2010 FIFA World Cup částečně smývá pachuť kvalifikační blamáže

Účast na šampionátu to sice nenahradí, ale aspoň můžete trenérům ukázat, jak má kopat náš nároďák.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bender Rodrigues

zapory

Mne udrel do očí posledný zápor. Fakt, že Česká republika nepostúpila na šampionát degraduje hru akým spôsobom??? Autor recenzie by sa snáď mal vedieť povzniesť nad emóciami (niekoľko mesiacov starými...) To snáď asi ani nebude hrať GT5 keď tam nebude škodovka? (ale to už rýpem :-P)

0/0
28.4.2010 16:38

reactt

Re: zapory

Tohle jsem uplně zapoměl zmínit.. :D Je to prostě recenze nerecenze nějaké zakomplexované socky.. :D

0/0
28.4.2010 21:13

pan.klobouk

Re: Re: zapory

Hele chlapi, po tom nepatrejte, takovej uz je proste Bonusweb. :) Posledne hra mela v minusech, ze chybi multiplayer. Jako by ho kazda hra nutne musela mit. (slo o Metro, atmosferickou, hororovou FPS akci, delanou pro jednoho. Half-Life byl svyho casu pomalu nejlepsi hra na svete a MP taky nemel). Tady WC 2010 ma zase jako zapor, ze nasi skutecnou repre do Afriky neposune. Takze priste cekam u zavodni hry mezi minusy, ze to proste neni fotbal a ze tragicky vykony nasich fotbalovych a hokejovych narodaku hra i pres veskerou zabavu nenapravi. ;D

0/0
28.4.2010 21:31

ego2

Re: Re: Re: zapory

to myslel autor pravdepodobne ako žart. Podobne ako ked sa do mínusov nejakej velmi dobrej hry napíše, že hra má koniec. Nechápem ako to môžte nechápať.

0/0
29.4.2010 10:17

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: zapory

Pravdepodobne. ;) No kdyz myslis. Pokud ano, mel to napsat tak, aby to bylo jasne. Treba ze hra tymu CR titul neprinese. Ono i ty dalsi minusy jsou zvlastni. "Některé situace řeší počítač podivně. Někteří hráči vypadají podivně" Co si pod tim predstavit? Neslo napsat, ze AI treba zmatkuje v defenzive a ma problem zalozit utok? Nebo ze mene hvezdni hraci si nejsou zrovna podobni a maji spatne vyrenderovane obliceje?

Urcite to nikdo nebere jako rejpani, ale spousta lidi clanky ani necte, staci jim jen vysledne skore a plusy s minusy. Chteji rychle vedet co a jak. A tohle jim moc neda. Ostatne ty dva odstavce v diskusi od ctenare reactt taky vypovi o hre vic, nez cela slavna recenze. :/

0/0
29.4.2010 10:29

palič;

hrál naposled Wordlcup 2006. Tam bylo boží, že dal vstřelit dost často gól z půlky. Hned po rozehrání doběhnout na konec středovýho kruhu směrem k soupeři a zmáčknout centr. Obvykle to gólmana přeletělo a skončilo v bráně nebo na břevně.

0/0
28.4.2010 15:27

pan.klobouk

Re: Já

Pokud ma neco WC 2010 hodne vychytany (snad jeste vic nez vyborna FIFA 10) jsou to brankari. Fakt si nemuzu stezovat na to, co predvadeji, konecne na tom EA po tech letech zapracovali.

0/0
28.4.2010 21:33

tomiik

Velký dík Reactt

Když jsem si přečetl recenzi, od redaktora z webu, tak sem si říkal, že to snad není ani možné, aby někdo napsal takoví blaf!!! A hned sem zašel do diskuze, abych ho zkritizoval, protože sním nesouhlasim a to zásadně! Hraju Fifu nejen offline, ale i online, takže zkušeností mám docela dost! Naštěstí se zde nemusím vypisovat, protože na mě vykoukla opravdu krásná recenze, která mě chytla za srdce nejen dramatem, ale hlavně tím, že vystihla vše s čím souhlasim. A i něco navíc.. :-) Opravdu moc děkuji za krásnou recenzi!R^R^R^R^

0/0
28.4.2010 13:05

Ej.dzej.rimmer

Re: Velký dík Reactt

Zdarec chlape .Na cem tu Fifu hravas.Ze by jsme si mohli zahrat pokud je to konzole.I kdyz na pc FIFU muze hrat jen sebevrah ,ze ? :o)

0/0
28.4.2010 16:42

tomiik

Re: Re: Velký dík Reactt

Na x-boxu. Přezdívka Krutaktom.. :-) Když tak si mě hod do friendu a můžem zahrát..R^

0/0
29.4.2010 1:46

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Velký dík Reactt

Okis.Dnes si te pridam.Jsem ted vetsinu casu na playku,tak aspon zase potrenuju na xbox ovladaci.

0/0
29.4.2010 7:29

Lukas8102

Pěkný

Pěkně si mě navnadil na tuhle FIFU :) GJ

0/0
28.4.2010 8:46

Lukas8102

Re: Pěkný

myslím tím Reactt(a) :)

0/0
28.4.2010 8:46

reactt

Normální recenze, né ten paskvil co napsal autor recenze..

