Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Filmy v Alan Wake jsou předrenderované

Většina z dějových filmů, dotvářejících příběh v atmosférickém thrilleru Alan Wake je předrenderovaných. Přiznali to vývojáři z Remedy, aby předešli diskusím o jejich lepší kvalitě oproti gameplayi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OCELOTR

PC verze

REMEDY už několikráte zopakovali, že PC verze nebude, tak proč o tom neustále špekulovat ?

Navíc hra vychází pod hlavičkou MICROSOFT GAME STUDIOS, a kolik her tohohle vydavatele vyšlo v poslední době na PC ? GEARS 2 ? FABLE 2 ? Tolik o PC verzi.

0/0
12.4.2010 9:12

fakovnik

předrenderované ?

Stará dobrá MAFIA ;-)

0/0
10.4.2010 11:49

(+,+) Mr. Trigger

Re: předrenderované ?

Nemůžem hrát celej život jen starý hry :-(.

0/0
10.4.2010 14:33

Saniczek

Re: Re: předrenderované ?

Ale Mafiu celej zivot hrat muzes :-P

0/0
11.4.2010 14:44

(+,+) Mr. Trigger

Alan Wake for Windows

Já bych rád AW na PC klidně koridorového, s renerovanými filmečky i mázlými texturami! Notak, vy tam v Remedy! Přeřeďte Alana z boxu 1 ku 1ný tak, že to zabere  nejmíň 2 DVD (15GB na pevném disku) a bude to s nepředefinovatelným wasd ovládáním, kdy se mi navíc bude v tutoriálu zobrazovat zmáčkni A, B, RB atd. Hlavně že to bude mít podporu Xbox360 ovladače pro Win a rodičovskej zámek.;-D Zkrátka další luxusní kousek do "Games for Windows" řadyR^

0/0
9.4.2010 21:07

Dhatz

je to problém

skuste si vzpomenout že kdysi nebyly full HD a větší rozlišení ani widescreen. takže třeba max payne 2 je s dnešníma metodama zobrazení totálně nekompatibilní shit. prostě na Pc by to už neměli dělat nebo se připravit na kritiku. ikdyby měli rozlišení OK, musí nutně mít shit kompresi už tak shit RGB. já jsem pro odstranění renderovaných částí, je to akorát extrémně velký pasivní obsah, často hodně přez 1/2 velikosti hry.

0/0
9.4.2010 18:08

johnz123

Re: je to problém

clovece neco takhle nesouvislyho a zcestnyho sem uz dlouho necetl, ses na tripu ne ?...jinak nevim co s tim ma spolecneho zrovna max payne 2, za dalsi pc verze skoro jiste nebude a pak bych dodal ze to s velikosti tech videi nebude zase tak strasne..podivej radsi kolik gb zabiraji videa na BD u nove final fantasy, nebo treba posledniho mgs

0/0
9.4.2010 18:42

Dejvid777

Rendering

Jak jinak... Je ale škoda že se ingame videa nedělají v engine hry, pokud mají lepší kvalitu (což je obvyklé) degradují tím kvalitu hry... Jsem zvědavý jaký bude Alan na PC, ale iluze si samozřejmě nedělám. :-/

0/0
9.4.2010 10:45

Regis

Re: Rendering

pokud jsem četl správně, tak dělají v engine.. upraveném... jen abychom se Alana na PC fakt dočkali...

0/0
9.4.2010 10:47

Jumik

Re: Re: Rendering

teď vyvstává otázka který screeny jsou opravdu ingame a který jsou z vylepšený verze určený pro nerealtimový render filmečků, ikdyž tak či tak, mě grafika Alan Wake ohromovala naposledy před 3mi lety :-| Pravda na PC bych ho bral, ale už by ta hra nebyla musthave titul jako byla dřív než na světlo světa prosáklo několik informací o linearitě, herní náplni a podobně

0/0
9.4.2010 11:11

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Rendering

Ale milé by to bylo. Rád bych si zas koupil nějakou hru pod brandem "Microsoft Game Studios". Přecejen od vydání Age of Empires III, Fable:TLC a Gears of War 1 uběhlo mnoho vody.

0/0
9.4.2010 11:38

HonyaDj

Re: Re: Re: Rendering

Informace, co prosákly o linearitě a o tom, že hra, plánovaná celou dobu jako otevřený svět, bude tunelovka, jsou hodně nelichotivé... Počkal bych na recenze konzolové verze, jestli vůbec bude mít cenu pak volat po verzi pro PC:..

0/0
9.4.2010 15:37







Najdete na iDNES.cz