Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction je jako šachovnicový praporek

Už jsme měli obavy, zda Sam Fisher neuvízl někde ve ventilační rouře. A on přitom jen poctivě a vytrvale trénoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MalQy

recenzia

nepaci sa mi tato recenzia podla mna ten kto robil tuto recenziu to ani nehral,,,ja len chcem povedat aj pre tych co si myslia ze je v tomto splinter cellovi viac akcie,,,ja mam preto mensie vysvetlenie,,,ved predsa to je jasne ze ku koncu bude viac a viac akcie co ste cakali? ze mu zabiju dceru a on sa len tak pomedzi vsetkych bude zakradat a nikoho nezabije? kdezee aj vy by ste tak robili ze kazdy kto mal v tom prsty by bol mrtvy a ja ako verny fanusik splinter cell hier,,,,davam tejto hre 90% hral som ju mam ju je super,,,a prve misie sa kludne daju hrat aj na stealth cize som s tym maximalne spokojny a ma to vela inovacii s ktorymi som maximalne spokojny len trosku by som vytkol ze tam nieje nocne videnie:(

0/0
21.4.2010 22:08

MalQy

Re: recenzia

pardon HRU:) ospravedlnujem sa za preklep:)

0/0
21.4.2010 22:09

Aladin na Bonuswebu

Paka na diskuzich

Me prijde recenze tak akorat. Jen je mi lito pana redaktora kterej se s tim nekde urcite nepatlal s tim cilem, aby kazdeho nas*al. kazdemu sedne neco jineho, a nekdy je dobre znat i nazor cloveka, kteremu to nesedlo.

0/0
20.4.2010 19:44

Must

Pako Pako

Jen letmo třeba hned ten třetí odstavec je zcestný celý... "Pomáhání svým soukmenovcům..." jsou jen propagační fráze z reklamní kampaně, ve hře je to nakonec trochu jinak...

Poslední inkarnace je taky blábol, jedná se o zastaralý UE2.5...

Další co jsem při druhém projetí textu našel je třeba dláždění cesty těma textama, což hra rozhodně neumožňuje, protože jeho ruční "promítnutí" vymaže starý... (Proto nebyl důvod se o tom vůbec zmiňovat.)

Kdyby pan redaktor byl zarytým fanouškem předchozích dílů, jak tu někdo poznamenal, tak by nemohl napsat o umělé inteligenci co napsal... Nepředpokládám, že je programátor, aby mohl posoudit co je reálné, ale co proboha čekal? Že to bude umět samo myslet? Ve starých dílech boti akorát tupě stříleli do nepřítele a běhání do zdi bylo na denním pořádku. Pouze od Chaos Theory se občas zajímavě kryli, ale stejně je šlo oběhnout a dostat při provádění těchto animací.

Umělá inteligence je jak spousta lidí píše v širším záběru her vcelku propracovaná a na Splinter Cell sérii je to doslova revoluce několikanásobně lepší než u všech starých dílů (jasně že má chyby a občasné situace k pousmání). Jak už jsem napsal, vlastní názory jsou vlastní názory, s tou šeroslepostí se mi to třeba líbilo, ale výše popsané věci jsou špatně naštudovaná fakta a je jich víc... Pokud se nepletu, herní recenzent je stále novinář a není to o dostání možnosti si zahrát spousta lukrativních titulů za peníze a seriózní novinařina je o faktech... ;-)

0/0
20.4.2010 20:21

daGGos

Recenzent

Souhlasím, pan recenzent je ignorant a hlupák! Dovolil si totiž vyjádřit svůj názor na hru a ohodnotit ji dle svého, místo toho aby recenzi prostě jen opsal z propagačních materiálů a dolů přilepil průměrné hodnocení z metacritic jako každý slušný recenzent .

0/0
20.4.2010 18:25

Must

Re: Recenzent

Trochu to motáte. Přesně to totiž autor udělal. Kostra je obsahově z 90% "odněkud vytažená", protože vše popsané je známo 3/4 roku a jediné co do ní vložil vlastního byly semtam nějaká ta negativa, občas humorné poznámky, ale také spousta nesrovnalostí.

Já tu nebráním hru nebo na nikoho nútočím, pouze jsem poukázal na mizernou recenzi jako takovou. Prostě to chtělo více času...

