Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hackeři prolomili ochranu Ubisoftu

Dělo a pancíř. Věčný souboj, který se přenesl z bitevních lodí či tanků na bitevní pole mezi piráty a výrobce počítačových her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roenick

SKIDROW nic neprolomili !!!

http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=10&t=56074&start=30

nejaky rusaci to zprovoznili tak ze zachytavali data z origa a pak

naemulovali ten DRM server a prubezne updatovali nejakou tu databazi s

"lokacema". SKIDROW to ukradli a zasifrovali aby to nebylo poznat a v nfu se kasali

jak dali Ubisoftu na prdel, ale nedali :)

0/0
27.4.2010 13:03

Dhatz

nabídka a poptávka

(pokud jste měli na SŠ ekonomii, nemusíte číst dále) Z grafu nabídky a poptávky vyplývá že větší poptávka= větší cena a naopak. a dokud se tím všichni řídí jako by to byl zákon, nemůžete očekávat žádný pohyb tohodle směšného zarezlého stroje.

0/0
23.4.2010 19:57

Dr.Figh+er

Re: nabídka a poptávka

"tohodle směšného zarezlého stroje." Tu ekonomii jsi měl i na jenom na SŠ, nb i na VŠ?:)

0/0
25.4.2010 10:22

Dr.Figh+er

Re: Re: nabídka a poptávka

ehm * "tohodle směšného zarezlého stroje." Tu ekonomii jsi měl jenom na

SŠ, nb i na VŠ?:)

0/0
25.4.2010 10:23

bonuSSweb

good

Jsem zásadně proti pirátství ale Ubisoft si o to říkal! Nutnost být neustále online je stupidní a obtěžuje a při pádu serweru nebo netu si nezahraješ! Nemám rád Steam ale jejich služby jsou pro hráče naproti tomu mnohem příjemnější ( nepotřebuji mít disk v mechanice což je paráda a update se tam taky stahují sami) Vítám prolomení ochrany Ubisoftu jen z toho důvodu že snad vyvinou jinou co nebude buzerovat slušné a platící hráče!

0/0
23.4.2010 15:35

TloolT

Re: good

Assassin Creed 2 se ale dá instalovat na libovolné množství počítačů, a nemusíš přenášet sejvy. Také není potřeba strkat do mechaniky DVD. Jen se nadá spustit více stejných instalací současně. To u jiných her nejde, takže já hodnotím tuhle ochranu jako krok kupředu.

0/0
24.5.2010 14:21

aston martin

SKIDROW

SKIDROW jim to docela nandali a maji pravdu v tom, že by se příště měl ubisoft soustředit víc na hru než na ochranu !

0/0
23.4.2010 14:12

exmaxx

onlive

Myslím, že s crackováním docela zamotá online streamované hraní (pokud se ho povede rozumně rozjet ;-)) - software na serveru, po netu se posílá pouze obraz a reakce uživatele.

0/0
23.4.2010 11:17

Ghost47

Re: onlive

Představa, že si člověk bez 100% spolehlivého vysokorychlostního připojení ani neškrtne mě moc neláká... zlatý Steam s jeho offline módem. Nerad bych se dočkal toho, že bez přístupu ke kabelovce nebo DSL si člověk zahraje akorát miny.

0/0
23.4.2010 11:40

net.Xtreme bojuje s cenzurou

Re: Re: onlive

Bude to fajn, do doby, než podmořská erupce nepřeřízné spojení Evropy s Amerikou na půl roku;-D Internet je hrozně zranitelný a dříve nebo později to lidé pocítí.

0/0
23.4.2010 11:53

_Zanek_

Re: Re: Re: onlive

Zřejmě netušíš, co je to internet, když si myslíš, že je možné "přeříznout" spojení mezi Evropou a Amerikou...;-D

0/0
23.4.2010 12:04

jura58

Re: Re: Re: Re: onlive

Zrejme to netusis ty. Spojeni Evropa - Amerika bude mozna zachovano, ale opravdu si myslis, ze by se na rychlosti pripojeni neprojevila ztrata stovek Gbps z prerusenych podmorskych kabelu? Ano do ameriky by ses dostal, ale rychlosti modemu.....

