Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Uvnitř kabiny vozu v Gran Turismo 5 - video

Vývojáři z Polyphony Digital pijí krev každému fanouškovi série Gran Turismo. Neustálé odkládání vydání simulátoru automobilových závodů Gran Turismo 5 je prostě k nevydržení. Mrkněte, proč se ale zdržují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deloix

řidič je duležitej

Já si myslim že ten řidič je docela duležitej a měli by na animaci trochu zamakat, aby to vypadalo reálněji, je fakt že když to někam narve tak se určitě ani nehne a bude se rozhlížet.

Když to ale srovnám s Ultimátním Nejdokonalejším závodním simulátorem roku 2009 Forzou 3, tak je to nebe a dudy :D Ve forze mají při animaci řidiče automat i auta který ho ve skutečnosti nemají, prostě se jim asi nechtělo naanimovat jednu ruku, kterou měli animovanou už i v Colinovi 1 na PSX a možná ve starších hrách.

Ta animace v GT5 by asi měla bejt víc dynamická a agresivnější podle toho jak se jede.

0/0
28.3.2010 21:11

IARK

Re: řidič je duležitej

Tak jestli tě chápu dobře, tak automat mi přijde jako "blbost" ve všech závodních hrách, kde máš možnost pro ulechčení si ho nastavit všude (osobně nemám rád pak jen mačkáš šipky nebo jen točíš volantem a používáš pedáli :-() přijde mi to místama jako barbarství, jinak osobně považuji za nejlepší závodní simulátor Richard Burns Rally a je mi celkem jedno co dělá ta "loutka řidič, chápu, že je to hezké pro efekt, ale na to to nejezdí, hlavně aby se to dobře hrálo.

0/0
29.3.2010 7:17

razi

...

Krása, opravdu jsem si to vychutnal, ale spíš kdyby zamakali na tom modelu poškození...

0/0
26.3.2010 10:59

shocker79

Grafika

Myslim, že neni ani tak důležitý chování toho řidiče jako spíš úroveň grafiky, specielně mě tedy zaujala práce se stínama v autě a vůbec úroveň detailů. Řekl bych, že "TO" se fakt jen tak nevidí, ne jestli se řidič kouká na šaltpáku nebo po ženskejch v hledišti;-)

0/0
25.3.2010 16:28

rodji

Re: Grafika

Přesně. Ty stíny jsou doslova uchvatný, zvlášť když je na něm vidět i perforace sluneční clony nebo chování materiálu kombinézy, když se řidič hýbe. Jasně že to není úplně nejdůležitější pro závodní hru, ale pocit realistického prostředí je dokonalý. Video je spíš takové techdemo. Notabene, nezdá se, že by jezdec na tomhle videu zrovna závodil, spíš jel na "kochačku". Ale to tady evidentně spousta remcalů vůbec nepochopila :-) 

0/0
26.3.2010 10:20

IARK

Re: Re: Grafika

Úplně nejdůležitější? Já bych to viděl spíš jako úplně k ničemu, jinak nepodceňuj remcali v tom, že něco nepochopili, spíš nepochopili vůbec smysl toho všeho, už to vidím "GT5 jediná hra, kde si můžeš prohlédnout hezkého řidiče jak se hýbe" 99,99% lidí, který budou tu hru hrát, bude úplně šumák jak se hýbe řidič, proč místo takovéhoto tech dema, neudělali radši nějaký z "venkovních prostor? jako záběr na auto atd. To je důvod proč tu je tolik remcalů, né proto, že ty seš ten chytřejší a pochopil jsi vyšší smysl vývojářů ;-)

0/0
26.3.2010 10:55

rodji

Re: Re: Re: Grafika

Na nejchytřejšího si tady hraješ především ty, soudě podle tvých příspěvků. Promiň, ale rady zastydlýho puberťáka pro mě nemají velkou cenu. Zkus jednou pustit gamepad z ruky, vyjít ven, najít si babu a přestat se navážet do každýho, kdo nemá stejný pohled na svět jako ty.

