Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Screeny z Test Drive Unlimited 2

Již první automobilové závody z otevřeného světa havajského ostrova O´ahu ve hře Test Drive Unlimited byly překvapením. Detailně zpracovaná krajina více než 1500 kilometrů čtverečních, 1600 kilometrů tratí všeho druhu. Druhý díl zjevně všechno překoná. Včetně dokonalé vizuální stránky. Podívejte se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dhatz

what the shit?

 taková kravina ten kužel osvětlení u toho Viperu, doufejme že to tam nezůstane, to už GTA SA mělo logičtější grafiku.

0/0
28.4.2010 16:02

mounty

Re: what the shit?

No ono je to jen takova tresinka na dortu jinak hodne hnusneho screenu.

0/0
28.4.2010 19:46

Eclipse_GSX

Co?

Grafika prvního TDU že byla úchvatný? Už na svoji dobu byla podprůměrná, filtrování textur si člověk musel vynutit přes ovladače grafiky a i pak byly stromy vzdálenější než 10 metrů slitý patlanice zelenejch odstínů:-/ No to vem čert, hlavně až nešetřej polygonama na silnicích, jako v prvním dílu. V kopcích to byly klokaní závody i při čtyřicítce, neskutečný.

0/0
28.4.2010 10:13

Regis

Re: Co?

No nevím, cos hrál ty.. ale na tu obrovskou rozlohu celého ostrova to bylo v té době naprosto skvostný... co bys chtěl na 1500 km čtverečních... ?

0/0
28.4.2010 11:07

Loader is back

Re: Re: Co?

Jasne ostrov bol pekny,ale tie zvuky aut,hruza a des.Grafika videl som lepsiu grafiku,ta hra ma nebavila,radsej si pockam na GTR a GT5.A ked nejake arkadove jazdenie,tak urcite NFS.TDU ma sklamalo vo viacerych ohladoch a dvojka to nezmeni

0/0
28.4.2010 13:40

Eclipse_GSX

Re: Re: Co?

Regis: Filtrování a rozlišení textur má nějakou souvislost s rozlohou ostrova? Grafika byla na tu dobu podprůměrná. Bylo mi těžce kradený, jestli je každej pátej strom stejnej, nebo jestli je v okolní dopravě jenom 10 druhů aut. Mně vadilo, že už na tu dobu byly vyblitý textury a filtrování se muselo vynucovat.

No a úplně nejlepší byla dohlednost;-D Okolní doprava se objevovala na vzdálenost círka 150m. Vzdálenost 150 m v 300 km/h je asi 1,5 vteřiny do srážky, a to nepočítám s rychlostí protijedoucího auta. No bezva;-D

Takže ještě jednou, grafika byla na tu dobu ošklivá, místy až silně nepraktická, a velikost ostrova na tom nic nezmění. Ten byl zpracovanej naopak moc hezky...

0/0
28.4.2010 15:18

jambajaa

Re: Re: Re: Co?

Ani náhodou, nesouhlasím..Graficky byla tato hra v té době rozhodně lepší,podprůměrná ani náhodou..Dokonce ji redaktoři velmi často chválili za pěkný vzhled (slabě řečeno,většinou to psali v superlativech)..Textury rozhodně nevypadaly špatně...To že se ti to nelibí neznamená že to špatné je.Pravda dohlednost byla poměrně malá ale to by akorát zvedalo náročnost na hw ještě výš..

Takže znova,grafika nebyla škaredá ani ošklivá,to že se tobě nelíbila je tvoje blbost,ale tak mě napadá která závodní hra podle tebe vypadala lépe? (Byl rok 2006/2007)

0/0
28.4.2010 19:08

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Co?

Vy si nedáte říct ;-D Když jsme už u arkád, v tý době byl na scéně rok starej Most Wanted a spolu s TDU vyšel Carbon. Obě tyto hry měly vyšší rozlišení textur a neměly problém s jejich filtrováním. Ani v jedný ze zmiňovanejch her nebyla vegetace (pravda, nebylo jí tolik) zdaleka tak upatlaná, jako v TDU. A zrovna tam je zeleně opravdu hodně, často vyplňuje polovinu obrazovky, tý upatlanosti si nelze nevšimnout. Jediný, co bylo opravdu precizně udělaný, byly samotný modely vozidel zvenčí.

