Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Diablo III - nové info a screeny

Pokud existuje nějaká nejvíce očekávaná PC only hra, je to patrně akční RPG Diablo III z dílny Blizzardu. Nyní se zdá, že se fandové po vydání pokračování legendární série dočkají dalších dílů, nebo rozšíření Diabla III.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dru Zeree

Grafika

No mě se tak grafika taky nelíbí. Upozorňuji, že mezi mé nejoblíběnější hry patří série Europa Universalis takže vskutku nevyžaduji dechberoucí scenérii :) ale od takhle očekávané hry bych čekal alespon ten standart. Jako když to vypadá staře dnes, co za dva roky až to vyjde. Tohle mi přijde celkem slabota na firmu s neomeznými finanční zdroji. Jiná věc je atmosféra, ta může být dobrá i s tímhle ale když hodnotím úroveň grafického zpracování tak Rv

0/0
4.3.2010 18:36

GlaDOS

Grafika?

Ze screenů, co sem viděl mě kostlivci a jiná havěť vůbec nepřipadá "komixová", ani moc barevná. Rozhodně bych ji nepřirovnával k Torchlight. Naopak, mě se grafika líbí a je mě jedno na kolik procent bude temná, protože mě nejde o to, jaký druh atmosféry tu bude, ale hlavně o to, jestli nějaká bude. Je fakt, že je víc barevnější, ale o to víc se mi líbí její styl. Na D3 se už dost těším, takže snad to chlapci nepose***.

0/0
4.3.2010 17:22

mounty

opet ta grafika....

Tak nam tady nekdo opet nadava na grafiku Diabla 3, jako ostatne pokazde, kdyz se nekdo o teto hre zmini. A ja proti tomu celkem nic nemam, protoze je grafika 1) opravdu dost "jina" nez u predchozich dilu 2) pro spoustu lidi vcetne me tak na urovni roku 2007. Nicmene silne zastarala byla taky dvojka uz v dobe vydani a nikomu to nevadilo, snad krom recenzentum (a tem takove veci vadit musi:)) Co me ale dostalo je, ze jsou tady experti, kteri uz predem nadavaji na atmosferu, ktera podle nich nebude stat za nic a pritom ze hry samotne videli mozna par kratkych videi (navic z kdovi jake verze). Tohle mi prijde vazne priblble, pokud tedy dotycni nevlastni stroj casu nebo nevolali vestce z tv prima. I hry s kreslenou, odlehcenou grafikou mohou mit perfektni atmosferu (nehlede na to, ze grafika je jen jednou ze slozek vytvarejici prave dobrou atmosferu, nemene dulezita je napriklad hudba nebo zvuky), nemohu kuprikladu nevzpomenout na Fable, ktera mela take spise rozjuchanou grafiku, ale na nekterych mistech (opusteny dum, hrbitov, temny les) byla atmosfera velmi (ne)prijemna, ne teda ze by byla strasidelna, ale krasne do danych mist sedla a ja je povazoval za nejlepsi ze hry. A verim, ze to same dokaze i diablo. Btw opet a zase se omlouvam za neprilis kratky prispevek.

0/0
4.3.2010 10:29

IARK

Re: opet ta grafika....

Staci mi se podivat na kostlivce, osobne jsem uz nemel rad zmenu mezi W1 a W2, a u 3ky, kdyz mas ghuly, kteri pojidaji mrtvoly, nebo nekoho promeni na mrtvy, tak je to spis k smichu a pripomina to gargamela ze smoulu, kdyz se kouknes treba na animacku jak jdou orkove na manorota, tak tu animaci proste clovek nemuze brat vazne, kdyz videl jak vypadali postavi ve hre a to sami bude u Diabla, kterej vynikal prave temnou atmosferou, zombici, kostlivci, ale ted na tebe vyskoci rozjarili kostlivec, proste na muj vkus je to az moc odlechceny, k tomu W to treba patri a ani mi to nevadi, ale kdyz udelaj neco takovyho? Nikde nepisi, ze hra nebude mit dobrou atmosferu, jen nebude mit tu spravnou atmosferu predchozich dilu.