0/0
26.3.2010 21:24

IARK

Re: Re: Re: Re: Grafika

Tak "Ale to tady evidentně spousta remcalů vůbec nepochopila" Na toho nejchytrejsiho sis zacal hrat ty ;-) ja jsem jen vysvetlil, proc tu lidi remcaj, kdyz jsi je evidentne pochopil spatne a ty mne tu zacnes napadat? Ja jsem ti jen ukazal, ze se tu do lidi navazis bezduvodne a ty svoje kecy dal si muzes odpustit, nic o mne nevis, takze tu necintej svoje rady pokud neumis v klidu diskutovat a jses chabrus na nervi, tak si omejvej prirozeni vlaznou vodou.

0/0
26.3.2010 21:59

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Co tady pořád někoho poučuješ, ty brouku Pytlíku?  Nejsi tak trochu na palici? Ty budeš asi všude známá figura, co? Co máš za komplex, že musíš pořád někomu něco vysvětlovat? Nediskutoval jsem vůbec s tebou, dokážeš to pochopit? Nevím, že bych se tady do někoho navážel. Nejsi slabej na nervy spíš ty? Že jsi vztahovačnej, není můj problém. Jedinej, kdo má problém, jsi ty. Ale zřejmě jsem se trefil - žes v životě neviděl živou pochvu, co? Kolik Ti je? Jestli Ti víc jak 30, (což bych tipoval), tak se nad sebou zamysli, člověče. Jestli je ti míň, tak sorry, woe. No a jestli mi to chceš nandat osobně, jsem zítra po sedmý k zastižení v Braníku, (pokud jsi z Prahy), stačí dát vědět. Docela bych chtěl vidět, jak takový typy jako ty, vypadají ve skutečnosti. Má představivost má taky svý meze.

0/0
26.3.2010 23:42

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Koukam, ze to nema smysl, s tebou se normalne diskutovat neda a je jen smutny, ze kdyz na tebe nekdo reaguje ze skupiny, kterou si osocil, tak pak vykrikujes "to nebylo na tebe, tak co prispivas" ;-D Az se naucis normalne diskutovat a prestanes lidi osobne urazet, tak se zkus zapojit do diskuze, podle kecu co tu predvadis bych se nedivil, kdyby jsi byl Wilis, uplne stejny slova a uplne stejny nesmysly, skoda, ale aspon, ze tu je spousta lidi s kteryma se da normalne diskutovat a nenapadaj lidi za vyjadreni vlastniho nazoru k videu, ale co cekat od ubohy gumi, ktera se chce hned setkat nazivo a mlatit ;-DRv

0/0
27.3.2010 0:41

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Jdi ty brepto. "Ale to tady evidentně spousta remcalů vůbec nepochopila" je napadení skupiny? Jaký skupiny? Ono je vás tady takových jako ty víc? No potěs prd*l. Takže když jsem řekl svůj názor, kterej mimochodem není nic proti nikomu, ale není s davem, je to špatně?  To je snad zlej sen :-D  Koho jsem urážel? Remcal je urážka? Ty jsi opravdu mimo, chlape. Nauč se pořádně číst.

0/0
27.3.2010 2:11

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

;-D ja sem nekde psal, ze jsi je urazel? Ja jen psal, ze ty "remcaly" (neboli ty co si tu stezuji nad zbytecnosti tohoto videa) jsi osocoval z toho, ze maji takovy nazor jen kvuli tomu, ze nic nepochopili a na to jsem ti zacal psat, ze naopak ty si nepochopil nas, napsal jsem i duvod a ty jsi mne pak zacal kvuli necemu napadat, takze spis ty by sis mel procvicit cteni a nebo aspon to, ze kdyz ti nekdo vysvetly svuj nazor, tak to neprekrucoval jako napadeni. Jediny co jsem proti tobe na zacatku pouzil je to, ze si hrajes na chytrejsiho, kdyz se povisujes nad "remcali", ze oni nepochopili "nic" a ty jsi pochopil "vsechno". ;-)

