Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sex zase hýbe herním světem: kazí děti a propaguje násilí na ženách

Britské ministerstvo vnitra varuje před sexualizací dětí a absencí silných ženských hrdinek ve videohrách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

palič

Kdysi

byly počítačové hry záležitostí nadšenců. Jak jejich tvůrci, tak jejich hráči byli nadšenci do nového druhu zábavy. Většina stáda to nechápala a tak o tom nemluvila, případně se ušklíbla a tím to skončilo. Teď je to bohužel masová záležitost, stejně jako film, televize nebo hudba. To sebou nese dvě věci. Velkou produkci titulů bez nápadu a hratelnosti s krásnou grafikou (tzv navoněná bída), to za a). Tím druhým jevem je, že se samozřejmě najde plno pijavic, kteřé nejprve vytvoří "problém" a pak začnou všem nutit jeho řešení v podbě omezování svobod.         

Psychologové a další rádobyodborníci, kteří žvaní o škodlivosti počítačových her, sexualizaci mladých, drogách a zvedají varovný prst. A přitom máme rovnou v Praze na Václaváku a okolí bandu černochů, co tam prodávaji fet a roky s tím nikdo nic nedělá. Máme tu vietnamce, kšeftující s fetem ve velkém, máme obchodníky s lidskými orgány povražděných palestinců, dvě největší politické strany jsou přímo napojeny na organizovaný zločin. Ale místo toho, se bude donekonečna žvanit o násilí ve hrách.

0/0
5.3.2010 8:03

IARK

Re: Kdysi

Jen malicky detaily, o tomhle se se hovori v Britanii a nejde o nasili, ale o sex, jinak nevim o tom, ze by se tedy vcechach nejak resilo nasily ve hrach.

0/0
5.3.2010 8:38

Guderian1

Re: Kdysi

Jo v tomhle bordelu zvanem ČR se vzdy vse podstatne nejak zamate pod koberecek je to nase narodni disciplina a ze v tom politici umeji chodit ,dokazuji dnes a denne , kazdopadne u voleb jim stado opet da sve hlasy ... takze si nema nac stezovat,ale to je trochu mimo tema

0/0
5.3.2010 10:24

palič

Re: Re: Kdysi

To není jenom naše specialita. To je skoro všude stejný:-)

0/0
5.3.2010 10:50

silent_death

Re: Kdysi

klidek to s tim nasilam v počítačových hrach už tu bylo mockrat a na tech konkretnich hrach je jasně napis 18+ ale skoro nikoho to nevzrusuje a je pravda náš stat je dost v prdeli a vsichni ukazuji jenom na to jak nekdo ustreli druhemu zadek granatem v MP misto aby nasi zkorumpovanou vládu zavreli az zcerna ;-O

0/0
6.3.2010 23:26

GlaDOS

Moc přehnané

Je to všechno moc přehnané. Podle mě je východisko, když u každé hry bude viditelný rating, rodiče se ho naučí využívat a podle něho budou ratolestem kupovat správné hry. Jenže to rodiče moc neumí. Taky to tvrzení, že hry způsobují na mladistvích agresivitu je blbost. Mě je 17=jsem mladistvý. Pařím hry 18+, takže MW 2, atd. Ve hrách sem viděl dost násilí, zabil sem hodně nevinných lidí, nácků, démonů, zombíků, prolil sem litry jejich krve, došlo i na nějaký slabý sex. Ale že bych byl agresivní, to vůbec. Právě naopak, sporům, případným bitkám se snažím vyhýbat, s každým se snažím vycházet co nejlépe. Na hry se lehce svádí. Alw že by někdo hledal problémy i jinde (hlavně na volně přístupném netu), to ne.

0/0
3.3.2010 19:32

My.WinCleaner

Re: Moc přehnané

jak se hraní her s násilím  atd. projeví na psychice a vztahu k ostatním, to snad musí posoudit tvoje okolí. Sám sebe přece nikdo nemůže objektivně posoudit...A že nikdo nehledá problémy na netu, to snad ani nemůžeš myslet vážně. Už to zkritizované červené tlačítko je hned jeden příklad.

0/0
3.3.2010 23:09

A.A.

Re: Moc přehnané

ono asi dost záleží na konkrétním jedinci... zevšeobecňování moc nemá smysl... a pokud je konkrétní jedinec labilní, může u něj násilnou povahu spustit hra, film či třeba jen nějaká událost... nelze tedy říci, že PC hry způsobují u mladistvích agresivitu apod.

