Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hru o znásilnění v Austrálii zakázali, ale její popularita nadále roste

Do diskuse o hře, kde hráč sleduje a znásilňuje ženy, se zapojují i australské vládní kruhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DnB

o,O

Tohle někoho baví??? No potěš koště.....

0/0
10.4.2010 15:23

moog

zdroj

Může někdo poradit..  stáhnul jsem to přes torrent už několikverzí, nainstaloval, ale vždy mi to zařvalo, že tam chybí nějaký soubor 0309xxxx.dll. Nevíte v čem je problém? všichni, co sem píšou, to bez problémů hrajou a ty moje zk... visty to asi neberou. jinak teda nevím.  dík za radu

0/0
9.4.2010 13:55

inikori

je to ZLO

Nemám nic proti násilné pornografii, pokud je natáčena kontrolovaně a dobrovolně a je určena pro léčící se devianty. Pokud má chlap dost zodpovědnosti, aby si přiznal, že má se svoji sexualitou problém a než aby se mu vymkla z rukou a někomu ublížil, raději se jde léčit, pak záleží na lékaři, zda mu umožní přístup k takovým materiálům. Ovšem nevím, zda by se tato "hra"  vůbec dala pro léčebné účely použít, jelikož k sexuální agresi přímo vybízí...

Pokud je ale taková "hra" volně v distribuci, vytváří dojem normálnosti jejího obsahu. To je přesně způsob, jak se relativizuje, co je dobro a co zlo. Jelikož jsme odmítli církve jako nositele morálky, musíme si ji definovat sami. A já říkám, že znásilňovat kohokoliv je ZLO! ;-€

Tak trochu doufám, že jde jenom o aprílový článek...

0/0
8.4.2010 22:35

corpusdelicti

Re: je to ZLO

"znásilňovat kohokoliv je ZLO!" to je samozrejme kazdemu normalnimu cloveku jasne a neni treba mu to pripominat, stejne tak jako je spatne pr*cani nezletilych chlapcu, takze moralku podle cirkve fakt ne. a rozebirat co je normalni a co ne je velmi hloupe a zbytecne.

ja na tehle hre nevidim nic spatneho, ponevadz je to HRA. jen idi*ot v tom hleda neco vic.

a tuto hru si s chuti zahraju, stejne jako stovky jinych, jen co se mi podari ji rozjet.

peace

0/0
5.6.2010 17:14

corpusdelicti

Re: Re: je to ZLO

a jeste o ni povim vsem znamym a reknu jim, ze je to bezvadna hra a at ji pujci i znamym a detem .. abych udelal radost tobe i vsem lidem, kteri stale nedokazou pochopit, ze je to jen HRA :)

caoR^

0/0
5.6.2010 17:17

inikori

Re: Re: je to ZLO

křesťanst ví rozhodně nehlásá, že zneužívání mladých chlapců je v pořádku.

Prostě s tebou nemůžu souhlasit. Podle mne jsou takové hry nebezpečné.

0/0
7.6.2010 8:32

masculine

Kod tohle hraje?

:-) To by mne docela zajímalo. Akce 0, strategie 0, napětí 0. Napadá mne pouze poďobaný adolescent, který si chce zatraktivnit starou dobrou ruční práci :-) Nu což, proti gustu...

0/0
8.4.2010 17:21

objednavkasvacin1

Re: Kod tohle hraje?

ja to zacalhrat az po tomhle clanku, na chvili to zabavi, jinak moc nechapu co se resi, dyt je to hra. je to stejny jako by po dohrani CoD:MW2 nekdo rikal ze to hrajou jen masovy vrazi :)

0/0
9.4.2010 13:34

IARK

Re: Re: Kod tohle hraje?

tak znova, co jsem psal uz dole - Proc? ve strileckach mas nejakou roli napr. americkeho vojaka a strilic nepratele, kteri se ti mohou branit a jde o to, ze jsi ve valce, v cem je to stejne, jako napadat a znasilnovat bezbrane zeny?