0/0
23.4.2010 12:42

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: onlive

Reagoval jsem na přeříznutí spojení takové, které by sundalo i autentizaci na Steam (alespoň tak jsem ten předchozí příspěvek pochopil).

To, že by OnLive se současnou topologií fungovalo z Ameriky do Evropy nevěřím ani bez přeříznutých kabelů :-)

S Američany se nedá hrát ani většina her online, a to není ani tak problém množství dat...

0/0
23.4.2010 13:25

Dr.Figh+er

Re: Re: Re: Re: Re: Re: onlive

Zato proti Rusům jedině s autoaimem a wallhackem, páč snad není rusa (mluvím konkrétně o MW 2), který by necheatoval  a protože je pravidelně do her chytám, tak opravdu vím, jak to otravuje. Jak je to u amíku netuším, kvůli čas. posunu je ve hrách nevídám( reps. nehraju v časy, kdy je možné se s nima střetonut).

0/0
23.4.2010 19:20

Ghost47

Re: Re: Re: Re: onlive

Internet by sice fungoval dál, ale služby závislé na vysokém datovém toku a minimální latenci, jako je OnLive, těžko. Pokud by nebyla nějaká serverová farma v Evropě, tak by se po výpadku pár optických kabelů přes Atlantik mohlo na nějaké streamované hry zapomenout.

0/0
23.4.2010 12:45

net.Xtreme bojuje s cenzurou

Re: Re: Re: Re: onlive

Spojení by bylo, ale ta kvalita nic moc...

0/0
23.4.2010 20:14

kebab

Re: Re: onlive

Nehledě na to jak tě to neláká, taková je budoucnost. Herní počítače budou jen internetové terminály. První se objeví jen pár her, kterým se lidé s horším spojením vyhnou (ale to lidi v USA netrápí) a jak výrobci uvidí nakolik je tenhle systém učinný proti pirátství, tak se postupně rozšíří na všechny hry. Zbytek světa se přizpůsobí...:-/

0/0
23.4.2010 12:42

Mirabell

Re: Re: Re: onlive

To je asi tak stejně reálný, jako že konzole vytlačí PC hraní... prorokuje se to roky (vývoj na konzole je snažší, je tam menší pirátství, zisky z PC jsou stejěn symbolický prot ikonzolovejm) a ještě se to nestalo.

Streamovaný hraní nikdy nedosáhne kvalit hraní z domácího HW: Za 10 let možná pojede OnLive stejně kvlaitně jako dnešní hry na domácím HW - ale domácí HW se taky pohne vpřed a dnešní rozlišení/2D/apod bude opět zastaralý.

Stream ti prostě nikdy nedodá stejnej počet dat jako to co ti do monitoru narve krabice pod monitorem. O spolehlivost ani nemluvě. Takže si myslím, že hromada lidí dá pořád přednost hraní doma, než Youtube grafice s půlvteřinovou latencí. Představa 1600x1200,32bit,60snímků za vteřinu bez ztráty kvality třeba v pěti lidech na jendom  agregačním bodě a s odezvou stisk tlačítka-viditelný výstřel na monitoru pod 50ms, je hudba vzdálené budoucnosti.

Nemluvě o tom, že fimy jako Nvidia a ATI budou dělat vše pro to aby Streamovanému hraní zabránili. I když by měli platit vývoj exkluzivních her. Protože domácí uživatelé jsou to, co je nejvíc živí. Pokud to lidi začnou sdílet u firmy, která se bude co nejvíc naži krátit výdaje (co nejmíň upgradů a co nejvíc sdílenýho HW pro připojený hráče), tak tihle prodejci můžou jít tak smažit řízky do KFC:

0/0
23.4.2010 15:52

kebab

Re: Re: Re: Re: onlive

Konzole nikdy nevytlačí PC hraní, prostě se přesunou všechny "oblíbené" hry na konzole a PC nám zůstane na staré hry a word.

Je pravda, že streamované hraní bude oproti tomu co může nabídnout HW pozadu, ale prostě bude stačit když dosáhne určité přijatelné úrovně a lidi zapomenou, že to může být lepší (latence/vic fps, v jiných ohledech jako grafika/zvuk si budou myslet že se to zlepšuje a budou rádi).

