Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Crysis 2: sázka na jistotu v betonové džungli

Pokračování jedné z nejlepších stříleček poslední dekády vás zavede do zničeného a opuštěného New Yorku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ego2

-

je škoda že sa crysis zmenil kvôli blbym konzolistom na tunel. Z obrazkov je vidiet ze mesto nebude otvorene ale bude to linearny tunel. Grafika je tiez slaba.

0/0
30.3.2010 15:13

Ej.dzej.rimmer

Re: -

Jasne za vsechno muzou hraci na konzolich.Proc vubec reaguju na hlupaka jako jses ty ? Ztrata casu...

0/0
30.3.2010 16:15

Nigfire

Re: -

"Po městě se pravděpodobně budete pohybovat nejen po svých, ale i v nejrůznějších vozidlech či tancích. Volnost prvního dílu zůstává zachována."

Jsi deb*l nebo neumíš číst? ;-€

0/0
30.3.2010 16:48

Jumik

Re: Re: -

Jestli to bude jízda v tanku ala Killzone 2, tak se snad i zobrečím

0/0
30.3.2010 16:49

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: -

Já už se rozbrečel z jízdy v tanku v CoD5, to byla ubohost. Killzone 2 jsem jako plnou nehrál, ale tančíky v BF2 nikdy nezklamou, i když je to samozřejmě arkáda. :-)

0/0
30.3.2010 17:23

ma.su

na grafice nesejde

Je jedno, jestli grafika na PC bude maximální nebo ořezaná kvůli konzolím (jako že bude, vydavatel si nemůže ohrozit lepší grafikou pro PC prodeje pro konzolové platformy). Záležet bude na hratelnosti, a ta byla u prvního Crysis hrozná. I když vychytávky s nanosuit (neviditelnost, autohealing, atd...) před vydáním hry vypadali zajímavě, celou hru akorát zničily. Crysis byl s nesmrtelností, neviditelností, extra rychlostí a extra skoky nudný, nezáživný a nemělo to šťávu - jako kdyby člověk hrál celou dobu s cheaty. Na starý dobrý Far Cry se to nehrabalo. A protože to přeplacení manažeři u EA a Crytek doteď nepochopily, tak dvojka bude stejně nudná, akorát ji zachrání předražené prodeje na konzole.

0/0
30.3.2010 12:53

IARK

Re: na grafice nesejde

No dobře, ale to se nemůžeš divit, když si to hrál na nejlechčí :-/

0/0
30.3.2010 13:10

Jumik

Re: na grafice nesejde

No nevím jestli jsi to hrál na Delta obtížnost, ale Crysis se nijak neliší od všech FPS za poslední roky, každou jde dohrát s prstem v nose, prostě trend je takový zapůsobit na masy a zbytečně hráče neodrazovat, právě Crysis na tom bylo ještě dobře, ale kde jsou doby Kingpina, kde se obtížnost normal dala chápat jako brutal hard

0/0
30.3.2010 16:48

Jumik

Výkon PS3

Dneska jsem podruhý dohrál Heavy Rain, dobrý zážitek, ale dokážu si realně představit, že ta hra mohla být daleko lepší, už ve Fahrenheitu tvůrcu dokázali, že koncovka je jejich slabá stránka, jakože dobrý PS3 hype o 2000 koncích, dobrý bylo jak Madison podepisovala knížku a lidi ji chválila, že dopadla vraha a ten přitom v mý druhý verzi konce uprchl, takže dost nesmyslný, ale to je vedlější, co je horší, že se mi hra sem tam seká x-) Na PC bych vyčistil komp a nebo koupil nějaký HW, ale co na PS3, ale nebudu to hned svádět na nevýkonost PS3, před pár dny mi zleva zčervenalo pozadí, který předtím bylo takový hnědý, neví mějaký PSkář proč ?? :-D

0/0
29.3.2010 19:12

IARK

Re: Výkon PS3

Ptas se blbe, moc PSkaru sem do Crysis neprijde, zkus to jinde treba u toho aprilu, ale jinak bych zkusil googel a nejaky forka

0/0
29.3.2010 19:18

meshugeah

odposlech

Odposlouchávání hovorů v dálce už bylo ve Far Cry a byla to sice zbytečnost ale VELKÁ vychytávka.