0/0
9.4.2010 15:30

objednavkasvacin1

Re: Re: Re: Kod tohle hraje?

maj asi takovou sanci se branit jako ty holky v tyhle hre :)

0/0
9.4.2010 16:00

objednavkasvacin1

zakys

nejde mi u Manaka a Aoi udelat SHAME, prej se to ma delat v chikan modu, ale dojde to tak 8/10 a pak uz se to ani nehne, nevite jak na to? U Youko se mi to nejak udelalo samo na zacatku hry aniz bych si vsiml jak, tak tapu.

0/0
8.4.2010 15:31

dci

zvrácené hry

"Tyto hry jsou zvrácené a pro oběti je značně stresující vedět, že kolem

nich existují hráči takovýchto her a že žijí ve společnosti, která

sexuální násilí akceptuje a toleruje."

Když si vzpomenu, kolik jsem zmasakroval Korejců, tak jsem asi hodně zvrácený člověk....;-(

0/0
7.4.2010 20:10

incus

Re: zvrácené hry

Taky se divím, nad čím se někdo může pohoršovat. Před lety na root.cz psali o American Army (úchylná hra, ale mělo to tehdy linuxovou verzi). Za touhle hrou skutečně stála americká armády, a někdo z oddělení náboru celkem otevřeně doufal, že se mezi hráči hry se najde úchyl, který si bude chtít zastřílet na skutečné lidské bytosti.

Normální člověk ví co je to hra, jaké má pravidla, je spousta lidí, který jede v SM, a jsou v pohodě. A s touhle hrou je to podobné, je to jenom hra (jenom strašně nudná, a jako simulace reality dosti slabé, žádná fyzika).

0/0
9.4.2010 20:16

incus

To poněkud přehánějí,

vzhledem k tomu, že hrdinou snad většiny her je masový vrah, tak nějaký sexuální maniak těžko někoho ovlivní.

0/0
7.4.2010 17:50

Kostihousee

omg

Takže když budeme mít filtr, tak zabrání velké většině lidí, aby se dostali k nežádoucímu obsahu.

dalsi svine co si mysli ze ma pravo celymu zbytku sveta rikat co je nezadouci obsah.. bohuzel uz je to tak, dlouho nam jedine svobodne medium uz nevydrzi..

0/0
6.4.2010 11:05

Anthemis

Re: omg

Ja bych rekl, ze zvraceny budete asi vy, kdyz si myslite, ze znasilnovani je pripustny obsah, at uz hry, ci cehokoliv jineho. Ja bych naopak potrestal i autora hry.

0/0
8.4.2010 22:06

slichtaj

Re: Re: omg

to by ale museli zakázat i střílečky, to přece taky není normální.......

0/0
9.4.2010 8:09

IARK

Re: Re: Re: omg

Proc? ve strileckach mas nejakou roli napr. americkeho vojaka a strilic nepratele, kteri se ti mohou branit a jde o to, ze jsi ve valce, v cem je to stejne, jako napadat a znasilnovat bezbrane zeny?

0/0
9.4.2010 9:52

BloodRain

Re: Re: Re: Re: omg

Nehlede na to ze 99% valecnych her mapuje udalosti ktere se opravdu staly. Coz zrejme omezenym mozeckum jeste dlouho nedojde ze?

0/0
10.4.2010 13:44

velky bratr

Můj otec říkává, že zámek zastaví pouze poctivého zloděje...

Jojo, takze cesi jsou vlastne hrozne poctivi, kdyz se tu ztrati jen vsechno co neni pribity...

Ta stupidnost argumentace je myslim klicem k obrane...

0/0
5.4.2010 22:53

Mr. Dreamer

doufám, že je kvalitní

Doufám, že je ta hra kvalitní, už to stahuji. 1,35GB je nic, tak alespoň uvidím, co že to v austrálii vlastně používají jako odůvodnění cenzury.

0/0
5.4.2010 20:43

http2

Re: doufám, že je kvalitní

a zdroj je? chci to taky...

0/0
7.4.2010 14:11

IARK

Re: Re: doufám, že je kvalitní

zkus googl ;-)

0/0
7.4.2010 14:23

objednavkasvacin1

uprimne - nebyt tohoto clanku

tak me nic takoveho ani nenapadne hledat. ale jako to sem si po tomhle clanku proste musel zahrat. tahle hystericka iniciativa proti je nejlepsi reklama pro tuhle hru, jinak by to zajimalo maximalne par ouchylu a japoncu :)

0/0
5.4.2010 15:02

objednavkasvacin2

Re: uprimne - nebyt tohoto clanku

po odehrani cca pulky musim rict ze na ho***** dobry, zabava casem mizi, i kdyz system je docela chytlavy. nebyt hysterie tak po tom zaa chvli pes nestekne ale diky hysterii to bude legenda :)

0/0
7.4.2010 0:29

inikori

zakázat

i když nevím jak...

