Na světě je mnohem víc počítačů, než konzolí - pravda sice zdaleka ne všechny jsou ve stavu aby se na nich daly hrát hry, ale když si někdo občas rád zahraje zdaleka ne vždy volí konzoli, ale hru si koupí a hraje na svém kancelářském PC (pokud ji neukradne - kradou stejně hlavně fakani co na hry nemají a nemají ani smysl pro duševní vlastnictví+core warezáci). Zrovna takhle si jeden třicátník, kterého znám koupil nové Anno a hraje ho v poho na svém pracovním PC. Jedniné co by bylo PC herní trh schopné zničit, by bylo kdyby  Windows ztratil svojí dominanci a lidi by přecházeli na šmejdové OS typu Linux, to by měly hry opravdu útlum, ale to nehrozí Win7 je skvělý ;-).

PC trh je příliš důležitý a velký na to aby ho výherci her ignorovali.

0/0
28.2.2010 10:20

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: ..

Je to totální blábol co píše. Fakt se tomu dá jenom smát.;-D Prej Dragon Age, Fallout = nej prodeje na PC. Takže DA se prodalo na PC něco málo přes milion. Na X-Boxu a PS3 přes 2 miliony. To jsou prosím pěkně údaje od Bioware respektive EA. S Falloutem 3 to bude na PC asi dost podobné. Na X-Boxu a PS3 = 5 milionu kusů.

Fakt už nevím co by se mohlo na PC prodávat. WoW-ko a Sims.;-D

0/0
28.2.2010 10:24

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: ..

"Fakt už nevím co by se mohlo na PC prodávat. WoWko a Sims;-D"

Ty jsi fakt dobrý ignorant ;-D.

0/0
28.2.2010 10:26

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Jo, sorry. Já zapomněl na MW2. Ten na PC válcuje v prodejích i celej slavnej Crysis. Hlavně že trpí takzvanou konzolovostí.;-D

No hod sem nějaké čísla at vidíme jak se Dragon Age a Fallout 3 prodává na PC lépe.;-)

0/0
28.2.2010 10:40

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Dokud nebudou pravidelně zveřejňovaná čísla z digitálních distribucí můžeš mi tvrdit co chceš a ještě se přitom škodolibě radovat.:-)

Naopak ty mi sem hoď nějaké odkazy o tom jak se lépe prodávaly konz. verze uvedených her. Ano jistě hodíš sem odkazy z VGchartz a od EA jak se v prvních týdnech konzolovým KRABICOVÝM verzím vedlo lépe. Hm. A co potom? Myslíš, že prodejní čísla poté už pro společnosti nic nezajímají? Prodeje na PC budou ve výsledku lepší už jen proto, že za a) pc je víc, b) ceny her, když jsou slevy tak je to asi takhle: pc verze stojí 249 a konzolová 699 takže..klid.

0/0
28.2.2010 10:58

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Škodolibě se budu radovat, pokud někdo tvrdí zjevné blbosti.

Jako např. na PC se prodá víc bo je PC víc. Argument jak kráva. A proto některé hry už na PC ani nevychází(BC, sporty od EA atd), spousta dalších vychází s obrovským spožděním, a taky kvůli skvělým prodejům na PC dneska vznikaj ty svinské ochrany atd.

Přes digitál se hry prodávaj hlavně když přijdou slevy. Kdo není slepej tak to vidí. Jenomže kolik z toho se pak dostane k samotným tvůrcům.

Jo holt, dneska je pro Bioware, Bethesdu a další jsou konzole důležitější, stejně jako bude pro Crytek důležité uspět hlavně na konzolích. Takže..klid.

0/0
28.2.2010 11:17

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Kamaráde já nad tebou lámu hůl, PC zjevně nefandíš což dokazuje už jen to jak marginalizuješ význam digitální distribuce. To mě ale fakt nežere. Jen mě baví, jak to celé podáváš, jako kdyby se tam slevy dělaly jen proto, že novinky tam nejdou na odbyt. Na konzolích se slevy dělají proč? ;-D

"Kolik se z toho dostane samotným tvůrcům" LOL, teď jsi zabodoval Bobe! No zapomínáš že na konzolích se třebas platí paušální poplatek Sony a MS, pokud to chtějí vydat na jejich konzoli + MS si účtuje prachy pokud je hra na víc disků, což je řekl bych pěkně předpotopní. Naopak při digi distribuci se ušetří za spoustu věcí, od krabiček po to, že z toho nemůžou rejžovat kamenné obchody. A podmínky jsou zatím nastaveny zjevně velmi výhodně, protože třeba STEAM plánuje pokrýt celé PC hraní, tak společnostem nebude nastavovat nevýhodné podmínky - a vývojáři se tam s hrama jenom hrnou MW2, AvP, Metro...