0/0
20.4.2010 18:45

Leatham

Zpátečnická recenze

Pan recenzent je jak vidět velkým fanouškem původní trilogie a tak není ochoten akceptovat fakt, že nový Splinter Cell boří všechna dosavadní dogmata okolo ságy a jde s dobou, což se projevuje na celkové hratelnosti. Konečně nějaký díl, v kterém deset let nemusí hráč čekat, až naskriptovaný panďulák dojde do daného místa, kde se dá odkrouhnout. Díky většímu soustředění na akci (a přesto zachování základních stealth prvků [černobílá obrazovka je HODNĚ inovativní nápad]) má tak hra mnohem rychlejší spád a pozbývá všech hluchých míst, které byli v původní trilogii na každém kroku. Ostatně s takovouhle příběhovou linkou (pomsta atd.) by Splinter Cell jako čistokrevná stealth akce vůbec nefungoval. Zeptejte se sami sebe, copak by jste chtěli po více jak 8 let stále to samé?

Za mě (Xbox verze) určitě silných 85%, díky mnoha chytrým a potřebným inovacím a propracovanému coop.:-)

0/0
20.4.2010 15:08

Must

Re: Zpátečnická recenze

Pan recenzent se o sérii pravděpodobně dozvěděl před měsícem...

0/0
20.4.2010 15:32

echo677

Re: Zpátečnická recenze

Pan recenzant je NAOPAK prave borec. V podstate slusne napsal jak podelali jednu vynikajici serii. To ze jde hra s dobou je "videt" (IRONICKY). Vsechny mozny hovadinky aby to bylo hrozne moc cool a aby se to dnesnim "bezmozkovym" hracum libilo a kupovali to po milionech. Klasika dneska. To ze jsou takove hry dneska bezne, clovek to vi a je mu to vesmes jedno, ale ze kvuli tomu podelaj tak paradni serii jako Splinter Cell, to je proste moc. A to NECHCI videt PC verzi...

0/0
20.4.2010 17:47

Must

Re: Re: Zpátečnická recenze

Kromě prvních dvou vět souhlasím... Dnes je to o penězích... :-(

0/0
20.4.2010 17:58

echo677

Re: Re: Re: Zpátečnická recenze

souhlasit muzes a nemusis, ja recenzanta neznam, napsal jsem to jen v kontextu s tim ze to v recenzi vystihl...casto se totiz v recenzich vseobecne ty minusy schvalne zamlcuji

0/0
20.4.2010 18:15

Must

Re: Re: Re: Re: Zpátečnická recenze

Jak už jsem řekl, nezávisle na tom jaké dal hodnocení a jestli poukázal na chyby (to je přece správné!), tak jsem napočítal kolem pěti nesrovnalostí, které jsou ve hře jinak, než je zde psáno. Z tohoto hlediska mi jen přišlo, že je recenze šita buď horkou jehlou (jako většina) nebo hra hrána již s velkými předsudky. Proto jí nemůžeme ani brát vážně.

Jestli si hru skutečně pořádně zahrál a "užil", tak jen "občas" nedával moc dobrý pozor a jeho sloh mu nadělal zbytečné problémy...

Jestli hru chtěl úmyslně shodit a najít co nejvíce záporů, dobře, ale měl si alespoň všechno pořádně ověřit a nepsat občas bláboly.

0/0
20.4.2010 18:40

ego2

.

konzolové publikum si vybralo svoju daň. Ten nápis "Infiltrate the mansion" je otrasný, rovnako aj to zobrazovanie ducha. Proste hlúpi konzolisti potrebujú všade pomôcky a tak sa z kedysi jednej z vlajkových lodí stealth žánru stala strielacka pre tupé konzoloidné publikum.

0/0
20.4.2010 14:06

HonyaDj

Re: .

Co je na něm otřesného? Prostě jinak udělaný UI, a co jako? To se kvalita her hodnotí podle toho, jakým fontem a kde vám hra  píše vaše úkoly? No to potěš koště...

