Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní celebrity chválí Heavy Rain

Peter Molyneux obdivuje Heavy Rain a označuji ji jako hru budoucnosti, nastolující nový trend. Podobně se vyjádřil i Cliff Bleszinsky. Oba z tábora Xboxu 360 tuto PS3 exkluzivní hru doporučují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Allan76

interaktivní film

Jak může bejt interaktivní film uspěšný jako hra.Čekat až se objeví na obrazovce znamení že má hráč zmáčknout čudlík to je opravdu revoluce ;-D;-D Větší hype a reklamu pro PS3 exkluzivity už nemohli udělat,jen aby bse prodávala a sklízela falešné vysoké známky.

0/0
21.3.2010 14:01

Deloix

přehnaný

mě se nelíbí jak to přehnaně vynuceně aplikuje ty zvláštní ovládácí mechanizmy uplně do každý situace, ve Fahrenheitu to bylo vyváženější. S tejně jako v God of War si v těchle situacích připadám jak v nějakým Guitar Hero, nervozně sledovat a vyčkávat znamínka.

Víc se mi líbilo vytváření kouzel Sixaxisem v Harry Potterovi, na takový věci se asi víc užije Move

0/0
20.3.2010 21:44

Spooky_cz

Novinka

Označil hru za nový styl zábavy budoucnosti?

Zas taková novinka to není ne?

První takového typu byla snad hra Fahrenheit.

0/0
19.3.2010 16:03

(+,+) Mr. Trigger

Re: Novinka

Jestli Peter vydá Fable III na PC koupím si i Heavy Rain.

0/0
19.3.2010 16:44

Mirabell

Re: Novinka

pokud se dobře vzpomínám, kta ten na tom byl docela jinak.

0/0
19.3.2010 18:27

junior1099

Re: Re: Novinka

Jak ,,docela jinak,,? Já HR nehrál, ptám se smrtelně vážně :)

0/0
19.3.2010 19:02

Mirabell

Re: Re: Re: Novinka

Osobně mi přišel mnohem víc "adventura" zaítmco HR spíš jako "Film". Méně QTE eventů (v HR jsou nad na všechno) méně scén s filmovou kamerou. Mnohem lineárnější. HR mi přijde jako úspěšně znovuzrození interaktinvích filmů. Fahrenheit mi přišel jako jen trošku přehypovaná adventura.

0/0
20.3.2010 11:35

Regis

Re: Re: Re: Re: Novinka

Já bych snad nenapsal "znovuzrození interaktivních filmů"... spíše bych preferoval "ZROZENÍ interaktivního filmu"... protože to, co bývalo v dobách kdy se první interaktivní filmy objevily, příliš interaktivity nemělo. Namátkou vzpomenu na The Lawnmover Man, CyberWar, kde to bylo opravdu naprosto minimální, lepší třeba už v The Daedalus Encounter, ale i tam té interakce tolik nebylo. Ačkoliv upřímně, hra trvala nějakých 5 hodin, dnes už je norma, že i FPS jako MW 2 člověk porazí za šest a bere se to jako pohoda.. jo tehdy (1993-96) to byla ostuda, chtělo se od her 20-50 hodin jako normál. Zmíněných int. filmech také nebyla žádná variabilita, buď jsi zvládnul a šel jsi dál, nebo opakoval doblba. V Heavy Rain sice nevyplývají důsledky z každého kroku, hlavní linie je daná, ale je tu výrazná variabilita. Podle mě je to první SKUTEČNÝ interaktivní film... to dříve byly jen pokusy.. jen poznámka, vždy mi iritovalo, když někdo označil za int. film hru, kde byli do renderovaného prostředí zasazeni herci. Protože příběhy Texe Murphyho byly skvostné adventury na desítky hodin s volným pohybem , perfektním 3D prostředím.. ale v příběhových momentech tam byli herci (dialogy)

0/0
20.3.2010 11:52







Najdete na iDNES.cz