Je pravda, že tohle je ještě věc budoucnosti, ale když si vezmeš ty amíky s gigabitovým připojením a servery blízko nich, tak to není tak nerealné.

Jo nVidia a ATI tomu stopro budou chtít zabránit. Jak ten boj bude probihat to nevím (možná že nijak, možná jednoho dne zčistajasna začnou v obchodech místo konzole nabízet kompaktní terminály s úžasnou grafikou a "malým" měsíčním poplatkem a všichni se rázem vykašlou na počítače).

...

0/0
23.4.2010 17:29

kebab

Re: Re: Re: Re: onlive

...

To co jsem tu napsal, není něco co bych si přál, ale je to něco o čemž nejeden CEO herní firmy silně přemýšlí, aby se zbavil pirátů.

Tady je diskuze lidí, co si stěžují na DRM jedné hry, která vyžaduje být pořád připojený k internetu a je tam vidět způsob myšlení lidí, kteří za tím stojí: http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=28300

0/0
23.4.2010 17:30

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: onlive

Jenomže jedna věc je za o tom přemýšlí - to můžou. Druhá věc, jeslti je to realizovatelný?

1 - Jedna věc je to co jsem popsal - jeslti na to hráči budou ochotní přejít? A zda firmy jako Nintendo, Sony, MS, Nvidia, ATI které z domácího hraní žijí opravdu nechají OnLive uspět?

2 - Druhá věc je, zda je to vůbec v nejbližších 10ti letech realizovatelné? Jedna věc jsou internetové linky. Ty může mít pár amíků 1GB a bejt blízko serverům. Ale ti nevytlačí celosvětovej zájem o domácí HW. Druhá věc je vůbec technologický zázemí poskytovatele. Má to nahradit domácí hraní? Ok... GTA4 se tuším první tejden prodalo přes 8 milionů kusů. Sice nehráli všichni najednou, ale počítejme že ve špičkách u toho třeba milion hráčů seděl. Aspoň na vyzkoušení pár hodin večer v release day. Dokážeš si představit co by to muselo bejt za firmu, která utáhne milion instancí GTA4 v kvalitě co bude aspoň na úrovni konzolové verze? Jakej budeš potřebovat HW (uvaž že krom samotné hry musí zároveń běžet komprese videa)? Kolik celejch baráků na umístění serveroven po celým světě? Co síťová architektura? Kolik zaměstanců se o to bude muset starat? (od HW architektů, administrátorů co budou instalovat a upgradovat OS/hry, operátorů na supprot lince a hlídajících stav serverů. Zálohy všeho. Až po uklízečky v těch barácích). Všichnibudou mít firemní zázemí - od HW pro zaměstnance až po služební auta managerů. Na kolik myslíš že vyjdou náklady takovýhodle kolosu? Pokud půjde vůbec vybudovat, bude cena za tohle všechno únosná a výhodnější? Ano hráči budou sdílet HW a to vypadá lákavě. Ale zároveń budou sdílet mraky veldejších výdajů, které doma vůbec nemají.

Takže bych to zatím moc realisticky neviděl. Jako předražená služba pr ostovku blázků, kteří mají přímí spojení do serverovny to fugnovat může. Jako celosvětová služba co vytlačí ostatní platformy zatím ne.

0/0
24.4.2010 9:34

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: onlive

Ještě něco pro srovnání. Dělám v outsorcingové firmě. V jednom z týmů co spravuej esrvery pro jednoho obřího zahraničního zákazníka. Pro pokrytí výroby v celým jendom státě má přibližně 200 serverů. A náklady za správu jsou v milionech euro měsíčně. To nemluvím o tom kolik lidí se o to stará (monitoring, helpdesk, OS support, DB support, Backupy, někdo v lokacích,...). A to mluvíme o blbých 200 serverech.

A teď vezmi v úvahu že jedne Domino server obslouží třeba 4000 uživatelů. GTA4 server obslouží jednoho uživatele... a ještě bude muset mít mnohem silnější HW než ten Domino server. Chápeš kam tím směřuju? Že pro OnLive budeš potřebovat mnohonásobně silnější HW a infrastrukturu, než mají v součastnosti největší banky a firmy... a to hodně násobně větší (aby jsi za náklady připsal tak tři až čtyři nuly). Pro počet uživatelů,  na který bance stačí jeden server, bude OnLive muset vybudovat 4000 serverů a všechny mít ještě výkonější?