0/0
20.4.2010 14:35

garrister

Re: hlúpi ego2

Pokud vím, Splinter cell je konzolová série od začátku.;-) X box přece je konzole, ne? Konzole tedy patrně nemohou za změny v konceptu hry. A to vše si umím uvědomit, přestože jsem "hlúpí, tupí konzolista"

0/0
20.4.2010 15:13

Loader is back

Re: .

ego2:Splinter Cell bola stale konzolovka,takze netrep hluposti.V jednom pripade mas pravdu,ze hry na konzolach su jednoduchsie,ale Bill by musel dat podporu Klavesnica a Mys pre Xbox,tym by pomohol i PC-karom.Dufam,ze Crysis 2 bude mat podporu Klavesnica a Mys pre PS3,na Xbox-e to nehrozi.

0/0
20.4.2010 22:42

Must

Děláte si srandu?

8-o

Tak hrál to autor recenze nebo ne? Nejenom, že celý článek je psán takovým rádobylaškovním až trapným způsobem, ale po celém přečtení mi stejně jak tu psali nademnou pila stále více krev. Našel jsem v ní cca 5 nedostatků, které značí možná to, že si autor celou hru prolítl skrze zdi a ne že by jí regulérně dohrál... Někdy to až vyloženě protiřečí tomu, co jsem sám ve hře zažil. Recenze vyšla až po hře a stejně vypadá, že hru autor hrál dvě hodiny a recenzi napsal za hodinku...

Navíc informačně je to bohaté asi natolik, že bych to sám napsal už v létě 2009 a nemusel bych nic hrát... Nerad to říkám, ale tentokrát daleko více zabodoval EuroGamer, jehož recenze moc nemusím a na BW jsem čekal...

O screenshotech z E3 se bavit nebudu dobře, asi se autorovi nelíbil žádný z asi 70 do té doby vyšlých... Ale co tam proboha dělají ty z roku 2007? 8-o Ne začátku jsem si myslel že je to švanda a vzpomínka na začátek, ale pak tam byl znova...

Achjo, co dodat... fuj... Rv

0/0
20.4.2010 11:50

vytryol

Re: Děláte si srandu?

JJ s tema obrazkama mas naprostou pravdu...taky jsem na to cucel jak z jara...Obrazky z cca 2 roky stary ukazky z E3. ..Navic na tech promo obrazcich vypada sam o DOST jinak, ze ve skutecnosti ve hre...(vousy, outfit..)

0/0
20.4.2010 12:02

Must

Re: Re: Děláte si srandu?

Mě už štvaly ty staré z loňského E3... Tamty s vousatým Samem jsou z UbiDays 2007 a hlavně ze zcela jiné a zrušené původní hry...

Ale já nehodnotím podle obrázků, to je jen třešnička na prohnilém dortu.

0/0
20.4.2010 12:28

vytryol

Re: Re: Re: Děláte si srandu?

Tak s tim prohnilym dortem s tebou musim v tomhle pripade souhlasit---Cekam na vyjadreni recenzenta...pridani jeho nazoru, osvetleni pohledu....Dockame se?

0/0
20.4.2010 12:30

BWEmanuel

Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

Obrázky nepřidává do článku recenzent a jinak je "prohnilý dort" příliš nekonkrétní na reakci. Co myslíte konkrétně? Inteligenci protivníků? Od chvíle, kdy jsem zjistil, že na ně platí "zastřel, koho můžeš, a koho nemůžeš, před tím uteč", s plížením jsem se nezdržoval. Proč taky? Procházení zdmi jsem vyzkoušel, ale hru jsem tak "nehrál", neboť mě celkem bavila. Jak je ostatně psáno: "Zabaví spolehlivě."

0/0
20.4.2010 12:39

Fojtus

Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

No, ta inteligence je podle mě opravdu trochu lepší než tohle, ale dejme tomu...ale prostě stejně nesouhlasím se 75. Ty opravdu slabé hry na Bonuswebu nedostanou méně než 40%, naopak ty nejlepší nedostanou více než 100% (což aspoň tohle je logické). Tímpádem, 75% je podle mě ve skutečnosti asi takových 50%, což rozhodně neodpovídá kvalitě hry. Tohle není chyba jediného recenzenta, ale spíše celého Bonuswebu. Buď dávejte opravdu těch 20-30% nebo prostě takovým hrám, jako poslední Sam Fischer, dávejte nejméně 80%. Co se týče hry, opravdu by si zasloužila 85-90% a to neříkám jenom proto, že jsem tak trochu fanoušek série.