Ty "svinské" ochrany jsou tu hlavně kvůli bazarům víš. Herní firmy se prostě snaží zmaximalizovat svůj zisk - a bazary konzolovek se jim také vůbec, ale vůbec nelíbí a to bude jeden z důvodů proč  konzole nakonec ustoupí od optických médií (PSP Go to je dost dobrý příklad, i když jim to prozatím nevyšlo).

BC? To je Bad Company 2? Tak mi řekni proč se vůbec obtěžují s tím, vydávat 2 díl na PC a proč Dice plánují Battlefield 3 i na PC? Ano, protože prodeje na PC tvoří 0,001% že?;-D 

Ale co peace, třeba se někdy sejdem na PSN při nějaké hřeR^.

0/0
28.2.2010 11:45

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

To těžko. Já si rozhodně nemyslím že v Resi 2 je nejlepší multák.;-D

Víš vůbec že ty poplatky jsou dávno zaúčtovány do prodejní ceny her. PC=50$, PS3,X-Box360=60$. Tak proč je tady vytahuješ? PSP Go nemá nic společného s bazarovkama, ale právě s pirátsvím.

Proč bude BC2 na PC? DICE potažmo EA chtějí dát Pc-hráčům poslední šanci. Pokud se neprodají alespon 2 kusy tak na to kašlou.;-D Viz. Ubisoft, myslíš že je bude trápit pokud další díl Assassina nebude na PC?

K tomu STEAMU, to je for? Je vidět že máš velkej přehled. Stejně jako u prodejů her, které jen tak tipuješ. Hlavně že se na PC prodává lépe.;-D

A jinak co mě štve je to, že nevím proč by měli konzolisti platit hry zlodějské pakáži. Viz. Crysis poměr 20:1, údaje samotného Cryteku. Češi dokonce ukradnou i Machinarium, a ještě ho fláknout kam jen to jde. Ne, děkuji s touhle verbeží nechci mít nic společného.

0/0
28.2.2010 12:24

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Pro mě je v Resi2 nej mulťák, jinde mě nebaví, snad krom toho CoJ: BiB (hraju na PC) a velmi se těším na Mount and Blade: Warband.

Poslední šance ?? COOL STORY BRO.. Ty se osobně znáš s šéfem Dice? Makáš ve Valve, a tak vidíš jak to jde se Steamem o desíti k pěti?? Víc jak 2 kusy? Lol doteď jsem tě bral vážně ;-DR^... Ne, teď i předtím si ukázal, že sice chytrý diskutér, se kterým je radost se přít, ale absolutně zaujatý, přičemž argumentů nemáš o moc víc než já.  Ano PC hraní umírá, už od roku 1985;-D...a tenhle rok už na PC nic nevyjde adrianwerner.wordpress.com ;-D

Jo a k těm Čechům, nechtěl bys přestat s tím sebemrskačstvím? Já si nemyslím, že by byli Češi větší zloději, než Francouzi, nebo občané USA. je to v lidech a lidé jsou všude stejní. A zlodějské pakáži doplácí bohužel jak konzolisté a pcčkáři.

Já se zlodějskou pakáží ať tou co warezí na pc, xku, wii, ps2, psp a těší se až se prolomí ochrana ps3 také nechci NIC mít!

Proto hry na PC a PS3 kupuju, od začátku roku jsem koupil 7 her na PC a 2 hry na PS3, kolik ty a jaké? Jen mě to zajímá, protože to hádání s tebou nikam nevede.

0/0
28.2.2010 13:24

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Právě že pro tebe, to ti neberu. V Resi 2 je výbornej hlavně singl a možná coop. Multák je maximálně průměrnej. A Když pominu hromadu multiplatformovek, tak např. se SOCOM nebo Metal Gear Online absolutně nesrovnatelnej.

Ty 2 kusy byl samozřejmě vtip. Chtěj prodat 3 kusy.;-DChceš vědět proč vychází BC2 taky na PC? To musím všechno vysvětlovat? Protože si chtějí ukousnout z toho koláče kolem CoD série. A v tom případě musí vyjít na všech platformách, dokonce i na té kde ty prodeje nejsou tak velké. Na druhou stranu tipuju prodeje MW2 na PC tak na minimálně 2-3 miliony kusů. Takže slušný. Do té doby než vyjde novej Medal(což je vlastně CoD:MW;-D), tak tutu roli EA musí zastoupit BC.

