Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fallout: New Vegas vrátí postapokalyptickou sérii ke kořenům

Další díl legendární série je postaven na základech třetího dílu, v dílčích otázkách se ale vrací k originálu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vault_man

SOUTĚŽ O HRU FALLOUT 3 GAME OF THE YEAR EDITION CZ

Lidi pokud máte zájem o origo Fallout 3 GOTY, tak tady je soutěž: http://www.pa.sosgames.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=250

0/0
2.5.2010 9:59

vasekPasekX

RPG systém??

Chtěl jsem se zeptat kdo už hrál Fallout 3....

Jestli má podobný systém obtížnosti jako Borderlands který je hloupý a nepovedený. Když jsem hrál Borderlands poprvé za vojáka, tak to šlo, ale podruhé už problém a napotřetí za Siren jsem to už nedohrál protože hra po pěti hodinách byla tak snadná, že byla nehratelná, když jsem to ukazoval kámošovy co hraje hlavně hry RPG tak mi na to  řekl: Co se divíš, to je RPGéčko... 

;-€;-(

Přece nemůžu hlídat abych nezískal příliš moc bodů které způsobí že jsem prakticky nesmrtelný... ;-€

0/0
30.4.2010 11:32

Mršina

Re: RPG systém??

No obtižnost u Borderlands se odvyjí podle toho kolik máš lidí v týmu. Kdyz tam máš nějaky velky level a zbytek maly. Tak to je hodně těžká hra. Ale jestli jsi hral jen nudný singl. Tak to nevím jak to tam chodí.

0/0
30.4.2010 13:41

vasekPasekX

Re: Re: RPG systém??

Hmm... hrál jsem jen singl, nemám s kým hrát multi... nudné to začalo být až to začalo tak pitomě blbnout. ;-€ Doufám že tohle nedělá i ve Fallout 3.

0/0
30.4.2010 15:32

jambajaa

ikwík

Já to vidím tak,vracet se zpět ke kořenům a nepřidat novinky (i přes to že některé mohou být špatné) by byla blbost..Lidi musí vidět že tvůrci neusnuli na vavřínech a snaží se něco dělat,přidávat a vylepšovat..A k tomu i patří to že někomu to hold nesedne..I přes to trvám na tom že F3 má skvělej příběh a stojí za to si ho zahrát a dohrát..(ale jen s DLC :D)

0/0
24.4.2010 19:46

ego2

.

Mali by hlavne popracovať na questoch a celkovej logike sveta (aké sú tam frakcie, čo robia, aké sú ich vzťahy) aby to pôsobilo premyslene, dospelo a realisticky. Táto časť hry bola vo F3 vyložene stupídna.

Mohli by vylepšiť aj trápne súboje a urobiť ich viac taktickejšie.

Kedze je to stále ten istý hnusný engine a nemusia na tom robiť, tak by som očakával že vylepšia model zranení ktorý bol ovela lepší vo falloute 2 než tu. A dat si aspon trochu námahy a pridat tam napríklad vozidlá alebo lietanie na vertibirde.

Potom sa môžme baviť o nejakom nástupcovi a návrate ku koreňom.

0/0
20.4.2010 14:31

KyleBroflovski

Re: .

pod tohle se můžu klidně podepsat. Až na ty vertibirdy, bez těch bych se obešel:-)

0/0
20.4.2010 15:15

Vostick

Starej dobrej Fallout

KyleBroflovski: 100% SOUHLAS, jen se obávám ,že na nějáký velký změny nebude odvaha, masa to psychicky nezvládne a to by ohrozilo předpovězené tržby . Obsidián beztak bude mít řetěz na krku , i přesto je tady ,ale ta naděje.

0/0
20.4.2010 11:04

IARK

Re: Starej dobrej Fallout

chapu tedy, ze az vyjde hra, ktera se ma vracet ke korenum, tak bude spatna kvuli predchozimu dilu? Ale jo, vymluva je to pekna.

0/0
20.4.2010 11:11

Jolly59

Já chci F jako za starejch časů..

Kdyby F3 nebyl na tak tragickym enginu, nemyslim po grafický stránce, ale o tý podobnosti k Oblivionu (a jako, že tam seděl), bylo by to možná braný jinak i u fandů prvních dvou dílů. Ty jsou moje nej:) Doufám, že to bude kvalitní a že se vrátí ta atmosféra Falloutu...