Samozřejmě, žee devianti budou znásilňovat hra - nehra. Jenomže většinu znásilnění spáchají "normální" lidi, kteří nejsou devianti. A právě ty může taková hra motivovat, posouvat jejich práh citlivosti pro to, co je dobré a co už ne.

Rv

0/0
5.4.2010 12:20

jrozec

Re: zakázat

A na to si přišel sám, nebo ti to někdo poradil? Je to nesmysl, statistické průzkumy jasně ukázaly, že dostupnost například pornografického materiálu pomáhá podobné jevy snižovat. Člověk, kterej si "vybije baterky" na něčem takovým pak v daleko menší míře něco provede. Platí to dokonce i o tzv. dětském pornu (viz výsledky průzkumů v nejmenovaných severkých zemích, kde to před 40 lety zlegalizovaly a kresla jim tato násilná kriminalita na dětech), takže všechny tyhle zákazy a prohybice jen zhoršují situaci...

0/0
7.4.2010 15:18

velky bratr

Kazda statni regulace si pro sve udrzeni vyzada vetsi statni regulaci v budoucnu

To je princip ktery funguje po tisicileti, nicmene dodnes maji urciti lide dojem, ze mohou omezovat druhe a mnozi druzi to povazuji za dobre.

0/0
7.4.2010 16:30

Ajetak

Re: Re: zakázat

tak třeba v Číně vzrostl počet znásilnění poté, co zlegalizovali porno (nic proti němu ale dokazuje to, že když lidi na něco nejsou připraveni, tak je to dost ovlivní). Mě už lidé hodněkrát řekli, že jsem strašně liberální a tolerantní, ale autora týhle hry bych snad nechal pověsit.

0/0
9.4.2010 2:14

Radowan

Zajímavé

Ano, zakažte dětskou pornografii a takovéto hry ;-) Vždyť je přece mnohem společensky přijatelnější, aby to ti lidi dělali naživo.

No vlastně ta předsydkyně krizového centra pro znásilněné by tak přišla o práci, kdyby se všichni úchyláci ukájeli virutálně...

Nebo každý vychází z faktu, že když to nebude na Internetu, tak se to přestane dělat? Možná přemýšlím zcestně, ale předpoklad, že kvůli těmto hrám se bude více znásilňovat je asi tak rovnocenný s předpokladem, že díky této hře se více násilníků spokojí s virtuálním prožitkem a hodně žen to zachrání.

No, je to jenom můj názor.

0/0
4.4.2010 11:27

Giga Pudding

Re: Zajímavé

Další takovej komik.

Hry třeba propagující nacismus nebo hry na vyhlazování židů nebo různých menšin nikde neexistují protože by někoho naváděly postavit koncentrák? Nikdo tu neřeší co se čím zvýší.

0/0
4.4.2010 12:06

Radowan

Re: Re: Zajímavé

Možná seš komik jenom ty, protože jsem si musel třikrát přečíst tvůj příspěvek, abych pochopil, že z mého příspěvku vůbec nic nepopíráš, takže má k vláknu nulový význam.

0/0
5.4.2010 0:53

Giga Pudding

Re: Re: Re: Zajímavé

Hádej čí je to problém, že jsi to nepochopil. :)

0/0
5.4.2010 1:16

Radowan

Re: Re: Re: Re: Zajímavé

No já to pochopil po třetím přečtení, když jsem si doplnil interpunkční znaménka na všechny tři místa, kde ti chybí. Ale jak říkám, vůbec to nemá souvislost s tím, co jsem napsal - ovšem jako samostatné tvrzení to logiku má a souhlasím s tebou - víc se nedá napsat.