On ten digitál zatím nebude žádnej zázrak. Pro Valve slušný zisky a do budoucna určitě celkově hlavní zdroj příjmů, ale zatím nic moc. Jinak by se tam už dávno nasral Microsoft, nebo koupil Valve i se Steamem.

Sebemrskačství? Ne to jsou prostě fakta. Věř tomu že na západě tohle není, a z vlastní zkušenosti ze Skandinávie kde pirátství skoro neexistuje.PC-čkáři furt nadávaj jak konzole brzdí vývoj. Blbost. Nemyslím si že by něco brzdilo vývoj, už tak jsou náklady na tvorbu her enormní, ale poku teda něco brzdí, tak právě piráti, ale na ty nikoho nadávat neuvidíš.

Kolik jsem letos koupil her na PC? Tenhle měsíc Dante's Inferno a Bioshock 2. V březnu kupuju Heavy Rain, GoW3 a z PSN Episody do GTA4.

0/0
28.2.2010 19:29

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Sorry, samozřejmě her na PS3.;-D

0/0
28.2.2010 19:31

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

OK diskuze s tebou stála za to, žij dál v omylu že PC hraní mele z posledního. Hideo Kojima chystá Metal Gear Solid Rising hádej pro jaký systém si hru koupím? Ano, pro PC ;-D A víš proč? Protože na to PC vyjde a bez prošení?

Proč Konami vydává hry na PC, proč Capcom? Proč Atari nepřestane vydávat PC hry ani pod Philem Harrisem? Proč se na to EA už nevykašle? Proč tvrdí  Fredrik Liliegren že Battlefield 3 (samozřejmě i na PC) bude nářez? Proč vydá EA nový Medal of Honor, Dead Space 2 a pravděpodobně i Mirror's Edge 2 pro PC? Proč se vůbec, dělají herní karty, myše a klávesnice? Herní sestavy od Dellu a Alienware? A BoB odpoví: Protože se to neprodává!! Tak to opravdu není "fakt", Bobe. A ono se stačí podívat odkud jsou různé ty torrent stránky nejen Čína, Indie atd., ale i USA a GB!! A čí že byla Pirate's Bay ??:-P

A že konzole ničí PC hry (vím že netvrdíš, že já to tvrdím:-)) s tím nesouhlasím. Hry se zjednodušily proto, protože je hraje mnohem víc lidí, ano mnohem víc lidí hraje na počítačích a konzolích , než před deseti lety a masám se výrobci přizpůsobují.

Na hry máš vkus :) Škoda, že ten Bioshock2 kupuješ na PS já kupuji na PC Bioshock2 sběratelku za cenu PS3/X360 standartky;-D, už se těším na knížku Deco DevolutionR^.

0/0
28.2.2010 20:48

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

*bez prošení bez otazníku...

0/0
28.2.2010 20:48

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Ještě můžem takhle 2 dny.;-DJen nevím proč mi furt podsouváš že tvrdím o PC hraní že mele  z posledního.Já ne.;-D

Ale např. tohle říkal Cliff Bleszinsky, hlavní šefdesigner Epic Games. A to jsou prosím pěkně tvůrci a majitelé nejpoužívanějšího enginu dneška. Proč GeoW2 nevyšel na PC? V té době to nebylo kvůli Microsoftu, ale z důvodu naprosto mizerných prodejů prvního dílu na PC, proto i to prohlášení smrti PC her.

Proč EA Sports nevydáva hry na PC? Proč zdaleka největší japonský vydavatel $qenix nevydává FFXIII na PC. A takhle můžu pokračovat taky dalšími hrami např. Red Dead Redemption atd. Jinak není to Harris, ale Harrison a dávno je to vlastně jen řadový zaměstnanec Atari, i když to je vlastně taky jako takové mrtvé.Pirate's Bay má s warezem a jeho podporou pramálo společného.Na západě je pirátsví, ale rozhodně ne v takové míře jako v našich končinách.