0/0
20.4.2010 14:10

Must

Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

Já jsem v žádném případě nechtěl narážet na hodnocení. To záleží jednak na tom kolik UBISOFT redakci zaplatí... :D Ne dělám si srandu, to je prostě individuální a sám jsem příznivcem širší škály. I když osobně bych dal víc, autorovi nemám za zlé finální hodnocení. Ani o ty screeny nejde - sám vím, že je tam dává někdo jiný, to jsem si tak jenom všeobecně rejpnul do BW, protože s tim jsou tu občas problémy.

Co mě vadilo nejvíc je řekl bych až neprofesionální přístup recenzenta. Prostě té hře nedal šanci. A když už si něco pořádně nevyzkoušel neměl o tom alespoň psát jako o faktu. Vlastně bych to nebral moc jako recenzi, ale spíš jako "Moje zážitky z hraní", co si může každej napsat někam na blog... Na své osobní pocity tam má právo. Profesionální recenznet by měl hru objektivně vyzkoušet se vším všudy, což by se také promítlo na její podobě.

Když autora nebavila a měl k ní nechuť, měla být svěřena kompetentnější osobě. Sám bych žádné fantasy hře nedal víc jak 50%...

0/0
20.4.2010 15:31

T.L.Blade

Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

"Od chvíle, kdy jsem zjistil, že na ně platí "zastřel, koho můžeš, a koho nemůžeš, před tím uteč", s plížením jsem se nezdržoval. Proč taky?"

To myslíte opravdu vážně? Docela by mě zajímalo, jak byste hrál Hitmana - jamile byste zjistil, že můžete všechny nepřátele postřítel, tak byste neměl důvod hrát stealth? Nebo mě napadají Commandos, ve kterých se v prvním díle (kde bylo nekonečno munice do pistole) dala téměř celé hra dohrát tím, že člověk stál za zdí a stále střílel na jedno místo - lákal tím vojáky a rovnou je zabíjel, jakmile přiběhli. Také byste je hrál tímto způsobem a říkal byste si "Proč to hrát takticky, když to může vystřílet"?

Nechápu, jak může člověk, který toto napíše u stealth akce, recenzovat jakoukoli stealth akci.

0/0
20.4.2010 23:24

Must

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

To je přesně to, co tady od začátku říkám. Čert vem nějaké hodnocení, čert vem nějaké (anti/sym)patie k BW a recenzentovi, prostě je to napsaný špatně a tím špatně (znovu připomínám) nemyslím špatně pro hru, ale jednoduše řečeno nekompetentně.

Blade našel krásnou část jak to ukázat. Opět do dokazuje, že se pan recenzent o sérii dozvěděl teprve nedávno a rozhodně to není žádný SC veterán. Protože kdyby byl a hrál by třeba Chaos Theory (ultra-stealth díl) a zjistil by, že jde vystřílet... Každou misi by mohl uzávodit kolem 10-20ti minut a výsledek hratelnosti by byl asi 10x horší jak z čehokoliv jiného, nehledě na to že by ještě mohl tak výbornému dílu jako Chaos Theor vytknout herní dobu "jen 3 hodiny"...

Jak se tady někdo oháněl, že BW nedává vysoká hodnocení jen z obav vydavatele (což nebudu soudit), tak konkrétně tady mi připadá že zrovna je to přesně tak a autor článku si hru užil daleko méně než jí dal hodnocení...

Prosimvás, pane Svobodo, jak dlouho jste tu hru hrál a jak dlouho psal ten článek? ?

0/0
20.4.2010 23:51

BWEmanuel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

No vidíte, to je dobrá poznámka. V Commandos se dokonce dala postavit na zem "vějička", která vypadala jako pokojové rádio. K té naběhlo pět nepřátel a mohl jste je střílet odzadu. Ani se nehnuli, dokud jste nesejmul všechny. A pochopitelně jsem tu hru tak hrál - od toho tam koneckonců ta bedna byla. Cílem agentů bylo splnit úkol. Proč by se za každou cenu plížili, když mohli postřílet hordu nácků ve frontě před rádiem? A prakticky i u každé střílečky se můžete plížit - tak se pližte, tím ze střílečky uděláte "stealth akci"...