0/0
4.3.2010 11:08

HonyaDj

Re: Re: opet ta grafika....

To nebude, protože to NENÍ předchozí díl. Jestli chceš atmosféru Diabla 1 nebo 2, tak si zahraj 1 nebo 2 ;-). Trojka bude pokračování, nikoliv klon předchozích dílů...

0/0
4.3.2010 11:10

IARK

Re: Re: Re: opet ta grafika....

Ano je to pokračování, mělo by se změnit hodně, ale atmosféra by právě měla zůstat, to že má stejnou atmosféru neznamená, že je to klon, podle tvé dedukce nemá CoD pokračování? jsou to jen klony? Dnes jsem slyšel spoustu názorů, ale tenhle vytězí v nesmyslnosti nad ostatníma.

0/0
4.3.2010 11:16

MrSanta

Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

CoD posledních pár let fakt nemá pokračování - spíš datadisky ;-).

K té atmosféře - u mé maličkosti atmosféru v Diablech tvořily hlavně zvuky a hudba. Grafika jako taková ani moc ne, už jen kvůli tomu, že člověk furt musel někoho mydlit a na kochaní se moc času nebylo ;-D. A hudba a zvuky snad na stejné úrovni zůstanou.

0/0
4.3.2010 11:46

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Zvuky muzou bejt sebelepsi, ale kdyz na me vyskoci kostlives ce smajlikem misto xichtu, tak me to proste nevyleka.

0/0
4.3.2010 11:49

mounty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

No tak kostlivec se smajlikem misto tlamy by byl fakt smutny:) Nicmene ja nerikam, ze nemuzete mit pravdu, je mozne ze atmosfera diabla bude fakt naprd (byt tomu neverim), pisu spis, ze mi prijde trosku idiotske vykrikovat, ze atmosfera bude 100% napytel, kdyz jeste samotna hra nevysla, trosku mi to pripomina porazenecke kecy o totalne podelanem stalkerovi asi rok pred jeho vydanim, pritom se z nej vyklubala pro mnoho lidi jedna z nejlepsich her za posledni roky (vcetne me). Taky prilis nechapu jak (jestli vubec) te mohli vydesit kostlivci z predchozich dilu se svyma techno pohybama. Nicmene muj prispevek se nevztahoval ani tak na tebe jako na mr. stoogese, kteremu timto vzkazuji, ze Wowko sem nikdy nehral a ani se k tomu nechystam;) Netvrdim ze je to spatna hra, spis naopak, ale me onlajnovky nikdy netahly.

0/0
4.3.2010 12:19

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Ono jde spis o to, ze kdyz uz jsou gameplay videa, tak vetsinou to nedopadne lepe, a jak jsem rikal napr. u L4D2 prvniho videa uz clovek poznal, ze ta atmosfera nebude ono a taky nebyla, ikdyz to parim jeste ted. Nerikam, ze bude atmosfera 100% na pytel, ale kdyby to udelali jako ty co tu predvadeli ty upravy, tak by byla urcite lepsi. A je rozdil se s necim spokojit a nebo chtit neco lepsiho. Jinak WoWko se mi libi, ale tam ta grafika sedi. Takze abych to schrnul, nevykrikuji, ze atmosfera bude spatna, ale ze ji muzou autori udelat lepe, ale toho se bohuzel nedockame, Blizzardi bohuzel petici s tisici podpisy smazli ze stolu ;-(

Jinak na D3 se tesim, jen vubec netusim za koho hrat, v D2 jsem mel 4 oblibene charaktery a jaksi ani jeden neprezil :-) Asi witchdoktor.

