Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vydání PC verze nového Prince posunuto

Nejnovější díl příběhů perského prince, který vyjde pod názvem Prince of Persia: The Forgotten Sands, se na PC opozdí. Vlastníci PlayStation 3 a Xboxu 360 nemusejí mít obavy, hry se dočkají 21. května, majitelé PC až 11. června.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pan.klobouk

absolutni nezajem :)

Vubec nejlepsi je, jak tu novy Prince ale vubec nikoho nezajima. V diskusi neni snad jediny prispevek, ktery by ho resil. Bude podle filmu? Bude to remake nebo rozsirena verze Sands of Time? Bude kresleny jako posledne? Bude temny? Bude tam krev a usekane koncetiny? Ne, absolutni nezajem, strcte si to Ubi za klobouk.

O co hlavne jde, je ochrana. Bude? Nebude? S netem? Bez netu? S mediem v drivu? Nebo jak to teda vlastne... ;D Jinak Ubisoft by to mel vazne prehodnotit a tu svoji uber ochranu zcela zavrhnout. Meli by pochopit, ze kdyz jim hru bude chtit nekdo ukrast, tak ji proste ukradne. A odskace to vzdycky jen platici zakaznik, pirati jsou vysmati.

0/0
9.5.2010 12:26

(+,+) Mr. Trigger

Re: absolutni nezajem :)

Přesně ;-D. I mě tak nějak připadne zajímavější ten cellshadovaný než tento. Ale byla to teprve "ochrana", která mě odradila a definitivně přesvědčila jít právě do verze 08, než do nového. Když Ubisoft baví mydlit si schody kde to jde ...

0/0
9.5.2010 13:51

IARK - BAN za králíčka.

Re: absolutni nezajem :)

Tak jde hlavně o to, jak byla napsána novinka, neobjevilo se pomalu nic noveho, jen domenka autora o ochrane a to je tedy posledni dobou oblibenejsi diskuze nez xbox vs PS ;-D Uprimne, me ochrana nijak nevadi, ale po minulem zklamani princem, asi pockam jak dopadne tenhle, zatim nejlepsi "3D" dil je dle meho WW.

0/0
10.5.2010 8:28

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: absolutni nezajem :)

A co se ti nelíbilo na PoP z roku 2008?

0/0
10.5.2010 9:56

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: absolutni nezajem :)

styl, grafika, hlavne to, to byly spis boje 1 na 1, nebyly tam takovy pekny komba z WW a i to omalovani mi nejak nesedlo, mozna, ze bych si to dokazal i zahrat, ale zatim je spousty lepsich veci

0/0
10.5.2010 10:05

pan.klobouk

Re: Re: absolutni nezajem :)

To je sice pravda, ale pro priklad bych dal clanek o F1 2010. Ten je taky cely o nicem, veskery text se tyka veci, ktere jsou u zavodu F1 samozrejme. Jedina hodnotna informace je o sezone 2010 a tu bych tak nejak u hry s nazvem F1 2010 cekal. ;)

No a podivej se tam na diskusi. Resi se jen formule, jizdni model, prvky arkady, osvicena grafika v podani Codemasters... vcelku vesmes vsechno veci k tematu. Chudak Prince, asi ma vazne po sezone a nikoho uz nezajima. :)

0/0
10.5.2010 10:11

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: absolutni nezajem :)

jak rikam, neresi se tu nic noveho a vse co se chtelo se jiz resilo, oproti formulim, kde se takove veci resi az ted. Kdyz se kouknes na prvni clanky, je to jak s tou formuly, ale tedy jediny co je noveho je ta domenka, ktera jak rikam dost lidi rozohni. Takze pokud by tam nebyla, tak k teto novince by v diskuzi byly 2 prispevky. Je pravda, ze by mohla byt sekce JPP (jedna pani povidala), tam by stacilo dat prispevek "slysel jsem, ze v SC ma byt novy druh ochrany" a mel by si hned 200 prispevku, ale proc to delat, kdyz si muzeme zaofftopicovat u "novinky", ktera je defakto to samy :-)

0/0
10.5.2010 11:03

Dhatz

apple

je snad starým nepřítelem pro všechny, ne?

0/0
9.5.2010 11:58

junior1099

kdy

Kdy mě budou monitorovat, až budu dělat nějakou práci ve Wordu apod., protože budu muset být připojený k internetu na jejich server?

