Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Silent Hunter 5 - hardwarové nároky

Série Silent Hunter má velkou popularitu. Ono být být velitelem jedné z ponorek z "vlčí smečky", to není k zahození. Nejnovější Silent Hunter 5 na to jde od lesa. Podívejte se na hardwarové nároky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

assassin89

asd

Slavna ochrana ubisoftu prolomena......co dodat alespon bude medicinka na ten zasranej pozadavek bejt neustale online:))

0/0
4.3.2010 1:05

___LuboS___

Re: asd

Zdarrr,

zrovna ted jsem to chtel napsat ... k cemu ta buzerace zakazniku?

Kdyby aspon perma on-line stav neco hraci prinesl ... Rise of Flight v on-line modu prinasi aspon (po prenosu vysledku jednotlivych misi) podrobne statistiky, prideluje prekrasne vyvedene medaile, etc ... UBi max. nabizi pofiderni Uplay s hacknutyma kvazi leaderbordem ... Rv

- LuboS

0/0
4.3.2010 7:51

___LuboS___

DRM 2.

Zdarrr,

tak tady jsou prve ukazky DRM v akci, od uzivatelu kteri prave nainstalovali SH5 ...

http://www.subsim.com/radioroom/showpost.php?p=1282259&postcount=105

http://www.subsim.com/radioroom/showpost.php?p=1282267&postcount=107

zadna sance na quick save, kdyz klekne I-net, nic ... u singleplayerovky neakceptovatelna vec ... druhy post radeji ani nebudu komentovat Rv

0/0
1.3.2010 21:52

(+,+) Mr. Trigger

Re: DRM 2.

Dobré zvěrstvo, ještě před rokem bych netipoval že, se zrovna Ubisoft propadne na vydavatelské dno.

Čeho jsme se to jen od vydavatele Dark Messiaha, Call of Juarez, Assassina a Tom Clancy's dočkali??

Vyčkejme na omluvu a hlavně offline patch ;-).

0/0
1.3.2010 22:45

pan.klobouk

Re: Re: DRM 2.

Ubisoft mi prijde jak nemocnej, ze neni pri smyslech. :) Jeste vloni vydaval nove (a rekneme i AAA hry) absolutne bez ochrany. A to na PC, povazte. Minimalne jsem zaregistroval noveho Prince a HAWX. A ani ne po roce absolutne otoci a zacne blaznit s DRM.

Rok zpatky na PC piratstvi asi nebylo a kazdy si hry kupoval = zadna ochrana u novinek. Ted ale kradou vsichni a neproda se skoro nic = honem tam seknem DRM, at si nezahrajou ani legalni majitele a platici zakaznici. Takhle to tam nekdo vidi - tak at si vezme tabletku a omluvi se. Tudy cesta nevede.

0/0
2.3.2010 0:04

___LuboS___

Re: Re: Re: DRM 2.

Zdarrr,

tady je potreba si uvedomit, ze se nejedna o zadnou protipiratskou akci, je to cilene proti bazarovemu prodeji her ... samozrejme, ze by to slo obejit tim, ze by si pro kazdou hru udelal majitel special ucet, ale lidi jsou lini, delat to nebudou a tim padem, je dana hra dal neprodejna ... kecy kolem udejnemu tazeni proti piratum jsou pouhou zasterkou ...

co je ale neakceptovatelne je, ze na veskere tyto akce primarne doplaci slusny hrac, ktery je natolik "hloupy", ze si hru koupi a nasledne celou tuhle buzeraci snasi ...

Proti piratstvi by daleko vice zabral poradny bonusovy (tisteny) material a ne zadny Starforce, DRM a podobne nesmysly ... kdyz si treba otevru krabici Command: Aces of the Deep (Sierra), tak tam je manual, reprint originalni nemecke mapy Atlantiku, knizka o ponorkove valce a dalsi veci, nebo Dawn PAtrol (Empire) krome manualu take velmi dobra knizka Manfred von Richthofen and aircrafts he flown ... etc

0/0
2.3.2010 8:27

Ghost47

Re: Re: Re: Re: DRM 2.

Proti bazarům stačí Steam s offline módem, abych řekl pravdu, tahle nová platforma Ubisoftu přimo svádí k tomu, aby (kvůli "nákladům na provoz") přešla na pay-to-play režim. Když už to musí být pořád připojené jako MMO, tak proč by to taky nemohlo mít poplatky jako MMO ?

A s bonusovým materiálem souhlas - kde jsou ty časy Falcona 4 s pět centimetrů tlustou bichlí uvnitř, dneska platící zákazník dostane jen krabičku s DVD a "návodem" (dej placku do mechaniky, nainstaluj, hraj).

