Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

God of War III - Kratos bohem sexu

Brutální antihrdina Kratos ze série God of War si ve všech třech dosud vyšlých vstupech užíval sexuálních hrátek s kráskami v podobě miniher. Aby bývalý bůh války strádal při svém nejmonumentálnějším vstupu v třetím díle, byla nemožná představa. Podívejte na ukázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Khalashnikovf

Ehm :X

Zábavná scénka, všim si někdo že ji píxxxl přes kalhotky?

To mi připomíná takovej ten vtip. "Kdybych věděl, že seš panna, tak se na tebe vyxxru! ... Kdybych věděla že seš takovej debxl a ani mi ty punčochy nesundáš, tak se na tebe taky vyxxru!!!"

Ale jinak mi to připomíná klasický P. Mnoho pro povyku pro nic ;-D

0/0
9.3.2010 12:28

smejki

Re: Ehm :X

kalhotky se daj posunout. poznáš z praxe;-)

0/0
9.3.2010 19:36

Khalashnikovf

Re: Re: Ehm :X

Juuuu, váážně? už se na to hrozně těším!!!

A že je to tak trošku nepohodlné a tupce jako je Kratos to určitě tak napadne, že? Zejména když v tom starověkým řecku ani kalhotky nepoužívali.

0/0
9.3.2010 20:07

Kizrath

Re: Re: Re: Ehm :X

kalhotky nepouzivaly. (pozn. korek.)

0/0
10.3.2010 7:28

palič2

Re: Re: Re: Re: Ehm :X

;-D

0/0
10.3.2010 13:41

smejki

rychlík

docela rychlík, ten chlapec. Jak dlouho abstinoval?;-D

0/0
9.3.2010 11:52

Blah

pubos

No nevím, tohle mě přijde hrozně směšný už, ale hlavní je, že spousta puberťáků bude u vytržení a z odhalenýho kolena v ME se dělá taková masáž, no není to demence?

0/0
9.3.2010 11:14

IARK

Re: pubos

No pochybuju, ze jsou z toho u vytrzeni pubertaci, ty maji na disku vic "Pcka" nez ty normalnich filmu, spis z toho budou u vytrzeni lidi, kteri do toho prudej a budou rikat jak je to neslusna hra a co vsechno na detech zpusobuje. Ps. pubertaci si to navic nezahrajou, vzdyt je to prece 18+ ;-D

0/0
9.3.2010 11:21

Nate

Re: Re: pubos

No nekdo muze byt jako pubertak celj zivot;-D

0/0
9.3.2010 12:01

Fenixp

Wah?

To jsou ty slavné sexuální scény? No jo, zase mnoho povyku pro nic, v tolika hrách byly vkusnější. I když, pořád se otřásám, když si vzpomenu na Fahrenheit... Ugh... Aspoň maj ty holky fajn fyzikální model, no :D

0/0
9.3.2010 9:59

IARK

Safra

a co se bude dit, kdyz nebudu mackat spravne tlacitka? ;-D

0/0
9.3.2010 9:44

Mirabell

Re: Safra

Zřejmě ji omylem zbouchneš a to se projeví v pokračování :-)

0/0
9.3.2010 9:51

IARK

Re: Re: Safra

To asi ne, jestli sebou nenosi ovci ci kentauri strivka, tak ji zbouchne stejne, spis by jsme mohli slyset neco jako "ale to nevadi, to se obcas stane kazdymu" ;-D

0/0
9.3.2010 10:52

vanderpoel

Re: Safra

************** SPOILER ALERT !!!!!! *************

kdyz se nepodari spravne tisknout tlacitka tak se knezky znechucene odvrati a Afrodita zahlasi neco ve stylu "Am I too much woman for you to handle?" :-)

0/0
9.3.2010 11:00

Kizrath

Re: Re: Safra

Tohle nechapu tenhle novej styl her ... Mackej vse spravne a hra bude hrat za tebe, to uz je spis film nez hra, zlatej mortal combat prvni dily, kdy se lide ucily fatality z papiru a snazili se alespon :) tohle vozeni za rucicku se mi zda byt trosku ujety :) doufam, ze to tak neni behem cele hry?

0/0
9.3.2010 12:33

Mirabell

Re: Re: Re: Safra

No a dokážeš navrhnout lepíš systém jakým by jsi tuto scénu udělal hratelnou? Aby to nebylo jen rubání do tlačítka či amkčání pevně daných kláves?