Nekupovat... nic takového. Nepodporovat...nic takového. Jen by se to uchytilo do budoucna, nejen ve hrách. U her to začíná... nakonec bude někdo vědět, kdy se du vys*at, ne?

Škoda, že se to týká mojého srdcaře Princa a já nebudu mít origoš vedle zbytku Princovy sbírky... Jsem zvědavý na čísla ( i když mě nikdy v ničem vůbec nezajímaj), jaký bude mít dopad ta jejich sprostá ochrana.

0/0
8.5.2010 17:45

jambajaa

hmpf

Tahle DRM právě akorát škodí prodejům (ne jen)jejich her na pc..A UBIsoft pak jen řekne že už nemá cenu na pc vydávat hry protože hraní na pc umírá (na základě prodejů jejich her kterým prodeje jistě budou klesat) Ale to že si za to mohou sami jim už vadit nebude..DRM je hnus a tohle je hnus ze všech největší..Tenhle díl prince sem chtěl koupit ale už na to kašlu..

Dělají z nás blbce,být připojen k internetu za singlu to už je fakt moc.

0/0
8.5.2010 11:43

_Zanek_

Re: hmpf

Jasně, dělají z nás blbce...

Jen si říkám, co z nich potom děláš ty, když tvrdíš, že si nedokáží spočítat, nebo ze statistik prodejů v různých časových obdobích (po vydání hry, po zveřejnění cracku atd.) vyčíst, jestli se jim finančně vyplatí vydávat hry DRM free tak, aby ji jeden koupil a dalších jeho 20 známých zkopírovalo, nebo s nějakou ochranou, které tomuto zabrání.

Kolikrát si říkám, jaká je škoda, že zdejší experti na prodeje softwaru, jednou nezaloží vlastní vydavatelskou společnost a všem nám tu neukáží ten ekonomický zázrak v praxi - prodeje AAA her bez jakýchkoliv ochran za 1€. Oni budou vydělávat a my všichni budeme spokojení ;-)

0/0
8.5.2010 13:27

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: hmpf

_Zanek_ Jiní vydavatele, Sega, EA, Codies, THQ, 2K,Capcom...

...mají z PC her velmi dobré zisky, i když používají méně agresivní formy DRM. Složily snad teď někdy nějakého vydavatele piráti?

Codies - mají problémy protože neměli poslední dobou žádné hity.Midway - složili se z dluhů způsobených nevyhodným hospodařením.On se Ubisoft k tomuhle zoufalému kroku odhodlal hlavně z nenaplněných očekávání ohledně prodejů. Každá hra není megahit, kterého se prodá meloun za 1. měsíc a obzvlášť některé PC hry vydělávaly spíše dlouhodobě. Ass Creed 1 se nijak zvlášť na PC neprodával hlavně proto, protože ho zpozdili oproti konzolovým verzím skoro o 5 měsíců logicky to pak zajímá míň lidí. Samozřejmě pak fňukali, že to bylo tím, že jim to uniklo předčasně na net a proto že ..;-D Jasně a ještě tu o Karkulce, to samé se stalo třeba i X360 verzi Mass Effectu 2 a jaké byly prodeje.

Portfolio Ubisoftu Silent Hunter, Settlers, Princové apod. to nejsou hry pro každého, za uvedením této "ochrany" bylozkrátka, že měli velký ubíci v8-oči a mysleli si kdovíco o kolik peněz že nepřicházej a drahou, otravnou a zbytečnou ochranou docílili akorát toho, že se piráti ke svým bombónkům dostali o něco málo později.

Další mé reakce už budu směřovat na tvůj email zanek@ubisoftczech.cz ;-D

0/0
8.5.2010 14:36

_Zanek_

Re: Re: Re: hmpf

Já se ale bavím o vynechání DRM a ochran obecně. Každá z těch firem se své produkty chránit. To, jestli ty jednu ochranu považuješ pro sebe za méně obtěžující než druhou, je myslím v této diskuzi irelevantní.