0/0
27.3.2010 10:33

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Přečti si pořádně poslední dvě věty mého prvního příspěvku. Patří k sobě, poslední věta se týká té předposlední, když už to potřebuješ polopaticky.Já nepotřebuju mít pravdu za každou cenu a nemám ve zvyku poučovat. Stačí se jen trošku zaměřit na tvé příspěvky i jinde a mám celkem jasno. Vlastně ani nevím, proč s takovým člověkem ztrácím čas. Jestli je tenhle web tvým prostorem pro realizaci, rád ti ustoupím. Konec diskuse.

 

0/0
27.3.2010 17:39

DarthPS3

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

IARK-a na hranicuuuu!!!!!

0/0
27.3.2010 18:59

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Jeste neco kreativniho a inteligentniho sem spamni. Ps. na hranici jsem byl minuli tyden, tak nevim proc bych tam mel zase jet. Rv

0/0
28.3.2010 11:46

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Jinak je hezky, ze v jinom prispevku, si mne oznacil z toho, ze neco neberu s humorem a sem prilis vaznej, to radsi ani nechci videt jak se ted pustis do Rodjiho, no jestli mne si serval, tak to jeho budes muset aspon ukamenovat, a nebo jses jen zakomplexovanej clovek, kterej se za mnou tahne jak smrad a napada mne uz jen z podstaty, ze jsem to ja aniz by cetl diskuzi? ;-D

0/0
28.3.2010 12:19

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Ano, chapu "ja nic ja muzikant" nemas ve zvyku nekoho poucovat, ale i pokud ti to nekdo rekne a dle tebe se myli, tak misto vysvetleni tveho pohledu, co predvadis tedy se do nej zacnes navazet jako do osoby? Sorry kazdej se muze mylit, ale ty si predved neco co hranici az s demenci, jen zakomplexovanej clovej, kterej je chabrus a nadava lidem, ktery se vubec opovazili na tebe reagovat, muj prvni prispevek na tebe byla diskuze, popisoval jsem jak a proc atd. ale ty si na to predvedl akorad tak silnou demenci ;-D

0/0
28.3.2010 11:44

drozd_master

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

bohužel, jakožto nezávislý pozorovatel musím napsat, že Vaše (pro lepší pochopení možná tvoje) představivost není Vaše (tvoje) jediná výrazně omezená schopnost8-o

0/0
27.3.2010 1:06

rodji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Ty (vy) budeš (budete) jeho brácha (bratr). ;-D

0/0
27.3.2010 2:12

drozd_master

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

sice nevim koho, ale nebudu

0/0
27.3.2010 2:37

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

Tak to nevim, ja mam jen sestru a je hezky, jak kdyz nekdo se neprikloni na "tvoji" stranu, tak musi byt muj pribuznej ;-D

0/0
27.3.2010 10:35

drozd_master

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Grafika

jinak teda ještě k tématu - jak dobře je zpracovanej řidič v závodní hře je asi tak stejně důležitý jako jak dobře jsou zpracovaný tenisky hlavního hrdiny v FPS....když to nebude něco vyloženě hroznýho co by narušovalo atmosféru hry (jako klaunský boty který bude hrdina vykopávat s každým krokem do úrovni očí) tak si toho prakticky nikdo nevšimne, a i když to bude sebedokonalejší tak je to sice krásnej technickej krok vpřed, ale pro hru jako takovou to má téměř nulový přínos. třeba já jsem chování řidiče v GT4 zahlíd jen mimoděk v záznamech, a rohodně to nění něco co by nějak ovlivnilo můj dojem z hraní. Ať se radši věnují chování vozů, variabilitě tratí, AI oponentů ...prostě hratelnosti a "uvěřitelsnosti" fungování všeho okolo než tomuhle pozlátku který na samotnou hru nemá prakticky žádný efekt

0/0
27.3.2010 1:23

IARK

Re: Grafika

A proč to neukazujou z pohledu, z ktereho to ma smysl? ;-)

0/0
26.3.2010 10:56

Harold, the ghoul

lepší než nic

je to lepší než kdyby v autě seděl jenom panák, ale mohli si to nechat do hry jako příjemnej detail a neupozorňovat na to

0/0
25.3.2010 15:07

soky76

...

