Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Metro 2033 s DX 11 efekty - screeny

Postapokalyptická FPS Metro 2033 byla od počátku jedním ze zajímavých projektů. Téma hrstky přeživších po atomové válce v moskevském metru není sice extrémně originální, ale atmosféra i nepřátelé ano. Co na hře upoutalo ještě více, byl fakt, že vývojáři zakomponovali podporu grafických karet s DirectX 11 efekty. Podívejte se na screenshoty. Je to už tradice, že se ihned na internetu objevily debaty, srovnávající grafiku s Crysis. Proto máte dole několik screenshotů a vyjádřete se sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Regis

hmmm

logování už jde

0/0
19.3.2010 13:59

net.Xtreme vrací úder

Re: hmmm

Hurá:-)

A ještě jeden OT, nedávno jsem viděl krásný screenshot z CryEngineu2, vypadalo to o něco lépe než ARMA2

 

A k samotnému Metru, vypadá pěkně, ale chybí na trhu doporučený hardware, zajímalo by mě, jak vypadá DX11+PhysX.

0/0
19.3.2010 14:38

drobek378

Re: hmmm

sakra a ja si zrovna zalozil novy ucet s nickem rom workoholik xD ale stejne kdyz neco napisu mam tam zas drobek378 :(

0/0
19.3.2010 15:17

Mirabell

hmm

Tak já vám nevím - ale fakt nový milník v grafice her?

Trošku soudnosti pánové :-) Jedna uzavřená místnost s placetejma zdima?

Jako neříkám, že to vypadá ošklivě. Ale na zadek mě to neposadilo.

0/0
17.3.2010 16:42

drobek378

Re: hmm

No jen doufam ze nesoudis podle par nakych obrazku, hral sem..sic jen na dx9 ale urcite veci vypadaji proste bozsky :D navic to o cem mluvis je design map ;)

0/0
19.3.2010 15:13

Deloix

Re: hmm

jo zatim mě od doby HL2 na zadek nic neposadilo... ty hry se jen plouží dál a žádnej pořádnej skok jako tenkrát není

0/0
19.3.2010 20:31

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: hmm

Mě to také na zadek neposadilo Mirabell, ale přecejenom je to posun, což je důvod alepoň k malé radosti po všech těch DX9 based portech :-)

0/0
20.3.2010 9:57

(+,+) Mr. Trigger

Metro 2033 a Crysis

Metro 2033 je graficky jako Stalker na steroidech, vypadá to prostě supr a Doom4 bude mít co dělat, aby jeho obludy vypadaly minimálně stejně krásně/hnusně 8-o. Po debaklu v podobě AvP to vypadá konečně na hru, která pořádně využívá DX11.

Crysis je další skvost a kvalitní řemeslná práce na kterou se nejde netěšit. Made in Europe ;-DEU

PC jedeR^.

0/0
17.3.2010 16:32

Dhatz

fkce

kde to žijem že v roce 2010 je na těch hodinkách jak loaduje broxnu je vidět clipping s rukou?

A k tomu zrovna ty nejdebilnější fotky z crysis jaké jdou udělat.

0/0
17.3.2010 16:00

(+,+) Mr. Trigger

Re: fkce

Pošli jim zprávu o tý chybě a dostaneš kopii zdarma !!

0/0
17.3.2010 16:34

Dejvid777

Metro 2033 VS Crysis

Podle mne se to dá jen těžko porovnávat mezi sebou. Když vidím Metro 2033 tak se mi vybaví Stalker a Cryostasis. Pokud by to mělo být skutečné srovnání musely by screeny být ze stejného prostředí v daném engine (CryEngine a 4A Games) a ne takto- srovnávat podzemí s ostrovem je prostě nesmysl. ;-)

0/0
17.3.2010 15:08

nif0l

Re: Metro 2033 VS Crysis

Nezbývá nice jiného, než souhlasit. Porovnávat kanálovku s tropickým ostrovem?

0/0
17.3.2010 15:36

Lumirel.

Re: Metro 2033 VS Crysis

Fakt, že na tom něco je.. Taky jsem si vzpomněl na Cryostasis, když jsem tyhle screeny zahlédl...

To srovnání je trapas, přesně jak je řečeno.. Kdyby to bylo trošku podobnější prostředí.

0/0
17.3.2010 16:02

Mirabell

Re: Metro 2033 VS Crysis

Proč by to nešlo? jenom proto že jedno má interiérovou (jendodušší) grafiku a pusté prostředí? Vždyť už to samo o sobě je srovnání.

na Metru nějak nevidím čím by mě graifka měla ohromit. právě protože, že třeba ty hry na otevřeném ostrově jsou technologicky trošku někde jinde - a zobrazené sécny jsou na pohled také hezčí.

Hodnotit stylem "je to revoluce, ale nesmíme srovnávat s hrama co toho zobrazují mnohem víc a líp." je trošku ujetej přístup.

0/0
17.3.2010 16:49

Eclipse_GSX

Re: Re: Metro 2033 VS Crysis

To je pěkná blbost, protože do podzemí ti nikdo nebude dávat palmy. Na druhou stranu X-ry engine má výhodu bezmála 3 let, podporuje jak 3D zobrazení od nVidie, tak některý DX11 efekty. Velikost použitejch textur je ohromná. Atmosféra je hutná a gamedesign je famózní. Myslim, že i tak nádherná hra jako je Crysis má co dělat, z danýho prostředí vyždímali v AA Games opravdu dnešní maximum. Však tomu odpovídají i krvavý hw nároky - velice chválim přístup PC v plný palbě, a pak port na konzole. 8800 je doporučený karta u portech z konzolí, tady se jedná o minimum. I když ta PC priorita je daná spíš tím, že X-ray je původem PC only, ale to je fuk. Máte dost zvrácene přístup hodnocení, aneb. víc palem = lepší grafika.

0/0
20.3.2010 10:27







Najdete na iDNES.cz