0/0
2.3.2010 9:50

___LuboS___

Re: Re: Re: Re: Re: DRM 2.

a vidis, na Falcona 4 jsem uplne zapomel, ten manual je fantasticky ....

ten scenar ktery popisujes (pay-to-play) je klidne mozny, toto DRM beru jako "pruzkum bojem", t.j. co jeste zakaznik zkousne ...

osobne me nejvice stve, ze se to nedotkne jenom klasickych mainstreamovych titulu ala Assassin Creed 2, ale i SH5 ktery uz i takto ma omezenou cilovou skupinu potencialnich kupujicich ...

0/0
2.3.2010 10:07

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRM 2.

Jak rika Ghost47 i ty, slo to vyresit urcite jinak. Chapu ze se brani proti vsemu a vsem, od piratu po bazary, ale tohle ve finale otravi vazne jen platici zakazniky, medicina a hra ke stazeni bude urcite driv, nez mozny patch, ktery DRM odpali.

Jinak souhlas i s tim, ze v case zlateho veku her bylo mnohem lip. A nebyly to jen hutne manualy a prilozene bonusy, ale i pekne a netradicne resene krabicky. Dneska se vsichni ohaneji specialnimi edicemi, ani ty ale mnohdy nejsou tak povedene a bohate, jako driv byvala nektera bezna vydani her. Prosta DVD krabicka a radoby manual o ctyrech stranach (s tim, ze skutecny je na disku jako PDF) mi taky vadi uz hezkych par let.

0/0
2.3.2010 12:29

roman00

Re: Re: Re: DRM 2.

Kdyby si hlídali úniky her před vydáním, tak by ani žádný ochrany nepotřebovali a měli by i větší prodeje, protože by to piráti měl až v den vydání, takže by to aj cracklí bylo pozdějc, jenomže je fakt, že to prostě asi uhlídat nejde

0/0
2.3.2010 8:29

___LuboS___

DRM

Zdarrr,

dokud tam bude DRM, nekoupim ... je mi velmi lito Dev-u, ale UBI vyslovene potrebuje pres drzku od (ne)kupujicich ...

- LuboS

0/0
1.3.2010 17:08

assassin89

Re: DRM

Ti co si to koupej by meli vzit krabicku a jit to UBI omlatit o drzku....a pak si stahnout crack pac DRM je vyslovena buzerace pro ty co si to koupi

0/0
1.3.2010 17:12

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: DRM

Zatím nekupovat, to je prozatím nejlepší řešení. A nenechat se vydírat kecy, že se bez nás  objedou a budou vydávat jen na konzole!! 

0/0
1.3.2010 17:59

pan.klobouk

presne, kolego

Tady se nebude kricet, ze to chce tenhle procesor a tuhle grafiku, nebo proc tolik a tolik pameti. Tady se bude nadavat na nutnost inet pripojeni, ktere vtipne u systemovych pozadavku chybi. IMHO Silent Hunter 5 skoncil driv nez zacal, uz ted bezi bojkot a vtipna videa, tohle zkratka nepodporovat a nekupovat. 

0/0
1.3.2010 12:20

Ghost47

Re: presne, kolego

Kdyby to mělo offline mód jako Steam, tak je ta ochrana celkem přijatelná. Takhle je to zbytečná buzerace a SH je minimálně pro hraní na notebooku odepsaný. Přitom minulá verze byla tak skvělý zabíječ času třeba do vlaku... :-(

Měli by si uvědomit, že na pirátovi prodělají úplně stejně jako na zákazníkovi, co si hru kvůli ochraně nekoupí. Takže ochrana, která o pár procent sníží pirátství a 50% zákazníků odradí od koupě, je horší než žádná.

0/0
1.3.2010 13:45

(+,+) Mr. Trigger

Re: presne, kolego

Vývojáři SH si musí asi rvát vlasy, když je SH PC only, jejich několikaletá práce v kýblu, díky téhle "ochraně". Já to nekoupím dokud Ubi nevydá offline patch:-/.

0/0
1.3.2010 16:02

pan.klobouk

Re: Re: presne, kolego

Tak nejak, za tohle Ubisoftu asi nepodekujou. Na druhou stranu, SH5 je nastesti hra pro fandy a fajnsmekry. Neni to zadna masovka, takze spousta blaznu do ponorek to asi koupi i s touhle provokativni radoby ochranou. Taky verim v brzky patch co to odpali, vetsina lidi svoji originalku asi stejne vyleci medicinou, nez se prat s DRM.

0/0
1.3.2010 18:02

roman00

A ještě

Stále připojení k internetu, které vyžaduje super ochrana

0/0
1.3.2010 11:32







Najdete na iDNES.cz