MGS je moje srdeční záležitost. Kojima na Risingu nedělá. To je úplně jinej tým lidí než co dělali původní sérii. To je více než půl roku známá věc. To že M$ zaplatil nějaké chechtáky za oznámení na E3 je celkem sranda. Peace Walker je právoplatnej příslušník série MGS ale vyjde na PSP. Rising bude snad nějaká blbá Hack&Slash rubačka. Asi nebude oč stát, navíc bez Kojimy.

Já koupil právě sběratelku Bioshocku2. Takhle nějak má vypadat sběratelka. Parádní artbook, sountrack, LP fošna(škoda že nemám gramec) a nějaký ty skiny do multáku. Sice jsem k tomu dostal tu figurku Little sister, ale právě ty figurky jsou úplně zbytečné. Ted stále přemýšlím nad Ultimate edicí God Of War 3. Společně s MGS je GoW-ko srdcovka. Ale 4 tisíce je za jednu hru už fakt hodně. Uvidím...

0/0
28.2.2010 21:58

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

K GoW2 - Cliffy prý nakonec řekl, že PC verze Gears1 byly víc než slušné a konverze se vyplatila. A pokud aspoň  trochu sleduješ kroky MS, tak nepouští hry jako Fable, Gears, či Alana Wakea na PC ze zoufalství z toho jak se Sony prohrávají a nemají pro Xbox žádné pořádné exkluzivní hry!.

Final Fantasy na PC.. Ježiš a proč nevyšlo Anno 1404 na PS3 a 360 ;-D. To je fakt dost špatný příklad. FF na PC nemá co pohledávat. ;-).

Red Dead Redemption? Hele ještě není jisté že to na PC nebude (podle mě to dopadne jako GTAIV což nevím jestli je dobře nebo špatně;-D) kdoví, nakonec třeba bude i konverze L.A. Noire. Ono je třeba se podívat na historii výv. studií a pokud na produkci na PC pekli už od svého vzniku je pravděpodobné, že své návyky nezmění a v nejlepším případě konverzi udělá jiné studio. Totéž ale platí i o drtivé většině studií, které ve svých počátcích vyvíjeli na PC, vyvíjejí na něj dodnes. A to je třeba i ten Rockstar. Hele proč když je to tak zlý, proč se bude Rockstar vůbec obtěžovat s PC verzí Maxe Payna3, která by měla vyjít simultálně s těmi konzolovými, a neříkej mi, že proto, že je to na PC zavedená značka, to by od tebe bylo příliš laciné, máš na víc :-).

MGS je tvoje srdeční záležitost, má ne, ale dobrá hra to je a když jsi takový fanda a znalec, tak bys mohl vědět, že MGS 1-2 vyšel i na PC no a teď se tam logicky vrací.  No ale je vidět jak se ti to ukrutně nelíbí a uživatelům PC a Xbx. to nepřeješ, ještě nebyl uveřejněn jediný obrázek a už je to podle tebe asi sh*t. Kojima dělá hře producenta, dohlíží na to, propaguje to, to chceš říct že nechá vydat šmejd ;-D. Bobe to je až fanatismus.Myslíš si, že si Sony nekupuje studia, aby dělala soft. jen pro jejich konzole? Sony to narozdíl od MS dělat vyloženě musí, protože mu nepatří žádný univerzální OS jako Win, na který vyvíjejí studia bez pobízení.

0/0
28.2.2010 22:57

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

4000? Meh, za to já můžu mít 3 kolektorky na PC! Na tohle raději kašli i GoW3 je jen hra...i když furt lepší, než kdybys koupil trapný MW2 s nočním viděním. Bioshock2 naprostý souhlas.

Na PC hodlám jít do sběratelky Rage, Aliens: CM a TESV a určitě Zaklínače 2. Na PS3 bych šel do sběratelky Resi2, kdyby se tu prodávala;-).

0/0
28.2.2010 23:04

Bob_Saint-Clair

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Bože. Cliffy řekl co řekl, a taky si zatím stojí. Kojima se na Risingu nepodílí žádným způsobem. Ano hru vytváří Kojima Productions, ale samotnej Kojima děla Peace Walker. Ty 2 týmy se dokonce nesnášejí. Metal Gear Solid =Kojima, Metal Gear Solid=Playstation, Metal Gear Solid=Tactical Espionage Action. A i když jsem velký fanda tak nic z toho Rising nesplnuje. Ano, myslím že to bude srajda. Klidně se na to těš jak chceš, ale já jsem spíš zvědavej na novou Castlevanii.