A souhlasím s tím, že mnohem větším problémem je internet, kde lze během pár sekund nalézt nejhorší typy porna až popravy v detailu... hnus.

0/0
3.3.2010 23:31

Radowan

Re: Moc přehnané

Má to jeden velký problém - neznám teenagera u nás, Polsku, Rusku, a vůbec většině zemí, kterému by počítačové hry kupovaly rodiče, anebo je jich pramálo, tak k čemu ten rating na krabici bude ? ;-D Většina hráčů počítačových her krabici od hry nikdy ani neviděla ...

0/0
5.3.2010 8:42

IARK

Re: Re: Moc přehnané

Pokud narazis na digitalni distribuci, tak tam mas rating u hry napsany taky, pokud trapne narazis na to, ze vetsina PC hracu si vzivote nekoupila originalku, tak i kdyz je to blbost, tak i tak ma ten rating smysl, je to o zbaveni zodpovednosti stran vydavatele, neco jako u cigaret "neprodavat osobam mladsi 18 let" ale kouri kdejakej 10ti letej fakan, tak proc tam to upozorneni davat? Tohle je otresna logika. Ps. ja mam doma teenagera, kterymu hry kupujou rodice ;-) 

0/0
5.3.2010 9:07

Radowan

Re: Re: Re: Moc přehnané

Však jo - beru, že to má význam minimálně proto, aby se zbavily firmy zodpovědnosti. Z logického hlediska je to plýtvání časem - jsi asi světlá výjimka, ale většina rodičů sezení své ratolesti u kompu bere jako činnost "sezení u kompu" a co přesně tam dělá nemá ani potuchy ;-) Takže hlavní chyba je hlavně v tomto směru, že by se sami rodiče měli začít zajímat o počítač a Internet jako takový a pochopit ta rizika.

To znám člověka, co nezletilému synovi onehdy zakázal Wolfenstein, protože se tam střílí a na Vánoce mu koupil adventuru Phantasmagoria ;-D Asi tak...

0/0
5.3.2010 10:37

IARK

Re: Re: Re: Re: Moc přehnané

Já vím co hraje, já jsem jí sám na to navočkoval ;-D teď se mnou paří hry jako Age of Conan, CS, L4D1,2 a Dante- vis co takovy ty idealni pro 13ti lete dite :-) a ze by ji to nějak postihlo? vůbec.

0/0
5.3.2010 10:57

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Moc přehnané

jj ;-D to je druhá věc, tu křížovou výpravu proti násilí ve hrách taky nechápu - daleko lepší je děti naučit, že to, co se dělá na počítači je opravdu jenom na počítači a pochybuju, že většina dětí má tendenci to zkoušet v reálu, možná děti psychologů ano, co my víme ...

0/0
5.3.2010 10:59

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc přehnané

U tech co to zkouseli v realu to bylo hlavne tim, ze byly labilni a s nikym nekomunikuji, ale nerikej mi, ze by takovej clovek, kterej pari v klanu CSsko komunikuje s lidmi, bavi se to pak zkousel v realu :-) a proto bych takovym labilnim jedincum naordinoval poviny parby MP her pres net ;-D

0/0
5.3.2010 11:05

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc přehnané

Tak v tomto případě asi přilévají do ohně takové ty reportáže z Ameriky, kde se skupina tří teenagerů z nudy domluví, že vystřílí školu, u toho všichni zahynou a potom jdou k nim domů a tam najdou na jejich PC Counter-Strike - závěr jednoznačný, vystříleli školu proto, že napodobovali počítačovou hru.

A na to se nabalí babičky, co počítač neumějí vůbec spustit a řeknou "Hanba! Jak něco takového může existovat v dosahu dětí, já bych to všechno zakázala. To za našich mladých let jsme chodili do Sokola a nic takového nebylo." Problém je, že bylo úplně ve stejné míře, akorát se to svádělo na něco jiného ... před lety páchali sebevraždy mladí, kteří četli Puškina a Goetheho, před tím se zabíjelo zbytečně ve jménu víry nebo jako demonstrace moci, předtím se lidi mlátili kyjema po hlavě, protože soused ulovil většího mamuta ...