0/0
4.3.2010 12:32

mounty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Njn witchdoktor je i muj favorit:) Popravde uplne nejlepsi by bylo udealt do diabla 2 rezimy grafiky, pro wowkare barvicky a "smajliky", pro ostatni depku podle navrhu fanousku (nemyslim ze celou hru jenom "potemnit" by byl az takovy problem ale kdo vi). Nicmene s tebou nelze nesouhlasit, podle dosavadnich ohlasu by to slo udelat asi lepe, jediny rozdil je, ze ja sem chorobny optimista a pockam si az na konecnou verzi:) Chtel sem spis poukazat  na profiky, kteri kritizuji hry dlouho pred vydanim (staci se podivat na fallout 3, ktery me sice zklamal, ale objektivne to rozhodne nebyla spatna hra). Dekuji ti ze jsi me presvedcil ze k nim nepatris;)

0/0
4.3.2010 13:06

MrSanta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Lekavý moment jsem v Diablech nezažil snad žádnej. Ani kostlivci v sudech se mnou nehnuli. Na lekání jsou jiné hry než Diablo.

0/0
4.3.2010 12:20

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

No tak, vis co jsem tim myslel, ponurou depresivni atmosferu.

0/0
4.3.2010 12:25

MrSanta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Jasně. Na mě nějak extra ponuře nepůsobil ani D2 kromě prvního aktu. Holt každého osloví něco jiného...

0/0
4.3.2010 12:34

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Né? ne mě působyl 1,2, 3tí a chvilemi ve 4tý (ty lidi tam) a ty animace taky výborný, nejlepší je podle mně konec původního D2, v tom blázinci to nemá chybu. Jinak samozřejmě v 1ce byla "temnejsi" ale i tak se mi to libilo. Ale samozrejme ted jsme dal, tak jsem myslel, ze by naopak mohli D3 udelat jeste temnejsi, neco jako v Magicach edice Shadowmoor.

0/0
4.3.2010 12:43

SomeReal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Rozdíl mezi Diablem 1 a 2 je stejný jako rozdíl mezi 1 a 3. Říkal jsi, že Diablo 1 a 2 mělo temnou atmosféru. Jednička měla, ale dvojka? Kde má dvojka temnou atmosféru oproti jedničce? Dvojka vůbec temnou atmosféru neměla. Prví akt rozhodně temnou atmosféru neměl (možná v kasárnách a v jail), druhej akt slunné písečné město, taky temná atmosféra nebyla (to už na těch screenech z trojky vypadá pouštní město temněji), u třetího aktu možná dungeony měly temnou atmosféru jinak nic, čtvrtý akt na to, že to bylo Peklo tak temná atmosféra taky nic moc a pátý akt ji taky neměl. Takže jak jsi říkal, že jednička a dvojka nastolila nějaký standart, tak prvdu nemáš. Dvojka byla úplně s atmosférou někde jinde než jednička a to samý bude v porovnání s třetím dílem. Mě zatím z screenů a z videí přijde trojka temnější než dvojka. Jinak druhej díl nepomlouvám byla to pecka hra, ale atmosféru jedničky neměla, ale to mi vůbec nevadilo, hratelnost byla pořád na stejný úrovni a to samé bude ve třetím díle.

0/0
4.3.2010 12:32

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Jednicka mela problem, ze predvedla venkovni prostredi, ale v D2 temnou? napr hned druhej Q na hrbitove, vypalenej Tristan, klaster. V pousti? co takhle stoky, nejaky hrobky, kdyz nastalo zatmeni a nebo palac? v trojce dungeony lidojedu? kdyz na tebe z temny vody utoci nejaka zizala? do toho obrovsky pavouci atd. pak samozrejme stoky plny nemrtvych, 4tej akt akorad planiny a ty telicka, od River of flame uz nic moc. A v 5ce akorad kdyz jdes za Nihlathakanem pak mozna jeste nejaky lvly u Balla. Jednicka mela akorad tu vyhodu, ze byla z 99% vevnitr. Staci?