0/0
8.5.2010 14:44

Raynor

Re: Re: Re: Re: hmpf

např. Sins of a Solar žádnou ochranu neměl a prodával se na hru zaměřenou na úzké spektrum hráčů docela dobře... Já to vidím tak že když vydavatelství osloví nějakého investora tak ten vo tom vý absolutní kulový a chce nějaké záruky /to jestli je hra dobrá špatná nepozná/, a tak když mu řeknou hele my tam dáme super mega cool ochranu tak jim kývne... A vo tom to je...;-D

0/0
9.5.2010 22:23

_Zanek_

online DRM

Vysvětlí mi někdo, proč si p. Škoch myslí, že když obešli server AC2, tím pádem padl celý princip online DRM? Není to první novinka, kterou tímto způsobem napsal, a která vyznívá tak, jako by BW byl spíše warez web než herní web....

Btw. kdyby byl trochu kompetentní, zkusil by do googlu zadat "forgotten sands DRM" a bylo by mu jasné, že minimálně v tuto chvíli se s online DRM v novém "Princovi" počítá

(viz. např. http://store.steampowered.com/app/901231/?l=czech )

0/0
7.5.2010 23:42

tondach666

Re: online DRM

Ochrana padla ve všech hrách tj AC2 , Settlers 7 a Splinter cell Conviction jsou plně ofline hratelné . Navíc tato ochrana je nanejvíš otravná a nesmyslná proto by bylo logické ji do her nedávat. Samozřejmě to někdo s vašim iq nemůže pochopit

0/0
8.5.2010 0:12

_Zanek_

Re: Re: online DRM

Jestli je tak otravná, jistě to Ubisoft pocítí na ziscích a zbaví se ji. Upřímně, výkřikům lidí typu "na protest existence ochrany si hru nekoupím" se opravdu jen směji.  Ono to totiž znamená, že:

a) by si tu hru nekoupil, i kdyby byla úplně bez ochrany (nestojí mu za to)

b) je tak trefený, že kupuje hry jen proto, aby je měl, a ne proto, že je chce hrát ;-D

Chápu jediný argument a to ten typu "demo mi na mé wifině nejelo ideálně, tak hru bohužel nemohu hrát (a nekoupím ji)". Ale takových je po netu velmi málo...

... každopádně, počkejme si - čas ukáže. Třeba opravdu Ubisoft oznámí, že ta ochrana je pro jeho zisky kontraproduktivní a v dalších titulech nebude.

0/0
8.5.2010 0:33

DvorkaM

Re: Re: Re: online DRM

Milý Zaneku, jmenuji se Michal, mám ve svém držení zhruba 30orig her. Mezi nimi Assasin Creed 1, Splinter Cell Chaos Theory a Age of empires 3 (to je trochu mimo soudek ale říkal jsem si že 2 by byli málo). Neříkám že občas nepirátím to by mi v čechách stejně nikdo nevěřil, ale držím se pravidla, když se mi hra líbíla tak jí koupím.

Hry Settlers 7, Assasin creed 2, Splinter cell conviction... bych si rád zahrál, ale jelikož nesouhlasím se systémem ochrany tak jsem si je nekoupil nepirátil. Možná jsem jenom výjímka proti tvému argumentu, ale kdyby ses poptal lidí, myslím že si všimněš že to takto udělalo spousta lidí.

0/0
8.5.2010 9:27

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: online DRM

Právěže se o tomto s lidmi ze svého okolí občas bavím a neznám nikoho, kdo by hru chtěl koupit, ale "na protest" nekoupil.

0/0
8.5.2010 13:29

Raynor

Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Já už takhle nekoupil Bioshock a Setlery 7 a ani jsem je nehrál...Za to kamarád si v den vydání koupil AC2 a taky si nezahrál;-D páč server 2 dny po sobě nešelRv

0/0
9.5.2010 22:12

Regis

Re: online DRM

Být tebou, tak ty novinky čtu pořádně i tam, kde se ti to nehodí.. protože obejití serveru byl první krok, dnes už je dávno celý systém ochrany odstraněn a ještě se hackeři Ubisoftu vysmáli v tuším readme... připadá mi jako bys tu hájil zájem distributora Ubi nebo tak něco.. když pliveš na BW jen proto, že uvádí fakt, že ochrana už padla a díky tomu může být nějaký její update, který by způsobil u prvních her různé problémy. Stejně jako poprvé ta jejich slavná ochrana způsobovala občasnou nehratelnost Silent Huntera 5... prober se.

0/0
8.5.2010 0:26

_Zanek_

Re: Re: online DRM

Myslím, že oba mluvíme o stejné akci - já tomu prolomení online DRM neříkám.

