Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

The Secret Worlds se chystá radikálně změnit svět online her

Zapomeňte na všechno, co jste dosud zažili ve virtuálních světech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

UrsusLuin

blach

Za revoluci se označuje něco, co v offline hrách funguje už od dob The Elder Scrolls, co velmi dobře použil například Dungeon Siege. Něco, na čem byl postaven žánr MMORPG. Je to maximálně návrat ke kořenům Ultimy Online, nikoli revoluce. Zajímalo by mě, jestli tohle velkohubé prohlášení pochází od autorů hry, nebo od pana "redaktora" znalce, který se v posledních dnech prezentoval například naprosto příšerným článkem o "kontroverzních" hrách!

0/0
18.5.2010 0:58

houhou

.

takze kdyz si to shrnu tak pujde o spoustec instanci (= zadny otevreny svet) a combat system ala AoC nebo darkfall? nejak me v tom chybi ta revoluce, naopak me pripada, ze nedavno spusteny global agency je vlastne to same

ne ze bych funcomu nepral uspech, ale to zpracovani bude muset byt opravdu dokonale aby s tim meli uspech

0/0
17.5.2010 11:53

ego2

.

ten system ze sa zlepsujete pouzivanim schopnosti bol aj v oblivione/morrowinde a kazdy vie ako to dopadlo. To ste napr. hodinu stali vo vode a nechali do seba mlatit kraba aby ste zlepsili blok. Potom ste si nasli silnejsiu priseru a znova ju do seba nechali mlatit dalsiu hodinu. ja som tak napr. hodinu vyvolaval kostlivcov a potom ich nicil firebalom aby som si zlepsil conjuration a destruction skill. Zlepsovanie pomocov pridelovania bodov je mensia uchylnost.

0/0
17.5.2010 9:40

IARK - BAN za králíčka.

Re: .

;-D jj, nejlepsi bylo, kdyz jsi chtel treba do zlodejske guildy za bojovnika leveloval jsi z 5teho levelu ilusion magic s mizernou zasobou many, pri pobihani po svete jsio kouzlil, jinak i muj oblibeny zpusob dopravy, nikdy jsem v TES snad nesel chvili rovne, zvykl jsem si na skakavou chuzi kvuli akrobacii ;-D

0/0
17.5.2010 13:15

druss_

systém vývoje postavy

Systém bez levelů není nic nového pod sluncem. Takových systémů je vytvořeno mnoho a jsou dle mého názoru mnohem lepší, než systémy levelové. Také je velmi dobrý nápad odstranit všechna "povolání" a nechat každého rozvíjet postavu kam chce. Na takovém systému stojí například všechny RPG od White Wolf jako například Vampire :The Masquerade nebo nové Vampire:The Requiem. Mám tento systém nesrovnatelně radši než klasický D&D systém, na kterém bohužel stojí podstatná část RPG...

0/0
16.5.2010 22:10

Jacob_McArnoui

..

Uz aby to dodelali, vypustili a Ragnar se mohl konecne zacit venovat tvorbe Dreamfall Chapters :)

0/0
16.5.2010 20:23

newky

MMORPG bez expů a levelů?

Tahle "žhavá novinka" a "revoluce" není zas tak žhavá, makrovací systém (tj. žádné zkušenosti ani úrovně, ale zlepšování jednotlivých vlastností tréninkem) měla velmi dobře propracované Ultima Online již v roce 1998.

0/0
16.5.2010 0:44

Boh22

Re: MMORPG bez expů a levelů?

Ale to je pro dnešní WoWkaře "tetris pro dědky vole".

0/0
16.5.2010 11:37

Direcka

Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

Ac o takhle novejsi zastupci, kteri se i grafikou vyrovnaj i wowku? :D treba darkfallonline :)

0/0
16.5.2010 12:40

ivabublan

Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

Ono zas az tak velky rozdil mezi timhle (popisem v clanku) a wow neni. Hlavni hrani ve WoW je az vyexpis postavu na lvl 80, pricemz ale expeni je zlomek hraciho casu. Dnes se da postava udelat za 1-2 mesice pro novacka. Takze se expeni preskoci (to jako by jsi si ve WoW koupil hotovou postavu). Taky jsem nepochopil co autor v clanku mysli tim "utok jde hned, kdyz zmacknete klavesu" ... jako by to ve WoW snad bylo jinak .... tak nevim zda je autor neznaly, nebo se revoluce zadna ZASE nekona. Tipuji na oboji.

0/0
16.5.2010 16:10

D4rk5u

Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

..k tomu co psal boh22 přestal sem hrát WoW skoro na 3/4 roku kvůli Ultima online a bavilo mě to daleko víc než WoW !!!  :-)

...expení zlomek času?Řekl bych že spíš je to obráceně, nebo půl na půl. U druhý postavy mám played 12dní s toho necelý 4dny na 80lvl a mám tam vše a 1/3 věcí z ICC a u první je to asi tak 75% času expení. A kupovaný postavy blbost jednak ti to zabere skoro stejnej čas než se za ní naučíš dobře hrát jako její vyexpení a není to ono:-P

0/0
16.5.2010 18:05

slanecek

Re: Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

Tys postavu expil osm dní? :) Pár lidí v bývalé guildě (už to nehraju) dokázalo postavu vyexpit během 4 dnů (samozřejmě každý svou).