0/0
4.3.2010 12:49

SomeReal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Asi je to věc vkusu. Mě venkovní prostředí u Diabla 2 vůbec temný nepřisli. Jen dungeony. Ale to samý se dělo, když vyšly screeny na Diablo 2, tak taky lidi nadávali na málo temnou nebo žádnou temnou grafiku a jak to dopadlo? Většina těch lidí to hraje doteďka. Vůbec to nikomu nakonec nevadilo. Stejnej případ bude s Diablem 3. Povíme si za pár let, až všechny postavy budeme mít na všechny obtížnosti projetý stejně jako u dvojky.

0/0
4.3.2010 12:59

MrSanta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Asi tak. Navíc na tom může Blizz pracovat  v klidu ještě rok. To se může stát věcí...

0/0
4.3.2010 13:07

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

;-( nemuzou, petici za temnejsi Diablo uz smetli ze stolu.

0/0
4.3.2010 13:11

MrSanta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Naděje umírá poslední, tak nebul :-)

0/0
4.3.2010 14:29

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

To sice jo, ale furt mela ta dvojka s jednickou podobny alespon ty vnitrni prostory, zatim co tedy to tak zatim nevypada, kdyz jde do temny kobky, tak ti tam nemuze vybehnout komixovej kostlivec a zacit do tebe rubat. Co ja vim, mozna ze na tu grafiku chteji jen nalakat nektery ty "mladsi" lidi z WoW, kteri nezacinali na 1ce.Jinak jsou jen 4 postavy, nemeli by predstavit jeste jednu? dle meho byto mel bejt lucistnik

0/0
4.3.2010 13:07

HonyaDj

Re: opet ta grafika....

Souhlas. Taky by mě moc zajímalo, jak se ze screenshotů a pár videí poznává ztráta atmosféry... O tý hře pořád nikdo nic pořádnýho neví, ale už mají všichni kecy.

0/0
4.3.2010 11:08

IARK

Re: Re: opet ta grafika....

Z pár screenshotů? kde jsi zaspal? to ze uz jsou videa s hodinovyma gameplay jsi asi prosvihl co?

0/0
4.3.2010 11:17

stooges69

Re: Re: Re: opet ta grafika....

pravda...IARK nevsimej si jich..jsou to zaryti wowkari a maji radost ze diablo jde (grafika,atmosfera) po vzoru wow

0/0
4.3.2010 11:21

Alaman

Re: Re: Re: opet ta grafika....

Ale on píše, že ze screenů a videí...

0/0
4.3.2010 11:32

IARK

Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Moje chyba, přehlídl jsem, odpověď zůstává, je spousty screenu a spousty gameplay videi o několika pomalu hodinách, jestli z toho clovek nevytusi atmosferu, tak to nechapu.

0/0
4.3.2010 11:40

stooges69

Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

tohle je jak wow z pohledu diablo=hnus

0/0
4.3.2010 11:42

Alaman

Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Já třeba ne, ale každý jsme jiný. Často sleduju videa k různým titulům, ale pravou atmosféru a zážitek z toho poznám, až si zahraju. Z videa D3 se nikdy nedostanu k pocitu z dropu itemu, optimalizaci statů a talentového stromu, zkoušení abilit a v neposlední řadě z vlastní reakce na nečekanou situaci.

0/0
4.3.2010 11:47

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Nevím, já to z videjí tedy vetšinou poznám, když se kouknu na video u DI, tak vím,že to bude hezká pekelná řežba a když se kouknu na videa z Darksiders, tak vím, že to bude výborná řežba, ale nebude tam ta pravá depresivní atmosféra. To samý teď citím u D3, kdy 1cka a 2ka neco nasadily a v trojce najednou vypada, ze je vsechno nadherny a slunickovy, jak jsem rikal neco jako u L4D1 a L4D2, kdyz se kouknes na prvni temnej dil a pak jsem videl prvni video z 2hyho dilu, kde na tebe nabihaj zombici za slunecniho dne, tak proste se snizila ta prava atmosfera co byla v prvnim dile. Je neco jineho, kdyz ty omalovanky nacpou do strategie nebo MMO, tam to celkem sedi, ale kdyz se na ty hry podivas, mas v nejaky byt chvilkovy pocit temna?