S tím FF na PC si už děláš fakt prdel. Zjisti si jak to vůbec je. Sony má hromadu svých studií od samého počátku Playstationu, to ještě žádnej X-box neexistoval a ještě dlouho nebyl v plánu, takže to skutečně nemá nic společného s vokny.

Collectors edice Resi 2 se u nás prodávala(Playcentrum), ale nic moc - malej asi 20-strankovej artbook, figurka Chimery a Blu ray Making of. Přesto jsem ji koupil protože US verze vyšla 3 týdny před evropskou a měli ji hned skladem.

Bože, to jsou základní neznalosti. Nastuduj si ty věci.;-D

0/0
1.3.2010 0:00

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..

Dobrou Bobe a vyspi se z toho ;-).

0/0
1.3.2010 0:09

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: ..

Mimochodem, mám i PS3 (na vybrané exkluzivity a hry co jsou jen na konz.) a nejsem zatížen žádnou nenávistí a vidím a uznávám, že jsou konzole úspěšné, ale budoucnost je v PC. 

0/0
28.2.2010 10:24

Jumik

Re: Re: Re: Re: ..

Je to vážně jen tvá neznalost. Víš, že u těch největších pecek, který se jak říkáš prodávají v milionech už v předprodejích, to jsou ty kde marketing stojí více než celá hra aby hráče jako jsi ty přesvědčili, že tu hru prostě musí mít. Vývoj na PC ikdyž má svá úskalí hlavně v nepřeberném množství HW je daleko levnější než na konzolích, kolik stál vývoj Crysis a kolik Killzone 2? ;-) Bych i věřil, že celá Venetica na PC nestála o moc víc než samotná licence na Xbox 360. Je to rok zpátky kdy EA prohlásilo, že nehledě na prodejní čísla má z PC vyšší zisky než z PS3. Další věc je MS, jejich důvody opravdu souvisí s tím, že potřebují exkluzivní hry k boji s PS3, o tom, že by se hry na PC neprodávali to není, jediný snad největší propadák je Halo 2 a tady musí i ten největší zabedněnec uznat, že to se MS vyloženě nepovedlo (dlouhá prodleva a Vista exkluzivita), pak bylo snadný říkat, že se hry na PC neprodávají. Ale předělat hru z Xbox 360 na PC (třeba nějaký GoW 2) stojí malý procento z toho co hra na PC vydělá i kdyby se jí prodalo blbých 200 000 kusů ;-) Jinak i PC má svý exkluzivky co se prodávají v prvním týdnu po milionech, nebudu to natahovat, je to prakticky cokoliv od Blizzardu, WoW, jeho datadisky, nepochybuji, že SC2 na tom bude podobně a ještě mě napadá The Sims, ikdyž jeho prodeje neznám. :-)

0/0
28.2.2010 10:28

jazzcat

Re: ..

už 4-5 rokov ide grafický vývoj veľmi pomaly.. pozrite si gothic (2006) a porovnajte so súčasnými hrami. crysis bol vydaný v roku 2008 (?) a doteraz ho nič neprekonalo.

0/0
28.2.2010 0:23

Subo

hezky

Hm jak obecne nemam rad konzole a jejich vliv na hry obecne me vytaci, tak tohle vypada fakt naslapane... si to snad i koupim, az to vyjde...

0/0
27.2.2010 10:01

Ej.dzej.rimmer

Re: hezky

No , ja jsem byl driv jen pocitacovej hrac,ale od te doby co mam PS3 a XBOX me vliv jakej udajne maji konzole na hry nevadi :o)

0/0
27.2.2010 12:42

Mirabell

Re: Re: hezky

Jsem na tom úplně stejně.

0/0
27.2.2010 14:34

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: hezky

Zrátci! ;-D

0/0
27.2.2010 16:40

Mirabell

Re: Re: Re: Re: hezky

Proč? Není naše chyba, že se tam hry skoro neprodávají a z PC se stala doména indie her a MMO. protože krom toho tam můžu najít jen opožděné koverze. Kvalitní AAA exkluzivní titul tam člověk najde sotva jeden za rok (kdyis Crysis, loni Total War, letos asi SC2, přístí rok by to mohlo sithout Diablo 3) - to prsotě pro mě není motivace urdžovat hení PC.

A ty dobrý indie hříčky (World of Goo,...) a starý nepostradatelný klasiky si dneš člověk zahraje na jakýmkoliv noteboku.