0/0
5.3.2010 11:36

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc přehnané

Tak ale za to poslední mohl určitě Prehistorik ;-D

0/0
5.3.2010 12:44

_Zanek_

Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Pan Chvalíček je vystudovaný psycholog, že píše takové subjektivně zaměřené články na toto téma? 8-o

Opravdu takový článek patří na médium jako je BW, potažmo Idnes? Nemělo by to být spíš

na nějakém blogu? 

Nebo si pan Chavlíček říká - "sex mi není cizí, děti mám a hry hraju, takže přece musím tomuto tématu rozumět líp, než tým, který dělal citovanou studii"?

0/0
3.3.2010 10:34

IARK

Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

To je fakt, nejsem psycholog, takže bych neměl mít vlastní názor na tuto studii a neměl bych se o tom radši vůbec bavit, vždyť přece oni na to mají školy a nejlépe vědí co je pro nás dobré.

0/0
3.3.2010 10:50

_Zanek_

Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

A teď odpovídáte na co? Někdo píše, že nemáte mít vlastní názor?

0/0
3.3.2010 10:51

IARK

Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Ano může mít vlastní názor, ale podle vás má držet hubu. ;-D

0/0
3.3.2010 11:16

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

A to jsem psal kde... ? 8-o

Napsal jsem, že článek, který se snaží jednostranně shodit jakoukoliv studii - navíc velmi pochybnými argumenty (z nichž některé s danou problematikou vůbec nesouvisí) nepatří na zpravodajský web, ale spíše na blog.

Nejsem zastánce výsledků této konkrétní studie, ale způsob, jakým je zde prezentována je dle mého velmi podivný...

Už jen to, že je opomenuto sdělení, že studie je součástí Britské kampaně proti násilí na ženách a dívkách, je poměrně zajímavé. Hlavně, že v článku nechybí informace o tom, že studii za ministerstvo vnitra podala tehdejší ministryně (jaké překvapení!) a je připsáno za jakých okolností odstoupila, ačkoliv to s objektivitu samotné studie těžko může souviset.

Z tohoto pohledu je článek brak sám o sobě i jako názor na blogu, natožpak když se objeví zde...

0/0
3.3.2010 11:52

palič

Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

"Studie" Je v módě prezentovat nějakou blbost a podepřít to "studií odborníků". Kampaň proti násilí na ženách a dívkách je určitě výborná, leč dost pokrytecká. V Anglii je to samej ručníkář. Když sousedi muslimský rodiny zavolaji policajty, protože je z odvedle slyšt, jak tam mordujou nějakou manželku nebo dceru, tak policie neudělá NIC. Takže ať se jdou laskavě se svou kampaní zahrabat. A že za tím stoji ministryně, která kradla veřejné peníze a nechala si z eráru proplácet i porno, to mě vůbec nepřekvapuje. Dobře že to v tom článku je. Jo a ty "psychology" bych poslal rovnou k lopatě.

0/0
3.3.2010 12:14

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

K lopatě radši ne, ty blbci by překopli elektrickej kabel v domění, že jde o kořen ;-D Jinak souhlas, podle mně si jen někdo dělá jméno.

0/0
3.3.2010 12:18

palič

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Já myslel že by makali jako ve filmu Coolhand Luke na stavbě dálnice do Ostravy. Dělali by ručně a kdo by se pokusil zrdhnout toho by picnul strážnej ;-D

0/0
3.3.2010 12:22

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Je pravda, že pak by po sobě zanechali aspoň něco užitečného ;-D

0/0
3.3.2010 12:25

Loader

Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Clovece len ho nechaj zit,ale nech necha zit i nas.

Ako pozeram na dnesnu diskusiu tak tu je kazdy starsi,ako "druzina"(co prichadza po obede);-D,ktorym patri to tema,nie nam,co mame na vek to hrat,ale to asi nezaujima psychologov,ak to zoberiem vsetko tak pomaly na kazdej hre je PEGI,len kvoli tomu maly zasran mi nadaval do bastardov,ze som mu nechcel predat Heavy Rain a GTA(nechce sa mi za neho platit fine tu v UK 500gbp).Len kvoli zasranom budeme hrat hry,kde krv bude zelena,kde zena nebude zena ale muzatka,kde vsetko bude ruzove;-€

0/0
3.3.2010 11:59

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

No proto ty hry maji taky nejakej rating ne? tudis pokud "dite" hraje hru s ratingem 18+ tak to neni chyba hry, proste ta studie je na palici a jsem jedine rad, ze se do toho autor pustil, at nema doktorat z psychologie.