0/0
19.4.2010 21:34

IARK

Re: Já chci F jako za starejch časů..

jak vrati, podle mne atmosfera ve F3 byla, sice tam nebyly uz takovy vtipy a dialogy, ale atmosfera se mi libila vic, prece jen si prochazet volne svetem mne bavilo vic nez chodit z instance do instance. Jinak chapu, ze pouzili engine z oblivionu a nevim proc to nekomu vadi, ale proti gustu .... jen by nemusely vykrikovat jaka je to strasna hra, prece jen je to jejich vina, ze se jim to nelibilo.

0/0
20.4.2010 7:19

Mirabell

Re: Re: Já chci F jako za starejch časů..

Vždyť vtípky tam byly... takovej problam kina mě pobavil hodně.

A popravdě u F1+2 sem se taky neválel smíchy po zemi. Přišlo mi to docela srovnatelný. Sem tam drobek černýho humoru. Ani jeden ze tří dílů na tom nebyl postavenej a nebyl tím plnej. Přijde mi prostě, že srovnávají nepodstatný věci. A často takový, který měla jednička taky přinejmenším stejný.

0/0
20.4.2010 18:45

john.h

wtf

"Další poctou prvním dvěma Falloutům je nově integrovaná možnost vylepšovat zbraně, která se do Falloutu 3 dostala až se speciální fanouškovskou modifikací. Na kvéry tak bude možné připevnit třeba dalekohled nebo je vybavit větším zásobníkem. "

Prijde mi, ze autor asi prvni dva Fallouty nikdy nehral, nebo nevim. Az na vyjimky v ramci nekterych questu tam zadny modifikace zbrani neprobihaly, pokud si dobre vzpominam. Cele to preview je nejake divne a krom obecnych zbleptu jsem se nedozvedel prakticky nic ohledne toho, jak se to vlastne bude lisit od F3, mam pocit, ze nijak.

0/0
19.4.2010 16:42

Slayerer

Re: wtf

úpravy tam samozřejmě byly a ne jen v rámci questu ale i při běžném setkání s obchodníky nebo postavami, které to dovolovali, pravda je taková že takový quest tam nebyl asi ani jeden, už si moc nevzpomínám ale myslím, že to tak je. Vylepšování zbraní tam bylo běžné viz přidání optiky na pušku, zvětšení zásobníku, úprava plazmy atd. atd., nemluvě o šikovném chlapíkovi zavřeném v jednom sklepě, který vylepšoval jakoukoli zbraň, která to umožňovala a to zcela gratis. Takže modifikací tam bylo hafo a bez questů.

ale abych taky napsal něco k tématu, tak tohle bude patrně stejná blbost jako F3 ve srovnání se starými díly, jako nová značka s jiným jménem by to mohlo i někoho bavit, ale na staré díly to nemá. Titulek o návratu ke kořenům jen buď odvážný blábol nebo dobrý sarkasmus.

0/0
19.4.2010 18:08

jambajaa

Re: Re: wtf

Blbost?F3 nebyl blbost to rozhodně ne ale dejme tomu že někdo to tak vidí no..Ale k tématu..F-New vegas tvoří obsidian a to je vlastně black isle a kdo jiný než tvůrce ví co a jak vylepšit v jejich hře? Takže věřím že to bude opět skvělá hra

0/0
19.4.2010 19:29

D4rk5u

Re: Re: Re: wtf

Přesně tak F3 nebyl špatnej jen nehorážně odfláknutej tak snad Obsidian napraví to co Bethesda pos*ala ;-D Jinak ty modifikace zbraní ano v F1 nebyly vůbec až na dva úkoly, v adytu a to modifikace plazmový pušky a energozbroje, v F2 už byly běžný asi u poloviny zbraní a to jak u obchodníků tak u toho už zmiňovanýho NPC ve sklepě v New Reno :-)

0/0
20.4.2010 0:36

Slayerer

Re: Re: Re: Re: wtf

Ve srovnání s předchozími díly to blbost je, jako jiná značka by to byl asi jiný pohled na věc i když mě osobně by to nebavilo ani tak.