0/0
4.3.2010 11:56

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Hehe na Left 4 Dead 2 mi nesahej,krom toho ze je ve dne a ne vnoci,je ve vsech ohledech lepsi nez jednicka.A popravde temna je taky dost.Rozhodne ta hra ze sve atmosfery nic neztratila jenom proto,ze je venku slunecno.Atmosferu dela hodne veci ne jen tmava grafika.Atmosfera minimalne u Left 4 Dead je hutna prave diky survival prvkum jako malo naboju,lekarnicka v nedohlednu.Vsude tuny zombiku.Ale tma,hmm zrovna u tehle hry me vubec neschazi.Na to tady mam Doom3 nebo Fear 1,2...a jine horrove klenoty..

0/0
4.3.2010 12:42

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Tak me tam chyby, navic ve vsem lepsi? Prekomplikovani SI, sice so vic zahrajes, ale obcas dostanes total kombinaci, zbrane na blizko, kdy tanka umlatite behem chvile palkama? Nelogicky nekoncici prisun zombiku, dokud nevypnete alarm o 500 metru dal. jinak ve tme kdyz te poblil boomer, tak si kolem sebe nevidel nic, , totalni panika a vedle tebe ti hunter roztrhal kamose, tedy uz to neni takovy, proste temnota, kdy na tebe najednou neco vyskocilo byla perfektni, jelikoz si musel hrat bez baterek a vyprat si mezi tim byt viden nebo nevidet, zatimco tedy baterka ztraci vyznam. Nejde jen o atmosferu, ale podle meho i o hru ve vice lidech. Jediny co hodnotim velice kladne je level od benzinky s tou bourkou a lvl swamp. Dalsi co byl dobrej napad je mod Realizm, s tim je to sranda dohrat pomalu uz i na normal. Proste absence tmy podle mezmenila strategicky prvek v MP pokud nic jinyho.

0/0
4.3.2010 12:58

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

Hele a nemyslis,ze je teda pro tebe lepsi hrat prvni dil nez tady hloupe kydat hnuj na dvojku? Druhej dil je ocividne delanej prave pro lidi co o tmu v jednicce vubec nestali.Ja se mezi ne pocitam,protoze v jednicce me ta tma spis stvala nez aby nahnala strach.Chaos u me teda strach nikdy nevyvola.A rozhodne pak atmosfera je ta tam.Jak rikam atmosfera neni ani tak o grafice ale o celkove hre jako takove.Muzes mit sebe temnejsi grafiku,ale kdyz ta hra stoji po hratelnostni strance za hovno,tak ti je k nicemu.

0/0
4.3.2010 13:11

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: opet ta grafika....

No jelikoz vetsina komunity a klanu odesla ke dvojce. jinak kdo tu kyda hnuj? ja tu rikal co zmenili a co je dle meho k horsimu, pan je nejakej nervozni. V jednicce pokud si v metru tapal bez baterky a z poza rohu na tebe skocil hunter, tak to urcite kazilo atmosferu a co ji pomaha je ten hroznej strach z tanka ve 2ce, kteryho umlatite palkami aniz by si skrtnul, zatimco v 1ce budil nalezity respekt. Jinak nepochopim lidi, kteri hrali hororovou hru a stvala je tma 8-o Jinak by mne zajimalo o co se opiras, ze tvrdis, ze jednicka byla po hratelnostni strance na ho.. ? Protoze tu srovnavam L4D1 a 2. jinak pokud si diky tme v jednicce trpel chaosem, tak to jsi dobrej.