Tu je zase blbů... Já za jízdy stíhám sledovat kundy a ty jejich kozy co už vypustily ven ;-)

0/0
25.3.2010 14:53

IARK

Re: ...

Pri zavode aut? a ted nam povez tu O karkulce ;-D

0/0
25.3.2010 15:11

Rilan

Re: ...

Když řídí tvoje máma, tak se to nepočítá... ;-D

0/0
25.3.2010 16:10

IARK

Re: Re: ...

;-D pekny.

0/0
25.3.2010 16:32

Meck IV.

Re: Re: ...

;-DR^

0/0
25.3.2010 16:45

UrsusLuin

Re: Re: ...

;-D Máš bod.

0/0
25.3.2010 18:23

Kingo

hmmm

Tak kdybych byl za volantu v normálním provozu takhle roztěkanej a pořád se věnoval všemu okolo, tak pěkně brzo budu někde na švestce. No jinak aby se díval závodní jezdec na šajtru pokaždé když řadí, to je síla:D.

0/0
25.3.2010 14:33

IARK

Re: hmmm

a to jeste stihal sledovat tachac, jestli neprekrocil 50tku ;-D

0/0
25.3.2010 14:39

SSuk

co to jako ma byt?

Tak tohle co se ve videu predvedlo nema se simulatorem nic spolecneho.

Jak bylo jiz napsano nize, tak zavodnik nema cas na tak pomale pohyby. Vse musi byt rychle, jelikoz se hraje o kazdou vterinu. Navic jezdec musi byt soustredeny, a ne jako by se prochazel po plazi (tak mi to v tom videu pripadalo).

Chapu ze chteli dosahnout u GT5 dokonalosti, ale at se radeji v tom pripade venuji modelu poskozeni a podobne, nez zaberum na pohyb ridice.

0/0
25.3.2010 14:19

Loader is back

GT5

to video je stare,ale ked chcete nejake novinky o GT,tak odporucam http://www.gtplanet.net/

0/0
25.3.2010 13:14

oldboy

...

Nudnější video jsem neviděl.

0/0
25.3.2010 12:08

IARK

Re: ...

"Myslíme, že tyhle tři minuty si vychutnáte, ať už jste fandy jakéhokoliv simulátoru závodů." njn. taky asi nejsem fanda techto her :-( nejak jsem si to taky nevychutnal :-)

0/0
25.3.2010 12:18

Endarosa

hah

Tam kouká jako by se díval za jízdy na pamatky/krajinu. Vubec se mi to nezda realny, jezdci pri zavodení otacejí hlavu reflexivne rychle a nekdy ani neotacejí.

0/0
25.3.2010 9:50

power.plant

Re: hah

Jo působí to divně, že hýbe hlavou noa když nemá emoce při jízdě prudkou zatáčkou v 300km/h Rv nedodělaný vylepšit.

0/0
25.3.2010 10:09

IARK

Re: Re: hah

Je to taková projížka vesnicí, nějak nechápu účel, kdyby to radsi vydali a nezdrzovali se blbostma, ktery stejne nemaj zadnej ucel nez ohromit "hele on se hybe"

0/0
25.3.2010 10:50

Regis

hmm

tak tohle těžko něco předběhne, jen by mě zajímalo, zda tu hlavu bude fakt moci natáčet pomocí PS3 Eye

0/0
25.3.2010 9:28







Najdete na iDNES.cz