0/0
29.3.2010 17:21

Lord of the Station

PS3

Jumik: Ani nevis jak se pletes, ja jsem konzolista jako remen a Crysis beru jako jednu z nejlepsich FPS her. Je totiz zatracene dobra.

0/0
29.3.2010 17:14

Nigfire

jedna z nejlepších akcí?

Tak to ani náhodou. Crysis je podprůměrná hra s nadprůměrnou grafikou. Oba díly MW tuhle hru strčí do kapsy s prstem v nose a Gears Of War je jako akce ještě o 2-3 kvalitativní třídy výš. Crysis je ale docela slušnej benchmark grafiky o tom žádná ;-D

0/0
29.3.2010 0:06

Jumik

Re: jedna z nejlepších akcí?

Co na to říct, jen, že z tvýho příspěvku je naprosto jasný, že jsi jen další konzolista co Crysis nikdy nehrál !! Stejný a jediný a stále se opakující argument konzolistů proti Crysis, že je jen o grafice, už je to dost hloupý ;-)

0/0
29.3.2010 6:18

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No urcite je jednodussi ,takhle ignorovat neci nazor ,kdyz se ti nelibi.Ja Crysis hral a s dotycnym souhlasim.Krome toho co ctu diskuze o Crysis takovych lidi jako je on a ja neni zrovna malo.Holt nekdo jako ty stavi grafiku pred hratelnosti a nekomu jako jsem ja a tady kolega jde o to druhy.

0/0
29.3.2010 7:15

IARK

Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Jako sorry, ale rikat zrovna o MW, ze je 100x lepsi? ma vybornej MP, ale kdyz beru jen SP (prece jen puvodni Crysis byl jen o SP) tak ten Tutorial co byl v MW nemuzu srovnavat, tunel, kde na tebe nabihaji miliony nepratel pomalu jak v Serios Samovi je hrozne nudnej a jediny co tomu pomaha jsou naskriptovane "filmove" akce, v Crysis si mel oprotitomu ohromnou variaci a volnost a rikat o nem, ze je to "Podprumerna hra s nadprumernou grafikou" mi prijde, ze bud miluje hry, jako je CoDackej Virtual Cop, kde se nemuze pomalu hnout (coz by bylo v poradku) a nebo to nehral a jen je to dalsi typickej "Crysis je spatnej protoze ho lidi chvali" (coz by bylo pekne trapny) Pokud by to psal jako svuj nazor, tak by to bylo v poradku, ale on to tedy vykrikuje obecne, ze to byla spatna hra, takze bych si typnul, jako kolega nad tebou, ze je to ten druhy pripad, protoze i kdyz lidi, ktery nechytla neni zrovna malo, tak obecne je brana jako hodne dobra hra, kdyz vemu treba MW, tak je taky spousty lidi, kteri ji povazuji za spatnou hru, osobne kdyby mela jen SP, tak o ni neopru kolo, jediny co je dobry je ten hroznej MP (ve smyslu, ze servr dela vzdy hrac) a ani ten nemusi sednout kazdymu, takze bych ani jako ty nevykrikoval "Holt nekdo jako ty stavi grafiku pred hratelnosti", protoze ta hra opravdu nebyla jen o grafice. Jinak pak to srovnavat s GeoW je taky trochu vtipny, prece jen je to jiny styl a zanr a GeoW mel Coop coz byla vyborna vec, ale rikam, kdyz uz neco hanim, tak subektivne a ne to vyhlasovat jako objektivni nazor. A obecne to proste JE jedna z nejlepsich akci, jenom 100 lidi 100 chuti. Takze dle meho to nebyla ignorace nazoru, ale jen se mu nelybil styl napsani jeho nazoru jako se nelibi ani me. (tvuj byl hezci ;-)) ;-D

