Diskuze

Epic ztrácí nervy nad příští generací konzolí

Vývojářská firma Epic známá zvláště tvorbou svých enginů, z nichž nejznámější je Unreal Engine 3, na kterém běží například sci-fi akce Gears of War, ztrácí nervy. Důvodem je práce na Unreal Engine 4 a nejistota, kdy vyjdou nové konzole, které ho budou schopny využít.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ej.dzej.rimmer

17. 5. 2010 16:52
...

God of war 3 ,ze je zubatej ?Hmm tak ja jsem asi slepej :o)

0 0
možnosti

xgandalf

16. 5. 2010 22:58
Joe

Něco se Joeovi musí přiznat - sotva se objeví, tak diskuze ožije...:-)

0 0
možnosti

Cirkus Hulberto

17. 5. 2010 0:19
Re: Joe

souhlas ... tak tezkej pripad idiocie se v reale totiz casto nevidi ... takze si joea musime poradne uzit, kdyz uz nekam konecne zase zavital :-)

0 0
možnosti

Jumik

16. 5. 2010 14:05
..

Joe právě přiznal, že krade hry a přitom všem nadává do warezáků, taky všem nadává do děcek, což nejspíš znamená, že je sám děcko, potom je jasný důvod proč ani nemá PS3, rodiče prostě nedotují, ony léky na uklidnění mají už sami o sobě velký vliv na rodinný rozpočet

0 0
možnosti

Jumik

16. 5. 2010 14:07
Re: ..

Nebo si koupí PS3 až v době kdy ho někdo crackne, pokud má aspoň PS2 tak nepochybuji, že ho má očipovaný, samozřejmě mou lítost zasluhuje, je těžký nebýt sociálně slabý když je člověk retardovaný

0 0
možnosti

guru joe

16. 5. 2010 11:40
PC .. herne .. LOL

... nasiel som to pred chvilou .. a poviem to este raz .. HERNE PC JE PASE .. je totalne u riti kazdeho lucidneho vyvojara .. AKE POKAKANE GPU alebo DX to ma .. prachy su na konzolach ..

http://www.thesixthaxis.com/2010/05/16/epic-president-the-moneys-on-console/

0 0
možnosti

Malfis

16. 5. 2010 13:19
Re: PC .. herne .. LOL

Už dejte tomuhle debilovi ban prosím!

0 0
možnosti

guru joe

16. 5. 2010 10:18
JUMIK je ubohy klamar

... God of War 3 SPE antialiasing.

http://www.realtimerendering.com/blog/more-on-god-of-war-iii-antialiasing/

0 0
možnosti

Jumik

16. 5. 2010 11:28
Re: JUMIK je ubohy klamar

Nějak se mi tím nechce ztrácet čas, ale věřím, že napsané to tam bude hezky, ale mě stačí co vidím, udělal jsem ti fotku, je hnusná mobilem, ale i v tý špatný kvalitě jsou ty zuby hodně dobře vidět http://screenshot.cz/93NE/ ;-) Já si AA představuji nějak takhle, ikdyž pravda, že na tohle nastavení už mi to běží jen 20 - 30 FPS, hrávám s nižším AA, který je ale pořád úplně někde jinde než ta parodie na vyhlazování v podání PS3 http://screenshot.cz/OVG4/ ;-)

0 0
možnosti

Eclipse_GSX

16. 5. 2010 10:17
:D

Návrh pro pana Škocha. Přejmenujte článek na "Joe ztrácí nervy nad současnou generací konzolí";-)

0 0
možnosti

guru joe

16. 5. 2010 10:19
Re: :D

... skoch ma roky moj mail ... a dobre vie .. co viem aj .. ale vy nie.

0 0
možnosti

guru joe

16. 5. 2010 10:06
CELL

... aby som obmedzil prud lzi, ktore tu chudak Jumik neustale dava .. tu mate tuto prezentaciu .. je dost techn razu, takze male zhrnutie .. hra BLUR a povodne exkluzivny MS tim /biazarre- :PGR seria/ .. vyvija arkade racing BLUR uz aj pre PS3 a pochvalili sa akym fantasticky jednoduchym sposobom vyriesili svoje problemy /lighting engine, kopa svetiel .. zjednodusene/ prave pomocou SPE pola .. konketne .. pomocou 3xSPE /paralelizovane vypocty, SPURs system/, vyuzivaju cast vykonu kazdej SPE .. nie su vyhradene po cely cas pre sub lighting system .. teda jobs .. na nic bezia viacero .. od fyziky po postefekty .. sami svou prezentacku nazvali .. volny preklad .. OBROVSKA KOPA SVETLA ZADARMO a BEZ ZASAHU RSX-GPU, len pripominam, ze PS3 ma 6xSPE .. "GP-GPU" pole vyuzitelne na COKOLVEK.

http://www.slideshare.net/nonchaotic/a-bizarre-way-to-do-realtime-lighting

0 0
možnosti

SlužbyFekálníKanální

16. 5. 2010 10:13
Re: CELL

Piš si to na svůj blog nebo někde jinde, ale sem ty srance netahej.

0 0
možnosti

Jumik

16. 5. 2010 9:59
..

Bože se mi to po něm ani nechce číst, nesmysly navíc v divný řeči, budu to vesele dál ignorovat, ať už napsal cokoliv tak se to stejně odehrává jen v jeho hlavě

0 0
možnosti

Jumik

16. 5. 2010 10:04
Re: ..