Ty starý dobrý časy kdy PC bylo výsadou kvalitních pomakaných titulů a konzole blbých plošinovek a rubaček jsou dávno pryč. Chce to jen vytáhnout hlavu ze zadku a přizpsobit se. Tím, že budu tvrdohlavě bazírovat, ž hraji jen na PC protože tam před 10ti lety byly nelejlepší hry mi v dnenší době nic nepřinese.

0/0
27.2.2010 17:38

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Si dovolím přirovnat konzole k cíkrvi.

Ta taky lidstvo brzdila v rozvoji přes tisíc let.

Vzato na digitální věk a rychlost vývoje tu konzole ještě nějaký ten pátek budou brzdit.

Vemte si takové odpustky/DLC ... :-)

A teď se do mě pusťte za takle praštěný tvrzení ;-D

0/0
27.2.2010 18:08

wesc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

;-D

0/0
27.2.2010 18:17

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Pěkný :-) jinak s těma hrama na PC zas nesouhlasim, spis je to kazdeho vec, co si najde, treba za minuly rok pro mne vyslo spousty titulu, ktery jsem hral a bavili mne, napr. Overlord 2, L4D 2, MW 2, DoW 2, UT 3, DA, Shattered Horizon, Borderlands a na vic si ted asi nespomenu, ale urcite dalsi byly. je to spis vec pohledu. Takze bych primo nerekl, ze PC je domena jen MMO a inia her, vychazeji tam stale dobry hry, to ze te nebavej je jina vec. Jinak nejvic zalezi na autorech jak moc se nechaj ovlivnit konzolemi, ale treba tedy v tech zminovanych nevim o jediny veci, ktera by mi tu hru znechutila vlivem konzole.

0/0
27.2.2010 19:05

soky76

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

PC patří do kanceláře a jako herní platforma skomírá na pár titulech. To co pohřbilo např. Amigu, teď drtí samotné PC. Drahé komponenty, warez, atd. Dneska spoustu lidí zajímá pouze internet, takže si radši pořídí notebook a nějakou konzoli na hry. Konzole nic nebrzdí a jejich vývoj je jasný, že po několika letech teprve ždímou výkon jaký konzole má.

0/0
27.2.2010 19:17

rostan007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Myslíš ten skoro žádný výkon? ;-D Ne, nemám nic proti konzolím, nedejbože proti konzolovým hráčům, ale pravda je, že tady se už nejedná o ždímání. Je to spíš zoufalá optimalizace na ten slaboučkej hardware. A s každou další hrou se divím, co z těch mašinek ještě vytáhnou. Takže fakt nic proti, jenom nevěřte PR žvástům o "ždímání na 100%", kolegové hráči.

0/0
27.2.2010 19:24

soky76

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Máš svůj názor na hardware konzole, nebudu ti ho brát. Ale u PC je optimalizace taková, že si koupíš novou grafickou kartu a procesor...

0/0
27.2.2010 19:34

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Na zoufalou optimalizaci Heavy rain,Mass effect,Uncharted 2 nevypadaji vubec spatne.Ja nevim co lidi ocekavaji od grafiky ,ale vsechny hry co jsem zatim na konzoli hral se mi libily a vypadaji vazne dobre.

0/0
27.2.2010 20:01

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

A to si nedovedeš představit, jak by to teprve mohlo vypadat na PC ;-)

Už se taky těším na Crysis 2. Je jenom jedinej důvod proč raději nikde neukazujou podobu PC verze... protože nějaké PS3 trošku utře... Ale na druhou stranu jsem za konzole rád, protože si na svém tři roky starém "šuntu" stále užívám všechny hry na maximální detaily :-) (krom pár vyjímek...což bude stačit si teď opět koupit novou nVidii ;-) ).

0/0
27.2.2010 20:50

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Ano jak by to mohlo vypadat na PC? Aneb, ak by ty hry mohli vypadat, když z budgetu musel jít třeba dvojnásobek na grafiky? Protože detailnější modely, kvalitnější mimika obličejů, tvorba mnohem detialnějších textur, bohatší vybanení herních prostorů - to všechno žere čas = peníze z rozpočtu.

Jsi si jist že by se tohle neprojevilo jinde? Délka? Volnost? Mnohžství veldješích dialogů? U AAA titulů není rozpočet nafukovací. Peníze co přidáš na vývoj jedné herní stránky musíš sebrat odjinud. Fakt nevím jeslti takovouhle budoucnost chci.