Nevidím reálně, že se to může od hráčů zaplatit.

0/0
24.4.2010 9:41

Fiksem

Re: Re: onlive

R^

0/0
23.4.2010 13:21

Centurion

Osobně vidím

budoucnost ochrany někde jinde, a to sice v online distribuci - tedy v tom, co dělá steam. Většina her, které se přes steam prodávají je možné si nelegálně stáhnout a přesto to většina lidí nedělá. Proč? Protože steam nabízí rozumný poměr cena/hodnota, různé zaváděcí ceny, akce, kup dvě a dostaneš 3 apod. Zároveň podobně jako Xbox live zastřešuje online funkce svých her. Jsou to bohužel prodejci v kamenných obchodech, kteří zoufale netuší, jakou cenu by měli hře, kterou prodávají, dát a proto se stává, že v českých, ale i jiných, obchodech najdeme 2 nebo 3 roky staré hry na PC za 1299 a na PS3 za 1899... To se pak nikdo nemůže divit, že si lidé raději připlatí za rychlé připojení, přestože tím protizákonně vráží nůž do zad prodejcům her. Na druhou stranu, kdo bez viny nechť hodí kamenem...

0/0
23.4.2010 11:05

Aladin na Bonuswebu

Re: Osobně vidím

Steam s jeho cenovou politikou dolar=euro rozhodne uz nenabizi rozumny pomer cen. Jedine co se stale vyplaci jsou ty slevy (Men of War za euro atd...)

0/0
23.4.2010 11:29

drozd_master

Re: Re: Osobně vidím

ten kurz je sice hodně pitomá záležitost a doufám že ho nastavěj reálně. ale těch slevových akcí mají docela dost, takže pokud člověk vyloženě nepotřebuje hrát horký novinky, tak se v rozmezí 100-500 CZK dají sehnat dobrý hry. hlavně na vánoce byly žně:-). a i v rámci těch akcí ve středu a o víkendu si většinou pár dobrých her za měsíc za hezký peníze pořídím. výsledek teda u mě je že mám na steamu už desítky her který jsem vlastně ještě ani nehrál:-P   ale jednoho krásnýho dne na ně dojde

0/0
23.4.2010 11:47

Dr.Sid

Re: Re: Re: Osobně vidím

Mne se na Steamu libi ze kdyz si vecer vyberu hru, druhy den ji hraji, nikam nemusim chodit. Pokud je novinka co chci,t ak sice skripu zubama kvuli cene, ale stejne si to koupim. Shanet novinky v kamenych obchodech je nekdy porod. Taky nepotrebuju DEBILNI CD v mechanice, ze ..

0/0
24.4.2010 10:08

roman00

Re: Re: Osobně vidím

No nebýt toho, že u nás se musí platit eurem tak to máme v dollarech

0/0
23.4.2010 15:33

Smileface

Ochrany

Podle mě ochrana typu: Servere můžu pokračovat do Levelu 2? (ANO) ... Servere můžu pokračovat do levelu 3? (ANO) je v principu prolomitlená. To už např: Servere vypočti mě toto a sevrere vypočti mě tamto, nebo prostě kdyby na serveru běželi některé skripty bez kterých by kód nebyl funkční, pak by piráti ostrouhali nadobro a já si to moc přeju protože tyhle arogantní grupy umění jenom škodit. Jinak PSPGo nebylo podle mě prolomeno, takže nejen PS3...

0/0
23.4.2010 8:01

UrsusLuin

Re: Ochrany

Kdybys měl pravdu, neexistovaly by emulátory MMO her.

Jediná možnost ochrany je v hardwarovém řešení - což používá jak PSP (prolomeno nebylo ani PSP 3004, takže i to, které má UMD), tak PS3.

0/0
23.4.2010 8:17

_Zanek_

Re: Re: Ochrany

Jak funguje emulátor MMO? Tzn. co vlastně emuluje? Např. i NPC?

Nějak se mi nezdá, že by existoval (kvalitní) server, který by byl vytvořen jen na základě reverse engeneeringu komunikace s klientem. A pokud nějaký existuje, za jakou dobu po vydání hry vznikl?