Světelný efekty v TDU byly taky naprosto šílený. Někdo byl hotovej z toho, že hra obsahuje HDR efekt, ale teď prakticky. Bez HDR efektu jsem se často dostával do situací, kdy jsem neviděl na palubní desku - byla celá tmavá (tj. dokonale černá), kdykoliv nastala scéna s vyšším dynamickým rozsahem. Po zapnutí HDR efektu se obloha přepálila do běla, a čistě černá se stala hodně tmavě šedivou, takže palubní deska sotva viditelná. Nemusím snad říkat, jak je to absurdní situace, tohle se vám za volantem prostě nestane. Maximálně kvůli protisvětlu nevidíte ven, ale aby vám zčernaly budíky?

Interiéry aut, opět, nizoučký rozlišení (a to hraju v 720p). Upatlanej interiér, kde bylo všechno na svým místě, ale bez detailů. O dohlednosti dopravy už reč padla - mimo to, hw nároky by to nijak nezvýšilo. Hustota dopravy nebyla nijak vysoká, a dohlednost vegetace byla mnohem menší. Ta by případně ovlivnila výkon.

A k tomu všemu bylo celý TDU náročnější než Most Wanted a Carbon dohromady, zvlášť HDR bylo žrout výkonu. Nejvíc mě dokážou vytočit screeny od výrobce, kde je veškerá vegetace hezky ostrá. No já toho s 16x filtrováním přes ovladače nedosáhl, akorát se mi dál prokresluje středová čára, nastavení ve hře max. Ten ostrov se jim povedl zpracovat hezky, ale zároveň v něm bylo hodně chyb (především teda v kopcích) a graficky to zázrak nebyl. Spíš hodně špatně optimalizovaná hra, vždyť si mi to vzalo výkonu jako Gothic 3.

Tohle jsou fakta, ne moje blbost. A rok 2006/2007 není pravěk, jak se patrně domníváte. Neřekl jsem, že grafika byla škaredá ani ošklivá, ale podprůměrná, a za tím si stojím. Postavte se třeba na hlavu.

0/0
28.4.2010 20:53

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Co?

Nedáme si říct,protože to není pravda..Uvádět Carbon jako hezčí hru není zrovna chytrej nápad..TDU má zas mnohem větší svět a ta rychlost tam byla taky lépe udělaná než v NFS..Vyšší rozlišení textur sem u nich teda rozhodně nepostřehl a stromy v TDu nevypadají nijak špatně..Co se týče vegetace v nfs a okolních oběktů,nic pěkného.Mě bavily jak NFS tak TDU ale jsem is jist že TDU je hezčí než Carbon,o tom žádná..Problem kterej si popisoval s HDR se mě osobně ve hře nikdy nestal,tak nevím...Jezdil jsem s pohledem z vozu ale jediné co mě opravdu někdy pěkně naštvalo bylo když jsem nesměl pokazit vozidlo a najednou jsem narazil do něčeho neviditelného a ještě po mě šla policie..Ale takové chyby se musejí omluvit přeci jen ta hra byla opravdu velká

Nesouhlasím s tím že interiery měli malý rozlišení a pak i snaha se cení,a zase s čím to xhceš porovnat?Žádná jiná závodní hra tento pohled mylsím v té době neměla.A pokud ano byla jisto jistě graficky horší.NSF nemá interiery od dílu porsche nebo Hot pursuit 2 teď nevím,mylsím že v Hot pursuit už nebyly a jiná hra s interierem mne nenapadá..

Ohledně ostrosti vegetace,nevím o čem mluvíš já měl vše nádherně ostré..HDR mě v interieru taky neblblo,možná byla chyba někde na straně tvého pc či konzole bo na čem si to hrál..Jinak,jasně si napsal že ta hra měla šerednou grafiku,v příspěvku jen o jedno výše..Ale to nechme..Vem si screen z kterékoliv jiné hry z té doby a porovnej ho s TDU a uvidíš že TDU je výrazně hezčí..A rozloha ostrova s tím má také co dočinění..HDR je žrout výkonu to jo ale spoustu výkonu potřebovaly i jiné věci a jak sem psal..HDR bylo uděláno dobře.No,možná si to znova rozehraju abych se přesvědčil že nekecám..Ale ohledně hdr jsem si jist že neblblo a vegetace a textury byly ostré (na onu dobu)

Stavět se na hlavu nebudeme,ty to tak vidíš jak si napsal je to tvůj názor..Kvůli tvému názoru se nebudu stavět na hlavu,já vím že to tak není (alespoň podlě mne) a za tím si zas stojím já..Hodně lidí a recenzentů chválilo grafiku TDU v superlativech,ty tvrdíš že se zmýlili já zas že ne...Tak to prostě je a z toho se zas můžeš stavět na hlavu ty..

Dodatek dále--sem se to už nevejde

0/0
29.4.2010 0:19

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co?