0/0
3.3.2010 12:04

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Pánové, než tu začnete hloupě psat - přečtěte si aspoň ve zkratce hlavní závěry dané studie:

http://www.homeoffice.gov.uk/about-us/news/sexualisation-young-people.html

A pak si uvědomte, že studie není součástí brojení proti hrám, ale součástí (a opravdu pouze součástí) vládní kampaně proti společenskému problému násilí na ženách.

Pak tu možná přestanete plácat nesmysly o zelené krvi nebo o tom, že máme u her rating (který kdyby sám o sobě fungoval, asi by bylo v této oblasti po problémech).

Jste názorným příkladem autorým "vrtění psem"...!:-/

0/0
3.3.2010 12:18

Loader

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Sexualizacia mladeze,zober si to takto ja zijem v UK uz 8 rokov,co sa tyka toho nasilia pachaneho na zenach mas pravdu,ale zase nie kazdy pacha na zenach svinstva,tak nech nehadze ta studia a ta kampan,aky bude mat ucinok,ziaden,ako je tu dalsia kampan,aby decka a zasrani nechlastali,nejazdili bez driving licence,aby si platil za tax atak,tie kampane su dobre pre politkov,a pravdu povediac,dobre pre BBC,lebo tie kampane len ona vysiela v PrimeTime,co sa tyka tych kampani,co sa tym vyriesilo predtym a teraz,nic.Pre zaujimavost si pozri,ze v UK je najvacsia pregnancy(tehotenstvo)medzi mladezou,vies kvoli comu,lebo sa spoliehaju na to,ze dostanu council flat,a za dalsie hovori ti nieco ASBOS(Anti-Social Behaviour Order),o tom asi nic nevies,najvacsi pripad sa tu stal,ked matka a dcera sa zabili v aute,len kvoli tomu,ze jej dcera bola postihnuta a,ze ju otravovali decka,skor tyrali psychicky,prepac nevies o tom,tak o tom nepis,co je tu v UK

0/0
3.3.2010 12:37

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Myslím, že takové kampaně a vládní strategie mají většinou za cíl jakousi osvětu a určité zahýbání s vysokými statistickými čísly čehokoliv negativního. Určitě se nepředpokládá, že samotný problém vymýtí...

Dalším takovým příkladem jsou například kampaně bezpečnosti na silnicích.

To, jaký mají takové osvěty vliv a výsledky, je už na jinou debatu...

0/0
3.3.2010 13:11

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

jenže tahle kampaň narozdíl od bezpečnosti na silicích je od začátku postavena na nesmyslech, takže tyhle bych si nedovolil vůbec srovnávat.

0/0
3.3.2010 13:18

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Tak prosím, poučte nás - na rozdíl od autora v článku - na jakých že nesmyslech je postavena ona celá kampaň.

Nebo jste myslel jen onu jedinou studii, o které je řeč? Doufám, že podáte pádné argumenty. Co jsem se díval do použité literatury uvedené u studie, není tam uvedeno málo zdrojů, o které se studie opírá.

Jistě také nějaké uvedete, přičemž to nebudou to odkazy na nesmyslné novinářské paskvily obdobné tomuto...

0/0
3.3.2010 13:25

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Já nemám důvod někoho poučovat, každý si udělá obrázek sám nebo o tom podiskutuje, to jen ty sem píšeš něco, že vo tom nemůžeme diskutovat, pokud nejsme psychologové a nemáme nastudovanou tu studii. Jinak nechápu proč sem zase motáte celou kampaň, to je argument jak poleno, celá kampaň je správná proto tahle studie ohledně her musí být taky správná. Sex ve hrách, jednak mají ty hry raitingy a není to věc výrobce zdea to hrajou děti stejně jako u cigaret nebo alkoholu. On dává upozornění a nemůže kontrolovat každého, to by jsme mohli začít prodávat tupé nože, protože by hrozilo, že se tím dítě pořeže. Dítě tý erotiky najde na netu během 5ti minut víc, než je ukázáno v nějaký hře, pokud se rodič nezajímá o tom co hraje jeho dítě, nemůžeme říkat, že hry kazí děti. Až bude člověk dělat hru s ratingem 18+ a kvůli dětem tam dá hnusný ženský a budou chodit v kobercích kvůli dětem, kteří si to můžou zahrát, tak se pak nemůže divit, že si tu hru skoro nikdo nekoupí. Srovnávat tohle s bezpečností na silnici je dosti padlé na hlavu, v 8smi jsem viděl Základní instink a mám z toho stejný následky jako že mně sejme ožrala na silnici co?