0/0
29.3.2010 7:35

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No ja nikde nenapsal ,ze je Crysis spatna hra.Jen me proste nebavila.Kill zone 2 taky hodne lidi bavi a me nechytla.Popravde u MW1 jsem singl hral asi dve hodiny a prestal me bavit,protoze jsem si pripadal jako terminator,ale MW neni o singlu ten je hlavne o multi.Na druhou stranu MW2 ac je to tunel ,tak je to velice zabavnej tunel a zrovna u tohohle jsme dohral campan na veterana.Krome toho nektery kola jsou vic nez tupej tunel,ale co MW2 dodava jeste na kvalite jsou SPEC OPS.Vysoce zabavny,na vetsi obtiznost vyzva a v cooperaci s kamosem vazne parada a dal do toho vseho multak.Me naopak nevadi jak to typos napsal ,protoze s nim souhlasim a podle me FPS je proste FPS .Nevidim jedinej duvod proc by se nemohli srovnavam FPS jen kvuli tomu ,ze nejaka  ma volnej svet a druha nema.Jde o zabavu a atmosferu.Bud te to chytne,vtahne do deje a nebo proste nevtahne.Napr Far Cry jsem hral a dohral jak me bavilo a to je hodne podobnej styl Crysis.

0/0
29.3.2010 7:48

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Souhlasim Spec Ops je vyborny. "Jde o zabavu a atmosferu", ale to je prave to co se odviji od toho co cloveka bavi, nekomu prijde zabavnej ten tutorial u CoDa a nekomu otevreny svet, a atmosferu bych taky nezatracoval, kdyz vemu tu invazi a jak si v matersky lodi, tak by se dala krajet, u MW2 me atmosfera vubec nechytla, protoze to byla vicemene zrecykovana MW1 SPOILER a to jak te 2x zastrelili na konci mise uz bylo taky trochu trapny i ten typicky "filmovy" konec, osobne zrovna SP me bavil vic v 1, protoze byl ten pribeh neco originalniho, pokud si nehral, tak jen dobre pro tebe, nemel jsi to zkazeny. Jinak osobne mi prave vadi jak to napsal, to ze s nim souhlasis, neznamena, ze to napsal dobre, me vadi, ze tedy rika, ze je to OBECNE spatna hra protoze JEHO nebavila, to je jako rikat, ze GoW je hrozna protoze si ji nezahraju, to mi na tom vadi, ten jeho udiv nad "jedna z nejlepších akcí? To nechapu, vzdyt ta hra mne nebavila..." osobne takovej prispevek proste nechapu :-/

0/0
29.3.2010 8:03

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

SPOILER: No zrovna to druhy zastreleni se mi libilo o hodne vic,protoze jsem ho vubec necekal a pak nasledny zapaleni.Na veterana bylo neuveritelny peklo se vubec z toho kopce dostat k tomu vrtulniku .Vojaci na me sli ze predu ,z boku ,ze zadu me honili a jeste strileli.Ja ani nevedel jak se mi to podarilo asi na 20 pokus probehnout a pak se stane tohle.Jako prvni dohrani na hard bych bral jako fajn zazitek,ale me to prave pohltili tyhle pasaze vic az na podruhe ,protoze jsem vic prirostl k tem jednotlivym postavam.Co mi vadilo bylo ,ze kazda z nich mela dost stejnej hlas neni uplne stejnej.Jinak scena co me uplne dostala byla pri slaneni hlavou dolu na lane jak si mohl vyset nad nic netusim vojakem a pak ho nozem sundat.Za me a za moji pritelkyni muzu rict,ze na ty vojakovi oci dlouho nezapomenem.