0/0
5.4.2010 17:03

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Ty jsi to očividně nepochopil doteď. :)

0/0
5.4.2010 21:57

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

No spíš tys nepochopil význam mého příspěvku a teď si hraješ na tajemného inteligenta, ale akorát se ztrapňuješ. Ano, řeknu to na rovinu - nejsi závrantě inteligentnější než zbytek populace, jak se tu snažíš naznačit už od své první reakce a následnými odpověďmi. Bohužel, musíš si najít jinou diskusi, kde ti těch pár slov bude stačit na demonstraci tvého zajisté alespoň trojciferného IQ.

Jo a mimochodem hry o koncentráku existují už přes deset let a mají na společnost přesně takový dopad jako tato hra o znásilňování. Nulový, protože nikdo neprokáže, že to udělalo víc škody než užitku.

0/0
6.4.2010 9:16

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Hned v poslední větě mé první reakce na tebe jsem jasně řekla, že to s čím jsi sem přitáhl, není problém ohledně téhle hry a nikdo to tu neřeší.

Příklad s koncentrákem by pochopil taky každý aspoň průměrně inteligentní člověk, protože takováhle hra taky není společensky nepřijatelná a takovýhle obsah odsuzovaný z toho důvodu, že by někoho k něčemu "naváděl". Takže bohužel, musíš si najít jinou diskusi, kde ti těch pár slov bude stačit na demonstraci tvého zajisté alespoň trojciferného IQ.

0/0
6.4.2010 10:24

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

No konečně začátek diskuse po pěti příspěvcích.

"Tyto hry jsou zvrácené a pro oběti je značně stresující vedět, že kolem nich existují hráči takovýchto her a že žijí ve společnosti, která sexuální násilí akceptuje a toleruje."

Nevím jak ty, ale já doteď o existenci té hry nevěděl a pokud tady jde o princip, že ta hra existuje a někoho uráží, nebylo by podle tebe lepší záležitost vůbec nemedializovat tímto způsobem, protože takhle se o tom dozvědělo mnohonásobně více lidí a je víc šancí, že se to někoho dotkne?

Dobře, nemyslíš si, že důvodem cenzury je obava o morálku společnosti, že bude ukazováno násilí na ženách a případný nárůst násilníků, neboť se očividině nevěří ve zdravý úsudek každého člověka, který si tu hru zahraje. Z toho vyplývá otázka, jaký je/by byl ten hlavní důvod cenzurovat tuto hru podle tebe?

0/0
6.4.2010 12:45

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Stejný jako je důvod nepovolit něco propagující nacismus a rasové násilí. Obsah tadyhle toho je prostě za hranicí slušné společenské morálky a nikdo neřeší jestli to někoho k něčemu bude navádět. A doufám, že pro svoje vlastní dobro se nezačneš ohánět něčím jako je gta nebo aliens vs. predator, jak už tu někteří vtipálci zkoušeli.

0/0
7.4.2010 12:25

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

To je neuveritelne ohebny pristup k veci a riziko zneuziti je mnohem vetsi, nez riziko, ktere pusobi svobodna soutez myslenek - ano ta co u nas neni, mimojine diky uchvatne kvantifikaci vyvazenosti politickeho zpravodajstvi.

0/0
7.4.2010 16:28

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Ne nebudu se ničím ohánět, tohle je tvůj názor, který má hlavu i patu a já ho respektuju, akorát s ním nesouhlasím.

Nacismus, rasismus i bezdůvodné násilí na ženách je špatná věc. Na tom se shodnem. Nicméně by k tomu měl dospět každý sám z vlastní vůle, aniž by si to nechal diktovat od někoho druhého.

0/0
7.4.2010 22:02

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Aha a když dospěje z vlastní vůle k opaku, tak je to taky správný nebo cos tímhle chtěl jako říct?

0/0
8.4.2010 0:10

velky bratr

Re: Re: Zajímavé

Tys asi moc her nehral - zakladem drtive vetsiny strategii je kompletni eliminace nepritele a ze nema zlutou hvezdu je irelevantni!

0/0
5.4.2010 22:55

IARK

Re: Re: Re: Zajímavé

Ano kompletni eliminace, za mimozemstany lidi, za Rusaky Americany, a v ktere hre vyhlazujes jednu rasu, ktera se ti nebrani a ty je nutis s minimalnim jidlem makat a kdo to nezvlada toho usmrtit, jak muzes srovnavat hru s koncentrakem s hrou, kde se ti nepritel brani?