0/0
20.4.2010 23:56

T.L.Blade

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

Dokážete si představit, že byste měl například zmíněné Commandos objektivněji recenzovat? Já tedy ne.

Pokud jdou hrát akční hry "stealth", tak mi najděte/natočte videa, jak dohrajete například Battlefield Bad Company, Medal of Honor, Call of Duty nebo Gears of War "stealth". Pokud se Vám to podaří, poté uznám, že máte pravdu. Myslím, že se Vám to nepodaří. Proto existuje tzv. subžánr "stealth akce", protože v nich prim hraje "stealth", tzv. snažit se vše udělat potichu a pokud možno neviděn (což ve výše zmíněných hrách nejde, popřípadě jde pouze ve chvíli, kdy Vás k tomu autoři nutí). Hry (herní série), které jsou takto koncipovány jsou například Metal Gear, Thief, Hitman, Splinter Cell nebo český Cold War. Některé z nich se dají hrát "akčněji", ale v tu chvíli hra ztratí celé kouzlo, které se autoři snažili do hry vložit. Navíc, pokud člověk, který "stealth akci" dohrál tímto akčním stylem napíše recenzi, tak je jasné, že bude neobjektivní, pro většinu lidí nesmyslná a nic neříkající, navíc spíše od hry odradí, než aby (v případě kvalitní hry) nalákala.

0/0
21.4.2010 15:35

T.L.Blade

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

Ještě jedna maličkost. Jakou myslíte, že by měla skupinka (v případě Commandos) například 4 vojáků naději, že se jim podaří zničit nepřátelské opevnění, jestliže by na sebe ihned upoutali pozornost? Řekl bych, že velice nízkou, ne-li nulovou. To samé v případě Splinter Cellu, kdyby se Fisher vrhl mezi cca 30 ozbrojených nepřátel se samopalem v ruce, jaká by byla jeho naděje na přežití? Nulová. Mohl by být sebelépe vycvičen, ale naději by neměl. Toto v "obyčejných" akcích funguje naprosto hloupě, protože obvykle má hráč možnost postřílet obrovskou skupinku nepřátel, aniž by mu něco udělali - tzv. stává se z něj superman.

Samozřejmě nemluvím o hrách jako SWAT, Rainbow Six, Ghost Recon, Operace Flashpoint či Arma, kde je to trochu o něčem jiném.

0/0
21.4.2010 15:46

Fojtus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

No, to je taky další věc. Ono pochopitelně jde hrát toho Sama jako obyčejnou střílečku, ale jednak se tím člověk připraví o pěkný zážitek a jednak si myslím, že právě v té střílečkové akci je nejvíc pravděpodobné, že mě sejmou. Byly místa, kde mě prostě nic nenapadalo, tak jsem začal střílet, ale problém byl v tom, že mě začali za chvilku obcházet, házet granáty a pokud jsem si nedal pozor, tak bylo po mě (a musel jsem hrát od checkpointu, který byl občas dál než jsem myslel). V tom zase já vidím dobře zvládnutou AI nepřátel.

0/0
21.4.2010 16:32

Must

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Děláte si srandu?

Jedno z nej AI co jsem viděl... :-)

Třeba když se pokoušíte snipit v Iráku, nepřítel vystrkuje hlavu třeba ve třech místech a to nepravidelně... To mě dostalo... Není to teda o tom se jednou podívat a přístě stisknout spoušť.

Nebo to když v tý vile na začátku vylezete z okna a nepřátelé po vás jdou, a nastává zcela jiná dimenze schovávání. Protože jsem si všimnul, není problém, aby jich třeba pět v jednom křídle vykouklo z různých oken v různých patrech a hledali Vás "na steně"... Svítí a střílí nejen ven, ale i po obvodu budovy doleva, doprava a kupodivu i nahoru a dolu a viděl jsem i šikmé směry... (Myšleno že se vykloní ven a hledají vás někde zavěšeného na římse.) Když pak seskočíte, dostalo mě, že mě jednou zastřelili už dole ve stínu na zemi. Prostě z druhýho patra tam náhodně posvítil, jak zjistili, že nejsem na římse a dostal mě...