Ale ,kdyz se nad tim zamyslis ,kdyz cloveka hra nebavila ,tak je celekem jasny ,ze mu prijde divny ,ze ji nekdo povazuje za nejlepsi akci :o)

0/0
29.3.2010 8:15

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Tak ale kdyz ta hra obecne je povazovana za dobrou akci, tak se nemuze divit, muze se divit pokud ji nekdo povazuje za dobrou, staci se podivat tedy na recenzi a jinde a clovek se pak proste nemuze divit a prohlasovat, ze ta hra je spatna jen kvuli tomu, ze jemu se nelibi, mne se nelibi Skoda Octavie (pro priklad, jinak se mi libi :-)), znamena to, ze je to proto spatny auto a divim se "jak to nekdo muze nazvat jako dobry, nebo hezky auto?"

Spoiler: jinak mne se to druhe zastreleni taky libilo vic, kdyby si hral 1cku, tak tam jsou nektery momenty lepsi, chapu, ze se ti nektery momenty libili, ale byla to ta filmovatost co chytla, ale vem si oproti CoD1 ta hra byla pomalu 5x kratsi a z pulky to byl spis film nez akce. Jinak mne osobne se nejvic libila scena, kdy ti to ujelo na tom lede a klouzal jsi dolu :-)

0/0
29.3.2010 8:30

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

SPOLIER: Jj to klouzani bylo paradni.Hned to prvni me hrozne bavilo z toho prevysu ke konci kola Cliffhenger a jak ses pak otocil a na upati se zacali radit vojaci .Proste jak scena z nejakyho filmu mi to prislo a pak sup na ty snezny scutry a hned bylo kolo o necem jinym.JJ tak MW2 je staveny na filmovosti jako Crysis na grafice nebo na volnym pohybu (dle libosti) obojim hram se to dari na jednicku.Ja jen potrebuju atmosferu a je mi jedno jestli ji citim diky filmovosti a nebo volnosti pohybu.Treba hra ,jak jsem psal nize Red dead redemtion na kterou se tesim bude taky hlavne o volnosti pohybu ,ale melo by to byt zaroven neuveritelne atmosfericky,tak snad to dobre dopadne ,protoze me osobne to uz zacalo bavit pri koukani videii ,takze jestli to poserou ,tak me hodne naserou :D

0/0
29.3.2010 8:43

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Tak ta hra vypadala hezky, prece jen Outlaws forever :-) bohuzel hra jako Gun mne zklamala, ale tohle vypada nadherne, uvidime.

0/0
29.3.2010 9:02

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No hlavne to dela RockStar ,takze to je veliky positivum.Ja osobne ocekavam GTA ve western svete.Vzhledem k tomu ,ze GTA melo prave svet promakanej ,tak by to mohlo dopadnou dobre.

0/0
29.3.2010 9:05

Nigfire

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Ale no tak, vzdyt ja jsem nenapsal ze je crysis vylozene spatna hra. Napsal jsem, ze je podprumerna. Abohuzel je to tak, akce ma byt dle meho nazoru svizna, atmosfericka a musi vas vtahnout do hry a uz nepustit. U crysis bohuzel podle me plati jen ten prvni bod. Proto je to podle me podprumerna akce.

0/0
29.3.2010 8:45

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

To chapu, ale prave z prvniho prispevku clovek spis hadal, ze jsi nekdo kdo to nehral a pomlouvas to uz jen z principu, prave i diky tomu zobecnovani. Takze se nezlob za ty prispevky, jinak tvuj nazor chapu i respektuju R^

0/0
29.3.2010 8:50

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Jinak chapu jak to myslim.Me osobne taky stve ,kdyz nekdo napise.MW 2 je jen trapnej tunel pro jednoduchy hrace,ale co s tim mam delat?Reknu si ,ze je debil ,protoze rika o 10 milionech a vic lidich ,ze jsou jednodusi a on je asi nejakej vyjmecnej ,kdyz se mu tahle hra nelibi.Podle me osobne ,kdyz tohle nekdo napise ,tak hru ani nehral,protoze kdo ma rad  FPS ,tak si v MW2 neco dobryho najde,protoze tam je toho spousta pro kazdyho.