0/0
9.3.2010 12:44

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Safra

Kolega to mozna myslel obecne, viz Heavy Rain. Ale asi je to holt v mode, kontextovy styl hrani je u kozolovych her za ta leta uz zazity. Takze ne jen tahle mini-hra, ale i maxi-hry (souboje s bossy) a vlastne cely GoW3 je tak trochu jen o mackani par tlacitek. Na druhou stranu, tohle neni mlaticka ala Mortal nebo Tekken, kde to bylo o uceni se a fatalitach. Tohle je proste lidova rubacka, kterou musi zvladnout vsichni, byt treba jen tupym mackanim dvou cudlu.

0/0
9.3.2010 12:57

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: Safra

jenomže ani v heavy Rain to nešlo vyřešit moc lépe. pokud má jít o filmový zážitek se vším všudy (animace/ střih....) tak toho nejde dosáhnout Mortal Kombat ovládáním, kde postavy provádějí několik akcí z manuálu stále dokola pod dohledem přehledné kamery. To už by z otho byla jiná hra.

Prostě QTE nejsou nejlepší. Ale v jistých chvílích, svoje uplatnění najdou, protože jsou nejmenším zlem jak danou scénu zpracovat bez kompromisů na atmosféru.

0/0
9.3.2010 13:13

Kizrath

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Safra

myslel jsem to presne tak, jak pise pan klobouk(btw panu Garrisonovi uz chybis) :) styl Heavy Rain se mi nejak zvlast nelibi, jako ma to sve kouzlo, ze je clovek vtahnut do filmu a svou interakci zasahuje do deje, ale to uz pak neni hra, to uz je vazne jen film podporovany hracem. Presne na stejnem miste se spusti sekvence dana pro tuto oblast... Ten Mortal Kombat nebyl nejlepsi priklad, ktery jsem mohl pro opacny pohled pouzit. Snad jste me pochopili, jak jsem to myslel :) Je to modni vystrel hry typu Heavy Rain a asi se to libi vetsine, ale ja rikam, neni nad stary "udelej si sam" (cti vykryj sam kopy, sam dej pesti).

0/0
9.3.2010 13:18

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Safra

Jednak to nezavedl HR a jednak v jinejch hrach je to co rikas, udelej si sam, ale pak jsou bud dokoncovaci animace a nebo treba akrobaticke animace, kde to vyuzivaj, je pravda bylo by hezci neco jako v princi, vybehnes po stene odrazis se a chytis se okraje, ale v nekterejch by to nebylo mozny, tak je tam animace, kdy se zmacknutim tlacitka neceho chytnes od neceho se odrazis, co by proste v gameplayi nebylo mozne, a je hezky, ze misto aby ti ukazali jen animaci, tak ti daji pocit, ze jsi stale tak dobrej a muzes za to ty, a kdyz se ti to nepovede tak smolik :-)

0/0
9.3.2010 13:33

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Safra

odpovedi pro vsechny ;)

ad Heavy Rain - na jednu stranu je pravda, ze tam je to vyreseno dobre, at uz ty filmove sceny (kdy clovek jen kouka a obcas neco zmackne) nebo pasaze, kde se kopiruje pohyb postavy gamepadem. Neco oteviram (packa k sobe), s necim otacim, rumpluju (pohyb packy odpovida). Na druhou stranu ale - pri kontextovych pasazich nestiham sledovat cely obraz, jen trnu co se objevi a cekam co budu mackat. Tohle jsem mel uz u Fahrenheita - pulka scen mi utekla, pac jsem cucel na symboly. Ze se to hraje v podstate samo a automaticky, je dalsi nesvar. A potom, adventurni cast je hrozne chuda. To uz i Duke Nukem 3D byl vetsi adventura ;) spouta veci na scene bylo interaktvinich. U HR je jich hrstka a jen se ceka, az je hrac aktivuje.

ad GoW3 vs MK - pravda, spatny priklad. Ale snad jsem pochytil Kizrathtovu pointu - u MK to bylo o skillu, pili a dovednosti hrace. GoW3 dohraje kazdy, staci jen mlatit do par tlacitek a u bossu spravne trefovat znacky. OK, je to tak asi v poradku a cela serie je jen o tom. U next-gen trojky mohli ale minimalne ty bossy udelat vic interaktivnejsi, je tam spousta pasazi, kdy se Kratos hybe sam a hrac jen kouka. Taky po nich mohl lezt manualne, obcas mohl hrac nekam vyskocit, splhat a pak teprve mlatit.

0/0
9.3.2010 15:25







Najdete na iDNES.cz