AI je na SC naopak až moc inteligentní, ty jejich široko a dalekosvitné baterky mi dost vadí... ;-O

0/0
21.4.2010 16:41

kubas_86

mínusy

tak ta vaše volba nic moc....ty nápisy na stěnách se mi líbily a občas skvěle doplnovaly děj a umocnovaly atmosferu.Taky přechod do černobílého mi nevadil,lidské oko v šeru vidí černobíle, proto asi ta inspirace.Mě spíš vadilo, že ten konec je takovej akčnější ale všechno to vyplívá z příběhu,takže i to se dá přežít.Ani AI nepovažuju teda za nejhorší,jakmile se něco stane tak po vás pěkně šmejděj,pročesávaj vaše okolí, jednou se mi stalo, že všichni chodili na jendo místo a já je hazel přes zábradlí dolu, jinak AI celkem zatápěla....

Ted se tešim na COOP :)

0/0
20.4.2010 9:05

IARK

Re: mínusy

ja vidim v seru barevne :-)

0/0
20.4.2010 9:55

DarthPS3

Re: Re: mínusy

ale ty nie si človek....ty si IARK ;-D

0/0
20.4.2010 9:57

junior1099

Re: Re: Re: mínusy

;-D

0/0
20.4.2010 17:00

Fojtus

Re: mínusy

Taky tak. Jediné mínus, co uznávám, je, že single by mohl být klidně delší. Ale: Nepřátelé podle mě jsou dostatečně inteligentní. Když si člověk nedá pozor a nechá se obklíčit, není moc šancí, že to přežije. Velké info není mínus, prostě je to jinak udělané. Je to zajímavý efekt, mně se to celkem líbilo, ale nemělo by to mít vliv na hodnocení, no ne? A střídání barevné/černobílé? První misi mi to trošku vadilo, chtěl jsem spíš ten klasický ukazatel. Od druhé mise jsem si zvykl a naopak jsem byl za tohle zobrazení radši. Je to daleko přehlednější než furt kontrolovat jestli jsem ve stínu. Tenhle Fisher je akčnější než ty dřívější, ale abych řekl pravdu, víc mi to sedí jak na jeho postavu, tak na děj, tak na styl Clancyho knih. Moje hodnocení 90%, jediná nevýhoda - krátká single kampaň.

0/0
20.4.2010 10:45

vytryol

Re: Re: mínusy

Naprosto souhlasim s Fojtusem, tahle recenze mi hnula žlučí...Jakoby si recenzent VUBEC neuvedomil kam hra smeruje...jakoby mu bylo jedno, co dane prvky znamenaji pro hratelnost a herni zazitek jako takovy,...Prave diky tomuhle typu zpracovani se ze Sama stal predator, ktery mi vice sedi do spiknuti tohodle typu...Ten pocit chladnokrevnosti v minulych dilech nebyl..Tady perfektne vystihuje jeho pocity...

Navic mam pocit, ze se diky Convictionu ze SC a Sama jako takoveho stal uveritelny clovek a ne super truper postavicka co umi roznozky a ma pusku na milion typu streliva...

Noveho Sama stylem vypraveni, realicnosti, uveritelnosti, zoufalstvi, akce radim (a to nejen ja) mezi NEJ AKCNI THRILLERY posledni doby....

Je skoda, ze autor recenze hru moc nepochopil, nevzil se do ni...Ale jen ji PROSTE dohral...

Jo a Coop je MASO JAK SVIN!!!! Kdybyste nekdo chtel dat po LEAF na Xbox 360 ozvete se!

0/0
20.4.2010 11:21

vytryol

Re: Re: Re: mínusy

Jo a malem bych zapomnel dodat....Za me  87-90 procent....

0/0
20.4.2010 12:06

kubas_86

Re: Re: Re: Re: mínusy

Tak sem rád že se tady shodnem :) hře bych nedal mín než 85 a to za krátkost pokud to někdo vyloženě probíhá :) a možná i za ten trošku víc akční konec, já sem si hrál na nasranýho infiltrátora ......na nejtežší a singl mi dal zabrat na takovych 11 hodin solidní zabavy, některy mise sem zkoušel hned dvakrát protože možností jak vyřešit situaci je vždy dost....

0/0
20.4.2010 13:36

kubas_86

Re: Re: Re: Re: Re: mínusy

jinak na coop se taky hlasim :) gamertag Kubas86 ....

0/0
20.4.2010 13:38







Najdete na iDNES.cz