0/0
29.3.2010 8:46

Nigfire

Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Konzolista nejsem, žádnou konzoli jsem ani nikdy neměl (kromě videoher) spíš bych se označil za zarytého PCčkáře. Crysis jsem (bohužel) hrál a po dvou hodinách těžké nudy jsem to zase vypnul... hold grafika není všechno

0/0
29.3.2010 7:23

IARK

Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Dobře, ale co to zobecňování?

0/0
29.3.2010 7:36

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Kazdej clovek to proste vidi jinak.Hruza lidi napsalo prave o MW2 ,ze je to tupej tunel .Podle me neni,ale vymlouvat jim to nebudu.Kazdej ma pravo na svuj nazor.Kdyz se ti neco nelibi ,tak prece nebudes psat ,jak je to dobry jen kvuli tomu,ze ostatnim se to libi.

0/0
29.3.2010 7:51

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No oproti Crysis to je tunel, to tupej jsem myslel spis z toho pohledu, ze ti nepratele nabihaji pred musku v hejnech jak kachny a mas pocit, ze jsi rambo, ikdyz v MW2 oproti MW1 uz mensi, a v jednicce byl jeste desnej ten nekonecnej respawn :-/ Jinak jak pisi vyse, at si pise, ze ta hra je spatna, ale at to nepise obecne a nedivi se tomu "jak nekdo muze rikat, ze byla dobra"

0/0
29.3.2010 8:10

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No ,tak o proti Crysis to urcite tunel je.No ono vazne hodne zalezi na obtiznosti.Me prave u MW2 potesilo ,ze nepratelsti vojaci meli vysokou AI.Pred musku ti nenabihali,kryli se,hazeli rucni a oslepovaci granaty ,ale co me uplne dostalo ,kdyz si dal spatne naslapnou bombu ,ze ji nepritel mohl videt,tak ji normalne roztrelii a sli dal a dal za me neuveritelny plus ,ze se ti vojaci vube nerespawnovali tohle vylozene nesnasim.Proto me i nebavila ta jednicka.

0/0
29.3.2010 8:20

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

To ne, ale furt mel clovek pocit Ja Rambo, kdyz jsi lital s muskou a strilel pandulaky jak na bezicim pase "30 vojaku? no problem" s tim respawnem to byl aspon posun (to je taky duvod proc se mi libilo pri spusteni alarmu vic L4D1 nez L4D2)

0/0
29.3.2010 8:34

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Tak jasne ty pocty vojaku co sundas jsou veliky ,ale v ktere FPS nejsou ? U MW2 jsem ocenil ,ze me aspon nebolela od strileni ruka jako u MW1 ,protoze tehle moment si zrovna pamatuju.Tusim po te prvni nocni misy ty masakry v tech ulicich a v baracich ,jsem pehem chvilky sejmuj tolik vojaku a vyprazdnil tolik zasobniku az me zacala bolet ruka a rekl jsem si :tak na tohle seru to uz je vazne moc a sel jsem na multak.U MW2 mi to uz tak divoky neprislo.Az na ten konec.

0/0
29.3.2010 8:51

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

S pocty vojaku se mi prave libilo to Crysis, bylo to dany, tady par chatrci, hlidka 10ti vojaku, muzes obejit, sejmout, pocty byly vsude nejak dany, zadny "a ted se zacne spavnovat 300 vojaku, jen aby sis zastrilel" napr. v ty chajde, taky me to bavilo, ale odkud se tam ty vojaci pak vzali, kdyz si zacal stahovat? To sami v tom vezeni, ono utoci nekolik helikopter na vezeni, tam obrana a pritom 2/3 vojaku je zalezlejch dole, v tom me bavila ta mise s plizenim, kde byly proste dany hlidky, at ta prvni v bouri a nebo druha se snipou a tlumicem, ale kdyz vemu posledni misi se clunem, proc sou ty vojaci obsypany okolo ty reky po 10ti metrech jeden :-/ chapu, ze je hezky, ze na tebe furt nekdo strili, ale prislo mi to nelogicky.