0/0
8.5.2010 0:34

Regis

Re: Re: Re: online DRM

Pochybuji, že mluvíme o stejné věci. Ubisoft vytvořil ochranu, která donutila každého, kdo chtěl hrát jeho hry byť normálně singl offline, aby byl online. Tato ochrana se nejprve obcházela emulací serverů Ubisoftu, poté byla zcela prolomena a koupená hra dostala crack, který ji umožnil hrát normálně bez jakékoliv emulace serveru, bez čehokoliv.. prostě jako u jiných cracků..

K Tvým poznámkám. Nejde tady o zisk Ubisoftu, nejde o pirátství.. to nehájím. Co je VELKÝ problém, je to, že jejich omezení je špatné. Na normálních notebookách (nemusí stát 50 tisíc) si mohu v pohodě jejich hry hrát.. tedy pokud sedím doma a jsem připojený. Na to ovšem notebook není. Je na to, že si ho beru sebou. Pouštím si na něm filmy, hraju hry. Od Ubisoftu nemohu. Neřešme kde, zda je ideální hrát na chalupě hru místo čučení na západ slunce.. (občas leje týden,že?) jde o to že tu omezení je. Proto je tento systém ŠPATNÝ... proto ho nemá nikdo rád. A ačkoliv nepirátím, kdybych měl o ubisoftí hru zájem, crack si pořídím. Asi tak.(což neznamená apriori, že bych ji pirátil, jen vyřadil ten idiotský systém)

0/0
8.5.2010 1:15

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: online DRM

Regis: R^

-Zanek-:Já notebooky rád na pořádny desktop nedám dopustit. Nepirátím nikdy. Od Ubisoftu mám na PC Ghost Recon 2, Ass Creed 1, Dark Messiah, H.A.W.X, Call of Juarez 2, komplet BiA a myslím, že si nezasloužím, aby se mnou Ubisoft jednal jako s potenciálním zlodějem.

Chtěl jsem si koupit nového Prince za full cenu, ale dokud ta ochrana úplně nezmizí, neudělám to, raději si koupím starší cellshadovaný PoP (2008) ve sběratelké edici za stejnou cenu, jako se teď bude prodávat teď nový PoP ale bez buzerování.

S internetem problém nemám, ale odmítám být připojený během single-playeru z principu, jsou určité meze, které by se neměly překračovat a Ubi to udělal a myslel, že mu to projde.

Zanku nepracuješ pro Playmana?? ;-D 

0/0
8.5.2010 11:13

Regis

Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Vystihl jsi tady jeden bod, kterého si málokdo všimne. Všechny ty ochrany, ať už jakékoliv, jsou de facto jednání se zákazníkem jako s potenciálním zlodějem. Přitom žádná nemá smysl, protože je brzy prolomená, kdo krást chce, krást bude a není co řešit. Ale doporučuji počkat s tím rozhodnutím okolo PoP... protože já si například koupil Mass Effect, koupil Crysis (etc) a mám crack, který mi umožňuje, abych se neotravoval s vkládáním hry do mechaniky. Pokud bych si tedy kupoval něco od Ubi na PC, tak počkám na crack a koupenou hru si uzpůsobím tak, aby mě neotravovali. Tady totiž opravdu jde o princip. Ubisoft ohrožuje zákazníky.. ne každý je vždy online. Když je někdo na netu v práci celý den, nemá důvod si ho třeba pořizovat domů, ale přesto chce hrát singly.. a dost her na singlu stojí. Čili všechny ty aktivace přes net atd. jsou neskutečným otravováním zákazníka. Ale od té doby, co Sony přišla s tou drzostí , že vyřadila část funkce PS3 , Ubisoft si vynutil hraní s připojením, firmy si fakt dovolují strašně věcí. Nejhorší je, že bude hůř... až za pár let přijde to slavné streamování her, nebo přesun do hraní ve webbrowseru, pak si s námi výrobci budou dělat naprosto co chtějí. Nejen cenově. A pak definitivně skončím s novými hrami a vrátím se dohrát si všechno to staré od 90. let...

0/0
8.5.2010 12:13

(+,+) Mr. Trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Regis: Tak  to nebude, jsem někde, na nějakém EN webu četl jak je streamování her v současnosti a blízké budoucnosti technicky nepraktické a z hlediska obchodního modelu nerentabilní způsob prodeje her, samozřejmě je to jeden názor z mnoha, ale já myslím, že se to minimálně tak 10 let ve velkém (pokud vůbec) nechytne. A ceny her se tím vůbec nesníží udržování takových servrů je velmi drahé.