Na jednu stranu všude čtu jak Mass Effect 2 zklamal protože už ani nebyl RPG a že hrám co vyhcázeli na 486 nesahá ani pokotníky. Na durho ustranu čtu jak by bylo supr když by nebylo konzolí a oni mohli ještě víc času zabít grafikou. Tak kurňa co chcete? na co mají převážně zaměřit?

0/0
27.2.2010 22:56

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Pri prvnim pohledu na pc clovek skoro nepozna rozdil.Jak rikam ta grafika je naprosto dostacuji a pokud si ani nedokazu predstavit, ze by to mohlo vypadat lip a i treba vypada, tak je mi to uplne jedno.

0/0
27.2.2010 23:35

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Brzda? Jak v čem. Od kdy se hratelnost, herní možnosti, kvalita scénáře, hudební doprovod, délka hry apod odvíjí od výkonosti HW?

Je potom paradoxní, že titéž lidi, kteří tvrdí že HW konzolí brzdí vývoj her často vzpomínají na to, jak nejlepší hry vycházeli někdy před 15 lety (kdy HW nesahal po kotníky ani dnešním smartphonům). Není to divné, že legendy jako Deus Ex, Outcast, Baldurs Gate, Fallout, Civilization,   vznikali v dobách kdy byl HW mnohem horší? Pokud má HW vliv na kvalitu her (jinak nemůžo ukonzole vývoj her brzdit), jak je možné, že dnes nevyhcázejí hry které by se označovali za mnohonásobně lepší než ty staré klasiky?

Můj názor je naopak ten, že vývoj HW směrem kupředu brzdí rozvoj her. Čím rychlejší ten vývoj je, tím víc se vývojáři snaží ohromit pouze grafikou. A čím silnější HW je, tím víc se musí palat s detaily a nezbyde čas/peníze na hratelnost, propracovanost a délku hry. Všimnul si někdo, že délka průměrné BR hry kleska cca na třetinu oproti hrám co jsme tahali na několika disketách? Která dnešní akce dokáže délkou, ptiností a hratelností trumfnout Duka3D? Killzone? Resistance? Halo ODST? MW2? Vždy jen jedna epizoda v DN3D byla delší než celej dnešní MW2.

Fakt si přejete aby tenhle "vývoj" šel ještě rychleji?

0/0
27.2.2010 22:50

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Ja s tebou naprosto souhlasim,ale temhle lidem ,kteri raguji jde ocividne hlavne o grafiku a to ostatni je vedlejsi.

0/0
27.2.2010 23:36

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Mirabel: Já to tak nemyslel, lidi hrajte na čem vám to vyhovuje nejlépe!

Jinak je pravda, že víc blockbusterů je teď na konzolích (na PS3 konkrétně), ale že by na PC nebylo co hrát, tak to určitě ne, na počty je tam pořád nejvíc her a to platí i pro release list pro rok 2010 (adrianwerner.wordpress.com). Jo a tvrdit, že se "tam" hry skoro neprodávají to je síla Mirabell ;-D

Nemyslím ani, že by konzole někdy byly doménou blbých plošinovek - vždycky měly své skvělé hry a studia, která vytvářela jen na ně (zpravidla své návyky nemění a pokud vydávali hry pouze pro konzole v roce 1995, dělají dnes totéž).

Počet studií vyvíjejících i pro PC se v posledních deseti letech nesnížil, naopak logicky s růstem trhu zvýšil a na PC se vyvíjí, protože je to rentabilní. A cílem většiny vydavatelů je dnes vydávat hry nejlépe na všechny platformy. Pouze na PC vydávají ti, kteří nemají peníze, či zkušenosti portovat nakonzole, nebo ti, jejichž hry jsou technologicky příliš náročné na konzole.Pouze na konzole vydávají ti, které koupilo Sony, nebo MS a pověřilo je vytvářet hry, co by prodávaly jejich HW, nebo ti, kteří vytvářejí žánry, co na PC fakt nepatří (třeba rubačky - vím, že tady zjednodušuju) anebo ti, kteří PC ignorovali od pradávna.

-Peace-

0/0
27.2.2010 19:23

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Soky: Když řekneš, že "PC patří do kanceláře" tak je to stejně trapné a nepravdivé, jako kdybych řekl, že "Konzole jsou pro děti". Tak si to odpusť ;-).

0/0
27.2.2010 19:26

soky76

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Jistě, PC bylo původně do kanclu. Nebo ho mám snad nazývat herní počítač? Takhle můžu nazývat jedině Amigu, Atari, Sinclair.... atd.