Přijde mi že se považuješ za velkého odborníka,podle stylu

tvého psaní..Jsem si jist že tvůrci ale udělali maximum pro vzhled hry,pokud myslíš že

bys to dokázal lépe,tak prosím..Ale uvádět Carbon jako hru která má být hezčí než TDU a má mít ostřejší textury a tak..To fakt ne hele..Carbon měl děsný textury,byla furt noc takže tím to trochu zapadlo,detaily okolí naprd a vegetace byla hnusná..

http://carbon.nfscenter.net/data/screeny_pc/0035.jpg

Tu máš ty tvoje ostrý textury a hezkou vegetaci,a jde o pc screen.Takhle rozmazaný textury sem dlouho neviděl,a to je NFS mnohem menší hra.Ba ne,každej musí vidět že TDU je hezčí a textury mají lepší kvalitu.Tak to prostě je,a nic s tím neuděláš..Každej to musí vidět..

0/0
29.4.2010 0:28

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co?

Prostě,TDU nemělo ve své době podprůměrnou grafiku,pokud NFS bylo bráno jako průměr tak TDU bylo mnohem lepší..A to že to říkáš ty to neznamená že je to pravda..

0/0
29.4.2010 0:29

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co?

Hm, když se podívám na tvůj screen z carbonu, myslím, že nadále netřeba diskutovat. Nižší nastavení už ve hře navolit koukám nešlo;-D

A teď trochu reality z TDU. Nevím, z jakých verzí tohle pochází, ale můžu s čistým svědomím říct, že takhle vypadá hra v "plným nastavení" (kdyby totiž bylo co nastavovat, ono prakticky není). Z druhýho screenu je skvěle vidět zmiňovaná suprová dohlednost. Zároveň ta čistá černá alá stín pod autem - to je ten problém s nasvícením scén. Pohled z auta, viz. problém s budíky. Se zapnutým HDR zčásti zmizí, zato obloha bude dokonale bílá.

http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/51df877ab696e84db924d25712ad1bff637ba283.png

http://bbsimg.ali213.net/attachments/day_070203/TestDriveUnlimited%202007-02-02%2022-16-52-78_21IB3zSBqqys.jpg

0/0
29.4.2010 20:15

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co?

Nebo

http://blog.pcnews.ro/wp-content/photo/2007/03/image001.jpg

Vegatece je upatlaná i na středu obrazu, kam nezasahuje ten khůl blur efekt (kterej šlo díky bohu vypnout). Takže tam by textury měly bejt ostrý, žel nejsou. V roce 2007 při 1280x960 by snad ty textury ostrý bejt mohly. Kdyby ve fullHD, neřeknu, ale...

0/0
29.4.2010 20:20

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co?

To je ale právě ten blur effect a tohle se týká pokud vím i need for speedu,že to bylo celý rozmazaný..Nehledě na to že když zastavíš tak ostrý textury jsou..Blur je jen efekt kterej je při rychlý jízdě,takže to nemůžeš brát jako že sou rozmazaný textury...Stačí zastavit a je to v pohodě..a texstury sou lepší než v NFS

0/0
29.4.2010 20:49

jambajaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co?

Není to můj screen,je to z fan stránek,a nejnižší to určitě není--Stačí kouknout na ono auto které ale vypadá relativně dobře..

Ohledně toho TDU to fak nevím z čeho to je screen z wii?:D:D No,dobře asi ne,ale na pc to u mě vypadá nádherně a takhle rozmazaný to rozhodně nemám..Asi si to nainstaluju a vytípám screeny,ale nechce se mě :D .No,ale říkám ti,budíky a všše u mne vypadá dobře,textury jsou ostrý a stíny jsou v pohodě..Dohled taky není nijak blbej,to je asi tak jako v tom carbonu..

Jinak ty screeny cos tam hodil,ten druhej je stoprocentně z low nastavení a nebo z konzole..To je vidět na první pohled..

No já to vidím tak že asi má každej svůj styl kterej se mu líbí,tobě se líbí carbon mě zas naopak..

0/0
29.4.2010 20:47

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co?

Mně se Carbon nijak nelíbí, závodně je to zklamání, bavil jsem se o grafice. Blur efekt by neměl zasahovat do středu obrazovky, pouze po krajích by měl "simulovat pohyb". Samozřejmě co se závodních her týče, u prudkejch otoček např. v FPS akci je to něco jinýho, i když ten efekt opět nesedí. Bohužel neexistuje lepší alternativa, snad je hrát v kinosále bez rozpatlávacích efektů.

0/0
2.5.2010 17:56







Najdete na iDNES.cz