No a o tom PoP právě mluvím ten PoP z roku 08 nemá tuhle novou ochranu a není třeba nic upravovat. Když si teď koupím nový PoP, nebo cokoliv s od Ubi s tou novou ochranou a cracknu to, budou poukazovat na to, že jsem si to cracknul, ale už ne na to, že jsem si to koupil.:-) Takže radši beru starší verzi, takřka DRM free.

0/0
8.5.2010 12:26

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

ad "Všechny ty ochrany, ať už jakékoliv, jsou de facto jednání se zákazníkem jako s potenciálním zlodějem. Přitom žádná nemá smysl, protože je brzy prolomená, kdo krást chce, krást bude a není co řešit." - presne, pritom by to melo byt prave naopak. Platici zakaznik by si ochrany nemel vubec vsimnout, nemela by ho omezovat a nebyt o ni zminka na krabici, ani by nemel postrehnout, ze na disku/u hry vubec nejaka je. Naopak pirat by se mel stavet na hlavu, pri pokusu hru zkopirovat a upiratit. Zkousel by vsechno mozne, ruzne figle, programky, emulace... a v idealnim pripade by z te lopoty mel vyjit jako porazeny a bez fungujici hry.

Ale vime jak to je, je to presne opacne, platici zakaznik je otravovan a hra mu hazi klacky pod nohy, pirat jen stahne a hraje, o ochranu se nestara, on tam diky tem hodnym warez grupam prece zadnou nema. Fakt zvlastni, ze se herni prumysl nepouci. Hudebni pred lety blbnul s Kaktusem, pritom ta CD obcas nesla ani prehrat. Filmovy prumysl totez, ted vysel Avatar na BR a v nekterych prehravacich taky zlobi diky ochrane. O otravnych piracy warning u kazdeho DVD filmu nemluve.

0/0
8.5.2010 12:43

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Regisi, nevím, na které planetě žiješ, ale v téměř každém dnešním kšeftě musíš procházet bezpečnostním rámem, jestli náhodou něco nepronášíš  bez zaplacení. Když přijdeš do obchodu, kde toto není, obvykle tě jako potenciálního zloděje sledují kamery nebo přímo prodavači. Jedeš-li vlakem, nikdo ti nevěří, že jsi na nádraží zaplatil - od toho tu jsou jízdenky a průvodčí. Lze snadno říct, že tato "buzerace" je také pouze proto, že mi jako zákazníkovi nevěří a chtějí po mě, abych dokazoval, že jsem opravdu zaplatil, přitom vynákladají "zbytečné prostředky" na platy průvodčích a výrobu jízdenek (jak jsou schopni někteří experti tvrdit).

Přestože to zloděje a černé pasažéry nevymýtilo, chceš tvrdit, že to nemá žádný smysl?

To, že různé druhy ověřování pravosti softu přes net jednou budou běžné, bylo myslím jasné už dlouhou dobu - je to mnohem sofistikovanější způsob než např. diskotéka v mechanice - bylo jen otázkou času, kdy a v jaké míře.

0/0
8.5.2010 12:52

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Tyhle tvoje prirovnani by mely smysl pouze v pripade, kdyby ten bezpecnosti ram otravoval pouze radne zakazniky a zlodeji by stejne v klidu kradli. Nebo kdyby revizori kontrolovali jen ty, co opravdu maji jizdenku a ti bez ni by stejne v klidu jezdili na cerno. Chapes rozdil mezi tim, ze bezpecnostni ram v obchode je proti zlodejum ucinny, stejne jako pruvodci ve vlaku, zatimco piratske ochrany jsou proti "zlodejum" naprosto neucinne a jen otravuji radne platici jedince?

0/0
8.5.2010 13:23

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Kolik lidí si tu hru na černo zahrálo první měsíc po vydání?

Nebo chceš říct, že první den, když se např. Settleři objevili na steamu, ty jsi je doma vesele pařil bez placení?

Když vyjde crack, platící zákazník ho může použít stejně jako neplatící (sice by neměl, ale tam kde není žalobce, není žalovaný - těžko by za použití cracku pro vlastní potřebu na licencovaném softu někdo někoho popotahoval - nulová škoda a společenská nebezpečnost).