Modifikace plazmy a energozbroje byla odměna za opravu farmy, nebyly to samostatné úkoly.

0/0
20.4.2010 1:33

Lord_Faramir

Re: Re: Re: Re: Re: wtf

Ve srovnání s předchozími díly je Fallout 3 špičkové RPG, mně první dva díly vůbec nebavily, trojka ano, dohrál jsem ji několikrát. Holt Bethesda umí. Ale chápu, že někdo může mít jiný názor.

0/0
20.4.2010 1:41

john.h

Re: Re: wtf

Ano, pisu ze tam modifikace byly. Rozhodne to ale byla docela okrajova zalezitost a hafo jich tam urcite nebylo. Ve Falloutu 1 teda opravdu minimalne, ve Falloutu 2 si mel sem tam nejakej Advanced gun vylepsenej a nebo jak rikas, optiku atd. Ale jak pisu, byla to dost okrajova zalezitost a psat o tom, ze nejaky vylepsovani zbrani je pocta puvodnim Falloutum mi prijde mimo. Pocta puvodnim Falloutum by bylo, kdyby se ve hre objevil Vault 13, kterej bych si z vlastnich oci prohlidnul rad, kdyby tam byly stare lokace, starej znamej ghoul Harold nebo kdyby se objevily tahove souboje... Mluvit o pocte kvuli featurce, co v puvodnim dile byla okrajova se mi nezda moc oukej :)

0/0
30.4.2010 13:01

john.h

Re: Re: Re: wtf

btw fallout 1 a 2 jsou moje best hry a nikdy uz je zrejme nic neprekona... a zbrane jsem tam skoro nikdy nemodifikoval, vzdycky jsem si vystacil s tim, co jsem nasel :) i kdyz jak jsem dostal za jeden quest optiku na pusku, tak jsem ji nejakou dobu pouzival

0/0
30.4.2010 13:06

llynx

Srovnání

KOTOR F1 F2 i NWN se vyznačují tím ,že máš svět rozdělený na lokace. To znamená ,že to není jednodílná pustina, jako tomu bylo v faloutu3 ,kde bylo rozdělení jen na pár baráků a pustinu. Na druhou stranu v poslední době mě nejvíc chytl herně bojový styl Age of Dragons. Kde jsou souboje ,i když skoro stejné, tak jsou záživné. Podobně je tomu u Mass Efektu.

Pokud znovu podělají rozhovory, jako tomu bylo v F3 a okleští toto RPG o ten přiběh a adventuru. Případně zábavné reakce spolubojovníků. Tak to bude znovu zklamání.

0/0
19.4.2010 14:30

jambajaa

Re: Srovnání

Jenže tohle platí jak pro koho žejo..Pro mne to zklamání nebylo,naopak  mne mile překvapil,příběh byl povedenej až moc :D ..

Rozhovory nebyly moc rozsáhlý to je pravda,ale účel splnili.

A jak někdo psal že boje byly naprd že totiž bylo možné dávat headshoty mutíkům hned na začátku když jste nepoužívali V.A.T.S..Tak tam bych dodal,ano je to pravda ale když jste chtěli těžší souboje tak jste to V.A.T.S používali a bylo to vyřešeno..A kdo chtěl hrál to jako střílečku,pak to bylo snažší..Ale když si někdo stěžuje na to že mimo v.a.t.s to bylo jednoduchý tak proč to hráli bez tahového systému?Já to hrál s V.A.T.S a taky spokojenost.Někomu to nesedlo ale to je pochopitelný.

Jinak Mass Effect asi bych si to měl konečně sehnat :D to jsem ještě nehrál takže neívm..

0/0
19.4.2010 14:53

vasekPasekX

Re: Re: Srovnání - nechápu...

Fallout 3 jsem ještě nehrál ale mám v plánu si jej koupit i s datadisky. 

Nechápu to: "když jste chtěli těžší souboje tak jste to V.A.T.S používali"

To by spíše mělo být naopak ne? 8-o ..tedy V.A.T.S snad hru dělá snadnější viz. vysvětlení v jedné recenzi: "systém V.A.T.S., který automaticky zaměřuje nepřátele, počítá

pravděpodobnosti a ubírá akční body."