0/0
4.3.2010 13:37

Alaman

Kladně hodnotím

Využitím 3D bude možno uzpůsobit hru libovolnému rozlišení a to je velké plus pro Diablo III. Jestli někdo bude brečet, že je to omalovánka, je to jeho osobní pohled na věc stejně jako ten můj. Kolik tady už bylo her s oslnivou grafikou, ale příšerně nudných? Diablo má svůj styl a ten doufám zůstane. Je to jako šachy. Jestli budu hrát se zlatýma figurkama nebo nějakýma plastovýma odlitkama je jedno. Hlavní je, aby hra bavila. A jako vždy napíšu, že Blizzard mě nikdy nezklamal a věřím, že se tomu nestane ani tentokrát.

0/0
4.3.2010 9:13

IARK

Re: Kladně hodnotím

njn, ale hru jako takovou tu nikdo nespochybnuje, ale pokud nekdo rika, ze Diablo ma svuj styl, tak si taky musi uvedomit, ze ten styl od prvnich dilu meni. Pokud prvni dili hrali na temnou atmosferu, tak by ji nemeli menit. ano hra to bude vyborna, ale proste je to ztrata atmosfery. Neco jako L4D kdyz z noci prevedly ve 2ce do deniho svetla, je to stale vyborna hra, ale neco ji chyby. Jinak osobne me tam stve vic veci, jako jsou ty healtici orby a stupne skillu, kterych uz neni 20, ale u jednoho 1 a u druhyho 5. Uvidím co ještě autoři změní, ale třeba tohle jsou podle mně né zrovna kladné změny.

0/0
4.3.2010 9:22

Alaman

Re: Re: Kladně hodnotím

Osobně jsem ještě nezkoušel D3 hrát, takže čerpám jen z informací, které se objevují na internetu. V D2 byly stejně temné, jako světlé lokace, atmosféru tvořila i hudba. To všechno teprve posoudím, pokud se dostanu k beta testu nebo až ve hře. Co se týká talentového stromu, tak tuším kam Blizzard míří. Nejvíce jsem hrával paladina s top itemy (runová slova, max. itemů +all skill). Pak jsem se dostal do stavu, kdy nešlo o to vymýšlet, jak zdolat lokaci nebo bosse, ale jen o tupé spamování kladívek. Možná proto ta změna.

0/0
4.3.2010 9:59

IARK

Re: Re: Re: Kladně hodnotím

Vidíš to chápu, ale já osobně hrál D2 tak aby mně bavil a pokud mně nebaví spamovat kladívka, tak proč za to hrát? Osobně jsem měl radši Tesladina, nebo Cold Crusadera, ale pala jsem nikdy moc nejel, me osobne bavila Trapssassinka, a tam opravdu neslo o tupe spamovani jednoho skillu, na neco platila jedna past, na neco druha, dale spravne rozlozeni a spravne pouziti podporujicich skillu, to ze pala mel jeden uberskill, neni chyba systemu, navic i u neho neslo pouze o tupe spamovani, ale musel jsi ovladat postaveni postavy zhruba jako u socky s FW.

0/0
4.3.2010 11:13

Lupulin

Re: Kladně hodnotím

R^

0/0
4.3.2010 10:18

stooges69

grafika a pokrok

takze doba jde dopredu u grafiky to plati dvojnasob..sice na grafice tolik nezalezi,ale takhle grafika je HNUSNA i na 2008 natoz na rok 2011...nemuzou se furt jen upravovat enginy kvuli konzolim  navic ty sutry jsou hranate jak z dob 2000 abych rekl pravdu tak se mi vic libi dialbo II  ma mnohem lepsi(temnou) atmosferu a ze objekty jsou 2d mi nevadi.....diablo je o atmosfere ktera tady bohuzel chybi a jeste ma hnusnou grafiku...

0/0
4.3.2010 7:58

stooges69

Re: grafika a pokrok

diablo je o atmosfere ktera tady bohuzel chybi a jeste ma hnusnou

grafiku... tahle veta byla na trojku

0/0
4.3.2010 8:00

strucky

Re: Re: grafika a pokrok

Asi nechápeš, že ta grafika je záměrně s "komixovým" nádechem, trochu jako Warcraft, řekl bych, jenom ne tak moc. Z toho vyplývají i hranaté šutry.