0/0
16.5.2010 22:05

ivabublan

Re: Re: Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

boze a ted si pomerujte, kdo ma vetsiho ... to je tak typicke pro "IMBA" hrace

0/0
16.5.2010 23:17

ego2

Re: Re: Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

čakal som že sa niekto podobný ozve. To čo popisuješ ty je powerleveling. Niektorí ludia si levelovanie viac uzivaju, čítajú zadanie questov, knihy v hre a pod. (napr. mne s mojou slabsou anglicinou chvilu trva kym to precitam).

Nevraviac o tom že je velka zabava expit v battlegroundoch, kde to ide pomalsie. Ja teraz expim postavu a hram len battlegroundy.

0/0
17.5.2010 9:20

ivabublan

Re: Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

no a ted by me zajimalo, kolik casu celkem si stravil u WoW a kolik u Ultima online. Vsadim boty na to, ze u WoW si prosedel ROKY a u Ultima jen mesice! To za prvni!

Za druhe: Dneska je Dungeon Finder we wow a expeni je vlastne raidovani. Je blbost rikat, ze expeni je pul a pul casu. Vyexpis a co delas pak ty 4-5 let jako prumerny hrac wow? expis snad dalsi postavy?! Ano i ne! Proste raidujes na 80lvlu a kdyz chces expis alty. Ale vetsinu casu raidujes a nerikej ze ne, to by byla lez.

Za treti. Za 4 dny nebudes mit 3/4 veci z ICC. To je kravina. Jedine ze bys byl v guilde, ktera te ze soucitnu protahla ICCckem a nechala Ti vsechny veci, protoze oni je jiz nepotrebuji. Pak mozna i ano. Ale to co tu vykladas jsou typicky keci 12 letych kluku, kteri jsou tzv "IMBA" wowkari.

Rv

0/0
16.5.2010 23:16

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

No pěkně jsi to popsal, že je to vlastně úplně beze smyslu. :)

0/0
18.5.2010 1:10

D4rk5u

Re: Re: Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

slanečku přesně jak psal ego2 expil si podle svího a ješte v resto specu což většina těch imba wowkařu považuje za naprostou kravinu, ale mě je to u ři*ě.

ivabublan u ultimy bezmála rok a přestal, protože ten server kde hrál šel do háje a totalně mi tu hru znechutil kdyby to tak nebylo věřím že by jsem ji hrál dýl a wow hraju druhým rokem.

za druhé: raidování ? ..když už tak chození dungů při expení. Ano na 80lvl většinu času se stráví v raidech.

za třetí:  nauč se číst, psal jsem 1/3 a 4dny bylo myšlený played což je 96h čistýho času a na to že v ICC první dvě části projdes za 1,5 - 2h si to spočítej a už vůbec se nepovažuju za imba nemám potřebu si u wow honit ego:-)

Chápu že je snadný vnucovat někomu svůj názor nebo nadávat do 12letých kluků, ale pokud někdo to nehraje od žačátku nebo X hodin denně je blbost, že expení je zlomek času to je celý.

0/0
19.5.2010 9:39

Glock Mark IV

Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

Ono "namačkání" bylo v AoC hned na začátku. Výsledkem bylo, že přiběhl nějaký maník v plate a pokud měl slušné železo a lepší připojení, tak rozsekal partu 3-4 lidí, kteří nestačili reagovat. To nebylo pvp, to byla poprava. Posléze to Funcom zakázal, protože pvp není o makrování.

On ten wowkovský "globalcooldowntime" má něco do sebe.

0/0
17.5.2010 7:55

BranMakMorn

Re: Re: Re: Re: MMORPG bez expů a levelů?

tak jako jestli to myskani mysleli jak pises tak ano ale ja to pochopil ze si vezmes utok a das dmg, coz jedine ze treba ve wow nektere kouzla maji casting time, ale poste to co je napsane v clanku ze zmacknes kouzlo a vystreli to kouzlo mi prijde uplne mimo a nic nerikajici

0/0
17.5.2010 10:45

dr_dlaha_strikes_back

dalsi revoluce...

a safra, uz se nestiham prizpusobovat online hram :) a to ma vyjit v blizke dobe dalsi tucet mmorpg co maji byt milnikem na tomto poli ;)

0/0
16.5.2010 0:28

Eclipse_GSX

Re: dalsi revoluce...

No jo, já bych to nebral zas tak zapáleně. Nejdůležitější bude nakonec stejně komunita, ne systém levelování a počet polygonů :)

0/0
16.5.2010 10:21







Najdete na iDNES.cz