0/0
3.3.2010 13:39

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

1) Nikde jsem nepsal, že "o něčem někdo nemůže diskutovat" - to máš stále jen ty liché představy. Promiň, ale už ti to musím napsat - bohužel zřejmě nerozumíš psanému

textu.

2) Pokud napadneš odbornou studii, že je postavena na nesmyslech, tak chci od tebe vědět, na jakých že to nesmyslech je postavena.

A pokud se mám nad tvými argumenty zamyslet a postavit je proti argumentům oné studie, nestačí, když napíšeš, že existuje rating a každý - ať už rodič či hráč, se má podle něho zařídit.

Výsledky té studie se mj. snaží podpořit účinnost ratingu, to je celé. Opravdu nějak nerozumím, proti čemu se tu vlastně snažíš "bojovat".

0/0
3.3.2010 13:54

Loader

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

IARK-u netrep hluposti,tato kampan v UK ma svoj zmysel,je to proste uvedomenie,ze sa pacha svinstvo na zenach,ze deti cez den pozeraju videoklipy s pomaly nahatymi modelkami(spevackami),ze ides do obchodu a tam vidis tricko pre 9 rocne dievcatko s napisom:footballers wife alebo Im bitch(dakujem to je trochu i na mna vela),ze tu bastardi a parziti nemaju co robit,tak obtazuju chodcov alebo susedov(u nas to robia len cigani).

0/0
3.3.2010 13:35

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Možná, že smysl má, ale mají si brát do huby jen to co má opravdu špatný vliv. Např u nás máš ve 4 hodiny odpoledne na nově víc sexu než v některých hrách 18+ ale tedy na rozdíl od nich není rating. pokud tam to prodávaj mladším a nestaraj se o ně, tak takovou kampaň chápu, ale jak jsem říkal podle mně je to to samý jako hromadná žaloba od dětí MCdonaldu

0/0
3.3.2010 13:43

Loader

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Ja ti neviem,zijem tu uz dlho,a za tu dobu som tu videl take kampane,kde isli peniaze na co na podporu teroristickej organizacie(islamisticka organizacia),tym myslim peniaze z fondov,na rozvoj kultury a kulturnej vymeny,myslis ze deti,si nepozru zakazane videoklipy podla studie na youtube,alebo nahodou si nehacknu(nezapamataju)parental lock,nedavam tomu velku sancu,ale ta studia poukazuje na javy,ktore sa stavaju a budu sa stavat.Vieme o tom ale nic nepovieme,lebo je to normalne,takisto vies ze sused napaluje filmy,udas ho,nie,takisto vies,ze susedku bije sused,udas ho na policii,verim,ze nie,vsetko je o uvedomeni,co je spravne a co nie.A to uz musi kazdy clovek uznat a spoznat sam.!!

0/0
3.3.2010 13:25

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Jak píšu, o smysluplnosti a účinnosti kampaní diskutovat nechci. Věřím, že určitý účinnek mají, a to jak je velký a jestli se investované prostředky vyplatí, nedokážu odhadnout.

Spíš jsem chtěl upozornit na to, jakým způsobem je vytržena z kontextu jedna studie s téměř hysterickým komentářem o tom, jak je "britská vláda dalším z řady těch, kteří chtějí omezovat nebo snad likvidovat herní průmysl".

Co se týká přednastaveného parental locku, osobně ho nevnímám jako špatný nápad. Věřím, že existuje spousta rodičů, kteří o nějakým ratingu u her nemají ani zdání a pokud by to bylo vyřešeno rozumně, mohlo by v některých případech být také určitou osvětou. Už jen to, že by to určité procento neznalých rodičů donutilo zapřemýšlet, proč ta a ta hra spustit nejde bez určité operace, by byl úspěch. Zkušeným uživatelům něco takového nemůže vadit.

Ale samozřejmě je to otázka názoru a zrovna nesouhlas s tímto bych autorovi článku nevyčítal, kdyby to neuváděl jako "úplný nesmysl".