0/0
29.3.2010 9:00

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

JJ ten konec byl hodne divokej .Proste MW2 campan neni od zacatku do konce vyborna,ale jsou tam momenty ,ktery si clovek vylozene uziva a nebo na ,ktery jen tak nezapomene coz kazda hra neumi.U spec ops bylo zase paradni ,kdyz me kamos kryl z letadla ,raketama a kulometem.Ja na poli opklicenej vojakama a v tom najednou priletel nepratelskej vysatkarskej vrtulni a jeste vic vojaku z nej zacalo slanovat a pak jen vidim vidim svetlo a raketu jak trefila vrtulnik a z neho jeste vypadali vsichni ti vojaci.No proste paradni moment.

0/0
29.3.2010 9:10

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Jinak sorrac za chyby.Samozdrejme oBklicenej :D JSem po nocni ,takze mozek pracuje na takove urovni ,ze jsem rad ,ze neco napisu a dava to aspon smysl :D

0/0
29.3.2010 9:11

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Tak specialne mne se omlouvat nemusis, ja jsem Disortografik, takze si toho vetsinou ani nevsimnu :-) jinak SO bylo vyborny, jak tahle mise (ja byl zase spis ten v letadle a on ten co se krci v tech vybuchach :-)) a taky ta jak dete ve snehu se snipama s tlumicem R^ jinak osobne me prekvapil MP jak jsem v nem byl dobrej aniz bych po netu driv hral MW1 :-) Prece jen kdyz v kazdy druhy mape jsem byl mezi prvnima 3ma, tak to je hezkej pocit, SCAR nebo UMP 45 do ruky a na ne R^

0/0
29.3.2010 9:23

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No me to nemusis rikat :D Ja vetsinou z 10 her 9 vyhraju a nekty nehoraznym rozdilem.Proste jedine takhle me to bavi.Umirani bych neunesl.Ja mam M14A a UMP45 taky vsechno s tlumicem.V MW1 jsem hral na pc a nenechali me na hodne serverech hrat.napsali ,ze jsem cheater a zaclo trapny hlasovani.Jinak moje best game na TDM byla 49 zabitych a 9 smrti.Kdyz se hraje do 75 tak si dokazes spocitat kolik mel druhej z naseho tymu a druha nejlepsi hra 38 zabitych 0 smrti. Mapa Subbase.

0/0
29.3.2010 9:31

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Nechapu :-) to uz ma clovek i na atomovku, ja mel nejvetsi strike asi 14, je taky pravda, ze pokud to hrajes na konzoli, tak tam muze byt vice "letcu" (neboli lidi, kteri nemaji FPS nahrany a je to pro ne letecky simulator, jako u mne) prece jen na PC je trochu vice lidi co maji zkusenosti, prave proto me dosti prekvapilo, ze ja "neprofesional" jsem vcelku dobrej, ale i tak, kdyz jsem si dal poprve BF1943, tak jsem i dokazal nekoho sestrelit, v DM mne jednou pobavilo, ze zbyvala mne a jednomu typovi jedno zabiti do viteztvy, on si na vrakovisti letadel povolal helikopteru a byl v budove, a ja pres volne prostrenstvy pod tou helikopterou probehl az za roh k oknu, heli po mne zacla sit a ja jen skocil k oknu a dal mu headu, pote zpomalene to vypadalo nadherne :-) nebo v pousti s vrakem letadla jsem byl v TDM nahore na skale a sniper mi sundal kolegu vedle z pozaskali, neni nic hezciho, nez se koukat na konecnou kameru, kde se postavim, prepnu na granatomet a oblouckem mu hodim granat za skalu mezi voci ;-D Jinak problem s banovanim mam spis v CS, nejvic me pobavilo, kdyz sem se pripojil na servr, nevedlo se mi v Office a 10x jsem umrel s M4kou aniz bych kohokoli zabil a pomalu stejne tak bratranek, tak jsem se nastval, vzali jsme oba P90 a vbehli na stec, za 3 kola jsme meli kazdej pres 15 fragu a vymlatili druhej team z vic jak pulky sami, dostal jsem hned ban a bratranek v dalsim kole taky ;-D 