0/0
23.4.2010 8:31

UrsusLuin

Re: Re: Re: Ochrany

Neexistuje 100% emulátor, častěji se emuluje něco a zbytek se dotváří znovu, proto jsou MMO často tak zabugované. Ve svém principu ovšem i tohle nakonec padne.

0/0
23.4.2010 8:40

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Ochrany

Ano, je to možné, ale pak už bude mít koupení hry (originálu) význam i některé z těch, kteří běžně pirátí.

Tzn. originál bude mít již přidanou hodnotu oproti (pirátské) kopii, která bude zabugovaná a nebude se příliš blížit originálu (AI bude přihlouplé, kampaně se budou chovat jinak, hra bude nevyvážená apod.).

Ono emulovat není ta stejná sranda, jako něco obcházet (což někteří považují za vrchol umu a crackery považují do jednoho za génie)

0/0
23.4.2010 8:47

petr.hw

Re: Re: Re: Re: Re: Ochrany

Tady z diskuse je videl, ze jste nepochopili muj prispevek.Skidrow v jejich cracku nic neemuluji.Je 100pro origos jako od Ubi.Jen musi nekdo hru dohrat a nastradat data,ktera posila Ubi ze sveho serveru.Jedna se pry o cca 200kb dat.To nema s emulaci jako v pripade mmo vubec nic spolecneho.Proto jen pisu, ze je ochrana uspesna, protoze neni jednoduse mozne hru jednoduse cracknout a bude vzdy nejaky cas trvat, nez uvedena data ziskaji.

0/0
23.4.2010 9:15

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochrany

A vy nechápete moje příspěvky, kde se nebavím o současných hrách Ubisoftu ;-)

U současných her evidentně není potřeba emulovat algoritmy AI, ale jen komunikaci se serverem, kde se jak píše Smileface maximálně posílají povolení pro vstup do dalšího levelu, nebo pingy.

0/0
23.4.2010 9:19

Dr.Sid

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochrany

Praveze soucastne hry od ubisoftu nedelaji jenom pingy. Posilaji soubory, ktere ve hre chybi. Nevim presne o co jde, pro SKIDROW nedelam. Ale chybi tam data k dohrani hry.

Nelze postaru 'odparat ochranu' .. protoze proste nemate 100% hry + ochranu. Mate 95% hry plus ochranu + 5% na serveru.

Je tedy treba tech 5% ziskat, a nejak je do hry dostat. A presne v tom spociva ten crack (AFAIK). Oproti tvemu systemu je rozdil v tom, ze ta data jsou staticka, stejna pro vsechny uzivatele.

0/0
24.4.2010 16:10

roman00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochrany

Neposílaj žádný soubory, ale jen hodnoty na jejich aktivaci

0/0
25.4.2010 18:33

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ochrany

Tvůj příspěvek jsem nemohl pochopit, protože jsem ho ani nečetl, a tudíž jsem na něj ani neragoval, což jsi asi nepochopil ty.

Co udělali Skidrow vím moc dobře, my se ale tady nebavíme o Ubi ochraně, ale o možnosti ochrany online řešením obecně.

0/0
23.4.2010 13:55

Dhatz

Re: Ochrany

já myslel že právě esenciální součásti jsou důvod poč nebyla ochrana prolomena během 10 sekund.

0/0
23.4.2010 19:54

Polárníkočka

Namisto neustalyho vymysleni

ruznych ochran by meli zlevnit sve produkty a bude veseleji. Takhle utraci zbytecny penize za vyvoj ochran a stejne se vzdycky nakonec najde nekdo, kdo veskery tyhle investice posle crackem do kopru...

0/0
23.4.2010 7:56

Smileface

Re: Namisto neustalyho vymysleni

Tak u AC2 se jim ta ochrana setsakramentsky vyplatila ;-) Jinak míč je vždy na straně hackerů, kdyby se nenašel nikdo kdo by to crackoval hry by slevnili už z principu vyšší prodejnosti ;-)

0/0
23.4.2010 8:03

UrsusLuin

Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

Nikoliv, firmy by si jen víc mastily kapsy. Nikdo nezlevní kvůli tomu, že dobře prodává. Sleva přichází, když se prodává špatně. Takže, aby došlo ke slevě, tak by se muselo prodávat špatně a navíc by nesmělo být pirátství, na které se to teď může svalit. Jenomže to by znamenalo, že hráči nebudou ty ceny akceptovat a budou ochotni nekupovat. Budou to bojkotovat. To ale světově nefunguje, takže slevy jen tak nebudou.