0/0
3.3.2010 13:42

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Tak samozřejmě v tomto případě s tím souhlasím, né s tím, že si to někdo vzal na paškál, ale s tím parent lockem, je pravda (i když to pramení spíš z nezájmu) že spousty rodičů neví co jejich dítko hraje a je možný, že taková kampaň by tomu pomohla, ale zhruba tak účině jako, že rodič tě nachytá jak kouříš, prostě díru si najde vždy, a brát si na paškál hry? to je jiná věc, na co teoreticky bude parent lock, když ti dítě na netu za 5 minut najde všechno potřebné.

0/0
3.3.2010 13:47

A.A.

Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

OMG

Jestli jste si nevšiml, i na iDnes lze najít celou řadu článků, které patří do kategorie "názory", "postřehy" a já nevím co. Autor si ten svůj článek sem klidně dát mohl. Jde prostě o jeho názor a z článku je to jasně patrné. ;-)

0/0
3.3.2010 23:29

_Zanek_

Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Aha, a od kdy články typu "názory" a "postřehy" začínají, jako běžná zpráva. A odkdy jsou v postřezích autora věty typu:

"...A hned vám prozradíme pikantní drobnost..."

"...Výsledkem studie (podle našeho názoru velmi povrchní a zavádějící)..."

Přičemž nikde v článku nezazní věty typu "(Ne)Myslím si", "Dle mého" atd., ze kterého by bylo jasně patrné, že je to opravdu jen názor nebo postřeh autora?8-o

0/0
4.3.2010 9:39

IARK

Re: Re: Re: Toto snad patří nanejvýš na nějaký blog...

Tak jinak, jses jedinej komu se to nelibi ;-D

0/0
5.3.2010 11:08

palič

Ano

zakázat hry, zakázat filmy, zakázat sex. Ještě ostnatej drát a minový pole a naše děti si nemůžou stěžovat, že nevyrůstaly v dokonalém bezpečí.

0/0
3.3.2010 10:33

José Antonio

Re: Ano

Kamaráde, já vzal o víkendu rodinku na fotbal. A nestačil jsem se divit. Rozjařeným, leč naprosto neagresivním fanouškům dávali dýchnout a ze stadionu jezdila přímo na záchytku kyvadlovka. Před stadionem horda fízlů, kteří neměli na práci nic jiného než řvát na skandující a tančící fanoušky, že si někoho vyberou a napaří mu jen tak pro nic za nic paragraf. Pokladní ani pořadatelé mi nebyli schopni říct, jestli děti do 10 let musí platit... Prostě hlavně o tom bezpečí to je, aby se rodiče přestali bát vzít děti na kopanou :-/

0/0
3.3.2010 11:27

palič

Re: Re: Ano

Já chodím na fotbal pravidelně, tak vím o čem je řeč. No prostě model anglických potěmkinových vesnic se zřejmě usadí i tady. Kdo při fandění vstane, toho vyvedou. Kdo vynadá rozhodčímu, půjde do basy. kdo se porve na vesnický zábavě, půjde do basy. Prostě krásný a ničím nerušený bezpečný fašismus.

0/0
3.3.2010 11:36

IARK

Re: Re: Re: Ano

To je fakt, lepší jsou fanoušci, kteří se jdou na stadión porvat a házej všude dýmovnice, kdybych si měl vybrat, tak jako neagresivní člověk na tom fotbale radši ten fašizmus než dostat přes hubu kvůli tomu, že jsem dostatečně neskandoval jméno klubu nějakýho tupýho agresora.

0/0
3.3.2010 11:43

palič

Re: Re: Re: Re: Ano

Když tomu nerozumíš, tak do toho nežvaň.

0/0
3.3.2010 11:44

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Ano

to je fakt, nejsem ten tupej blbec co se tam chodí jen porvat tak bych o tom asi s tebou neměl mluvit co?

0/0
3.3.2010 11:46

palič

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano

Přesně tak, vůbec si mě nevšímej a vyser se na mě.

0/0
3.3.2010 11:54

José Antonio

Re: Re: Re: Re: Ano

Tak to je škaredý omyl. O nějaké buzeraci na fotbale se za Mussoliniho nedalo vůbec mluvit, naopak, tehdy to byla pořádná divočina a policajti si s tím hlavu nelámali (italský klubový fotbal tehdy zaznamenal řadu skandálů, které už z dějin nikdo nevymaže).

Takže ve staré dobré Itálii bys měl fašismus i nakládačku, all inclusive :-)

0/0
3.3.2010 11:50







Najdete na iDNES.cz