Tak o jakém zvýhodňování zlodějů píšeš?

0/0
8.5.2010 13:44

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Nejak jsem si nevsiml, ze bych v mem prispevku psal o nejakem zvyhodnovani zlodeju.... Kde jsi k tomu prisel?

Odpovedi na tve otazky, ktere jsi mi polozil,  jsou v poradi: Nevim. Ne. O zadnem.

Jinak ta tva "nulova skoda a spolecenska nebezpecnost" je naprosto irelevantni blabol. Kdybych si hru totiz stahl komplet celou a ne jen crack, tak bych taky zpusobil nulovou skodu (hru bych si totiz jinak stejne nekoupil) a spolecenska nebepeznost by byla taky nulova...

0/0
8.5.2010 13:56

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Pokud bys ji hrál, už by vznikla škoda - vydavatel by přišel o peníze za to, že jsi hru použil. A zaplatit bys měl samozřejmě i nějakou pokutu, protože kdyby se trestalo jen do té výše, kolik za hraní hry zaplatí i legální uživatel, nebyl by to prakticky trest. Analogie např. s jízdou na černo v dopravě.

Co se týká toho zvýhodňování:

"Tyhle tvoje prirovnani by mely smysl pouze v pripade, kdyby ten bezpecnosti ram otravoval pouze radne zakazniky a zlodeji by stejne v klidu kradli." Z toho jsem pochopil, že podle tebe piráty nijak ochrany nepostihují a navíc pak mají oproti platícím zákazníkům výhodu (v tom, že je nic neotravuje).

0/0
8.5.2010 14:08

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Vydavatel ziskava penize za to, ze nekdo hru pouzije? To je mi novina...

0/0
8.5.2010 14:14

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Když si kupuješ hru/program, platíš za licenci , která ti umožňuje software použít - to je pro tebe novina? 8-o

Pak je tu ale asi zbytečné rozvádět další diskuzi, pokud nevíš ani toto.

0/0
8.5.2010 14:20

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Ano jednou, jednorazove, zaplatim za porizeni a POUZIVANI je pak (v ramci licencnich podminek) ZDARMA. Nebo snad musim kazdy pouziti nekde hlasit a platit za nej?

0/0
8.5.2010 14:25

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Kupuješ si právo software používat v rozsahu licenčních podmínek (tzn. kupuješ licenci). Platba je jednorázová.

Ale aby jsi mohl oprávněně hru hrát, byť jednou jedenkrát, už k tomu musíš mít zakoupenu tu licenci (pokud sama licence neříká něco jiného - trial verze, sharewary apod.).

0/0
8.5.2010 14:37

gawy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

A to je jako vylucuje s tim prispevkem na ktery reagujes?

0/0
8.5.2010 15:10

_Zanek_

Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Pro playmana (kdo to je? ;-D) nedělám. Nemám nic společného se zábavním průmyslem, krom toho, že jsem zákazník...

To co píšeš o těch hranicích - takových už bylo a mnohdy i mnohem větších.

Už v době disket byly ochrany, které vázaly soft na konkrétní disketu. A co si budeme povídat, diskety neměli a  nemají zrovna dlouhou životnost.

To, že odmítáš být při hraní single-playeru být online, je naprosto stejné, jako spousta lidí před tebou odmítala mít hučící cd/dvd v mechanice, přestože se celá hra vešla na rychlejší a tišší HDD.

Čistě z mého pohledu je současná UBI ochrana mnohem user-friendly, než diskotéky, které jsme tu měli do teď - proto to považuji za pokrok, ne krok zpět, jako evidentně (a pro mě nepochopitelně) většina lidí.

0/0
8.5.2010 13:02

Fenixp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: online DRM

Nepochopitelně? Už to tu bylo napsáno: Mám notebook a cestuji s ním, prakticky každý týden někam, tudíž nemůžu být pořád připojený k internetu. Ergo ochrana od Ubisoftu = špatná věc. Taková ochrana vyvinutá Valve mi plně vyhovuje: Steam běhá krásně offline a když už na tom netě jsem, můžu nastahovat tunu her na víkend. A ochrana GoG.com je úplně nejlepší, můžu nastahovat tunu her, palnout je na DVDčka a už se o to dál nestarat :D

0/0
9.5.2010 14:27







Najdete na iDNES.cz