Tak jsem si přečetl první odstavec a jen se mi to potvrdilo, chlapče já vím, že jsi v 22 letech ještě nedokončil zvláštní školu, ale koukni na nějaký schéma PS3 než začne vykdakovat, že RSX adresuje XDR paměť ;-)

0 0
možnosti

Jumik

16. 5. 2010 8:03
..

Tady někomu nedochází, že na PS3 jsou hnusný textury protože má jen 256 MB grafický paměti GDDR3, jistě je tu ještě teoretická možnost přístupu do 256 MB operační paměti XDR, ale to stejně nikdo realně nebude dělat, protože řídit dvě nezávislý sběrnice by vedlo jen ke zpomalení, v tomhle má Xbox 360 velkou výhodu, má jen 512 MB GDDR3 přístupnou jen přez sběrnici GPU to vede k lepší využitelnosti paměti a taky to tak většinou vypadá, ale kromě toho má GPU Xboxu dalších 10 MB eDRAM pro antialiasing, stíny a podobně, v těchto věcech PS3 hodně pokulhává, krpatý stíny a 2x vyhlazování jsou realitou většiny her na PS3 (včetně exkluzivek, takže se opravdu o špatný port nejedná) ;-) Sice má PS3 Blu-ray mechaniku s 2,5 větší kapacitou média než DVD DL, ale to místo je realně využitelný jen pro předrenderovaný "ingame" sekvence a taky to tak většinou bývá, poslední případ vzpomenu GoW3 ;-) Jsem zarytý PCkář, ale mám PS3, Xbox 360 bych domů nechtěl, ale ikdyž má PS3 pokročilejší technologie (až na GPU) než Xbox 360 tak Microsoft to měl daleko líp promyšlený, PS3 trochu připomíná to jak pejsek a kočička vařili dort, dali tam všechny dobrý věci, ale nakonec to moc nedopadlo ;-) Mimochodem Gamebryo co jsem aspoň mohl vidět sem postnutý videjko nevypadá moc dobře, UE 3 už taky nepovažuji za engine graficky na úrovni, ale vypadá daleko líp, ikdyž je fajn, že je tak univerzální, ale takových enginů je hodně, napadá mě OGRE3D

0 0
možnosti

guru joe

16. 5. 2010 9:39
Re: ..

... na koho tu kricis do tmy .. chlapecku.

http://i37.tinypic.com/2eluruc.jpg

http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/Uncharted%20Grabs/Uncharted5.jpg

... Jumik, pepo .. dam navrh na perm.ban na tvoju osobu za ten neustaly a lzivy vreskot na adresu PS3 .. pre ostatnych .. textury v ps3 hrach .. nativnych alebo exkluzivnych su na dostatocnej urovni /a lepsej nez na xcrape/, a malokoho nejako trapia .. OSOBNE si dobre pamatam na svoj prvy kontakt s crysis jedna a pri urovni detailov HIGH na mna z kazdej strany vrestali textury s NIZKYM rozlisenim, pop ups, neohrabany LOD geometrie a mipmap.

... PS3 ma 2 oddelene banky .. aby so to zjednosil .. CPU vstupuje do SVOJEJ XDR /25gig-/, GPU do svojej GDR /22 gig-sec/.. CELL do RSX via flexio BUS /35 gig-sec/ .. CELL vsak moze zapisovat aj do GDR3 /nieledy vyuzivane/ a RSX zas naopak do XDR .. BEZNE a STALE VYUZIVANE .. ty chudacku .. RSX teda adresujue CELYCH 512 mega .. ma na to vyhradenu extra zbernicu .. xcrap na druhej strane ma IBA jednu banku s pasmom 22 giga co je ABSOLUTNE nedostatocne, preto tam prilepili tu eDRAM, kt. vsak svojou velkou a nutnostou kopirovat frame buffer naspat do UMA pamate !!!  .. sposobuje dnes kopu problemov .. G-buffer, Deferred rendering, atd. . obrovska KOPA xcrap ONLY hier preto bezi v SUB HD rozlisenie od ALANa LATE po HALO PREACH.

0 0
možnosti

Deloix

15. 5. 2010 14:45
epix

nejspíš se stane, že Unreal engine 4 bude v další generaci zastaralý a epic to budou zaplácávat a záplatovat :D Každopádně by to asi nebyl tak výraznej skok a možná to bude nakonec dobře, že další generace konzolí nebude jen kdejakej upgrade. U konzolí měl člověk vždycky radost ze skoku grafiky oproti předchozí generaci, zatímco PC se vždy zlepšovalo lineárně.

Jen ještě doufám ve spoustu věcí, třeba že bude v budoucnu standard Full HD + 60 FPS, jinak se můžou jít všichni klepnout :D ty dnešní kosmetický nedostatky me trochu serou :D

0 0
možnosti

guru joe

15. 5. 2010 15:37
Re: epix

... Unreal 3.x je hnusny patvar patchovany uz 5 rokov .. plac epicu nad Unreal 4.x mi je srdecne ukradnuty .. cakam, ze avalanche-frostbite-gamebryo timy plakat NEBUDU .. dalsi next gen bude 1080p 30/60fps .. zvysi sa rozlisenie, framerate bude kolisat dalej.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 17

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 28

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 0

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....