A vůbec, nechápu, proč každý přečí kvůli grafice, přece záleží na tom, jak se ta hra bude hrát, a to se vsadím, že se  bude hrát po čertech dobře! A to je jediné, na čem záleží.

0/0
4.3.2010 9:35

stooges69

Re: Re: Re: grafika a pokrok

u diabla zalezi taky na atmosfere ktera je ve trojce odporna

0/0
4.3.2010 9:40

IARK

Re: Re: Re: grafika a pokrok

To je fakt, protože záleží jen na hratelnosti, věci jako příběh, atmosféra je na hrách nedůležitý. Proč měl Diablo takovej uspech, myslis, ze to bylo jen hratelnosti? u prvnich diabel slo hl. o atmosferu.

0/0
4.3.2010 9:45

stooges69

Re: Re: Re: Re: grafika a pokrok

R^

0/0
4.3.2010 9:58

strucky

Re: Re: Re: Re: grafika a pokrok

Jste dobří, že dokážete odhadnout atmosféru z pouhých screenshotů a velmi ranných videí... opravdu, za takovou schopnost by mnoho společností dalo velké peníze.

Nicméně mi nyní povězte, zda ti, kteří to hrají již po desáte a tahají své postavy na co nejvyšší úrovně, to  dělají kvůli atmostéře, nebo spíše kvůli skvělé hratelností, s ní ruku v ruce jdoucí tisíce předmětů, atd.? Hu? Co mi na to řeknete?

0/0
4.3.2010 10:09

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: grafika a pokrok

To, že když má hra dobrou atmosféru, tak to neznamená, že má špatnou hratelnost ;-) jak předvedlo D2. To mnela bejt nejaka velka otazka co nas rozseka? ;-D

0/0
4.3.2010 11:20

strucky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: grafika a pokrok

To, že nemůže mít hra oboje, jsem nikde neřekl, tak si tu prosím tě necucej argumenty z prstu. :) Nicméně jestli lidi zde něco rozseká, tak ne moje otázka, ale tvoje čeština. ;)

0/0
4.3.2010 11:35

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: grafika a pokrok

To uz si delas srandu? Ty napises, ze jediny na cem u hry zalezi je hratelnost, ja rikam, ze hra potrebuje i neco vic ... a ty napises: "Nicméně mi nyní povězte, zda ti, kteří to hrají již po desáte a tahají své postavy na co nejvyšší úrovně, to  dělají kvůli atmostéře, nebo spíše kvůli skvělé hratelností, s ní ruku v ruce jdoucí tisíce předmětů" Takze uz z prvniho postu zakladas na tom, ze zalezi jen na hratelnosti, myslis, ze kdyby 1 D melo jen hratelnost, ze by bylo tak uspesne? Takze od zacatku je tve tvzeni postavene na tom co je lepsi, jestli hratelnost nebo atmosfera, takze tu ted ani nezkousej nejaky s tím, ze ma mit hra oboji a ze jsi to celou dobu rikal. Ps. do my cestiny je ti akorad tak ho....

0/0
4.3.2010 11:47

strucky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: grafika a pokrok

Ukaž mi prosím tě, kde jsem VYSLOVENĚ napsal, že na atmosféře nezáleží, jelikož to nemohu najít. Akorát si domýšlíš věci, které jsem ani nenapsal, pouze z mých příspěvků ve tvé hlavě jaksi nějak vyplývají.

To, že jsem napsal, že na atmostéře při desátém hraní už většině nezáleží neznamená že říkám, že na ní nezáleží vůbec. Akorát si tu všechno přebírate podle toho, jak se vám to hodí, a vy tak mohli pokračovat v této nesmyslné hádce.

Hodlám se o tom dál bavit až poté, kdy mi dokážeš to, o čem mluvím v prvním odstavečku.

0/0
4.3.2010 12:05







Najdete na iDNES.cz