0/0
29.3.2010 9:47

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

JJ to znam tyhle killy kvalita:o) Ja osobne granatoment nepouzivam.Stvali me lidi co ho meli uz v MW1 :o) No co se me tyce ,tak v tom prave rozdil nevidim.Jestli PC nebo konzole.Na pc jsem to kosil uplne stejne jako na playku.Muj nazor je ten ,ze bud umis hrat FPS a nebo neumis.Pokud umis ,tak uz jde jen o to si zvyknout na ovladani a pokud neumis ,tak je jedno na cem hrajes.V MW 1 byly delsi 20 minutovy hry.Nejlepsi skore sem tam mel kolem 166 A 9 smrti,ale tam to bylo o hodne jenodussi ,protoze si na jeden zivot mohl dostat killstrike bonusu kolik sis vystrilel.Dokonce to na pc uz pak byla takova nuda ,ze jsem hraval mapy jen s nozem a oslepujicima granatama a stejne jsem mel kolikrat nejvic zabitych :D Sice to kilikrat bylo primoumerny umrtim ,ale mit 60 killu jen s nozem ,tak neni vubec spatny :o)

0/0
29.3.2010 10:03

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Tak proc ne, nekdy je s nozem sranda :-) jinak osobne granatomet taky nepouzivam, ale kdyz tohle si o to vylozene reklo :-) jednou sem si ho chtel vyskouset a hral jsem mapu jen s nim, a kdyz pak mas o 20 vyssi skore a das treba 4 najednou aniz by jsi je videl, tak to omrzi :-) jinak nejak nemam nejak chut zacit cvicit fps na gamepadu :-/ sice mne to trochu laka, ale jak si mam treba pokud si koupim Halo skrtat u lidi, kteri to pari od rana do vecera :-) tam mi skill z PC nepomuze, napr. v BF je nejvetsi sranda hned skocit do letadla a pak uz to jde :-) Jinak jeste spis pouzivam stune granat, je to vetsi sranda :-) 

0/0
29.3.2010 11:14

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No dam ti priklad.Chlapi z prace maji playstation 3 snad od zacatku jeho vydani.Hravali na nem od rana do vecera.Ja mel s FPS zkusennost jen prave z MW2 ,ktery jsem hral asi 2 tydny.Koupil jsem playko a myslel jsem si ,ze me budu davat ,ale vubec.Hned od prvni hry jsem je likvidoval.Vubec nechapali jak to delam.To ovladani neni zase tak slozity na zvyknuti.Proste pokud ma clovek rychly reflexi a rychli uvazovani co ,jak ,kam ,kde ,tak s FPS nema problem.Dokonce jsem si nahral par her na kameru a donesl to a jejich vyzadani ukazat ,aby videli jak to hraju.No proste Anglicani no :o) amateri :o)

0/0
29.3.2010 11:21

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Treba MISE ,ktera me v MW2 nejvic bavila byla ta prvni snezna.Cliffhanger.Hodne moznosti jak ji dokoncit.Vubec kazda ta snezna mise byla vyborna a stejne jako ta predposledni na letisti.