0/0
23.4.2010 23:14

jambajaa

Re: Re: Re: Srovnání - nechápu...

Snadnější rozhodně ne,protože ten propočítává ony šance na trefu..Pokud si ho ale nepoužíval a střílel a mířil sám tak nebylo co počítat a střílels tak jak si střílel...Tedy i s tvou přesností či ne..Takže se dá žíci jak pro koho..Pokud člověk šilhá a neumí mířit tak V.A.T.S byl snadnější :D

0/0
24.4.2010 19:43

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Srovnání - nechápu...

Prostě V.A.T.S bral v úvahu ony preference té postavy a pokud byla s kulometama levá tak bylo s kulometama těžký trefovat..Ale stejná postava levá na kulomety dokázala kulometem trefit hlavu mutíka pokud si vats nepoužil a střílel si sám..A pokud si uměl mířit tak si klidně mohl dávat headshoty mutíkům jak na výrobním páse Mr.Handyho :-)

0/0
24.4.2010 19:50

vasekPasekX

Re: Re: Re: Re: Re: Srovnání - nechápu...

OK, díky za vysvětlení, i když jsem to pochopil jen z poloviny. To zastavení a naklikání kam to má střelit co jsem vyděl v ukázkách by mě vůbec nebavilo...:-/ Tak jako mě vůbec nebere bulettime jako ve F.E.A.R taky jsem jej ani nepoužíval a to jsem hrál na nejtěžší. Ve Fallout 3 to je ještě o něčem jiném ale jsem rád že to tam nebudu muset používat... doufám. Vůbec mě tyto podivné vymoženosti nic neříkají. Jak se to někomu může líbit??

0/0
27.4.2010 21:07

ego2

.

fallout 3 bolo pre mňa najvacsie herné sklamanie. nejaky dalsi diel alebo pridavok to nezachrani lebo je to celé zle.

0/0
19.4.2010 13:56

jazzcat

...

Sťahujem ;-)

0/0
19.4.2010 13:36

dr_dlaha_strikes_back

Re: ...

socko ;)

0/0
19.4.2010 13:52

IARK

Re: ...

tebe jeste nezabanovali?

0/0
19.4.2010 13:52

jambajaa

Re: ...

Co stahuješ?Fallouta New Vegas?Tak přeji štastné stahování trojanů..Takhle brzo před vydáním :D;-D (joke)

0/0
19.4.2010 14:54

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: ...

jazzcat - to není třeba více komentovat ;-D;-D

0/0
19.4.2010 15:14

jazzcat

Re: ...

Mám na to dobrý dôvody: 1. Fallout je super séria,V

2. Kúpil som si F3 pre PC, ale bolo to tak zabugované, že sa to nedalo hrať. Z.k.u-.(R)*v.y.s.y.n.i.  z Brlohu mi nevrátili peniaze;-O

Ja nie som socka, len od Bethesdy si už nikdy nič nekúpim.!!

0/0
20.4.2010 0:50

IARK

Re: Re: ...

A co to tedy nehrat tudis nestahovat? to te asi nenapadlo co? Hold nekdo si musi omlouvat a ospravedlnovat se z toho, ze je socka, ktera krade, ale kdyby k tomu aspon nepouzival tak pruhledne trapny argumenty Rv

0/0
20.4.2010 7:24

NasgolFren

Re: Re: Re: ...

I kdyby k tomu neměl žádnej argument....

Já si naposledy koupil Orange Box...Jinak si nic nekupuju, pro mě je to zbytečný utrácet za hovadiny, který můžu mít zadara...

Asi jde jen o to, komu co líp sedne. Požitek z toho budeš mít stejnej i když si to stahneš nebo koupíš. Pro mě je lepší požitek ze stahnutí, páč tu hru pak ještě musím rozchodit ;-DRv..

0/0
20.4.2010 13:55

IARK

Re: Re: Re: Re: ...

mas male bezvyznamne plus za uprimnost. Ale jinak znas to varovani pred filmy z pujcovny ... ;-)

0/0
20.4.2010 15:25

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: ...

jazzcat: Brloh? Asi vím o jakém obchodě mluvíš. Ale to si děláš srandu, že otevřeš hru a pak chceš peníze zpátky.;-D

0/0
20.4.2010 17:09

jazzcat

Re: Re: Re: Re: Re: ...