Jako tradičně vyšel nový World cup 2010.. Za normálních okolností mě fotbálky věnované velkým šampionátům nechávají chladné, ale tento fotbálek je snad jako jediný licensovaný fotbal stoprocentně odveden téměř k dokonalosti.. Konečně se fifa dočkala atributů jako jsou přesnost, rychlost přihrávek.. Tj. Deco je prostě v této činosti perfektní a vy to pocítíte.. Pokud budete hrát za slabší celky, pak je hra přihrávek daleko pomalejší a nepřesnější (ano, pro bývalé fanoušky PES je to výborná zpráva, jelikož kdysi PES 4,5,6 na podobném systému fungoval).. Míč se kutálý a lítá daleko lépe než tomu bylo ve FIFĚ 10 (opět by se dal přirovnat k dřívější sérii pes).. Hru zkrášluje ještě více ruzných nepřesností ve zpracování, odražených míčů, kontaktů hráčů atd. Prostě zde odvedla EA velký kus práce a rozdíl je vpodstatě větší, než tomu bylo mezi Fifou 09 a 10.. Jako další obrovský plus bych viděl vizuální stránku.. A to jak v průběhu hraní tak i při Cutscénách, které jsou konkurence schopné samotné sérii PES (která v tomto měla poslední baštu, ve které byla schopna překonat FIFU). Prostě vy hrajete fotbal, kterej je pohlednej a fanoušci, koučové a hráči jsou spokojení a naopak.. Nepřeberné množství záběrů které pochycují atmosféru v závislosti na situaci je něco uchvatného.. Pokud hrajete přátelák, fanoušky to nijak nerozhazuje.. Pokud však hrajete kvalifikaci, tak už je cítit jak atmosféra houstne.. Pokud hrajete playoff o kvalifikaci do hlavního turnaje, tak je to stejné haló jako v realitě.. No a když postoupíte na závěrečný turnaj? Celá hra se převlékne do barev turnaje a davové šílenství nabírá na obrátkách.. Konečně se také podařilo vyřešit penalty, které byly velkou slabinou FIFI 10.. Zde je ovlivňuje několik faktorů jako jsou nervozita, tj. vám lítá v měřiči ze strany na stranu čárka a musí udeřit do středu, kde je zeleného pole, které mění velikost v závislosti na atributech hráče, čárka také ze strany na stranu lítá rychleji v závislosti na důležitosti penalty.. Prostě penalty uprostřed kvalifikace nemají takový význam jako penalty ve finále (v realitě se to oběvuje pravidelně).. Systém je opravdu komplexní takže se vyplatí juknout třeba zde: http://ps3.ign.com/dor/objects/53046/2010-fifa-world-cup/videos/fifa10wcup_trl_penaltykick_4110.html.. Jako dalký velší plus je be a pro mód, který je velmi zábavný, jelikož ho můžou hrát až čtyři hráči..

0/0
28.4.2010 0:45

reactt

Re: Normální recenze, né ten paskvil co napsal autor recenze..

Vše začíná tak, že si zvolíte hráče, kterého jste používaly ve FIFĚ 10,

nebo vytvoříte nového a nebo zvolíte existujícího hráče.. S hráčem se pak snažíte dostat do základní jedenáctky, po té kvalifikovat zemi do závěrečného turnaje, no a po té vyhrát trofej.. Vše to zní jednoduše, ale systém je opravdu propracovaný.. Menu vypadá jako www stránka, na které máte všechny potřebné informace.. Kouč Vám zděluje požadavky, které musíte splnit, aby jste se dostaly do A týmu.. No a pokud k tomu připojíte další tři přátele? Je to nejlepší offline mód pro více hračů, jaký ve fotbalovém světě existuje.. Komentátor (ač bohužel pro některé Anglický) dosahuje neuvěřitelné kvality.. Komentuje jednotlivé situace daleko hlouběji, než tomu bylo v minulosti.. V průběhu zápasu Vás také informuje o výsledku z ostatních zápasů.. Speciálně při situaci, kdy o Vašem postupu či nepostupu rozhoduje druhý zápas ve Vaší skupině je tato libovka třešničkou na dortu a dodává tím pocit věrnosti.. Prostě jste všichni nalepení u TV nebo monitoru a hrajete o sto šest.. Mód je tak zábavný, že mě a mé přátele dokonce dokázal odtrhnout od reálného matche odvetného zápasu Lyon vs Bayern v HD.. Samozřejmě, že je Liga mistrů na vrcholu a o to více cením to, že mě hra samotná dokáže přesvědčit o atmosféře nadcházejícího mistroství i přez vrcholení evropských pohárů.. Online mód jsem ještě nezkusil, každopádně to co hra nabízí v Offline módu je opravdu zábavné a rozhodně překonává o velký kus FIFU 10.. Nemohu souhlasit s většinou toho, co bylo napsáno v původní recenzi, jelikož tomu tak opravdu není.. Hra zaslouží hodnocení 9-10.. Protože pokud by se jednalo o konkurenční titul FIFY 10, tak ji hra překonává a mnoho z nás, který dříve holdovaly nelicensovanému PES by nevadilo, že ve hře nejsou kluby.. Vše je to o pocitu.. A World Cup 2010 Vám v tomto směru předvede to, proč Vlastně fotbal tak milujeme.. R^

0/0
28.4.2010 1:11

reactt