Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Red Steel 2 je zábavnou střílečkou z Divokého východu

Ve střílečkách je nejdůležitější být dobře ozbrojen. A duo katana a kolt tomuto účelu slouží dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

(+,+) Mr. Trigger

Red Steel dobré ale...

prosím Wíí sešli nám Dead Space Extraction na Games for Windows live marketplace/Steam, PSN, a Xbox Live Marketplace aby se na Dead Space 2 čekalo snadněji ;-(.

0/0
5.5.2010 13:26

UrsusLuin

75

Když je to jasná volba pro wiičkaře, proč tak nízké hodnocení? Nebo strop pro Wii je někde jinde?

Příběh je jednoduchý, a proto nebudete ani vědět, co se děje? Zajímavý obrat v recenzi. Nějak ho nechápu. Popisovat, že k ovládání chůze se používá nunchuk, tedy jeho analogová páčka je stejné, jako říkat, že chůze v God of War se provádí analogovou páčkou, nebo že v Call of Duty míříte myší, proč tam jsou takové blbosti a o samotné hře se dozvím skoro prd? :( Boss je tvrdší než řadový bojovník, další zbytečná informace!

Sedm, osm hodin na střední obtížnost není dlouhá doba? No, no, no, v dnešní době? No,... u akční hry bych to viděl pomalu na průměr.

Tohle je prostě ukázka toho, jak by recenze neměla vypadat. Bohužel, jak je u Chvalíčka zvykem. Opravdu škoda, Red Steel 2 si jistě zaslouží lepšího recenzenta!

0/0
5.5.2010 12:05

pan.klobouk

Re: 75

Autor je opravdu expert, souhlas. Doporucuju tez par dni starou recenzi MotoGP 09/10, tam se clovek taky dozvi veci. Zvlast "jízda ve vzduchové brázdě" pobavila.

0/0
5.5.2010 12:13

Mirabell

Re: 75

Ano. Stupnice a vnímáni her na Wii je opravdu jiné (Wii vlastním pro rejpali). na Wii se jako kvalitní/must-have/ apod hry označují tituly, které by na ostatních platformách byly totálně odsouzeny už jen kvůil ovládání. Dokážete si někdo představit jak by na PC/Xbox360/PS3 dopadla FPS, kde by se pohled otáčel jako v RTS najetím kurzoru na kraj obrazovky (Halo, Killzone, Half life... hráli by se stejně dobře). Nebo dokážete si představit, 3rd person hru, kde kameru otáčíte tak, že stiskem jednoho tlačítka se natočí směrem az vaše záda? (Uncharted, gears of War, WoW...)?

s tímhle někdo přijít na osttních platformách, tak se všichni plesknou do čela s tím co to kdo vymyslel za 3.14čovinu a dají od toho ruce pryč.. Na Wii jsou takové hry vyzdvihovány do nebe za svoji hratelnost a originalitu.  Protože tam nic lepšího není a hlavně je to kurňa na božské Nintendo a když se to prodává v milinech, tak na tom musí něco bejt.

0/0
5.5.2010 15:45

UrsusLuin

Re: Re: 75

Prosím tě a na co teda to Wiičko máš?

To ovládání FPS u Wii mi přijde náhodou lepší než gamepad i než myš+klávesnice. Jasně, subjektivní názor. A souhlasím s tím, že kdyby se hýbal celý obraz s nitkovým křížem stále uprostřed, bylo by to mozná lepší než to, co je teď. Ale i ten stávající model je přijatelný a dobře hratelný.

A abych si to ujasnili - nehodnotím z videí, Wii mám taky doma.

0/0
5.5.2010 16:24

wesc

Re: Re: Re: 75

Tady jsme to resili .... http://bonusweb.idnes.cz/diskuse/Article.A100427_132854_bw-zurnal-konzole_vdp.idn?vlakno=40130591

0/0
5.5.2010 16:31

UrsusLuin

Re: Re: Re: Re: 75

Celý Mirabellův předpoklad je ovšem špatný, protože nepočítá s jednou věcí - a to sice, že ovladač si vždy každou chvíli překalibrovává pozici 0, takže je zcela irelevantní, jak vysoký je hráč a jestli stojí víc vpravo, nebo vlevo.