úprimne - myslím si, že si homosexuál

0/0
20.4.2010 20:34

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: ...

Když jsou to hovadiny, proč ti tedy stojí za to, to hrát?? Máš v hlavě pěknej vítr kámo...

0/0
20.4.2010 17:11

NasgolFren

Re: Re: Re: Re: Re: ...

No, někdy si něco zahraju na odreagování, ale ve směs sou to kraviny, ze který vyhazuješ to nejpodstatnější, čas..:-)

0/0
20.4.2010 18:43

jazzcat

Re: Re: Re: ...

Ja sa neospravedlňujem, nemám pred kým - socka nie som, to možno tvoja sestra je socka, ale nie ja.

Hrať to budem a dúfam, že normálni platiaci hráči na to doplatia a že kvôli takým, ako ja prestanú vyrábať hry, alebo sa aspoň niečo poriadne poserie. Minimálne v tvojej inteligentnej hlave [>-]

0/0
20.4.2010 20:32

jazzcat

Re: Re: Re: ...

priehľadné a trápne argumenty? kúp si hru za 1500 sk a zisti, že ti nejde - napíš tvoje dojmy

0/0
20.4.2010 20:36

jambajaa

Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

No jsem rád že se série vrací trochu ke kořenům a  jsem fanouškem prvních dvou Falloutů , dobře si pamatuji když jsem na F3 nadával jenže pak sem si to zahrál a musím říci že hra to byla opravdu dobrá..Rozhodně nesouhlasím s tím že F3 neměla dobrý děj,příběh byl dle mého názoru velmi poveden..Stejně tak přechod do nového grafického hávu a nového pohledu mi už nepřijde jako chyba,díky tomu koneckonců hra mohla vtáhnout mnohem více do děje a taky dnes je jiná doba než v 90 tých letech a technika je trochu jinde..Kdyby technologie počítačů dovolila Fallouty dělat tak aby vypadaly skvěle v 3d a zároveň je mohli hrát fanoušci původních Falloutů ve 2d izometrickém pohledu jsem si jist že by tak byla.Jenže dnes je moderní 3d a popravdě bylo to tak lepší..No ale vratmě se k tomu co jsem chtěl napsat původně :D

Prostě jsem za návrat blíže ke kořenům rád ale Fallout 3 mne bavil a moc.A tak mě to i trochu vadí :D a jsem rád že návrat nebyl až tak velký (snad)..Fallout 3 měl dobrý příběh a dobré vyprávění (a podávání) příběhu..Až na konec příběhu který ale Broken Steel vyřešil,sice ne moc elegantně ale vyřešil,takže já byl spokojen..Jinak k tomu růstu na začátku,to mě náhodou přišlo jako dobrý nápad,člověk se zase,více zžil s postavou,s dějem a seznámil se s postavama..Ve Falloutech 1 a 2 sice také byl dobrý příběh ale jeho vyprávění nebylo nijak dokonalé,protože text bez dabingu a 2d izometrie nedokážou podávat příběh tak živě a tak současně jako 3d a pořádný dabing.Tamto bylo jako když čtete knížku,všechny ty detaily  jste si museli domyslet..No to je fuk..:D 

Ale také mě u F3 vadila jedna věc,když už jste byli na konci tvrďáci kterým se nemohl nikdo vyrovnat a vaše karma byla na zachránce pustiny nebo jak to tam bylo tak pořád s vámi npc občas mluvili jako s obyč vandrákama..Nebo nájezdníci na vás útočili..Já teda nevím ale když je to známej hrdina a každej ví že zabil x milionů enemáku :D tak bych se s ním do křížku nepouštěl..A stejně je to s těmi rozhovory..No to je taky fuk :D moc se rozepisuju..Zpět ke hře.