0/0
29.3.2010 8:22

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Ale jako chapu proste ,ze ta hra lidi bavi.Neni zabugovana,pekna grafika,volnej pohyb a pod.Urcite to neni co se svetovyho ohlasu tyce zadnej podprumer a je fajn ,ze aspon nejaka hra muze vyzdimat neci zelezo na plny otacky.Jen je skoda ,ze se nedala vic her v takove graficke kvalite s jinou atmosferou.To by si pak clovek hodne rozmyslel nehrat na pc,ale proste ted je doma ,kdy se hry predelavaji  na pc z konzol ,tak proc bych mel investovat do herni pc jen kvuli tomu ,abych mel o trosku lepsi grafiku nez na konzoli ? Az bude kazda FPS na Crysis urovni a i lepsi pak si koupim nabuseny pc :o)

0/0
29.3.2010 8:03

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Ale tak už jen Crysis tu naštěstí není! Máme tu Cryostasis, Armu I-II, Stalkery.. A to jsou jen hry, které jsou opravdu vidět. Podle seznamů má v roce 2010 vyjít opravdu hodně PC-only her!

adrianwerner.wordpress.com Už to tu postuju po několikáté. Smysl to opravdu má. Pokud tě tedy ty hry zajímají a máš na PC peníze :-).

0/0
29.3.2010 8:12

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

A hlavně otoč na předchozí stránku, tam seznam velmi zajímavě pokračuje ;-).

0/0
29.3.2010 8:16

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No zrovna Stalker me taky moc nechytl :D Mozna to bude tim ,ze kamose s kterym jsem bydlel vylozene chytl ,tak jsem toho dost videl pres rameno a pak se mi to nechtelo hrat :D Jj ja vim ,ze ten seznam tu hazes uz nekolikrat,ale me vylozene nic z tama nezlakalo,ale spis je to tim,ze jsem momentalne s hrama na konzole maximalne spokojenej.Nejvic hravam MW2 multi,FIFU10 a NFL 10 on line a ted jeste GOW 1 a to mi zbyva 2 a 3 a s tim mojim casem je to zabava na hodne dlouuuhouuu dobu.Ani Metro nekupuju ,protoze bych ho nemel ,kdy hrat,ale zase to ma vyhodu ,ze nez se k nemu dostanu bude stat 15 liber :D No a ted do toho pridam jeste jednu hru z blizke budoucnosti do ktere pujdu urcite ,tak proste diky Red Dead Redemtion nebudu vedet co driv.Nevim jestli to je i na PC,ale zrovna tuhle hru bych si na pc predstavit dokazal.Ta grafika vypada paradne.

0/0
29.3.2010 8:29

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Red Dead Redemption je na PC patrně v plánu, ale počítal bych s nějakým půlročním zpožděním. Snad se Game Informer nemýlí. Zrovna teď sjíždím Gun z roku 2005 a je to super hra, podobná stylu Red Dead a GTA.

Gears of War 1 byly skvělý hlavně co-op, přes GfWL.

Sporty zas nezajímají mě, takže mi nechybí, ale dokážu si představit, že by ti asi Football Manager nestačil ;-D.

0/0
29.3.2010 9:07

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

Mne osobne Gun nejak nenadchla, prestala mne bavit oproti GTA mi prisla ta hra takova stroha a prazdna, ze zacatku sranda. GeoW bych si rad znova zahral, ale nechapu, nainstaluju CZ verzi, opatchuju (je tam chyba, bez patche se ti CZ verze nespusti) nahraju nejakej opravnej soubor ze stranek CD projektu a pri spusteni mi po animaci bez jakekoli hlasky hra skoci do Win a ukonci se, takze si to ted nezahraju a nevim proc ;-(

0/0
29.3.2010 9:27

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jedna z nejlepších akcí?

No tak to je opravdu divné. Kdyby to bylo prošlou licencí, tak by ses nedostal ani k těm videím.:-/

To já když měl ještě starý PC s XPčkama, tak mi tam z nějaké záhadné příčiny nešla většina her starších roku 2007 (jen přesýpačky a nic), přestože HW jsem na to měl. Musel jsem přeinstalovat Windowsy (vím, že to takhle řeší každý pako, když mu cokoliv nejde tak, že hned přeinstaluje Win, ale tady nešlo nic jiného dělat). No a pak hned šly a vlastně doteď jdou spustit všechny hry, i když jsem na to HW třeba neměl ;-D.

0/0
29.3.2010 9:51







Najdete na iDNES.cz