0/0
23.4.2010 8:20

gandolf

Re: Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

přesně tak, u zatím neprolomené ochrany PS3 mi legálně kupované hry u kterých není crack moc levné nepřipadají, a že by tím více investovali do kvality her mi taky nepřipadá.

0/0
23.4.2010 9:00

WilliF

Re: Re: Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

Presne! Naopak, hry na XBox jsou zpravidla levnejsi. Z toho vyplyva jen jedna vec - piratstvi hry zlevnuje.

Dalsi paralela by mohli byt pred 10+ lety nehorazne ceny audio CD, ktere s rozmachem internetu prudce spadly.

0/0
23.4.2010 9:49

TT777

Re: Re: Re: Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

R^ Presne tak! Dokonala ochrana=predrazene hry

0/0
23.4.2010 10:00

TT777

Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

Komu se vyplatila? Jako ze spousta lidi usetrilo penize a hru si vubec nekoupilo a cekalo az to nekdo crackne? No to se vyplatí;-D

0/0
23.4.2010 9:56

zapalik

Re: Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

Evidentně nerozumíš hernímu trhu. Skutečný stav věci nijak nesouvisí s tím, že pár tvých zlodějských kamarádů hru nekoupili a čekali na funkční crack. Fakt je ten, že nejdůležitější je oddálit prolomení ochrany od dne vydání. A tady u AC2 se to povedlo výborně, odhadem, jen tak z hlavy dva měsíce oproti klasickým pár dnům (nebo také situaci, kdy je hratelná nelegální verze k dispozici třeba 14 dnů před oficiálním vydáním).

Ubisoftu se tahle ochrana obrovsky vyplatila. To je nezpochybnitelný fakt.

0/0
24.4.2010 20:09

TT777

Re: Re: Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

Mam jen jednoho kamarada co tuhle hru hraje a ten si koupil original BOHUZEL si, ale v den koupe a ani dalsi den NEZAHRAL proteze servery byly pretizenyRv Myslis ze si koupi jeste nekdy nejakou hru od Ubi? Jinak kde beres tu jistotu ze by se prodalo mene AC2 kdyby zadnaou ochranu nemel v kristalovy kouli? ;-D

0/0
26.4.2010 10:13

TT777

Re: Re: Re: Re: Namisto neustalyho vymysleni

Nezpochybnitelny fakt je jen to ze nehranejsi a nejprodavanejsi hra WoW nema vubec zadnou ochranu a presto ze je to on-line hra existuji tisice free serveru. A i tak je to nejprodavanejsi PC hra...Holt kvalitni hra kde platici zakaznici dostanou neco navic (u WoW dostanou drive vylepseni obsahu) se prodava vzdy dobre

0/0
26.4.2010 10:21

_Zanek_

Kdo co prolomil???

Imho obejití ochrany na jednom titulu není prolomení ochrany jako takové. 

Až budou crackeři louskat ochranu na jednotlivých titulech automaticky do hodin (max. do dnů) po vydání, teprve pak lze psát, že něco někdo prolomil - bude-li u každé hry ochrana obejita až měsíc po vydání, těžko lze tvrdit, že je neúčinná.

Řekl bych, že míček je na straně Ubisoftu. Teď se hlavně projeví, jak online ochranu pojali - jestli začnou rychle padat i ostatní tituly, které šly před AC2, a jak na tom budou tituly, které jsou teď ve vývoji a jejich release bude někdy příští rok.

Podle mě má tento způsob DRM stále velkou budoucnost a tyhle první hry jsou prostě jen první generací. Moc si nedokážu představit, jak by crackeři chtěli obcházet hry, které opravdu pojedou ryze serverově (tzn. na serverech budou důležité algoritmy jako AI apod.)...

0/0
23.4.2010 7:51







Najdete na iDNES.cz