Těším se,Obsidian podle mě dělá nejlepší RPG hry a ani Bioware se jim nemohou vyrovnat..Koneckonců Obsi je z velké většiny Black Isle takže čekám skvělý příběh jako obvykle.A ať už to bude jako Fallout1,2 nebo jako Fallout 3 či něco mezi tím,budu spokojen..Jen mě štve že člověk už nebude členem Vaultu :D A nejvíce mě štve na těchto hrách že člověk už nemůže pokračovat v příběhu postav které zanechal ve F1,F2 a F3 :D ..Jo jo škoda.. :)

0/0
19.4.2010 10:19

jambajaa

Re: Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

Ježiš to je dlouhý,to sem nečekal..Omlouvám se za délku té litanie..;-D

0/0
19.4.2010 10:20

mounty

Re: Re: Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

Vetsinou resim to same;)

0/0
19.4.2010 19:46

Fenixp

Re: Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

Obsidian? *Fenixp chvilku googlí* Jo neverwinter Nights a KOTOR II! No jo, žel ani jedno mě nevtáhlo, ale na Alpha Protocol se těším. Jinak, proč se zdá že dělají jenom pokračování? :D

S dubbingem bych to jako vášnivý čtenář zase tak moc neprožíval, naopak jsem u F3 měl občas pocit, že tam zabloudil někdo z Oblivionu, ale jinak je tohle moc pěkná ... "wall of text" :D R^

0/0
19.4.2010 10:25

jambajaa

Re: Re: Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

:D Zajímavé,mě Kotor 2 zrovna vtáhlo neuvěřitelně,to jsem si chrochtal,i když to mohlo být tím že jsem starý prase ale myslím že ne :D..no nic to byl takový little joke na můj účet a dále :D..

No já jsem taky čtenář za život sem přečet už asi 7 knížek :d z toho 4 leporela :D..Ne to je taky vtip..Čtu často a hodně ale když je hra tak má bejt i dubbing bez toho to není ono..v knížce to jinak nejde ale ve hře to prostě musí být all in one :D..Protože číst kilometr textů než můžeš odpovědět a číst další část větveného rozhovoru je fajn ale když je to s mluvenejma kecama je to prostě více živé,tak to vidím já a mylsím že to tak je :D

F3 byl občas podobnej Oblivionu to ano, ale i oblivion je dobrá hra :D..A co se týče příběhu pořád skvělé,obě hry..A jak říkám,klidně bych v příběhu F3ky pokračoval (stejně tak i v předchozích falloutech) :D..Zbylo tam až moc lidí co si pořád mysleli že jsou lepší než já :D

Jo naškrábal sem toho strašně moc a přitom sem toho ani zas tak moc neřekl :D jak já to dělám :D

0/0
19.4.2010 10:54

jambajaa

Re: Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

Jinak v těch falloutech mě právě srala ta karma,ona zas až tak moc vliv neměla..Na konci byl člověk sice king a zabil snad miliony zelenejch blbů,hnijcích blbů a relativně normálních násilnických blbů,taky spousty mechanickejch blbů..Zachránil hromady blbů z ocele a hromady civilních blbů ale stejně s ním blbové mluvili jako s jim rovným blbem :D..Přitom kterej jinej týpek by to dokázal :D ..To není normální. :D Teda jasně že není,ale když se vezme v úvahu že svět fallouta je normální tak mylsím že prostě by to mělo být více na konci vidět že člověk dohrál hru a je ten nejlepší,zachránce pustiny a co já vím čeho ještě :D..to by byla taková odměna..Taky by bylo fajn kdyby šlo více ovlivnit děj,ale toho se obávám nedožijeme,doby kdy technika bude schopna vytvořit příběh podle chování hráče ve hře :D..Byla by v té hře jen kostra příběhu (začátek a konec) a začátky nějakých hlavních questů ale ukončení,kecy npc a tak by bylo tvřeno až s chováním hráče..To by ylo hezké..:D Hezké ale nereálné :D

0/0
19.4.2010 11:03

jambajaa

Re: Re: Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

Jo a ve Falloutu 3 tak nějak chyběl humor a náhodná setkání..To byla největší chyba oproti falloutům z původní série..:-)

0/0
19.4.2010 11:05

MrSanta

Re: Re: Re: Nevím co napsat do nadpisu tak sem plácnu tuhle dlouhou nic neříkajcí větu která ilustruje jak moc jsem k uzoufání nudný a nekreativní člověk

Mě ve Falloutu 3 nejvíc chybí .223 pistole ;-(. To je moje srdcovka. Snad se mi jí podaří v New Vegas najít.

0/0
19.4.2010 11:09







Najdete na iDNES.cz