0/0
7.4.2010 8:32

jrozec

Re: Re: Zajímavé

Hry propagující nacizmus nikoliv (any sou snad nějaké hey které propagují nějakou ideologii, například demokracii? :0) ), ale válečných her, kde řídíte německé jednotky je víc než dost..

0/0
7.4.2010 15:23

IARK

Re: Zajímavé

"Ano, zakažte dětskou pornografii a takovéto hry Vždyť je přece mnohem společensky přijatelnější, aby to ti lidi dělali naživo."

a) Pro tu dětskou pornografii, to musel někdo dělat naživo.

b) Zakázaná je.

0/0
4.4.2010 12:38

velky bratr

Re: Re: Zajímavé

Je lepsi jednou nazivo vyfotit nez stokrat nazivo prozit, ale mozna to vidite jinak...

0/0
5.4.2010 23:32

IARK

Re: Re: Re: Zajímavé

Jasne, nechces jit ty fotky rovnou rozdavat na namesti? Zajimalo by mne jak to dite ktery ma byt zneuzito pujdes vybrat. A mohli by jsme jeste rozdavat drogy zadarmo, aby nejaky fetaci neprepadavali na ulici, co ty na to? Tohle je neco s cim se musi bojovat, ne to podporovat, navic mas nekde nejakou statistiku, kolik lidi to ovlivni a jak? Nemyslis, ze cim vic lidi to bude chtit, aby "ochranili" tech 100, tak tim vic filmu bude vznikat, takhle uchylnej nazor jsem na to jeste neslysel "je lepsi vyrobit pro ostatni neco nelegalniho a zneuzit cloveka, aby se na to divali a nezneuzili dalsi"

0/0
7.4.2010 7:58

Radowan

Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Cože? Ty si myslíš, že když se to bude zakazovat a bude se proti tomu bojovat, tak toho bude méně? Haló, žijeme tady v kapitalismu, nebo nejsi obeznámen s dopadem Prohibice na trh v USA v minulém století?

Ekonomický vzorec je jednoduchý:

Zakázané ovoce -> vyšší cena -> snadný zisk -> více lidí to dělá, protože chce snadno a rychle zbohatnout

Vybírat děti k zneužití? A proč bys je měl na to zneužívat - ty když fotíš svoje děti na dovolené u moře bez oblečení, tak je tím zneužíváš? Nebo myslíš si, že ten pedofil z Chorvatska, co měl 5000 fotek dětí z pláží jim způsobil psychickou újmu, když o tom vůbec nevěděly?

A u drog jako marihuana je to úplně to samé. Legalizace přinese peníze státu a naprosto zlivkiduje většinu dealerů. Každý desátý student na vysokoškolské koleji je dealer marihuany ne proto, žeje to zvrácený záporňák, ale proto, že si tím v pohodě vydělá, protože je to nelegální a má to vysokou neregulovanou cenu.

0/0
7.4.2010 8:47

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé

Co ma prohibice spolecneho s detskym pornem? Touha lidi po alkoholu neni to samy jako po malych detech, jinak kdyz uz sem zase tahas ekonomiku, detske porno JE zakazane a je protizakone i jeho drzeni a ted mi povez, jaky to bude mit ekonomicky dopad, kdyz bude detske porno legalni? myslis, ze pak to bude delat min lidi? Proc by si je mnel zneuzivat? Protoze neexistuje detske porno pouze s focenim na plazi (navic nevim, jestli tohle se da oznacit za porno), ale vetsinou je u toho nejaky sex s tim ditetem, nebo si snad o necem takovem jeste neslysel? 8-o Ano, legalizace prinese vic penez, ale my se tu bavime o penezich? Tim, ze by jsi tu napr. zlegalizoval marihuanu, tak ti sem budou jezdit fetaci z cele evropy, budou se tu sfetovany lidi loudat po ulicich za bileho dne, navic o dilerech sem tu nic nerikal, nevim, co sem tahas ty drogy, kdyz nechapes neco jako priklad a to, proc by mnel stat podporovat neco nelegalniho, jen kvuli tomu, ze toho pak bude min?

0/0
7.4.2010 9:09







Najdete na iDNES.cz