0/0
27.2.2010 19:31

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Však proto nikde netvrdím že na PC nic není a že umírá (jak se často tvrdí). To je velkej blábol a nikdy k tomu nedojde. jenom se z něj stala doména Freeware, Indiie a MMO her. Těch jsou tam mraky, díky jejich technické stárcne jich pochopitleně vychází mnohem víc než AAA obrů jako GoW3. A právě kvůli dostupnosti vývoje nidky nevymřou, protože malá studia vždycky začnou tvořit pro PC (už jen proto že vývojové nástorje tam jdou zpirátit :-)) a až ti největší přejdou i na konzole, kde je vývoj o dot dražší.

Takže spousta experimentálních a zajímavých titulů, které je ntak zkusmo někd ovytvoří budou doménou PC.

Ale ty AAA velký hry tam podle mě fakt vymírají. Sice vychází, ale většina jsou jen ty opožděný konverze :-/ Výjimkou jsou, ale je jich zoufale málo. Takže pr očlověka co rád hraje tyhle velký hry - pro otho dnes PC téměř nemá smysl. Pr očlověka co e rád nimrá v různejch experimentech a paří WoW zase jedině PC. Podle žánrů už bych t onedělil, protože pořádná realtimovka už dlouho nevyšla (ty na gamepadu moc nefungují a nikdo pořád nezačal ve hrách pořádně podporovat myš i když jde připojit - tohle trošku nechápu proč) 

No a s těma prodejema. Opět neříkám, že neprodávají. Ale narovinu - proti konzolím je to jen tkaový flusnutí do moře. Menší tým to uživí. Ale něoc mi říká, že kolosy kde vývoj stojí přes 50 mega dolarů by PC hraní only neuživilo. Vždyť jako nejprodávanější jsou uváděny Sims. nedávno tato série pokořila 100m hranici. Uvážíme-li že v ní vyšlo cca 50 dílů (do prodejů série se počíá vše), tak je to jen cca něco přes 2 miliony kusů jednoho dílu/dataidksu... A to když do průměru započítáme i všechny konzolové verze. osobně by mě vlemi zajímalo kolik se podalo třeba čistě Sims 2? No a te tyhle čísla porovnej třeba s GTA4 kterýho se na konzolích prodalo jen první tejden přes 8 milionů kusů. nebýt línej, tka se půjdu podívat na VGchartz. Možná by bylo zajímavý kouknout kolik kusů se prodalo třeba poseldního Total War?

0/0
27.2.2010 19:44

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Velké AAA tituly na PC nevymírají - jen zmultiformátovatěly! Že jejich méně než na konzolích to máš recht. Krom těch her, které si nekoupilo Sony, nebo MS aby prodávaly jejich HW. To je jasné.

Já taky rád hraji "velké" hry a i bez PS3 bych jich měl dost. S.T.A.L.K.E.R., Zaklínač, Risen, Metro 2033, Total War, Civilization V, Cryostasis, Singularity, Rage, Mount and Blade: Ohněm a Mečem (už není indie hra) a mnoho dalších  buďto PC only, nebo multiformáty, to nejsou "velké" hry?

K prodejům - VGchartz opravdu nepovažuji za o moc směrodatnější než porovnávat, kolik recenzí je na US Amazonu k PC a konzolové verzi dané hry, abych zjistil, kde se jí daří lépe... Nejsou tam vůbec zisky z digi distribucí bez krabice, které se věnuje hned několik firem...a já znám dost lidí, kteří krabice nekupují a konkrétně znám dva, kteří si předobjednali Total War na Steamu a takové na VGchartz nenajdeš a nejsou to určitě zanedbatelná čísla ;-).

Jo a kdyby byly prodeje takové flusnutí do moře jak píšeš, tak by se s konverzemi vydavatelé ani neobtěžovali, ale řekni mi, proč třeba takový Capcom prohlásil, že se v roce 2010 zaměří na platformu PC (Steam), protože v ní vidí velký potenciál??? Asi proto, že prodeje Lost Planet a Resident Evil5 byly na PC zanedbatelné viď? ;-D

0/0
27.2.2010 20:52

Khalashnikovf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezky

Na PC je budoucnost v prodeji přes aplikace jako Steam, či Impulse ... protože nabízejí překrásné akce každý týden.

Jde jen o to, aby se z toho distributoři poučili.

0/0
27.2.2010 20:58







Najdete na iDNES.cz