Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sniper: Ghost Warrior - headshoty

Akční titul Sniper: Ghost Warrior od týmu City Interactive vypadá lákavě od samého počátku. Je tu džungle, ve které se můžete jako snipeři krásně krýt a likvidovat nepřátele na dálku. A když zásah, tak do hlavy. Mrkněte na trailer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mechwarrior

očakávanie sa naplnili

Súhlasím s väčšinou, v tomto videu sa naplno ukázala vypatlanosť autorov tohoto "skvostu". Evidente je robená pre efekt, je určená širokým masám náctiletých deciek ktoré nemajú ani páru o práci odstrelovača. Nehovoriac o balistike alebo chovaní sa tiel po zásahu - je komické pozerať sa na to ako nepriatel po zásahu do hlavy urobí salto ;-D ale ako som písal, decká a ľudí chudobných duchom to bude baviť.

0/0
28.4.2010 21:04

mechwarrior

Re: očakávanie sa naplnili

pozrite si toto video http://www.youtube.com/watch?v=ho856Qa0Bss&feature=related , je to starý dobrý Crysis s modifikáciou - takto sa majú chovať telá po zásahu ! Oproti tomuto vyzerá Ghost Warrior ako nejaký amatérsky počin.

0/0
28.4.2010 21:13

USER47

Re: Re: očakávanie sa naplnili

Podle mě i ta modifikovaná Crysis by se mohla učit třeba od GRAW2, kterej měl asi nejrealističtěji působící ragdoll, na jakej jsem ve fps narazil.

0/0
28.4.2010 22:09

mechwarrior

Re: Re: Re: očakávanie sa naplnili

v GRAW2 mi ragdoll pripadá trochu gumovitý ale určite je to nadpriemer to je fakt.

0/0
28.4.2010 22:19

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: očakávanie sa naplnili

... navyše v GRAW2 je zbraň bez pohybu. Každý kto strielal zo zbrane s puškohľadom so zväčšením 8-16 alebo viac vie, že udržať zbraň prakticky nehybnú tak ako v GRAW2 nie je v ľudských silách a to ani v lehu s bipodom. Crysis pôsobý profesionálnejšie.

0/0
28.4.2010 22:29

menyLezi

Re: očakávanie sa naplnili

Jestli chceš realitu, hraj Armu, nebo rovnou vstup do armády. Hry mají být zábavné, ne realistické, to by pak byla neúnosná nuda a hrálo by to pár skalních nadčenců. Kdyby někdo například natočil film o pravé práci detektivů, nikdo by se na něj nedíval ;).

0/0
24.6.2010 22:45

mounty

city interactive

Nejsou nahodou city interactive ti sikulove, co vydavaji zasadne naprosto desive hry typu terrorist takedown (myslim ze je primo od nich)? Jestli jo tak prinejmensim cumim na kvalitu grafiky, ktera je na jedno z nejhorsich vyvojarskych studii pomerne kvalitni. Ale jinak to vypada na silne shitoidni hru, ktera asi nebude mit s realismem vubec nic spolecneho. A souhlasim s Ondrou151, krabicky s munici me dost znechutily.

0/0
28.4.2010 19:44

Ondra151

nic moc..

stačí čas 1:58 - hned jk ho kulka zasáhne, tk padá zbraň s dvěma krabičkama munice na zem.. :-/

0/0
28.4.2010 15:15

Tar-Mára

slusna arkada

krizek vzdycky miri presne  tam kam leti kulka....zadna balisticka krivka, naproste bezvetri.....zlata pripjat mission z prvniho modern warfare,,,,,

0/0
28.4.2010 14:41

USER47

Re: slusna arkada

To, že se nemusí nadstřelovat, by mohlo značit nastavování mířidel. V reálu snipeři taky nemířej nad objekt. Divnej mi ale připadá ten konec, kde sniper zasáhne běžícího muže, aniž by střílel kousek před něj. Nejspíš tam nebyl ani vítr, kterej by to mohl teoreticky nějak ovlivnit.

0/0
28.4.2010 15:38

adis002

Re: Re: slusna arkada

ono se spis jedna o to, ze video je z konzoli, kde by se tezce nadmerovalo... kdyby byly ke konzolim mysky- prosim.. .at si kazdy nadmeri... jenze na konzolich kde minimalni pohnuti muskou znamena posunout se pohledem o metr pred cil= neni mozne tam udelat to "strileni kousek vedle" ;)

0/0
28.4.2010 16:42

USER47

Re: Re: Re: slusna arkada

No, třeba OFP:DR je primárně konzolovka, přesto je tam balistickej model poměrně solidní a při střelbě na vzdálenost stovek metrů to občas není nic lehkýho ani s myší (hlavně díky zmršenýmu nastavení mířidel na strašně malou vzdálenost:-D).

0/0
28.4.2010 17:36

Yerm

Re: Re: slusna arkada

No ale tak by tam to nastavování skutečně bejt mělo. Těžko někam přijdeš, najdeš cíl a on je zrovna na tu vzdálenost na kterou máš nastavený mířidla.

0/0
28.4.2010 17:36

Dr.Sid

Re: slusna arkada

Jj .. trapas.

0/0
28.4.2010 16:36







Najdete na iDNES.cz