0/0
5.5.2010 17:33

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: 75

Což je právě to co jsem psal, že je problém. Že je hráčův postoj zcela irelevantní. U her jako Red Steel může tentýž pohyb znamnat úplně něco jiného jen podle otho jak blízko jsi obrazovce (můžu mít meč u pasu nebo plně napřaženou ruku dozadu) a podle toho zda jsem malý dítě či urotlej chlap.

K těm FPS - jak už jsme psal. Netvrdím, že je to špatný a nehratelný. Ty hr určitě zábavný jsou (ne všechy nsamozřejmě - Zeldě ovládání neodpoustím). Ale myslím že by mohli bejt lepší s použitím dnešních standartů. Hry se vyvýjejí a to že dřív stačilo mít osmisměrnej joystick a čtyři tlačítka neznamená, že mě to uspokojí stejně dobře dnes. Obsencí durhýho sticku u mě Nintendo hodně kleslo, protože s ním by se otevřela spousta možností jak udělat ty hry lepší a příjemnější na ovládaní.

Jinak směrovej kříž přece nemusí bejt uprostřed obrazovky. Ať se ovládá mířením. Ale s tím, že když se chci rozhlídnout, tak ať to můžu udělat nějak lidksy :-) Stick na rozhlížení + míření na croshair se přee nevylučují.

A u Maria nebo u té Zely by fakt něco na otáčení kamerou prospělo opravdu hodně. Když se po místnosit musím rozhlížet otáčením celýho těla, tak fakt teču.Zvlášť když otočit se můžu jen popoběhnutím. Na skákaní po plošinkách fakt nářez.

Druhe jstick by určitě nebyl tak náročnej zapracovat. A ať mi nikdo netvrdí, že by ho nikdo neměl potřebu používat, protože by ho vůbec nepotřeboval.

0/0
5.5.2010 19:38

adis002

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 75

Nesouhlasím... druhý stick je Wiičku úplně k ničemu... hry na ostatních konzolích ho používají JEN k tomu míření, kamera se tam otáčí stejně hrozně jako na Wii... Wii má prostě IR kameru a senzor bar= mnohokrát lepší mechanismus jako druhá analogová páčka... takže nechápu, proč ti tam chybí ;-) :-/

0/0
5.5.2010 20:29

Mirabell

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 75

Protože když v Mariovi plavu pod vodou, tak se mi kamera motá úplně jinam než byhc potřeboval. Protože když v Zeldě mám odněkud někam přesně skočit a chci si seštelovat pohled, tak je to zbláznění. Nemluvě o tom, že se stickem jde koukat nahoru a dolů, což je tady třeba peklo. Fakt by to se stickem nebylo lepší?

A u FPS? In utkay to není úplně ono. Už jen proto, že je to defakto digitální (a nebo se musíš přesně trefit d osprávnýho místa v rožku). Protože přesunout pohled šímko a každým směrem jinou ryhlostí (protože se chceš otočit dozatu a přitom mrknout jen lehce nahoru) je tady se stickem naprostá pohoda. S kurzorem na kraji obrazovky dost nepraktický. Hratelný t ove výsldku je jen, protože tam ještě máš lock+on systém, protože bez tohodle pomocníka co autoaimuje za tebe by jsi se proti rychlejším nepřátelům úlně zbláznil. Zjeména u těch co teba v Metroidu musíš trefovat rycle zezadu.

Ale pokud se ti pohled v Zeldě ovládá úplně stejně přirozeně jako v Goew/Uncharted, brát ti to nebudu.

0/0
5.5.2010 20:41







Najdete na iDNES.cz